Şimdi Ara

ANTHEM [PS ANA KONU] | Rehber ilk sayfada (30. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
900
Cevap
9
Favori
44.275
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nano6824

    Bu tipler yüzünden koskocaman Bioware'yi kaybedeceğiz yakında... Hala multi hala multi... Tam amerikan zihniyetli gerizekalılara hitaben oyun çıkarıyorlar.
    Adı batsın EA'nın.
    Bioware i kaybedersek ea yüzünden kaybedeceğiz hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


  • Bu adam Hislerime cok ama cok tercuman olmus sidditle izlemenizi tavsiye ediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • koftehor1 K kullanıcısına yanıt
    Böyle rezil oyun yap diye ea mı dedi ? Fps düşmelerinde hikaye anlatımının kötülüğünde ea suçu ne ?

    Sorunları düzelsin indirim görsün bende alacağım oyunu. Genel anlama eğlenceli. Oyunun geleceği yapacağı geliştirmelerle doğru orantılı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aichera -- 24 Şubat 2019; 20:33:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba Freelancer'lar...

    Oyunu çıktığı geceden beridir oyunuyorum. 250 gear score civarında Colossus ve Ranger karakterim var.
    Her Javelin birbirinden zevkli bence. (Oyunun birçok çok eksiği var buna itiraz etmiyorum)

    Tavsiye olarak oyunu ilk görevlerde "hard" zorlukta oynamaktan çekinmeyin.
    iyi exp ve loot veriyor. tabii çok fazla zorlanıyorsanız normal zorlukta da oynamaktan zarar gelmez.

    ben hikaye görevleri ve yan görevler karışık ilerledim.
    19 lvl sonunda ana hikaye görevleri bitti. herkes farklı levelde bitirebiliyor.

    ana hikayeden sonra yenilikler açılıyor.
    yan-görevler devam ediyor.

    60k coins ile "Dreadnought Colossus armor pack" satın aldım.
    yani micro ödemelere takılmayın. Coins ile de satılıyor herşey.

    size tavsiyem sürekli "public" oynayın. çok daha zevkli.
    mesela; bir görevde Colossus'um ile kalkanımı açarak 5-6 kez ölen arkadaşlarımı repair ettim.
    bu gerçekten çok zevkli oluyor :)

    "Strong Alone, Stronger Together"




  • Oyun Destiny gibi kasmiyor. Su yani guzel. Diyelim bir Storm ve Bir Ranger iniz var. Ranger ile girdiniz Size #23 Level Ranger Companent atti. Javelini degistirip Storma gectiniz dusen #23 Level companent ona #23 Level Universal Companent olarak görünüyor. Bu sayede baska bur sinifa gecince cok ezilmiyorsunuz. Universal companentler genelde o sinifin ultisi degil sma weaponlarini destekliyor. Silahin Demageni arttiriyor vs.

    Bu sayede Storm ile #Universal Companentler in yüksek levelini kullanip sadece bir oyun onra bulundugunuz Level a gore yani #23 Level Storm (Universal-ortak) kompanentle girip oyun sonunda #23 Level Storm Companeni Javeline silah ile Tarsis'e donebiliyorsunuz. Zaten Silahlar oryak yani Javelinlerin hepsine Son silahi takabiliyorsunuz. Boylelikle Destiny deki sıfırdan yeni klass kasma olayi ortadan kalkiyor. Zamanı degerli olanlar ya da cok oynama firsati olmayanlar için harika bir sistem. Ama malesef bu detaylar hic bir incelemede yazmiyor. 2 ay once internet sitesinden cevirdigim bilgilere demo problemletini ekleyip inceleme yapilmis cogunda. Oyunun elbette gelismesi icin zaman gerekli, keske bu kadar sorunlu cikmasa ama 62 puani hakedecek bir yapim kesinlikle degil. Bunu baska bir studyo yapsa 75 ten az almazdı, User score lara gore inceleme yapiliyor. Vallahi bu kez yerli editorlerden cok daha kotu yabancilar. Javelinin sık sık yere inmesi gerektigi icin oyunun sevilmedigini yazan bile oldu :) Ozellikle Quick play ile girip koskocaman bir gun hiç sıkılmadan oynayabilirim. Bunca probleme ragmen nasil eglendiriyor bende onu cozmrye calisiyorum. Sanirim Aksiyonun hic dusmemesi ile ilgili :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Anthem Mission List:

    Silence the Heart of Rage

    Early Warnings

    Welcome to Fort Tarsis

    Lost Arcanist

    Lighting a Fire

    Incursion

    Lending a Hand

    Meeting With Corvus

    Challenges of The Legionnaires

    Freeplay: Tombs of the Legionnaires

    Finding Old Friends

    The Tomb of General Tarsis

    The Fortress of Dawn

    Crafting the Dawn Shield

    Mysterious Beginnings

    Dear Diary

    Triple Threat

    Inverse Functions

    Convergence

    Freelancer Down

    Repairs and Inspiration

    Return to the Heart of Rage

    (Endgame) Challenges of the Legionnaires


    Strongholds:
    The Temple of Scar

    Tyrant Mine

    The Heart of Rage


    AGENT QUESTS

    See in the Dark

    Hidden Depths

    Elysian Secrets

    Ancient Footsteps

    Tell Me Maur

    Secrets of the Auspex

    Preventative Precautions

    Cautious Cooperation

    A Simple Job

    Enemy Mine

    Research and Rescue

    Apocalypse When?

    One of Us

    What Freelancers Do

    A Favor to Ask

    A Cry For Help

    Overdue

    Tempting Target

    Bad Deal

    Impostor


    AGENT CONTRACTS

    Decryption Research

    Archive Hunt

    Scar Control

    Arcanist Runes

    A Helping Hand

    Sentinel Collaboration

    In the Wrong Hands

    First Response

    Protection Duty

    Field Work

    Freelancer Work

    Fort Patrol

    (Endgame) Additional Legendary Contracts

    90 GÜNLÜK YOL HARİTASI:

    ACT 1 - Önümüzdeki 90 günlük içerik

    Teknik anlamda geliştirmeler, günlük, haftalık, aylık challenge ve ödüller, mağaza güncellenmesi her daim devam ediyor

    Mart

    Legendary Görevler 1. Aşama
    Yeni Freeplay aktiviteleri
    Yeni eşyalar
    Yeni Kozmetikler

    Nisan

    Mastery Sistem (Karakter gelişiminde ekstra aşama)
    Yeni Stronghold (Dungeon) - The Sunken
    Haftalık Stronghold Challenge
    Sosyal alan için lider tahtası
    Guild kurabilme
    Legendary görevler 2. Aşama
    Freeplay aktiviteleri
    Yeni eşyalar

    Mayıs

    The Cataclysm başlıyor (Bunun için üst düzey gear seviyesine sahip olmak gerekiyor)
    Yeni eşyalar
    Freeplay aktiviteleri

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Anthem, Oyun cikis tarihleri baz alindiginda Eylul 2017 de cikan Destiny 2'nin ilk hafta satislarinin dörtte biri kadar, Mass Effect Andromeda'nın ise yarisi kadar satmis. Bu durumda Mart sonundaki 6 Milyonluk hedef icin biraz daha zaman gerekecek.


    Anthem's physical sales half Mass Effect Andromeda's.
    Eurogamer.net
    Anthem's physical sales half Mass Effect Andromeda's
    https://www.eurogamer.net/articles/2019-02-25-anthem-physical-sales-half-mass-effect-andromeda

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Ana hikaye eleştirilmişti, sebebini bitirince anlamış oldum. Açıkçası kötü bir hikaye değil bence ama insanların beklediği bir hikaye de değil şahsen böyle bir şey beklemiyordum. Çünkü ana hikaye olarak sunulan şey aslında bir çeşit yan hikaye. Oyun asıl odak noktasını anlatmıyor, "Anthem of Creation", "The Shaper", "Urgoth" gibi konular hakkında etrafta bulunan codex'ler ile minik bilgiler öğrenilebiliyor ama detaylı olarak anlatmayı şimdilik istememişler, sonraya saklandığı zaten oyunu bitirince görülüyor. Bir giriş hikayesi anlatmayı tercih etmişler ve söyledikleri gibi yeni içerikler ile hikayeyi büyütecekler gibi gözüküyor.


    Oyunun hikayesi


    Oyunun geçtiği dönemden 50 yıl önce yaşanılan dünya kaos içerisinde ve ölümcüldü. İnsanlık ise bu zor şartlarda yaşam mücadelesi veriyor ve bir yandan da tanımlanamayan çok güçlü baskıcı bir grubun himayesi altına girmişti. Helena Tarsis adında güçlü kadın bir savaşçı ortaya çıkarak, insanları kendi bayrağı altında topladı ve bu zorbalığa karşı mücadele başlattı. Helena Tarsis'in emri altında olan gruba Legion of Dawn adı verildi. O dönemlerde Arcanist'ler (Bilim ve gizemli olaylara ilgi duyan kişiler) gizli labaratuvarlarında Shaper teknolojisini kullanarak ilk Javelin'i geliştirdiler ve böylece Legion of Dawn'ın insanlığı adeta bir araç olarak kullanan bu güçlü gruba karşı savaşabilmesinin yolu açıldı. Helena Tarsis insanlığı bu kaos ortamından kurtardıktan sonra daha korunaklı bir yer inşa edilmesini istedi ve duvarlarla kaplı bir şehir yapıldı. General Tarsis'e olan saygı ve sevgiden ötürü de adı Fort Tarsis olarak belirlendi. Ancak sonraları insanlar farklı bölgelerde çeşitli şehirler kurmaya devam etti. Fakat General Tarsis'in ölümünün ardından sistem alt üst oldu ve Legion of Dawn üç farklı gruba bölündü. Freelancer, Sentinal ve Dominion.

    Hikayenin merkezinde yaratma ve yok etme gücü olan Anthem of Creation kısaca Anthem adında bir şey yer almaktadır. İnsanlar, Dünya'nın Shaper adını verdikleri Tanrılar tarafından yaratıldığına inanır. Tanrılar, Shaper Relic denilen devasa boyutlardaki makineleri aracılığı ile Anthem'i kullanarak dünyayı yaratmaya devam ettikleri esnada işlerini tamamlamadan arkalarında bu antik makineleri bırakarak aniden ortadan kayboldular. Bu makineler ise Anthem dünyasındaki şiddetin ve değişimin başlıca sebebidir. Anthem ve Shaper ikilisinden hangisinin ilk önce var olduğu ise bilinmemektir. Shaper'lar dünyayı istediği gibi şekillendiremediler ve insanlar geride kalan bu devasa kalıntılar ile beraber aynı yerde yaşamak zorunda kaldılar. Bu dev makineler hem dünya'nın görüntüsünü değiştirdi hem de Cataclysm (Shaper Fırtınası) yüzünden sürekli değişime uğramasına, hayvanların mutasyon sonucu farklılaşmasına sebep oldu. Dünya üzerinde varlığını sürdüren bir diğer topluluk Scar'ların ise Shaper'lar ile bir bağlantısı olduğu düşünülmektedir, zira onlar da Anthem'i kontrol etmek için uğraş vermektedir. İnsan değiller ama ne oldukları da bilinmemektedir. Shaper'lardan geride kalan tüm bu garip makineler ormanlara, yer altı tünellerine kadar yayılmış, bazıları tamamen ölü bazıları ise yarı çalışır vaziyette durmaktadır ve çok tehlikelidir. Tüm bu kalıntılar ve Anthem arasında ne gibi bir bağ var, insanlık bunu bulmaya çalışmaktadır.

    General Tarsis öldükten sonra bölünen Legion of Dawn birliklerinden Dominion'da Anthem of Creation'ı kontrol etme niyetine girişmiştir. Kuzeydeki dağlık bölgeye Stralheim adında bir yerleşke kuran bu birlik The Monitor adındaki liderleri ile birlikte Anthem'i kontrol etmeyi istemektedir. The Monitor, Anthem'in medeniyetleri yok ettiğini düşünmektedir. Çünkü dünya üzerinde çok eskilerden kalma şehir kalıntıları bulunmaktadır. Bu düşüncesinden ötürü Anthem'i kontrol edecek gücün elinde olduğunu ve insanoğlunun çektiği tüm acıları ortadan kaldırabileceğini iddia eder yani bir nevi acılardan kurtuluş çözümü sunar. O, yaptığı tüm eylemleri "Büyük İyilik" olarak isimlendirip meşrulaştırmıştır. Felsefi açıdan Freelancer'ları kabullenmediği için en başından beri onları düşman olarak bellemiş ve iki grup her daim çatışmaya devam etmektedir. Sahip oldukları imkanlarla Storm Javelin'i tasarlamış olsalar da, sonraları bu tasarım Freelancer'ların da eline geçmiştir. Freelancer'lar ise insanoğlunu inşa ettikleri duvarların içinde uzun yıllar korumuştur, geçmişte yaptıkları işlerle büyük saygı kazanan bir birlik olmuş olsalar da artık günümüzde aynı saygıyı görmemektedir. General Tarsis'in yolundan gitmelerine rağmen özgürlüklerinden asla vazgeçmemektedirler. Ancak Dominion'ın Anthem'i kontrol etmek için harekete geçmesinden sonra Freelancer'da insanlığın geleceğinin tehlikeye atıldığını düşünerek karşı saldırıya geçmiştir. Sentinal ise General Tarsis'e en sadık birliktir ve hala onun izinden gitmektedirler. Fort Tarsis içerisinde yer alır ve oradan çıkmazlar.

    Günümüzden 10 yıl önce Jani karakterinin gözünden anlatılıyor. En güçlü seviyesine ulaşan Dominion, insanların refah içinde hayat sürdürdüğü, Freelancer ve Sentinal'lerin beraber çalışarak insanları koruduğu bu topraklarının en büyük kadim kenti Freemark'a saldırdı. Ancak bu şehrin en önemli özelliği o zamana kadar ki en büyük Freelancer topluluğuna da ev sahipliği yapıyor olmasıydı. Dominion'ı yöneten kişi ise o vakte kadar kendisini hiç göstermemiş olan Doctor Harken adında biriydi. Ne pahasına olursa olsun şehri ele geçirmek için tüm gücü ile saldırmıştı. Dominion'ın güçleri Freemark'dan çok üstündü buna rağmen Freelancer'lar savaşmaya devam etti ama düşmanı durduramadılar. Sentinal'ler ise haber vermeden gizli sığınaklarına gerçi çekildiler. Ancak Jani kaçarken şans eseri Sentinal'lerin geri çekildiği sığınağı buldu. Orada aslında Dominion'ın Freemark şehrini yok etmek için gelmediğini gördü. Sentinal'ler çok eskilerden The Cenotaph adında bir Shaper Relic aracını şehrin altında saklıyor ve koruyordu, bundan kimseye bahsetmemişlerdi. Doctor Harken'in amacı Cenotaph'i ele geçirmekti ve nihayetinde sığına ulaştılar, Sentinal'ler öldü Jani ise son anda kaçtı. Doctor Harken, Cenotaph'i kullanabilmeyi sağlayan Arrogance adında bir araç yarattı böylece Anthem of Creation'ı kontrol edebileceğini düşünmüştü. Ancak Anthem kontrol edilemezdi. Doctor Harken'ın bu hamlesi korkunç bir Cataclysm'i (Devasa fırtına) ortaya çıkardı. Freemark kenti, Dominion, her şey yok oldu. Savaş esnasında şehrin dışına çıkarak çarpışmayı sürdüren birkaç Freelancer ise bu korkunç olaydan şans eseri kurtuldular. Fakat o gün oluşan Cataclysm daha sonra korkunç bir hal alarak büyümeye devam etti, en son böyle bir Cataclysm oluştuğunda ona Heart of Rage adı verilmişti ve General Tarsis, merkeze ulaşarak fırtınayı sonlandırmıştı. Bu defa yine bir Heart of Rage meydana gelmişti.

    Freelancer'lar daha önceleri de birçok kez ortaya çıkan çeşitli Cataclysm'leri merkezlerine kadar ilerleyerek durdurmayı başarmış olsalar da Heart of Rage öncekilere kıyasla bambaşka bir boyuttaydı, çok uzun zamandır böylesine ilk defa şahitlik ediliyordu. Bu noktada acemi bir Freelancer olarak oyuna başlıyoruz, takım arkadaşımız Haluk ve diğer Freelancer'lar ile birlikte fırtınanın merkezine ilerleyip, Cenotaph'a ulaşarak fırtınayı durdurmak amaçlanıyor. Son yıllarda Heart of Rage'den çok sayıda Titan ortaya çıkmaya başlamıştı ve Titan'ların sayıları ve boyutları gittikçe büyüyordu. Çok fazla yol kat edemeden bir Titan yirmiden fazla Freelancer'ın ölümüne sebep oldu ve geriye sadece biz ve Haluk kalmıştı. Haluk merkeze doğru devam etmek istediğini inatla söylese de aynı esnada ortaya çıkan daha fazla Titan'a karşı gelemeyecekleri için geri çekildiler ve Heart of Rage'i durdurma görevi büyük bir başarısızlık ve çok sayıda korkunç ölümle sonuçlandı. Freelancer'ların sayısı yok denecek kadar azaldı, acemi Freelancer olarak türünün sayılı örneği haline geldik. Fakat daha da kötüsü kahramanlar olarak anılan Freelancer'lar artık güvenilmeyen bir birlikti. O olaydan sonra 2 yıl geçmiş ve Fort Tarsis insanların endişe içinde yaşadığı, dükkanların bir bir kapandığı boş, umutsuz bir yer haline dönüşmüştür.

    Interceptor javelin'in tasarımını yapmış Corvus adında gizli bir topluluk mevcut. Buradaki insanlar Fort Tarsis dışındaki operasyonları birebir çatışmaya girmeden gizlice bitiriyorlar. Birçok yerde ajanları, suikastçileri bulunuyor. Freelancer'lar için pek de iş çıkmadığı bu zamanlarda Tassyn adında bir kadın bir iş teklif eder. Tassyn, Corvus adına çalışan ajanlardan biridir. Eskiden Tarsis'de yaşıyor olmalarına rağmen düzeni bozan, pis işlere bulaşmış tiplerin şehirden sürülmesi sonucu ortaya çıkan Regulator adında bir grup var. Tassyn, bu grubun içerisinde bir ajanı olduğunu ve onunla buluşmamızı ister. Ancak bu görev esnasında Doctor Harken'in yardımcısı The Monitor'ü görürüz, ajanı yakalamış ve bir relic hakkında sorguya çekmektedir. Maalesef ajan ölür ama daha büyük bir sorun vardır, Dominion geri dönmüştür.

    The Monitor, bir kez daha Heart of Rage'in merkezindeki Cenotoph'ın peşindedir, bu yüzden geçmişteki o büyük başarısızlığa rağmen Dominion'ın durdurmak için Heart of Rage'e tekrar gitmek gerekmektedir ancak bu acemi Freelancer'ın tek başına yapabileceği bir şey değildir. Bundan 2 yıl önce Heart of Rage'de yaşananlardan sonra Haluk ve onun Cypher'ı Faye yaşananlardan sonra bizi sorumlu tutmuş ve Tarsis'den ayrılmışlardır. (Cyper: Bazı insanlarda ortaya çıkan telepati yeteneğinine sahip kişilere deniyor, bu Cypher'lar kendilerini geliştirdiklerinde çok uzak mesafelerden birbirleri ile iletişim kurabiliyor, normal insanların göremediklerini, işitemediklerini algılayabiliyorlar. Anthem of Creation ile iletişim kurabiliyorlar ayrıca her Freelancer'ın bir Cypher'ı oluyor, böylece ona her türlü bilgiyi anlık olarak aktarabiliyorlar.) Eski dostlarla iletişime geçince Haluk zor zor ikna olsa da Faye sıcak kanlı bir şekilde karşılıyor acemiyi. Faye'in söylediğine göre en son Heart of Rage'in merkezine giren General Tarsis'in Javelin'i özel bir kalkana sahipti ve o javelin'de hala Tarsis'in mezarında duruyodur. Amaç onu alıp o kalkanı diğer javelin'lere de uygulamak. Fakat, Tarsis'in Javelin'i ele geçirilmesin diye mühürlenmiştir. Bu mührü kırabilmek için de dört farklı mezarın Legionnaires Challenge'larını tamamlamak gerekmektedir.

    Karakterimizin Cypher'ı Owen adında biridir ancak Owen diğer Cypher'lara göre biraz farklıdır. O aynı zamanda bir Lancer da olmak istemekte ancak bu konuda çok da başarılı olduğu söylenemez. Bir görev esnasında az kalsın kendini öldürtüyordu, bu yüzden gruptakiler onun arkada durmasını ve asli görevini yerine getirmesini isterler ancak Owen bu muameleden hiç memnun değildir. General Tarsis'in Javelin'ini bulduktan sonra hiç beklenmedik şekilde Owen ortaya çıkar ve bir çeşit elektrik silahı ile bizi durdurur ardından Tarsis'in Javelin'i alır. Dominion'un çok güçlü olduğunu ve onların yenilmeyeceğini söyleyerek ihanet eder. Olanlardan sonra Faye, General Tarsis'in Signet'i (Herkesin elinde takılı olan ve çeşitli birçok bilgiyi depolayan bir çeşit eşya) sayesinde edinilen bilgiler ile kendi kalkanlarını yapabileceklerini söyler ve çalışmaya başlarız. Tasarım tamamlanmış, Javelin'e monte edilmiştir ama bir sebepten ötürü kalkan aktif olmuyordur. Bu esnada Tassyn, The Monitor ve çok sayıda Dominion'ın Heart of Rage'e doğru hareket ettiğini, eğer bir şey yapmazsanız Sentinal'leri göndereceğini söyler. Faye ise Sentinal'lerin bu konuda hiçbir bilgisi olmadığını başarabilecek kişilerin kendileri olduğunu söyler ancak vakit kısıtlıdır. Haluk, bunun üzerine bir şeyi gözden kaçırdıklarını düşünerek apar topar General Tarsis'in mezarına gider tekrar araştırmak için biz de peşinden gideriz. Haluk'u çaresiz bir şekilde otururken buluruz, o esnada mekana Owen gelir. İhanet ettiği sanılan Owen, aslında Fort Tarsis'i korumak için ve biraz daha kendini tatmin etmek için bu yola başvurduğunu söyler. The Monitor'un kalkanı yapabilmek için gerekli olan parçayı ele geçirdiğini ve Cenotaph kullanabilecek bir makinesi olduğunu söyler. Kendi bencilliği ve tatmin duygusu yüzünden bunu yaptığını ve başlangıçta onlara katılmanın güzel hissettirdiğini fakat sonra bu durumun kaybolduğunu söyler. Vücudunda çeşitli yaralar, değişiklikler oluşmuştur. Kendisini affettirmek için kalkanı aktifleştirecek olan gerekli parçayı verir ve bundan sonra ne yapacağını bilmediğini, biraz kafasına göre takılacağını söyleyerek oradan uzaklaşır.

    Javelin'in kalkanı için gereken parçayı Haluk'a vererek "The Dawn Shield" aktifleşiyor ve Heart of Rage'e doğru tekrar yol alıyoruz. Orada çok sayıda Dominion güçleri ile çarpıştıktan sonra The Monitor'u buluyoruz. Cenotaph'ı kullanmayı başararak Anthem of Creation ile bağ kurmuş ve evrim geçirmiştir. Artık çok daha büyük, çok daha güçlü korkunç bir varlığa dönüşmüştür. Zorlu mücadelenin ardından The Monitor alt edilir, ardından Cenotaph'a bağlı olan Arrogance'ı çıkarıp Heart of Rage durdurulmuştur. Bu olaydan sonra acemi Freelancer artık bir efsane haline dönüşür, insanlar sürekli ondan bahseder ve Freelancer birliği eskisi gibi kahramanlar olarak anılır.

    The Monitor durdurulmuş olsa da asıl tehlike yeni başlıyordur. Freemark kentinin yok oluşundan sağ çıkmayı başarmış olan ünlü Freelancer Adam ile buluşur ve bize bir şey gösterir. Doğu sınırında iki ekibini öldürmüş olan bir Urgoth cesedi yatıyordur masada, onlar çok uzun zamandır olmadıkları için yok oldukları düşünülüyordu ama anlaşılan hala varlıklarını sürdürüyorlar. Yeterli bilgi olmadığı için insanların telaşlanmaması adına şimdilik bilmemesi gerektiğini söyler. (Yapımcı ekip hikayenin sürekli anlatılmaya ve büyümeye devam edeceğini söylemişti, sonra ki içerikler, görevler vs. ile yeni düşman olarak Urgoth'ları göreceğiz gibi duruyor.)


    Yapımcı kaynaklı birkaç bilgi; Anthem dünyası başka bir gezegen, Dünya değil. İnsanlar teknolojik olarak zayıflar, Javelin teknolojisi de zaten bu insanlara ait değil, uzayda yolculuk gibi bir imkanları yok, zekiler ama besin zincirinin en tepesinde değiller ve neredeyse tüm canlılar ile düşmanlar, sihir, büyü gibi yetenekleri yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi melkor23 -- 25 Şubat 2019; 16:17:59 >




  • melkor23 kullanıcısına yanıt
    Eline sağlık. Şimdi biraz daha oturdu hikaye. Kim bilir daha ne hikayeler vardı oyunda çat pat ingilizceyle anlamaya çalışıyordum :)
  • melkor23 kullanıcısına yanıt
    Eline emegine saglik :) Keske battle royal de olsaydi 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • melkor23 kullanıcısına yanıt
    Hocam Andromeda daha iyiydi diyorlar hikayede doğru mu sizce?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Story'lerde free mode'da falan takılmak isteyen eklesin, birlikte girelim. Titan farmlamak lazım. Discord mevcut. Uncommon ranger ile devam ediyorum. Çalıştığım için akşamları aktifim. Origin id imzada mevcut
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nano6824

    Hocam Andromeda daha iyiydi diyorlar hikayede doğru mu sizce?
    Mass Effect ve Anthem aynı türe hizmet etmiyorlar, burada hikayelerini karşılaştırmak adil olmaz. ME, tamamen single bir oyun ve bu yüzden belli bir süre içerisinde giriş, gelişme ve sonucu olan bir hikaye anlatmak zorunda, ancak Anthem'in öyle bir zorunluluğu yok. Bu sebepten Anthem'in hikayesi sonuçlanmıyor zaten, sürekli gelişme durumunda devam ediyor. Anlattığı ise The Monitor adlı bir karakterin hikayesi yani bir nevi yan görev hikayesi aslında, ana odak noktalarından neredeyse hiç bahsetmiyor, çünkü onu zamana yayarak gelecek olan içerikler ile sunacak. Anthem'in çok güçlü bir temeli var, çok derin bir dünya ve hikaye yaratmışlar. Üstelik bu uğraş sadece ön plandaki karakterler, mekanlar vs. için de değil, basit bir npc'nin bile yeri çok fazla oyunda, mesela bir npc ile konuşuyorsunuz onunla muhabbetiniz bittikten sonra size mail atıp ne yaptığını anlatmaya devam edebiliyor. Anthem, mmorpg mantığını benimseyen bir oyun olduğu için hem hikaye hem de içerik konusunda zamanla belli bir seviyeye gelecek.




  • Arkadaşlar iyi bir ranger build paylaşır mısınız?

    Combo ve componentleri oturdamadım bir türlü, componentlerin türkçe anlamları da rehbere eklenebilir mi?

    Bizim adam


  • Rwenzori kullanıcısına yanıt
    Fırsat bulduğumda rehberi genişleteceğim.

    Gear score kaçsın? Açıkçası 400 den önce build yapmak pek mümkün değil çünkü sürekli yeni şeyler çıktığı için eşyalar hep değişkenlik gösteyor. Doğru düzgün build için masterwork ve legendary seviyesinde olmak biraz şart.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • melkor23 kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim hocam, 200 seviyesindeyim henüz, biraz daha ilerleyeyim o zaman.
    Bu arada donduran el bombası her düşmanı neden dondurmuyor, bosslar dışında çift renkli canı olan düşmanlarda donmuyor gibi, acaba dirençli olanlar mı var?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Fazladan oynamayacağınız javelin açmayın size tavsiyem. Çünkü düşen lootlar tüm açık olan javelin ler arasında bölünüyor. O yüzden ben sadece storm açtım ve tüm lootlar sadece storm için düşüyor. Bu şekilde ana karakterim çok hızlı gelişti 300gs a yaklaştım şuan. 2 puanım var javelin açmak için açmış olsaydım diğerlerini şuan bukadar hızlı gelişmezdi adamım. İlerde belli seviyeye gelince collosus açarım belki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rwenzori kullanıcısına yanıt
    O mavi olan kalkan, önce onu ortadan kaldırman gerekiyor elementleri engelliyor.
  • Teşekkür ederim, bunları bilmiyordum .

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Oyunda ds4 yöntemi çalışıyor mu sec hesap için deneyen var mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.