Şimdi Ara

Antalyada +19 derecede zorunlu kış lastiği takmak .

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
23
Cevap
0
Favori
1.703
Tıklama
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Otomobil ve Otomotiv Dünyası Genel >> Antalyada +19 derecede zorunlu kış lastiği takmak .
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    18417 Mesaj
    takmamak kardeş



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5696 Mesaj
    bu anlayış kıtlığıyla hususi araçlara zorunlu değilken birbirinize söyleye söyleye onlara da zorunlu yapacaksınız

    anlaması bu kadar zor değil, ticari araç değilsen, ZORUNLU DEĞİL

    gerçekten zor değil anlamak, HUSUSİ ARAÇLARA KIŞ LASTİĞİ ZORUNLULUĞU YOK

    bunu bile kavrayamayan adamlar çıkıp araba kullanıyor, sonra da trafik olur tabi

    ticari araçlara da zorunlu olmasının nedeni ticari araçların kar yağdı o zaman bugün araba yatsın diye bir lüksleri olmamasıdır ki kontroller de kar yağmaya başladığı zaman yapılıyor, kimse 1 aralıkta çevirmelere başlamıyor, istanbulda bile çoğu ticari ilk kar yağışını görmeden kışlıkları takmıyor
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    6802 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: turgut reis

    selam
    aydında yaşıyorum 2 yıldır ancak kışlıklar üzerinde 2 aydır çok memnunum özellikle yağmurda çok başarılılar nasıl bir kış lastiği yaz lastiğinden daha başarısız olur anlamadım hele geceleri yolculuk yapsanız otobanda ıslak yolda bile çok güvenli yazlıklar yolda durmaz o şartlarda


    Yazlık lastiklerin deseni iyi olanları suyu çok daha iyi tahliye eder. Özellikle yüksek hızlarda olan "arabanın su üzerinde yüzmesi" (aquaplanning) durumu yağmur oluğu iyi tasarlanmış lastiklerde çok daha zor yaşanır. Havanın 7 derecenin üzerinde olduğu ıslak zeminde çoğu yazlık lastik daha iyi fren mesafesine sahiptir.

    Kışlık lastik kış şartlarında her koşulda daha iyi yol tutar. Ancak şu gene değişmez: deseni yağmuru iyi tahliye etmek için dizayn edilmemişse, hava soğuk bile olsa, yazlık lastik yüksek hızda daha iyidir. Ancak, bir gizli buzlanma adamı öldürür. O yüzden bu riske girilmez. Kışlığı takıp, asfaltta su biriken yerlerden daha düşük hızla geçmek çok daha güvenlidir.

    Kar performansı nispeten düşük olan kışlık performans lastiği özel olarak aranıp bulunursa (benim subaru'ya yaptığım gibi) suyun üzerinde yüzme riski minimize edilir. Sürekli Ankara-Gebze arası yol yapan aracıma böyle bir kışlık lastik taktım. Araç kardan çok su gördüğü için...

    An itibari ile pirelli'nin asimetrik kışlık performans lastiğini kullanıyorum. Memnunum. Aynı araçta Goodyear UG8 kullandım bir dönem. UG8 karda daha iyiydi. Bu lastik de asfalttaki göllenmelerden geçerken daha iyi. Normalde asimetrik lastiklere gıcığım. İstediğin lastiği istediğin tarafa takamadığın için... Ancak Subaru'da bu önemli değil. 4 lastik aynı anda eriyor. Aynı anda bitiyor. Hiç değişim gerekmiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Huseyin-ZST -- 6 Aralık 2016; 0:1:41 >
    |
    |
    _____________________________




HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
son dakika
Mobilya Takımları
Canlı Tv izle
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,172
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.