Şimdi Ara

Ankaraya uber açtırma hakkında? Edit: mesaj attım (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
1.236
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: astegon

    Sadece UBER, CAREEM ya da benim daha çok sevdiğim ama TR de olmayan Lyft değil bu plaka ağalığı sona ermeli.

    Ankara da ticari plakaları milyona yaklaşmış durumda.

    Onu geçtim dolmuş plakaları hattına göre değişse bile 1.5 - 2 milyon civarında. Şu dolmuş garabetine de son verilmeli koca başkentte.



    Kesinlikle öyle. Özellikle dolmuşcular ve taksiciler trafiğe uymuyorlar. Benim anlamadığım nokta şu, bu taksiciler fiş falan kesmiyorlar devlet bunlardan vergi kesmiyor mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ken Block43 kullanıcısına yanıt
    Basit usulde vergi veriyor taksiciler maalesef.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Uber bedava mi? Taksiden farki nedir?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • -Sağlıkla, canla alakalı bir durum bile olsa, kısa mesafe almaz.
    -Hasbelkader trafiğe falan girerse, öfler püfler paranla rezil eder.
    -Şehre yabancı olduğunu anlarsa 5 kat fiyat çeker, çekemezse dolandırır.
    -Hakkını savunamayacak durumda olduğunu anlarsa; ama para değiştirerek ama para üstü vermeyerek verdiğin meblağı "hacılar"
    -Arabasını b*k götürür, içeride sigara içer leş gibi kokutur (ben de sigara içiyorum bu arada, bana bile pis geliyor)
    -Sağdan soldan makas ata ata gider, sıkıştırır, kırmızıda geçer, yol vermez, trafiği birbirine katar.
    -Korna çalar, selektör yapar, çevreyi rahatsız edecek her şeyi yapar.
    -Ve en kötüsü, "kendisini geliştirmek adına bir fırsat olan" gelişmeler karşısında kendine çeki düzen vereceğine; darpla, kaba kuvvetle, silahla şunla bunla karşı durur.

    Bunların ataları matbaaya tavır almıştı, bunlar da Uber'e alıyor. Yasakla, zorla, şiddetle de olsa, çağın gerekliliği ne ise o olacak. Kendini geliştirmeden, veli-nimeti olan müşteriyi hiçe saymaya devam ettikleri sürece, değil 500 bin, 500 milyon liraya da plaka alıp yatırım yapsalar yok olacaklar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: forumu

    Uber bedava mi? Taksiden farki nedir?

    Bedava değil hocam, bildiğiniz taksi işleyişi var. Telefon uygulamasından girip gideceğiniz yeri seçiyorsunuz, isterseniz araç tipini vs. de seçebilirsiniz, size ne kadara götüreceğini söylüyor, en yakın şöföre yönlendiriyor, indikten sonra puanlamanızı yapıyorsunuz. Aslında yemeksepeti mantığındaki taşımacılık uygulaması denebilir; ne istediğini söyle, hizmetini al, puanlamanı yap, düşük puanlılardan uzak dur gibi.

    Avantajı şu, puanlama sistemi getirdiği için, şöförler olabildiğince nazik, düzgün, tertipli. Öyle karanlık, ne idüğü belirsiz tipler yok. Trafiği birbirine katanlar, seni geren şöförler yok, sistem şeffaf. Ne istiyorsan onu görüyorsun, memnun ayrılıyorsun.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • İzmir’de Uber olsa bir daha taksiye binmem. Keşke İzmir merkeze de gelse.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oneyy1905


    quote:

    Orijinalden alıntı: forumu

    Uber bedava mi? Taksiden farki nedir?

    Bedava değil hocam, bildiğiniz taksi işleyişi var. Telefon uygulamasından girip gideceğiniz yeri seçiyorsunuz, isterseniz araç tipini vs. de seçebilirsiniz, size ne kadara götüreceğini söylüyor, en yakın şöföre yönlendiriyor, indikten sonra puanlamanızı yapıyorsunuz. Aslında yemeksepeti mantığındaki taşımacılık uygulaması denebilir; ne istediğini söyle, hizmetini al, puanlamanı yap, düşük puanlılardan uzak dur gibi.

    Avantajı şu, puanlama sistemi getirdiği için, şöförler olabildiğince nazik, düzgün, tertipli. Öyle karanlık, ne idüğü belirsiz tipler yok. Trafiği birbirine katanlar, seni geren şöförler yok, sistem şeffaf. Ne istiyorsan onu görüyorsun, memnun ayrılıyorsun.

    Bilgi için teşekkürler.
    Bugün bayağı bir mücadele sonunda nasıl çalıştığını öğrendim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Amerikada nyc de 2 sene uber ve bir kac baska app in driver i oldum.

    Bir kere nakit donmedigi icin taksici icinde musteri icinde cok guvenli. Herkesin kimligi sistemde mevcut burada bir guven soz konusu.



    Nyc gibi gelismis bir sehirde bile sari taksiler uzerimize surup , kenara sıkıştırmalar yapıyorlardı. Insan haklari daha gelismis oldugu icin daha ileri gidemiyorlardi.sonra zaten taksi plakalari( madalyon ) yari yariya dusmustu. Sari taksiciler ne kadar erken satarsa o kadar iyi cunku uber gelisicek ve cok daha kullanisli hale gececek . Yaptiklari hreketler daha cok sari taksiden uzaklastiriyor insanlari.



    Uberin faydalarini saymakla bitmez . Ama bir ornek vererek basimdan gecen bir olayi anlatayim.

    Birgun ogleden sonra 4 te ciktim ise cok yogun bir gece olmustu. Son musteriyi alip evime gecerim demistim. Ne yazikki uzak bir lokasyon gelmisti. Long island da stony brook diye bir semt diyelim . Musteriyi goturdugumde gece saat 3 civariydi. Daha app i kapatmadan bir cagri daha geldi. Ona da gittim. Ama birakin taksiyi arac bulmak bile meziyet olan biryer . Birtane bayan acilen nyc gitmesi gerektigini annesinin alzheimer hastaligi oldugunu ve telefonlara cevap vermedigini soyledi. Neyse ben hanimefendiyi biraktim.Annesine ulastimi bilmiyorum.

    Buradaki asil mesele koyunuzde arabanizin olmadigi komsu iliskilerinizin arabayi isteyemeyecek durumda oldugunu veya cok tenha biryerde arabanizin bozuldugunu dusunun. Telefonunuzda bir app var ve calistirdiginizda taksi bulma ihtimaliniz var . Suan uzak gibi gozuksede bir ogrencinin veya ikinci bir is yapmak isteyen birinin sizin koyunuzun oralarda belki musteri cikar diye app i actigini.



    Ben taksicilerin zararini dusunmeyen biri olarak gozukmek istemem . Ama genel anlamda taksiciler bu caga ayak uydurmali , musteriyi adam yerine koymali ve pahali taksi plakasi alan kadar ucuz taksi plakasi alanda olduguna gore bunun bir ticaret oldugunu unutmamak gerekir.

    Diyelim ben dis hekimiyim ve muayenem vardi. Pahali pahali insanlara dolguyu kanal tedavisini geciriyordum. Dis hastaneleri acildi ve benim islerim bitme noktasina geldi. Ama halk kazandi. Buda oyle birsey.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Dünyada bu taksicilik işi nasıl yapılıyormuş diye bakmak gerek öncelikle.
    Bakın bir örnek, Londrada taksici olmak nasılmış? Sadece 6 dk kısmını izleyin ve sonra İstanbulda ki 17 bin taksiyi kullanan yaklaşık 50 bin taksi şoförünün kaçının buna benzer bir seviyede olduğunu alıntılayarak yazın lütfen, çok merak ediyorum, 1-2 tane çıkarmı acaba?!




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amanhem -- 11 Mart 2018; 1:45:49 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Şu taksicilik için ingiltere idi sanırım onların uyguladığı sistem uygulansın sınavı kaçı geçiyor bakalım. Geçerlerse eğer uber felan kalksın kabul de . Alayının sabıkası var bi kere ordan kalırlar. Ha benden önce biri video linki atmış aynen öyle.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu uberin yerli ve milli olanı çıksın, herkesin gönlü olsun kardeşim. Hem paralar yurtdışına gitmesin hem de millet sarı taksilerden kurtulsun. Hatta taksi sahibi de plaka parasından kurtulsun. Hatta taksi çalışanı da karın tokluğuna çalışmaktan kurtulsun. Çok mu zor bir uygulamayı uyarlamak ve takip sistemi yaratmak acaba?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.