Şimdi Ara

Apple ve diğerleri... Geri çağırmak ya da çağırmamak işte bütün mesele bu. (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
274
Cevap
3
Favori
4.363
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
14 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Eşimin iPhone 6 telefonu kendi hatasından dolayı yamuldu. Servise düzeltmeleri için gittim. Aynı gün beklemeden yeni telefon verdiler. Apple bu tip konularda mükemmel olmasa da rakiplerinin çok önünde. Tek sorun randevu alabilmek...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yav bu Apple, iPhone 4'ün anten sorunu olduğunu söylediğimizde bizi azarlamamışmıydı yanlış tutuyoruz diye? Ücretsiz kılıf vermiş miş. Tepkiler büyüyünce harekete geçiyorlar işte. Hiç bir firmayı savunmanıza gerek yok sizin sayenizde var olmuyorlar sonuçta.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: By_higH

    Müşteri hizmetlerini de aradım dedim böyle bi durum var, onlarda servisin söylediğini; kulaklık ve şarj aletini teslim etmeniz gerekiyordu dedi...

    Ben 2 defa degisim cihazi aldim kapali kutu jelatinli olarak verdiler aksesuarlari vermemistim sadece telefonu birakmistim. Mecidiyekoydeki vintek servis.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayatım boyunca samsung kullanana biri olarak söylüyorum. Eğer servisle sıkıntı yaşamak istemiyorsanız samsungtan herhangi bir telefon değil herhangi bir ürün almayın sakın. Bu kadar sorumsuz ve ne yaptığını bilmeyen bir servis yoktur herhalde. Bunun böyle olmasını sağlayan da samsung genel merkezidir, başka kimse değil. Arka kameram bulanık çekiyor 1 ay uğraştırdılar beni. Bir ayın sonunda nihayetinde değişime gitti. Bir de samsung gibi bir dev ekonomik gücü yüksek bir şirket için 1 ay değişim süresi nedir? Apple her zaman değişim yapabiliyorken samsung yapmaması çok büyük dezavantaj. Ön kameram da bariz şekilde bulanık çekiyor ama hala inanmıyorlar. Sanki kendi babalarının şirketi arkadaş. Çalışanlarının seçimi yanlış. Her şey yanlış samsung servislerinde. Ama bu sadece telefon bölümünde değil her ürün kategorisinde geçerli bir şey.
  • Apple bu konuda gercekten kusursuz telefonumda en ufak bir sorun oldugunda direk yenisini veriyorlar diger telefon markalari hep zirva. Helal olsun cok iyi bir yazi olmus yorum yapan ergenlerin her seye karsi bi olumsuz elestirisi oldugu icin Applle'in kusursuz oldugu gercegini goremiyorlar.Ellerinize saglik Mesut Bey.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Iphone 6 ekran sararma var 2 cihazda da degisim yaparlar mi sizce.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: assasin34

    Allah Allah ben mi yanlış hatırlıyorum iPhone4'de siz telefonu yanlış tutuyorsunuz deyip sonraki S serisi modelde bu yanlışı kapadıklarını!? Steve Jobs'un sırf bunun yaptığı basın toplantısındaki müşteriyi küçük düşürücü sözlerini hala hatırlıyorum. Apple yalakalığı Donanımhaber'e de sıçramış. Başını Shiftdeletenet çekiyor siz de lokomotif mi olacaksınız?

    Bunuda en çok Mesut Çevik dile getirmişti. O yıllardaki 2si1 videolarına bakın, abartısız her programda Apple'ı yerden yere vuran Mesut Çevik di. Hatta, Talha Aynacı iPhone ve iPad kullanıcısı olduğu için 2si1 programlarında Talha, Mesut'un Apple'a giydirmelerini alttan alırdı.


    Taki Apple, Mesut Çevik'i lansmanına davet edene kadar. Yıllardır her videosunda Android cihazları övüp, Apple cihazları yerin dibine sokan Mesut Çevik, Apple sponsorluğunda bir ABD gezisi sonrası bir anda değişti. Hep böyle ama, geçmiş 2si1 videolarını seyredin, ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız. Mac işletim sisteminide yerin dibine sokmuşluğu çoktur.

    Şimdi ise en kral Apple savunucusu olmuş, hayat işte. Şimdi Apple lasmanından yeni geldi, taze taze yazıyor. 2 aya kalmaz eski Mesut'a döner, apple ürünlerini yine yerin dibine sokmaya başlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Lalalalalalaa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ya Mesut Çevik yalan söylüyor ya da bilumum şikayet sitelerinde ve forumlarda Apple'a giydirenler yalan söylüyor.
  • ilk cıktığında iphone 6 aldım, ilk sene sonunda kullandıgım kılıfta elma logosunun oldugu yer görünsün diye boşluk vardı, telefonun o bolgesinin rengi attı başarı servisine verdim, bir hafta içerisinde yeni telefon verdiler, geçen ay kilitlenme sorunu yaşıyordum gene başarı servisine verdim bir hafta içerisinde gene yenei telefon verdiler. 2 senede 3 kere iphone aldım hiç bir ücret ödemedim, bir sürü marka telefon kullandım apple olsun samsung olsun nokia olsun htc olsun, trlefonları kıyaslamıyorum ama en iyi servis kesinlikle apple ın servisidir.

  • Yurtdışından aldığım iPhone 6s plus 3 kez değişti. Ekrandaki hatalardan dolayı 2 kez. 1 kez ise durup dururken hiç açılmadı. Direk sıfırını verdiler. Şuan yurtdışı HTC 10 kullanıyorum. Bir sıkıntı olursa elimde patlar mı diye. Servis ve müşteri memnuniyeti konusunda Apple dan başkasını tanımam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 yldir g3 kullaniyorum ama cok temiz ve titiz kullaniyorum. Jelatinsiz kilifsiz asla elime almiyorum. Cikart korumalarini sifir diye sat. Allaha sukur neredeyse hic sorun vermedi. Tek sorunu kasa catlagi oldu tek noktadan onu da her sene cihaz degistiren garip insanlardan olmadigim icin cok dert etmiyorum. Garanti bitmesine yakin servisle papaz olurum muhtemelen hemde delta servisle!!!
    Yasal haklarinizi bilin, cihazi verdiginize dair mutlaka resmi belge alin, tamir suresini asana kadar hic arayip sikistirmayin. Astigi gunun ertesinde hakem heyetine gidip para iadesi isteyin. Iade istedikten sonrada cihazi gelin alin yaptik derseler asla almayin (para iadesi almak isterseniz) bir kac ay beklemek sorun olmazsa para iadeniz onaylanacaktir. Ben esimin nokia c6 sini aynen bu yolla satin alma gununden 1 yil 10 ay sonra eskisehir ozseker iletisimden para iadesi aldim hakem heyetiyle. Hemde sivi temasi almis kullanici hatasi bir ariza nedeniyle. Siz siz olun yasal haklarinizi sonuna kadar bilin ve kullanin. Genelde kazanirsiniz cunku Turkiyede firmalardan kaynakli magduriyetler agirlikli oldugundan musteri cogu zaman 1-0 ondedir.

    Bu arada bu acilan konunun da tarafsiz olduguna asla inanmiyorum. Mutlaka bir ticari cikar soz konusu bence. Hic bisi bilmiyorsanizwww.sikayetvar.com u bi acin apple markasini arattirin bakin karsiniza ne trajik servis hikayeleri gelecek. Hem de guncel tarihlerde.

    Sahsen suan x markasi beni cagirsa ve dese ki "al kardesim sana su kadar banknot ya da cihaz vs. ama sahibi ya da yetkilisi oldugun buyuk kitle icerisinde bizi caktirmadan öv yücelt olumlu reklam yap" hahhh iste ozaman hic kendimi yormam bu konunun ilk mesajini kopyala yapistir yapar keyfime bakarim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi es_umit -- 16 Eylül 2016; 18:49:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Nedense bu konu geldi aklıma


    Hey gidi günler hey

    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=97168977&p=1&anchorToGo=97168977#97168977

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • güzel yazı.

  • Pizzayi nerden yedin papa jhons tanmi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • apple ürünü hiç garantiye yollamadım ama samsungu ne zaman göndersek ben ve çevremdekiler ya değişim yaptılar yada onardılar hatta laptop garanti dahilinde olmayan kırılan köşesinide yeni kasayla değiştirmişler ona çok şaşırmıstım :D

    benim en çok sıkıntı yaşadığım generalmobile ile oldu lanet olsun onun gibi telefonun servisine yani telefonu 1 kusuru var diye veriorsun servisten geliyor 5 kusuru daha ortaya çıkıyo :D öyle profesyonel bi şirket :D

  • iPhone 4, bu konuda en çok konuşulan modellerden biriydi. Anten sorunu nedeniyle bazı tutuş şekillerinde çekim gücü düşen telefon için hem ücretsiz kılıf dağıttılar hem de dileyen kullanıcılara paralarını geri ödediler.


    bir kere bu olay olduğunda apple türkiyeye şube açmamıştı bile, dolayısı ile burada geçerli değil. ayrıca siz telefonu tutmayı bilmiyorsunuz diye dalga geçerek açıklama yaptılar. anlaşılan apple sizin de hafızaları silmeyi başarmış.
    Türkiyedeki iphone 4 ler tabiki olduğu şekilde devam etti, kimse değiştirme falan da yapmadı, kılıf falan da almadı.

    Amerikada olsak zaten diğer markalar da değiştirirdi. note 7 iadelerinde telefonun kalemini bile içinden çıkararak iade ediyorlar, kimse de bir şey demiyor, tıkır tıkır paralarını da alıyorlar. bu yazıyı yabancı bir kaynaktan mı yazdınız bilmiyorum ama, haber yapacaksanız Türkiyedeki duruma göre yapın.




  • Benim sana vereceğim tavsiye distribütor firmadan uzakdur mümkün olduğu kadar kendi bayisinden al ürünü ki başın yanmasın bu arada iphone 7 yi bu şekildemi millete satacaklaehahahahahaha

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kutudan arızalı çıkan 4s telefonumu 2012 yılında 45 günde D eğiştirdiler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kim ne derse desin apple gerçekten kalite garanti avrupa vatandaşı gibi hissettiriyor adamlar en ufak problemde cihazı değiştiriyorlar
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.