Daha önce senelerce samsung kullanmış note2 ve note4 şuanda iphone 7 kullanan biri olarak Apple ne olursa olsun parasını kuruşuna kadar hak eden bir firma zamanında samsungda servise telefon verip ve bin pişman olan birisiyim servislerin umursamazlığı sağlam telefonu bozmaları arızları. Kabul etmeyip geri göndermesi Neyse gecen hafta cuma akşam üzeri kuzenimin iphone 7 sinin mikrofonu arızalanmıştı gürgençler servisine gittim test yaptılar ve arıza testlerdede cıktı şimdi mesaj geldi Telefonunuz yenisi ile değiştirilmiştir gelip alabilirsiniz diye internetten takip ediyordum adamlar hiç oyalanmadan hızlı bir şekilde tamir etmeye çalıştılar ve en son değişim kararı çıktı buladar hızlı hizmet ve müşteriyi bilgilendirip yardımcı olmaları çok iyi 5 günde sorunumu çözdüler hafta sonunu cıkarsak 3 gün Birdaha apple ile başka markaları yanyana bile koymam Hayırlı akşamlar sadece düşündüklerimi yazmak istedim
Türkiye’de yerleşik satış sonrası destek veren en iyi firmaydı kendileri bir ara gerçi hala birçok servisten iyiler ama bizim Çakal halkımız adamları sömürdü her arızaya değişim yapıldı kırık ekranlı telefonlar değişim yapıldı 1 milyon iPhone satıldı 2 milyon değişim cihazı verildi(Örnek veriyorum) ilk önce yetkili servislerin değişim yetkisi ellerinden alındı şimdi ise değişim artık çok zorlaştı şanslısınız genelde Ekran değişimi yapılır bu soruna benimde zamanında iPhone 6 mı 6s ile değiştirmişlerdi
İphone telefonumu servise vermeden evvel androide geçeceğim diyordum ta ki telefonla 8 gün ayrılana kadar. Şuan iphone’umu geri aldım servisten ve gerçekten başka bir telefon. Androidden vazgeçtim.
Takip
Servis konusunda apple oldukca iyi bencede. 3 yıl önce 6 plus telefonumun kulaklık hoperlöründen az ses gelme sorunundan yetkili servis troya gittim aradan 5 gün geçti ve bana yeni telefon verdiler. gecenlerde airpods için gittim pil sorunu vardı ve yine kulaklıklar sıfırı ile değiştirildi. Şuana kadar apple beni hiç üzmedi kısacası.
Benim iPhone 6S iki defa yenilenmişti. Tam hatırlamıyorum ayrıntısını ama bir keresinde silver 6S vermiştim, uzay grisi almıştım. Değişiklik olmuştu. Apple Store’da olmadı bu olay, premium reseller’da oldu.
Hocam benim de 6S'e stok olmadığı için üst modelle değişim kararı çıktı. Kararın üstünden 33 gün geçti hala hafta içi halledilecek çok kısa süre sonra olacak diye diye geçiştiriliyorum resmen en son Cuma günü konuştum Pazartesi-Çarşamba günü arası dönüş yapılır denildi hala ses seda yok. Tek tesellim üst model alacak olmam yoksa 33 gün katlanamazdım sanırım
quote:
Orijinalden alıntı: Supervenience
Hocam benim de 6S'e stok olmadığı için üst modelle değişim kararı çıktı. Kararın üstünden 33 gün geçti hala hafta içi halledilecek çok kısa süre sonra olacak diye diye geçiştiriliyorum resmen en son Cuma günü konuştum Pazartesi-Çarşamba günü arası dönüş yapılır denildi hala ses seda yok. Tek tesellim üst model alacak olmam yoksa 33 gün katlanamazdım sanırım
Hayırlı olsun aynı renk ve hafızada iPhone 7 gelecek.
İşte telefonu satın aldığınız fiyata o hizmet kalitesini de dahil etmiş oluyorlar.
Evet hocam teşekkür ederim ama 28 iş günü oldu bugün, sürekli 2 güne olur cuma günü olur diye ertelenip duruyor biraz canımı sıkıyor bu durum.
quote:
Orijinalden alıntı: ~Lion King~
İphone telefonumu servise vermeden evvel androide geçeceğim diyordum ta ki telefonla 8 gün ayrılana kadar. Şuan iphone’umu geri aldım servisten ve gerçekten başka bir telefon. Androidden vazgeçtim.
ios kullanımından sonra android, tam çin işkencesi gibi...
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme