Şimdi Ara

Aprilia Tuono V4 1100 Factory Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
288
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Aprilia Tuono V4 1100 Factory Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri



    Doğan Trend Otomotiv tarafından Mayıs ayı itibariyle satışa sunulan yeni Tuono V4 1100 Factory, gelişmiş aerodinamik yapısı, son teknoloji elektronik özellikleri ve sunduğu sürüş keyfiyle spor naked kategorisindeki iddiasını ortaya koyuyor. Yolda eğlenceli, pistte rakipsiz mottosuyla yola çıkan Aprilia Tuono V4 1100 Factory, vergiler dahil 222 bin 900 TL’lik fiyatıyla Türkiye’de motosiklet tutkunlarıyla buluşuyor.



    Yeni Tuono V4 1100 Factory için “Benzersiz performans ve iyileştirmelerle satın alınabilecek en sıra dışı sokak motosikleti” tanımı yapılıyor. Bu kapsamda Tuono V4 1100 Factory’nin aerodinamik unsurlarla tasarlanmış hafif şasi yapısı, göz alıcı detaylarla estetik bir bütünlük sağlıyor. Yeni Tuono V4 1100 Factory, ilk etapta adrenalin salgılatan ve pist heyecanını uyandıran tasarımıyla dikkat çekiyor.



    Kırmızı ve siyah renk kombinasyonları, Superpole yarış süslemeleri ve rüzgarlık üzerinde yer alan üç göz detayı Yeni Tuono V4 1100 Factory’nin yarış ruhunu ortaya koyuyor. Aprilia RS 660 modelinden esintiler de taşıyan motosiklette; aerodinamik yapıdaki çift katmanlı grenaj üst düzey hava akımını sağlıyor. Ön grenajda yer alan LED farı ünitesindeki gündüz farları, aynı zamanda viraj farı işlevi de sunuyor. Yeni Tuono V4 1100 Factory’nin aerodinamiğini, yeniden şekillendirilen yakıt deposu ve kuyruk tasarımı tamamlıyor.



    Dünya Superbike Şampiyonası’nda başarılar kazanmış Aprilia modellerinde de kullanılan MotoGP tipi salıncak ise daha hafif bir alüminyum malzemeyle V4 Factory’de yer alıyor. Sürücüler V4 Factory’nin yenilikçi dizaynıyla birlikte daha fazla alan kazanırken, artırılmış ergonomiyle de konforu yaşıyor.



    Aprilia Tuono V4 1100 Factory Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri



    Tuono V4 1100 Factory; 65° açılı 4 silindirli V4 motoruyla spor naked motosikletlerde bir ilki temsil ediyor. 1.077 cc hacimli motor; 175 HP güç ve 121 Nm tork üretimiyle yol ve pist deneyimlerinde beklentileri karşılayan performansı veriyor. Motor, kompakt boyutları sayesinde şasiyle entegrasyonunda ağırlığın merkezde toplanmasına katkı sağlıyor ve üstün bir denge sunuyor.



    Ayrıca Bkz.Mercedes-Benz'in sesli asistanı, Tesla hakkındaki soruya zekice bir cevap verdi



    Yeni Aprilia Tuono V4 1100 Factory, geliştirilmiş elektronik sistemleriyle de kullanıcısına benzersiz sürüş deneyimleri yaşatıyor. Boyutu daha da artarak 4,3 inçe ulaşan renkli TFT gösterge paneli sayesinde, motosikletin üst düzey elektronik donanımları kontrol ve takip edilebiliyor. Bu kapsamda standart olarak sunulan İsveç menşeili Öhlins Smart EC 2.0 Yarı Aktif Süspansiyon Sistemi, üst seviye özellikleriyle Tuono V4 1100 Factory’nin TFT ekranında kolayca kullanılabiliyor. Sürücünün seçtiği ayarlara göre motosikletin davranışını optimize eden sistem, sezgisel kullanım imkanı sunuyor.



    Marelli 11MP ECU Elektronik Kontrol Sistemi ise yeni altı eksenli atalet platformu ve motor freni özelliğiyle daha da iyileştirilmiş olarak Tuono V4 1100 Factory’de yer alıyor. Sistemde ikisi kişiselleştirilebilir 3 pist, ve biri kişiselleştirilebilir 3 yol olmak üzere toplam 6 farklı sürüş modu bulunuyor. Sürücüler; Çekiş Kontrol Sistemi, Wheelie Kontrolü, motor freni, ABS ve diğer ayarlanabilir parametrelerin otomatik devreye alınması için ihtiyaca göre mod seçimini rahatça yapabiliyor.



    Yeni Aprilia Tuono V4 1100 Factory Teknik Özellikleri




    • Motor tipi: 65° V, 4 silindirli, 4 zamanlı, çift üstten kam milli (DOHC) silindir başına dört supap

    • Soğutma sistemi: Sıvı soğutmalı

    • Yakıt sistemi: 4 enjektör, Kablolu Sürüş motor yönetimi sistemi ile 4 Weber-Marelli 48-mm gaz kelebeği gövdesi

    • Motor hacmi: 1077 cc

    • Maksimum güç: 175 HP (129 kW) (11.000 dev/dak)

    • Boş ağırlık: 209 kg (tam dolu yakıt deposuyla)

    • Uzunluk: 2070 mm

    • Genişlik: 810 mm

    • Sele yüksekliği: 825 mm

    • Aks aralığı: 1450 mm

    • Yakıt kapasitesi: 18,5 lt (4 lt rezerv dahil)

    • Ön lastik ölçüsü: 120/70 ZR 17

    • Arka lastik ölçüsü    150/70-13

    • Jant malzemesi: 3 ayrık ispitli tasarıma sahip dökme alüminyum jantlar

    • Ön fren: 330 çapında çift yüzer paslanmaz çelik disk

    • Arka fren: 220 mm çaplı disk









  • Seneye Tuareg 660 da gelirse tek favorim.

  • çok sağlam bir marka kendisi. inşallah bir gün almak nasip olur.

  • Ah be, 200 bin TL falandır diyodum, benim tahminimi bile geçti, çok üzüldüm.

    Tahminlerimi revize edip versiyon 2.0.2.3'e güncellememin vakti gelmiş.

  • Ohh Türkiye'de tam çalmalık. Evin önünden çalmalık, sitenin içinden çalmalık, hatta sitenin kapalı otoparkından bile rahatça çalmalık. Nasıl olsa ceza yok, yakalanma riski yok, sat parçala gitsin, hızlıca zengin olmak isteyen zaten çok.

  • 250 cc motosiklet için sınır olmalı. Herşeye yetiyor. Yarışlarıda 250 cc ile yapılır sadece ne güzel

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • CoreXXX kullanıcısına yanıt
  • Benim araba 130 hp diye hava atıyorum hesapta şuna bak :D

  • Motor severizde o para yok valla. Neci bu fiyat böyle

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.