|
arkadaşlar, apple watch 7 cellular ve iphone 14 pro max kullanıyorum. hattım da türk telekom ve fiziksel sim kart kullanıyorum. daha önce telefondaki watch uygulamasından hücreseli ayarlamaya girdiğimde türk telekom desteklenmiyor şeklinde uyarı çıkıyordu. bugün baktığımda ise türk telekom hesabınız uygun değil şeklinde uyarı vermeye başladı. apple web sitesinin apple watch cellular desteklenen operatörler bölümünde türk telekom da görünmeye başlamış. cellular bir apple watch ve türk telekom e-sim kullanan birisi varsa, saatin hücresel bağlantısını aktif etmeyi deneyebilir mi? eğer aktifleşiyorsa e-sim' e geçeceğim. yardımcı olacaklara şimdiden teşekkürler.
@epilvaç ![]() ![]() < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sarslan724 -- 20 Aralık 2023; 14:42:29 > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler









kullanıcısına yanıt







