Şimdi Ara

Apple MacBook ve iMac Fırsatları (Tüm Modeller) [ANA KONU]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: _obscurity_ Daha Az
1 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 4 Misafir (3 Mobil) - 1 Masaüstü4 Mobil1 Android
5 sn
9.860
Cevap
387
Favori
299.317
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 5 sa. önce
  • Cevaplayan Üyeler 1521
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 6 saat 28 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Favoriye Eklediklerim 387
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Pore (179 mesaj) EknCn (171 mesaj) HandK (165 mesaj) ciho. (156 mesaj) Androge0s (135 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (4756 mesaj) Mobil (2741 mesaj) Tablet (183 mesaj) Mini (462 mesaj) Uygulama (1524 mesaj)
  • @
26 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Sıcak Fırsatlar >> Bilgisayar >> Apple MacBook ve iMac Fırsatları (Tüm Modeller) [ANA KONU]
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    406 Mesaj

    Nöbet mantığı ile esnek mekanlı bir işte çalışıyorum hocam, bu sebeple bana taşınabilirliği daha yüksek bir cihaz gerekiyordu. 13.3" en iyi seçim oldu. 13900 TL bandına zaten zor çıktığım için fiyat olarak da 15k daha çok zorlayacaktı

    |
    |
    losthell kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3282 Mesaj

    taşınabilirlik çok önemli cidden 2011 17" mbp kullanıyorum ben de evde , makine hem gayet güçlü hem de çok keyifli büyük ekran sayesinde fakat taşınabilirlik sıfır cidden , ayrıca 1600tl'lik farkı 600tl olarak algılamışım bakarken, bu kadar farka değmez zaten 256gb fazladan depolamanız mevcut.


    dediğim gibi air alınmıyorsa böyle dolu pro almak bana çok mantıklı geliyor, iyi günlerde kullanın.

    |
    |
    JoSeePh kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1334 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: losthell

    cidden yeter artık sallamayın ve insanları yanlış bilgilendirmeyin !


    1) aktif olarak ihracat sektöründe uzman olarak çalışan biri olarak, yanlış bilgilerinizi düzelteyim , 2020 temmuz ayı itibariyle e-irsaliye düzeninde mal faturasını asla e-irsaliye olmadan asla kesemezsin, e-irsaliye kesildiği günde malların sevk edilmesi (kargoya verilmesi) gerekmektedir, aksi durumda bu maliye nezdinde suçtur ve cezası ağırdır, kısaca kargoya verilmeyen ya da sana ulaşmayan ürün için fatura kesilemez ! ayrıca henüz ülkeye giriş yapmamış ve gümrük beyannamesi açılmamış bir ürünün faturasını kesemezsiniz hayali gümrük işi yapmış olursunuz, zaten alan arkadaşlar farketmiştir kulaklık hemen geliyor ve faturası kesiliyor fakat laptop çıkmadığı için fatura kesimi yapılmıyor.


    2)apple ile konuşmamı ekledim , halkımızın klasik tavrıdır, apple ne anlıyor bu işten mantığına geldik resmen, apple genius arkadaş kendisi yazmış bak yine ekliyorum, burada vakit harcayana kadar , gir apple'ın sitesine ve canlı desteğe bağlan 5dk'nı almaz ve buraya gelip gerek yok öğrenci belgesine direkt alın gitsin yazısını atar mısın, bir güzel bir öğlen yemeği parasını eft yapacağım sana ve burada dekont paylaşacağım.



    neyin ispatını yapmaya çalışıyorsunuz anlamıyorum, almış olabilirsin , sana gelmiş olabilir ama apple'dan da iyi bilme güzel kardeşim , adamlar atın hiç sıkıntı yaşamayın siparişiniz iptal olma durumu kalmasın diyor, bu kadar basit bunun üzerine konuşacak bir durum yok.



    apple'ın mh yazısını tekrar ekliyorum;

    ·        Ancak siparişi verirken fatura bilgileri kısmına arkadaşınızın bilgilerini yazıp, satın alımınızı tamamladıktan sonraki 48 saat içerisinde arkadaşınızın öğrenci belgesinin okunaklı fotoğrafını aos_proof_of_education@apple.com adresine, konu kısmına “ W “ ile başlayan sipariş numaranızı yazarak göndermeniz gerekmektedir.

    vay arkadaş neyin inadı bu:) elbette formalite icabı yazacak orda gerekli bilgiler şu belgeler isteniyor diye, sence ödemeden önce mi mantıklı belgeyi istemesi yoksa ödemeyi aldık inşalla iki haftaya gerekli belgeleri yüklersin bak darılım iptal ederim yoksa mı allah yarabbi ya 😀 macbook ve ipad konusunda yüzlerce insan bu şekilde aldı alıyor adam hala fatura irsaliye goygoyu yapıyor şaka gibi





  • Yarbay
    3282 Mesaj

    apple bu kadar rahat değildir yemin ediyorum rahatlık diyor ya bi de  


    forumda herkes seni dinlesin hocam apple boş yapıyor zaten , kimse yüklemesin bu nedir yahu kendilerine gelsinler apple samsung farketmez !



    aklıma şu video geldi hocam alınmayın sakın espri amaçlı yüklüyorum  


    |
    |
    volkie kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Binbaşı
    1959 Mesaj
    25-26 derece oda sıcaklığında 16” da 2 sekme açıkken(birinde 1080p video oynatılıyor) beklemedeki işlemci sıcaklığı bu. Fanlar auto. 1700 civarı. Keşke işlem esnasında da böyle kalsa




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    317 Mesaj
    Yalnız konuya müdahil olmak istemem ama bende geçen macbook pro 16" aldım özel konfigürasyona sahip çinden elime ulaşması 3hafta sürdü. Bu süre zarfında öğrenci belgesi vs hiçbirşey istenmedi. Benim anladığım öğrenci indirimi olayı zaten liste fiyatından indirimli satmaktansa işte eğitim indirimi yapıyoruz diye apple'ın duyar kasmasından ibaret.. Zaten zorunlu birşey olsaydı açıkca öğrencilik durumu kontrol edilecektir diye yazarlardı.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    822 Mesaj
    Az önce apple ile görüştüm, maili atmamız gerektiği bilgisini verdi, ileride herhangi bir sorun yaşanmaması için mail göndermemiz gerekiyor anladığım kadarıyla. Neden satın alma aşamasında bunun bilgisi verilmiyor diye sorduğumda tatmin edici bir cevap alamadım.

    aos_proof_of_education@apple.com



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Onbaşı
    23 Mesaj

    Arkadaşlar merhaba.

    Uzun süredir telefon olarak Iphone kullanıcısıyım. 2 hafta önce apple'ın sitesinden akademisyen indirimi ile 3007 tl'ye Ipad 8. nesil 32 gb siparişi verdim (1-2 hafta içinde gelecek muhtemelen).

    Bu değişime macbook ile devam etmeyi düşünüyorum. Bir süredir videolar izleyip forumlarda dolaşıyorum ancak düşüncelerinizi merak ediyorum.

    Şöyle ki daha önce hiç macbook kullanmadım ve o yüzden hangi modeli seçmem konusunda da karar veremedim. Macbook air - pro kıyaslamasında kesinlikle pro daha doğru geliyor izlediğim videolardan sonra.

    4 yıldır lenovo yoga 710 kullanıyorum, ondan önce de hep windows kullandım ama özellikle kullandığım laptopların şarj, batarya olayından bıkmış durumdayım.

    Akademisyenim. Tez, makale vb akademik çalışmalar, bölüm ile ilgili işler (word, excel, vb) yanı sıra ilerleyen süreçte müzikle alakalı düzenlemeler, nota-kitap yazma (müzik bölümünde çalışıyorum) gibi niyetlerle bu değişimi yapmayı düşünüyorum. Oyun olarak ise sadece fm (football manager) oynarım ki onda da sorun yaratacağını düşünmüyorum.

    Özetle Macbook pro 13 inç'te karar kıldım ancak;

    10,500 tl olan (i5 8.nesil, 8gb ram, 256gb ssd) olan model ile 15,000 tl (i5 10.nesil, 16gb ram, 512gb ssd) model arasında devasa fark olur mu? 10,500'ü gözden çıkarmışken 15'i zorlamalı mıyım? Sonuçta bu cihazı almakla bitmeyecek elbette kılıf, ekran koruyucu, ipad için belki apple pencil, vb. masraflar da olacak.

    Yoksa 10,500tl olan ürün de bana çalışma alanım doğrultusunda yeterli olur mu?

    29 ekime kadar indirim bitmeden sipariş vermeyi düşünüyorum, yönlendirmeleriniz için çok teşekkür ederim.





  • Binbaşı
    1889 Mesaj

    bence isteklerimiz biraz cesitli.

    office programlarini butun sistemler rahatlikla calistirir.

    muzik bolumu ile ilgili istekleriniz ( ben de muzik bolumunde calisiyorum) eger nota yazim programlari ile sinirli ise “belki” ( kac calgi ve ne sekilde ses kutuphanesi kullanacaginiza gore degisir) 8 gb ram karsilar.

    Fakat daw programlari kullanacaksaniz 8 gb ram mumkun degil isinizi gormez. Ben daha yeni base model 16 aldim. Eger buyuk projeler ile ilgili calismam gerekirse 32 gb ram olan imac e geciyorum.


    islemciler muzik programlari icin gayet yeterli seviyede onlarla ilgili yorum yapmiyorum. Hdd konusu ise harici cozumlerle cok rahat sonuca vardirilir. O konuda da yorum yapmiyorum.


    ram burada belirleyici




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    reaqly kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    296 Mesaj

    Hocam şu yazıldığınız işlemlerin hepsini mbp base modelle yaparsınız ama size tavsiyem şu alet olacaktır

    https://www.pt.com.tr/macbook-pro-13-tb-2-4ghz-qc-i5-8gb-256gb-s-grey




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    reaqly kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2385 Mesaj
    21-30 ekim teslim yazan arkadaşlarda bir gelişme var mı?
    Hala işleniyor yazıyor bende
    Edt: Satın alma 10 ekim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pis@gor -- 19 Ekim 2020; 16:12:17 >
  • Yarbay
    3826 Mesaj

    Hangi cihaz hocam bu?



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    ydn06 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1959 Mesaj

    MVVM2TU/A hocam




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    LazerBülbül kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Onbaşı
    23 Mesaj

    Yorumunuz için teşekkürler. Açıkcası şu süreçte çoğunlukla nota yazma programı kullanırım.

    Profesyonel düzenlemeler yapıp kayıtlar alabilmek için ses kartı, mikrofon vb. (ki kaliteli bir şeyler) gerekecek, ve bu işlerin yapılabileceği programları öğrenmesi (logic pro, vb.) çok da kısa sürede olabilecek bir şey değil gibime geliyor e bir de mac işletim sistemine yeni geçen birisi olarak onu öğrenme sürecini de göz önünde bulundurunca muhtemelen hak verirsiniz.

    Biraz heves de var tabi windows'tan ilk kez geçeceğim için arada kalmış durumdayım. Sitedeki indirim bitmeden almaya kesin karar verdim ama hangi model olacağını bilemedim. Ram ile ilgili böyle bir durum varsa; i5 8.nesil olan versiyonun ram'ini 8'den 16'ya çıkarsam fiyat 12k oluyor. Ne dersiniz?

    |
    |
    Basarrrr kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Onbaşı
    23 Mesaj

    Yorumunuz için teşekkürler. Bu cihaz apple'ın kendi websitesinde mevcut mu acaba yanında airpods hediyesi ile birlikte almayı düşünüyordum ben ama, ve stokta yok yazıyor. :( Bir de özelliklerinden anladığım kadarıyla işlemcisinde intel xeon w 3.5 demiş peki bu işlemci ile i5 8.nesil farkları nedir? ekran kartında da amd radeon pro 580x yazmış ama benim apple'ın websitesinde baktığım üründe intel iris plus graphics mevcut, farkları nedir acaba? Bilgilendirdiğiniz için tekrardan teşekkürler.

    |
    |
    İnterest kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    822 Mesaj

    28 eylül sipariş tarihi, 21-30 ekim teslim hala bir gelişme yok hocam, son tarihe kadar bekletirler gibi sizi, olur da bir gelişme olursa alıntılarsanız sevinirim



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Pis@gor kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3826 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ydn06

    MVVM2TU/A hocam

    Çok güzel bir cihaz hocam, hayırlı olsun. Uzun seneler keyifle kullanın. :)

    |
    |
  • Teğmen
    158 Mesaj

    Hocam hangi programı kullanıyorsunuz fan kontrolü için?

    |
    |
    ydn06 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1889 Mesaj

    Ses kayıt bilesenlerini almak ve bu programları öğrenmek kişisel bir süreç. Size kolaylıklar diliyorum.

    Nota yazım programları ile ilgili ben cok cok uzun zamanlardır Sibelius kullanıyorum (15+yıl). Eğer sibelius'un kendi ses kutuphanelerini kullanacaksanız ve düzenlemeleriniz 10-12 çalgı büyüklüğündeyse sıkıntı yaşamazsınız. Ancak NotePerformer ya da VST sample kütüphaneleri kullanacak ya da daha büyük ölçekli çalgı grupları ile çalışacaksanız 8 Gb az kalır.


    Müzik programlarında günümüzdeki i5 ve i7 en az 4 çekirdek işlemciler büyük EDM ya da Cinematic projelerde yer almıyorsanız fazlası ile yeterli.


    özellikle model önermek istemiyorum ram olayına dikkat cekmek istedim


    (((kucuk ekranda çalışmak zor olmuyor mu?? ))

    |
    |
    reaqly kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Binbaşı
    1959 Mesaj

    Macs fan control hocam.

    |
    |
    ciho. kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Reklamlar
Masal Oku
Radyo Dinle
Pubg mobile uc
Cancer Clinical Trials
En ucuz kedi maması fiyatları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
1,031
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.