Arkadaşlar herkese merhabalar, Apple pencil 2 cihazımı 2019 yılında Abd den almıştım. 1-2 defa kullandıktan sonra da kutusuna koydum ve öylece bekledi. Geçenlerde bir hevesle kullanmak için tekrar kutusundan çıkardım fakat cihazın çalışmadığını fark ettim. Kalem Apple pencil 1’den farklı olarak lightning girişle değil İpadin üzerine yerleştirerek şarj edildiğinden cihazın üzerine koydum. Ipad kalemi gördü ve şarjının 0 olduğunu gösterdi ancak 1 gün boyunca durmasına rağmen gram şarj olmadı. Apple müşteri hizmetlerini aradığımda kalemin bataryasının uzun süre şarj edilmemesinden kaynaklı bittiğini ve cihazın ücretli olarak değişiminin yapılması gerektiğini söylediler. Ama ne ben kalemi alırken uyarıldım ne de kalemin kullanıcı kılavuzundan bu konuya dair bir uyarı yapılmadığını gördüm. Apple sitesinde kalemin batarya değişim ücretinin yer almasına rağmen şikayetvar sitesinde daha önce bu sorunu yaşayan bir kaç kişinin Apple servislerinde böyle bir hizmet alamadıklarına dair şikayetlerini de gördüm. Konu ile alakalı çözüm önerisinde bulunabilecek var mı? |
Bildirim