Bildirim
Araba sabahları çalışmıyor.
Samsung Galaxy S24 Ultra 17,3 cm (6,8") 12 GB 256 GB Çift SIM Gri 5000 mAh : Amazon.com.tr: Elektronik
https://www.amazon.com.tr/dp/B0CNKGPSBM
12 sa. önce paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü, 2 Mobil
Giriş
Mesaj
-
-
hocam yaptığın iş değil öncelikle her sabah karşılaşıyorsan ortada bir sorun var...!!!!!!!!!
öncelikle bir ustaya veya servise göstermelisin aynı sorunu clio 1.6 ile yaşamış ve 2 hafta boğuşmuş daha sonra marş motorunu değiştirerek sorunu aşmıştım........
akü de problem olabilir 2.ve büyük sebeblerden birisi marş motoru arızası.....bence her ikisini kontrol et veya ettir saygılar bu problem başına daha başka işler açmadan göster saygılar -
buji-buji telleri -akümülatörü kontrol ettir,sorun ateşleme de.jikle yi kullandığını varsayıyorum tabi.quote:
Orijinalden alıntı: infinite
hocam yaptığın iş değil öncelikle her sabah karşılaşıyorsan ortada bir sorun var...!!!!!!!!!
öncelikle bir ustaya veya servise göstermelisin aynı sorunu clio 1.6 ile yaşamış ve 2 hafta boğuşmuş daha sonra marş motorunu değiştirerek sorunu aşmıştım........
akü de problem olabilir 2.ve büyük sebeblerden birisi marş motoru arızası.....bence her ikisini kontrol et veya ettir saygılar bu problem başına daha başka işler açmadan göster saygılar -
quote:
Orijinalden alıntı: tunedpipe
buji-buji telleri -akümülatörü kontrol ettir,sorun ateşleme de.jikle yi kullandığını varsayıyorum tabi.
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: tunedpipe
buji-buji telleri -akümülatörü kontrol ettir,sorun ateşleme de.jikle yi kullandığını varsayıyorum tabi.
araba benzinlimi dizelmi onu bi sorun isterseniz. -
quote:
Orijinalden alıntı: Arthurquote:
Orjinalden alıntı: tunedpipe
buji-buji telleri -akümülatörü kontrol ettir,sorun ateşleme de.jikle yi kullandığını varsayıyorum tabi.
araba benzinlimi dizelmi onu bi sorun isterseniz.
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: Arthur
quote:
Orjinalden alıntı: tunedpipe
buji-buji telleri -akümülatörü kontrol ettir,sorun ateşleme de.jikle yi kullandığını varsayıyorum tabi.
araba benzinlimi dizelmi onu bi sorun isterseniz.
ne fark etcek? dizelde buji yokmu
-
yokquote:
Orijinalden alıntı: tunedpipequote:
Orjinalden alıntı: Arthur
quote:
Orjinalden alıntı: tunedpipe
buji-buji telleri -akümülatörü kontrol ettir,sorun ateşleme de.jikle yi kullandığını varsayıyorum tabi.
araba benzinlimi dizelmi onu bi sorun isterseniz.
ne fark etcek? dizelde buji yokmu
Alıntıları Göster
-
Çok önceleri bende bu tarz bi sorun yaşadım, bujiler değişince sorun kalmadı.quote:
Orijinalden alıntı: Arthur
yok
Alıntıları Göster -
dizel araçlarda bujinin kralı var,ısıtmalı buji.bilmiyorsan yok deme,bilmiyorum de öğretiriz.quote:
Orijinalden alıntı: Negatiwe
Çok önceleri bende bu tarz bi sorun yaşadım, bujiler değişince sorun kalmadı.
Alıntıları Göster -
ısıtmalı buji dediğin olay sadece mazotu inceltip daha kolay yanmasını sağlayan alet.Gerçek adını şimdi hatırlamıyorum ama onun ateşlemeyle hiç bi alakası yok.Benzinli makinelerdeki buji direkt olarak ateşleme olayının kalbidir ama dizel makinelerde bahsettiğim gibi sadece yakıtı inceltmede kullanılır.Ben bunu bilir bunu söylerim.quote:
Orijinalden alıntı: tunedpipe
dizel araçlarda bujinin kralı var,ısıtmalı buji.bilmiyorsan yok deme,bilmiyorum de öğretiriz.
Alıntıları Göster
-
gerçek adı kızdırma bujisidir dediğin gibi ateşleme ile hiç biralakası yoktur sadece soğuk olan mazotu ısıtmaya yarar ve ayrıca yeni nesil dizellerde buna pek gerek kalmıyor ançak kar falan olması lazım ki olequote:
Orijinalden alıntı: Arthur
ısıtmalı buji dediğin olay sadece mazotu inceltip daha kolay yanmasını sağlayan alet.Gerçek adını şimdi hatırlamıyorum ama onun ateşlemeyle hiç bi alakası yok.Benzinli makinelerdeki buji direkt olarak ateşleme olayının kalbidir ama dizel makinelerde bahsettiğim gibi sadece yakıtı inceltmede kullanılır.Ben bunu bilir bunu söylerim.
Alıntıları Göster
arkadaşım sorunun karbiratörde olabilir tabiki araba karbiratörlüyse eğer olese jigleyi çekerek çalıştırmayı dene
-
Ya burda asıl hata serkanyz arkadaşımızda insan arabanın markasını modelini söyler.Dimi ama.quote:
Orijinalden alıntı: AppleWolf
gerçek adı kızdırma bujisidir dediğin gibi ateşleme ile hiç biralakası yoktur sadece soğuk olan mazotu ısıtmaya yarar ve ayrıca yeni nesil dizellerde buna pek gerek kalmıyor ançak kar falan olması lazım ki ole
arkadaşım sorunun karbiratörde olabilir tabiki araba karbiratörlüyse eğer olese jigleyi çekerek çalıştırmayı dene
Alıntıları Göster
-
haklısın bizde kafamıza göre yorum yapıyoruzquote:
Orijinalden alıntı: Arthur
Ya burda asıl hata serkanyz arkadaşımızda insan arabanın markasını modelini söyler.Dimi ama.
Alıntıları Göster -
arkadaşlar diesel motorlarda ısıtma bujileri mazotu degil silindir içindeki havayı ısıtır !quote:
Orijinalden alıntı: AppleWolf
haklısın bizde kafamıza göre yorum yapıyoruz
Alıntıları Göster
bildiğiniz gibi yüksek basınçla ısınan kızgın havanın üzerine enjekte edilen yakıtla enerji elde edilmektedir !
ısıtma bujileride doğrudan silindir içine bağlı olduğu için drek havayı ısıtır !
ilk marş anında soğuk havanın ısnması uzun sürer bu zaman zarfı içindede araç çalışmaz
arkadaş zaten söylemiş araç birkere çalışınca sorun yok diye bunun nedeni motor ısındığı için motor içindeki havada sıcaktır nedeni budur!
ısıtma bujileri eger yakıtı ısıtsaydı enjektöre bağlı olurdu ve yakıt filitrelerine yakıt ısıtıcısı takmazlardı !
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sword -- 24 Eylül 2004, 0:24:04 >
-
quote:
Orijinalden alıntı: AppleWolf
gerçek adı kızdırma bujisidir dediğin gibi ateşleme ile hiç biralakası yoktur sadece soğuk olan mazotu ısıtmaya yarar ve ayrıca yeni nesil dizellerde buna pek gerek kalmıyor ançak kar falan olması lazım ki ole
arkadaşım sorunun karbiratörde olabilir tabiki araba karbiratörlüyse eğer olese jigleyi çekerek çalıştırmayı dene
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: bkalaz
gerçek adı kızdırma bujisidir dediğin gibi ateşleme ile hiç biralakası yoktur sadece soğuk olan mazotu ısıtmaya yarar ve ayrıca yeni nesil dizellerde buna pek gerek kalmıyor ançak kar falan olması lazım ki ole
arkadaşım sorunun karbiratörde olabilir tabiki araba karbiratörlüyse eğer olese jigleyi çekerek çalıştırmayı dene
sword yazmış ama birşeylerde ben ekliyeyim dedim,mazot ısıtma olayını kamyonlarda görmüşsün ondan karıştırıyorsun diye varsayıyorum. ısıtma bujisi silindir içine doğru olan ve ucu ısındığı zaman kıpkırmızı olan bir metalden oluşur,kontak çevrildiği an aküden enerji çekerek ısınmaya başlar ve içerdeki yüksek basınçlı havayı ısıtması birkaç saniyeyi alır,yeteri kadar ısınıncada patlama yapar ve motor çalışır... daha sonra silindirde yanma reaksiyonları başlayıncada DEVRE DIŞI kalır.
-
hımmm. demek ki dizel kango daki bobin işareti de o.. yalnışmıyım? kontak a basıldığında yanıyo 1-2 saniye sonra sönüyo.daha sonra kontak ı tamamen çevirip motoru öyle çalıştırıyoruz..quote:
Orijinalden alıntı: tunedpipequote:
Orjinalden alıntı: bkalaz
gerçek adı kızdırma bujisidir dediğin gibi ateşleme ile hiç biralakası yoktur sadece soğuk olan mazotu ısıtmaya yarar ve ayrıca yeni nesil dizellerde buna pek gerek kalmıyor ançak kar falan olması lazım ki ole
arkadaşım sorunun karbiratörde olabilir tabiki araba karbiratörlüyse eğer olese jigleyi çekerek çalıştırmayı dene
sword yazmış ama birşeylerde ben ekliyeyim dedim,mazot ısıtma olayını kamyonlarda görmüşsün ondan karıştırıyorsun diye varsayıyorum. ısıtma bujisi silindir içine doğru olan ve ucu ısındığı zaman kıpkırmızı olan bir metalden oluşur,kontak çevrildiği an aküden enerji çekerek ısınmaya başlar ve içerdeki yüksek basınçlı havayı ısıtması birkaç saniyeyi alır,yeteri kadar ısınıncada patlama yapar ve motor çalışır... daha sonra silindirde yanma reaksiyonları başlayıncada DEVRE DIŞI kalır.
Alıntıları Göster
doğru anlamışmıyım ısıtma bujilerini?? :))
-
Arabaya benzin yada mazot doldurdunmuquote:
Orijinalden alıntı: ilker
hımmm. demek ki dizel kango daki bobin işareti de o.. yalnışmıyım? kontak a basıldığında yanıyo 1-2 saniye sonra sönüyo.daha sonra kontak ı tamamen çevirip motoru öyle çalıştırıyoruz..
doğru anlamışmıyım ısıtma bujilerini?? :))
Alıntıları Göster -
quote:
Orijinalden alıntı: Arthur
Ya burda asıl hata serkanyz arkadaşımızda insan arabanın markasını modelini söyler.Dimi ama.
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: Arthur
Ya burda asıl hata serkanyz arkadaşımızda insan arabanın markasını modelini söyler.Dimi ama.
aha benden soru:
benim arabam gitmiyor neden?
bunun gibi soru
-
quote:
Orijinalden alıntı: ilker
hımmm. demek ki dizel kango daki bobin işareti de o.. yalnışmıyım? kontak a basıldığında yanıyo 1-2 saniye sonra sönüyo.daha sonra kontak ı tamamen çevirip motoru öyle çalıştırıyoruz..
doğru anlamışmıyım ısıtma bujilerini?? :))
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: ilker
hımmm. demek ki dizel kango daki bobin işareti de o.. yalnışmıyım? kontak a basıldığında yanıyo 1-2 saniye sonra sönüyo.daha sonra kontak ı tamamen çevirip motoru öyle çalıştırıyoruz..
doğru anlamışmıyım ısıtma bujilerini?? :))
işte bu bak...
-
quote:
Orijinalden alıntı: ilker
hımmm. demek ki dizel kango daki bobin işareti de o.. yalnışmıyım? kontak a basıldığında yanıyo 1-2 saniye sonra sönüyo.daha sonra kontak ı tamamen çevirip motoru öyle çalıştırıyoruz..
doğru anlamışmıyım ısıtma bujilerini?? :))
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: ilker
hımmm. demek ki dizel kango daki bobin işareti de o.. yalnışmıyım? kontak a basıldığında yanıyo 1-2 saniye sonra sönüyo.daha sonra kontak ı tamamen çevirip motoru öyle çalıştırıyoruz..
doğru anlamışmıyım ısıtma bujilerini?? :))
aynen bu kardeş.Bazı arkadaşlar (hatta arasıra bende) direk basıp çalıştırıyolar arabayı bu yanlış bi iş.ejektörlerin çabuk tıkanmasına sebep oluyomuş.Bide bence motorada zararı olur.
-
kışın yarım marşa basarak daha rahat havayıısıtırsanız araba kolay çalışır dizelde tabikiquote:
Orijinalden alıntı: Arthurquote:
Orjinalden alıntı: ilker
hımmm. demek ki dizel kango daki bobin işareti de o.. yalnışmıyım? kontak a basıldığında yanıyo 1-2 saniye sonra sönüyo.daha sonra kontak ı tamamen çevirip motoru öyle çalıştırıyoruz..
doğru anlamışmıyım ısıtma bujilerini?? :))
aynen bu kardeş.Bazı arkadaşlar (hatta arasıra bende) direk basıp çalıştırıyolar arabayı bu yanlış bi iş.ejektörlerin çabuk tıkanmasına sebep oluyomuş.Bide bence motorada zararı olur.
Alıntıları Göster
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tedus -- 25 Eylül 2004, 16:23:55 >
Benzer içerikler
- araba elektrik kaçağı tamiri fiyatı
- 2. el araba tavsiyesi 2023
- 1.4 motor 100 km ne kadar lpg yakar
- emniyet kemeri ikaz sesi çalışmıyor
- bosch car service : periyodik bakım fiyatlari
- xiaomi suv 7
- 0 faizli araba kampanyaları
- bmw x5 2024
- mercedes sprinter 2024
- toyota fiyat listesi 2024
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X