|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|

|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
lpgci bilmem ama araba toyota ise dortnal iyidir. |
|
_____________________________
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!
|
|
Özgün Otogaz gitmiştim ben araçta rölanti devir problemi vardı birkaç yere gittim hepsi gaz ayarı değiştirdi düzelmedi burası değiştirdiğinde düzelmişti. Çalışanlar da düzgün insanlara benziyordu tavsiye ederim < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|