Şimdi Ara

Araba Çalışıyor Stop Ediyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
590
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İyi akşamlar arkadaşlar 6n2 benzinli polo aracımda iki gündür çalışıp stop etme sorunu var soğuk motorda oluyor motor sıcakken sorun yok problem ne olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Buji, buji kabloları en büyük etken.
    Ayreten rölanti ayarı da düzgünce yapılması lazım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Confather -- 21 Aralık 2019; 21:38:54 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Confather

    Buji, buji kabloları en büyük etken.
    Ayreten rölanti ayarı da düzgünce yapılması lazım
    Buji buji kabloları orijinal ile yeni değişti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı sorun geçen sene bir yakınımın başına geldi nedendir bilinmez ama aküyü değiştirdi sorun kalmadı.
  • 6n2 de kronik sorunlar çok can sıkan bunlar genelde Boğaz kelebeği ve ateşleme bobinidir. ALM veya AEE motorsa eyvah eyvah :(

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bio technolog

    6n2 de kronik sorunlar çok can sıkan bunlar genelde Boğaz kelebeği ve ateşleme bobinidir. ALM veya AEE motorsa eyvah eyvah :(
    Ahw motor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Literaryy

    Ahw motor

    Alıntıları Göster
    Oda pek sorunsuz sayılmaz googla ahw motor yazın karşınıza direk boğaz kelebeği çıkar. İlk 3 kasada WV Seat Skoda vs o grupta ciddi anlamda elektronik sorunlar vardır. Eskiden bu araçlarla doğuş otoda vb. yerlerde çalışmış bilen anlayan birisine baktırmak gerek. En azından OBD den sistemi kontrol eden arıza tespit cihazı gerek hepsi göstermez o araç grubuna özel olacak

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Bende de aynı problem var. 2000'li dicital kontrollü motorların en yaygın arızasına hoş geldin hocam. Yada geçmiş olsun ben 18 senedir uğraşıyorum.

    Tavsiyem ya arabanın modelini yükseltmen yada belirtileri tespit edip geçici çözümler üretmen. Zira net bir çözümü yok bu sorunun.

    Akü-alternatör ikilisini iyice bir gözden geçir derim. Voltaj düştüğünde sıkıntılar artıyor.

    Birde motoru çalıştırıp araba hiç hareket etmeden 5-10 dakika ısınmasını beklemekte işe yarıyor. Marşa basıp çıkınca stop etme ihtimali artıyor. Evet rölantide motoru çalıştırmak pek yararlı birşey değil ama başka çözümde yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam bobine bir baktırmanı tavsiye ederim. Daha olmadı distrübütör de kontrol ettir. Fakat genelde boğaz kelebeği sorunu oluyor. Allah tez zamanda kurtarsın.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bio technolog

    Oda pek sorunsuz sayılmaz googla ahw motor yazın karşınıza direk boğaz kelebeği çıkar. İlk 3 kasada WV Seat Skoda vs o grupta ciddi anlamda elektronik sorunlar vardır. Eskiden bu araçlarla doğuş otoda vb. yerlerde çalışmış bilen anlayan birisine baktırmak gerek. En azından OBD den sistemi kontrol eden arıza tespit cihazı gerek hepsi göstermez o araç grubuna özel olacak

    Alıntıları Göster
    Sen hangi arabayla nasıl sorun yaşadın bilmiyorum ama ben yaklaşık 3 yıldır kullanıyorum boğaz kelebeği sorun yaratmadı bakımını yaptır sorunsuz arabalar aslında bide bunlara lpg taktırmıycaksın muhtemelen sendeki araba lpgliydi doğru mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..Raptor..

    Bende de aynı problem var. 2000'li dicital kontrollü motorların en yaygın arızasına hoş geldin hocam. Yada geçmiş olsun ben 18 senedir uğraşıyorum.

    Tavsiyem ya arabanın modelini yükseltmen yada belirtileri tespit edip geçici çözümler üretmen. Zira net bir çözümü yok bu sorunun.

    Akü-alternatör ikilisini iyice bir gözden geçir derim. Voltaj düştüğünde sıkıntılar artıyor.

    Birde motoru çalıştırıp araba hiç hareket etmeden 5-10 dakika ısınmasını beklemekte işe yarıyor. Marşa basıp çıkınca stop etme ihtimali artıyor. Evet rölantide motoru çalıştırmak pek yararlı birşey değil ama başka çözümde yok.
    Bendeki sorun arabayı çalıştırıyorum hemen stop ediyor ikinciye çalıştırıyorum problem yok ilk marşta yapıyor yani araba yürürken stop etme falan yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kuş Kafası

    Hocam bobine bir baktırmanı tavsiye ederim. Daha olmadı distrübütör de kontrol ettir. Fakat genelde boğaz kelebeği sorunu oluyor. Allah tez zamanda kurtarsın.
    Boğaz kelebeği map sensörü kontrolü yaptırdım problem yok bilgisayara bağlandı lambada sensörü arızası verdi oda temizlendi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Literaryy L kullanıcısına yanıt
    Evet lpg li alm motor seat ibiza 2001 vardı. Kaportası çok düzgündü motoruda ama ateşleme ve elektronik sorunlar bitmek bilmedi. Sadece bende değil o yıllar arası vag grubundaki tüm araçlarda vardır. Tamirciler içeri sokmuyorlar vag özel servise bile gitti bakamayız tövbe ettik dediler.

    Ayrıca sehir içi 10 litre yakıyor bu motorlar nasıl lpgsiz binelimki bu gruptaki araçları alan insanların maddi durumu üç aşağı beş yukarı aynı 70 kuruş nasıl verelim benzine

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bio technolog

    Evet lpg li alm motor seat ibiza 2001 vardı. Kaportası çok düzgündü motoruda ama ateşleme ve elektronik sorunlar bitmek bilmedi. Sadece bende değil o yıllar arası vag grubundaki tüm araçlarda vardır. Tamirciler içeri sokmuyorlar vag özel servise bile gitti bakamayız tövbe ettik dediler.

    Ayrıca sehir içi 10 litre yakıyor bu motorlar nasıl lpgsiz binelimki bu gruptaki araçları alan insanların maddi durumu üç aşağı beş yukarı aynı 70 kuruş nasıl verelim benzine
    Benim arabada o civarda yakıyor ee ya yakıtına katlanacaksın yada verdiği arızalara lpg taktırırsan sorun veriyor bu motorlar lpgye uyumlu değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ilk calistirmada kontagi mars basmadan 2-3 defa "ac 10 sn bekle kapa" yapin. sonra mars bastiginizda stop etmez ise benzin pompasini degistirin.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafa_atr

    ilk calistirmada kontagi mars basmadan 2-3 defa "ac 10 sn bekle kapa" yapin. sonra mars bastiginizda stop etmez ise benzin pompasini degistirin.
    Benzin pompası arızalı olsa sürekli yapar ve marş yemez araba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bio technolog

    Evet lpg li alm motor seat ibiza 2001 vardı. Kaportası çok düzgündü motoruda ama ateşleme ve elektronik sorunlar bitmek bilmedi. Sadece bende değil o yıllar arası vag grubundaki tüm araçlarda vardır. Tamirciler içeri sokmuyorlar vag özel servise bile gitti bakamayız tövbe ettik dediler.

    Ayrıca sehir içi 10 litre yakıyor bu motorlar nasıl lpgsiz binelimki bu gruptaki araçları alan insanların maddi durumu üç aşağı beş yukarı aynı 70 kuruş nasıl verelim benzine
    Gülü seven dikenine katlanır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ccestr kullanıcısına yanıt
    Bahsettiğimiz araçlar gül ise dikenleri tek tek g*****ze giriyor. 😁



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bio technolog -- 23 Aralık 2019; 19:29:27 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Aynı araçtan bende de vardı. Trafikte ışıklarda rolantide durduk yere stop ederdi. Kronik sorunlu bir arac. En iyi çözüm elden çıkartmak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bio technolog

    Bahsettiğimiz araçlar gül ise dikenleri tek tek g*****ze giriyor. 😁
    Benim araba şükür öyle ıvır zıvır problemleri yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.