< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Apple iPhone 12 Pro / iPhone 12 Pro Max [ANA KONU] (267. sayfa)
-
-
Müthiş
-
12 Pro Max cihazlarını yeni alan arkadaşlar, cihazlarınızı ekran ile kasa arasında ki kronik sorundan dolayı kontrol ettiniz mi ? Araştırmalarıma göre bu cihazların %80'inde bu kronik sorun mevcut. Cihazların çerçeve ile ekranı arasında çok ince gözle görülmeyen bir açıklık oluyor. Kağıt ile kontrol etmenizi öneririm. Videoda sorun gösteriliyor izleyin.
-
-
Bekleme modunda şarj gitme olayı her telefonda yok, kardeşimde ios 14’lü 11 var %0 veya 1 gidiyor en fazl beklemede, şaka gibi ama öyle.
Benim %6-7.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu sorun değil. Ve bütün cihazlarda var. Tasarım toleransı diye geçiyor. Bunları konuşalı çok oldu daha öncede konuşuldu bu forumda aynısını ben göndermiştim :)
-
12 Pro kullananlara sorum var,şarj nasıl Max almak istemiyorum çok büyük olduğundan ama Pro küçük olduğu için şarjı çok kötü deniliyor ne kadar doğru ? -
Bence 11'den proya falan geçme 13'ü bekle hem daha fazla para biriktirmiş olursun. -
Kendi cihazımda da gözleri hassaslaştırıp bakınca gerçekten asimetrik gözüküyor kenar hatları. Bu konu hakkında detaylı bilgi nereden alabilirim? Sonuçta robotlar yapıyor ve milimetrik hesaba göre çiziyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-37F4B34B4 -- 15 Ocak 2021; 14:15:11 > -
Sonunda iPhone 12 Pro Max ön siparişini verdim bakalım ne zaman gelecek
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
nerden verdiniz hocam. 128 mi verdiniz kılıf ne alacaksınız.
-
Gürgençler’den verdim ön siparişi. 256 GB Pacific Blue. Kılıf Spigen Ultra Hybrid Navy Blue aldım Amazon’dan.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, Apple Store haricinde distribütör garantili cihaz alırsak ne gibi sıkıntılar yaşarız, bu cihazları Apple Store garanti anlamında desteklemiyor mu? -
Online alınmamışsa 14 gün değişim hakkı olmaz Apple Store harici fiziksel mağazalarda. Amazon hariç diğer firmalar çoğu zaman online alışverişte de 14 gün iade hakkını kullandırtmamak için zorluk çıkarabilir. Ama her halükarda hepsi 24 ay garantili. Başka bir fark yok.
-
Teşekkürler. Diyelim ki cihazda fabrika çıkışı bi' hata söz konusu ya da kullanım kaynaklı bi' durum oldu, direkt faturamla Apple Store'a mı gidiyorum, yoksa distribütör firmalar mı bakıyor cihaza? -
Telefonu Türkiye garantili nereden alırsanız alın Apple Zorlu ve Akasya Genius Bar'da randevu alarak tamir ettirebilirsiniz.
-
Tekrar teşekkür ederim, gayet açıklayıcı ve yardımcı oldu. -
quote:
Orijinalden alıntı: Guest-37F4B34B4Kendi cihazımda da gözleri hassaslaştırıp bakınca gerçekten asimetrik gözüküyor kenar hatları. Bu konu hakkında detaylı bilgi nereden alabilirim? Sonuçta robotlar yapıyor ve milimetrik hesaba göre çiziyor.
Bişey diyemicem bütün cihazlar öyleymiş. 0,0001 nm oranında açıklık varmış tasarımsal diyorlar. Düşmeydi camın ısınıp çelik tarafından çatlamasını önlemesi için falan. Ama Apple'dan açıklama yok bildiğim bu :)
-
Rica ederim, şimdiden hayırlı olsun cihazınız.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X