Şimdi Ara

ANKO BİLGİSAYARA TEŞEKKÜRLER... (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
57
Cevap
0
Favori
8.703
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Anko bilgisayara çok çok teşekkürler
  • Anko Bilgisayarin calisan bir mail adresi varmi acaba? Fatura gonderecektim, bir tek mail adresi var o da gonderdigim mail i kabul etmiyor geri geliyor.
    Garantinin bitmesine 1 gun kala Laptop siyah ekran hatasi verdi, goruntu gelmiyor, gonderdik bakalim kargoyla, insallah yaparlar.
  • Evet ben de tekrar gönderdim. Çok şükür bu sefer hakiki manada yardımcı oldular. Teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selamivural

    Anko Bilgisayarin calisan bir mail adresi varmi acaba? Fatura gonderecektim, bir tek mail adresi var o da gonderdigim mail i kabul etmiyor geri geliyor.
    Garantinin bitmesine 1 gun kala Laptop siyah ekran hatasi verdi, goruntu gelmiyor, gonderdik bakalim kargoyla, insallah yaparlar.

    Maillere falan bakmıyorlar ben mail attım o kadar cevap falan gelmedi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selamivural

    Anko Bilgisayarin calisan bir mail adresi varmi acaba? Fatura gonderecektim, bir tek mail adresi var o da gonderdigim mail i kabul etmiyor geri geliyor.
    Garantinin bitmesine 1 gun kala Laptop siyah ekran hatasi verdi, goruntu gelmiyor, gonderdik bakalim kargoyla, insallah yaparlar.



    Vay be demek boyle calisan Servis te varmis. MSİ GX630 oyun serisi laptop ta ekrana goruntu gelmiyor diye gondermistim, bugun itibariyle 16 gun oldu baktim az once kargo Laptop u getirmis. Test ettim, sahanede calisiyor.
    Laptop u servise gondermeden telefon edip garantinin bitmesine 1 gun kaldigini belirtmistim, Oradaki teknik servise bakan Bayan gorevli siz gonderin, garanti kapsaminda bakariz demisti, gercektende sozunun eriymis, ekstra hic bir ucret talep etmeden ayrica gidis donus te yurtici kargoda bedava olmak suretiyle isimizi gordu. Gonderdikten sonrada 2 kere telefon edip durumu sormustum anakart tamir edildigi soylenmisti, test asamasinda denmisti. Gercektende 2 gunun sonunda Laptop ta bana ulasti. Allah razi olsun.
    2 sene gece gunduz kullandigimiz halde MSİ bir kere problem cikardi, Eeee madem arkasinda boyle guclu bir servis var bir daha Laptop alirsam gene MSİ tercihim olur.
    MSİ kullanicilari tecrubelerini paylasirsa diger arkadaslarada yol gosterici olur.
    Bu arada butun MSİ calisanlarina tesekkurler...




  • Tecrübelerimi paylaşayım. Kulaklık girişi kırılmıştı, 21 gün bekledim, yapıldı deyip geri gönderdiler. Hoparlör veya kulaklığı tam takınca sadece 1 taraftan ses geliyordu. Madem test ediyorlar bunu niye fark edemediler? 7-8 kere gitti, her gidişinde 21 günde geri geldi ancak. Isınma, HDD bozulması vs vs. Şimdi de anakart bozuldu. Garanti bitti, bakalım şimdi de para koparmak için hangi parçalara para isteyecekler.

    Yani tavsiyem, MSI almayın. Zaten servisin kalitesini binanın şeklinden anlayabilirsiniz. Tek servis olmanın avantajını kullanıyorlar.


    Alın size şikayetler!:http://www.sikayetvar.com/sikayetoku/k/404/f/15245/g/Anko+Bilgisayar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kyubi -- 6 Ocak 2011; 13:51:35 >




  • Bende MSI GX600 modeli bilgisayarımı gönderdim ANKO'ya bakalım neler olacak. BR sürücü çalışmıyor ayrıca ekranda pixel hatası oluştu vs. umarım sorun yaşamam. 9 gündür bilgisayarsızım tüm işlerim alt üst oldu inşallah sağ salim hallolur...
  • Tek pixelde hata oluştuysa o konuda çok beklentili olmamak lazım esasen. Çünkü en az 3 pixel olunca garanti oluyor diye biliyorum.
    Ama Br sürücü garantiye rahat girer.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kyubi

    Tecrübelerimi paylaşayım. Kulaklık girişi kırılmıştı, 21 gün bekledim, yapıldı deyip geri gönderdiler. Hoparlör veya kulaklığı tam takınca sadece 1 taraftan ses geliyordu. Madem test ediyorlar bunu niye fark edemediler? 7-8 kere gitti, her gidişinde 21 günde geri geldi ancak. Isınma, HDD bozulması vs vs. Şimdi de anakart bozuldu. Garanti bitti, bakalım şimdi de para koparmak için hangi parçalara para isteyecekler.

    Yani tavsiyem, MSI almayın. Zaten servisin kalitesini binanın şeklinden anlayabilirsiniz. Tek servis olmanın avantajını kullanıyorlar.


    Alın size şikayetler!:http://www.sikayetvar.com/sikayetoku/k/404/f/15245/g/Anko+Bilgisayar


    durumunuzu anlıyorum aynı şeyden muzdarip oldum ama unutmamanız gereken şeyler var. Birincisi bu modelin fiyatı çok ucuzdu dolayısıyla 2-3 yıllık ömür biçmeleri çokta anormal değil. İkincisi türkiye de teknik servislerin pekçoğu böyle süründürüyor. Üçüncüsü MSI daki anakart bozulması NVIDIA nın hatasıdır, aynı yongayı kullanan başka pekçok modelde bozulmuştur. Bu durumda NVIDIA dan vazgeçmeniz gerekir o zamanda geriye çok fazla seçeneğiniz kalmıyor.




  • hep böyle olmasını diliyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nightwolf.35

    Tek pixelde hata oluştuysa o konuda çok beklentili olmamak lazım esasen. Çünkü en az 3 pixel olunca garanti oluyor diye biliyorum.
    Ama Br sürücü garantiye rahat girer.

    evet pixel hatalarını görüştüm o şekildeymiş bilgisayarım BR sürücüyü bekliyor bugün itibariyle 30 günü geçti ürünün sevis süresi bekliyorum...
  • ANKO bilgisayarı aradım, cevap yok

    Arkadaşlar bana m670'in komple üst kısmı lazım, protofox'a mesaj attım yokmuş onda da! Yakında ekran iyice gidecek, menteşelerin olduğu yerden çatladı, sol taraf ise kırıldı! MSI yedek parçaları satan bir servis var mı bildiğiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: robotica

    ANKO bilgisayarı aradım, cevap yok



    Al benden de o kadar 8 defa aradım açan yok...Telefonu daha açmıyorlarsa servis nasıl kim bilir...
  • MASCOM BİLGİSAYAR gibisi yok

    http://forum.donanimhaber.com/m_48694026/tm.htm
  • Bende msi 5770 ekran kartı aldım. Ekran kartının fanını kendim kazara kırdım. Ankoya telefon açıp durumu bildirdim. Bana telefonda son derece nazik,kibar ve anlayışlı davrandılar. Kartı gönderin üzerinede bizimle telefonda görüştüğünüze dair bi not bırakın dediler. Kartı gönderdim. Bana sıfır full kutulu yeni ürün gönderdiler. Ben fanını bile değiştirmeyeceklerini, kullanıcı hatası deyip geri göndereceklerini beklerken kartı kutu içeriğiyle birlikte sıfır değiştirmeleri beni gerçekten şaşırttı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senged

    Bende msi 5770 ekran kartı aldım. Ekran kartının fanını kendim kazara kırdım. Ankoya telefon açıp durumu bildirdim. Bana telefonda son derece nazik,kibar ve anlayışlı davrandılar. Kartı gönderin üzerinede bizimle telefonda görüştüğünüze dair bi not bırakın dediler. Kartı gönderdim. Bana sıfır full kutulu yeni ürün gönderdiler. Ben fanını bile değiştirmeyeceklerini, kullanıcı hatası deyip geri göndereceklerini beklerken kartı kutu içeriğiyle birlikte sıfır değiştirmeleri beni gerçekten şaşırttı.


    Servise nasıl ulaştığınızı söyler misiniz? Kaç kere aradım açan yok telefonu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: robotica


    quote:

    Orijinalden alıntı: senged

    Bende msi 5770 ekran kartı aldım. Ekran kartının fanını kendim kazara kırdım. Ankoya telefon açıp durumu bildirdim. Bana telefonda son derece nazik,kibar ve anlayışlı davrandılar. Kartı gönderin üzerinede bizimle telefonda görüştüğünüze dair bi not bırakın dediler. Kartı gönderdim. Bana sıfır full kutulu yeni ürün gönderdiler. Ben fanını bile değiştirmeyeceklerini, kullanıcı hatası deyip geri göndereceklerini beklerken kartı kutu içeriğiyle birlikte sıfır değiştirmeleri beni gerçekten şaşırttı.


    Servise nasıl ulaştığınızı söyler misiniz? Kaç kere aradım açan yok telefonu.



    Kutu içerisinde bulunan garanti kitapçığının içerisindeki numaradan aramıştım...




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.