Şimdi Ara

Ankara Hız Sınırı Yükseltilmek Zorunda Kalındı. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
130
Cevap
0
Favori
8.736
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İlkerA.

    Eeee dünkü haberde verilen, 137 tane ceza kesilen taksi şöförünün durumu ne olacak şimdi
    Tahminlerime göre 25.000 - 30.000 TL arası ceza yemiş arkadaş

    Alıntıları Göster
    Bu 70km/h olayına ben de sevindim. Buna uymayana da yazsınlar cezayı. 10 gün kadar önce Ankara'daydım Eskişehir yolundaki sabit radarları biliyordum ama İstanbul yoluna da koymuşlar (Ulus sapağına gelmeden önce) altından 70 le giderken fark ettim. Uygulama yeniyse bir tane de bana postalarlar sanırım.

    Bu uygulama yapıldığından beri bir kaç kere Eskişehir yolunu kullandım. Radar noktalarından herkes 50 ile geçiyor ama diğer yerlerde de çok basmıyorlar. Bence o yola radar lazımdı iyi oldu. Yalnız İstanbul yolu için aynı şeyi söyleyemem vatandaş Allah ne verdiyse basıyor. 70 sınırı ile birlikte o yldaki uygulamaları da artırmaları lazım. İnsan tıpış tıpış giderken yanından uçarak geçen kamyon ve otobüslere şaşırıyor. Acaba bunların bildiği bir şey var da bizim mi haberimiz yok diye, nasıl oluyor anlamıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Harun

    bence 70 ideal olmuş. 50 gerçekten çok düşüktü.

    Alıntıları Göster
    birkaç kere 50 ile gitmeyi denedim ama sadece deneyebildim, o kadar, devam etseydim kaza yapma ihtimalim yüksekti, 70 fena olmamış, en azından daha çok uyulabilir bir hız sınırı olmuş, birkaç ay içinde millete cezalar yağmaya başlayınca bir çok kişi paşa paşa bu kurala uyacaktır (ben de dahil)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İlkerA.

    Bu 70km/h olayına ben de sevindim. Buna uymayana da yazsınlar cezayı. 10 gün kadar önce Ankara'daydım Eskişehir yolundaki sabit radarları biliyordum ama İstanbul yoluna da koymuşlar (Ulus sapağına gelmeden önce) altından 70 le giderken fark ettim. Uygulama yeniyse bir tane de bana postalarlar sanırım.

    Bu uygulama yapıldığından beri bir kaç kere Eskişehir yolunu kullandım. Radar noktalarından herkes 50 ile geçiyor ama diğer yerlerde de çok basmıyorlar. Bence o yola radar lazımdı iyi oldu. Yalnız İstanbul yolu için aynı şeyi söyleyemem vatandaş Allah ne verdiyse basıyor. 70 sınırı ile birlikte o yldaki uygulamaları da artırmaları lazım. İnsan tıpış tıpış giderken yanından uçarak geçen kamyon ve otobüslere şaşırıyor. Acaba bunların bildiği bir şey var da bizim mi haberimiz yok diye, nasıl oluyor anlamıyorum.

    Alıntıları Göster
    ankara sincanda kırmızı ışık kuralına uyan insan sayısı uymayandan az malesef. sincana bi kaç kez gittim ve kırmızıda durmayan şöförleri görünce nasıl dakka başı kaza olmuyor diye hayretler içersinde kaldım..

    ama adamlar alısmıs kırmızıda geçiyor, yeşilde de temkinli geçiyor, kırmızıda geçen biri olurda ona çarparım diye.. istanbulda 1 günlügüne benim sincanda gördügüm manzara yaşansa binlerce kaza olur..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: İlkerA.

    Bu 70km/h olayına ben de sevindim. Buna uymayana da yazsınlar cezayı. 10 gün kadar önce Ankara'daydım Eskişehir yolundaki sabit radarları biliyordum ama İstanbul yoluna da koymuşlar (Ulus sapağına gelmeden önce) altından 70 le giderken fark ettim. Uygulama yeniyse bir tane de bana postalarlar sanırım.

    Bu uygulama yapıldığından beri bir kaç kere Eskişehir yolunu kullandım. Radar noktalarından herkes 50 ile geçiyor ama diğer yerlerde de çok basmıyorlar. Bence o yola radar lazımdı iyi oldu. Yalnız İstanbul yolu için aynı şeyi söyleyemem vatandaş Allah ne verdiyse basıyor. 70 sınırı ile birlikte o yldaki uygulamaları da artırmaları lazım. İnsan tıpış tıpış giderken yanından uçarak geçen kamyon ve otobüslere şaşırıyor. Acaba bunların bildiği bir şey var da bizim mi haberimiz yok diye, nasıl oluyor anlamıyorum.

    Alıntıları Göster
    Trafik kanunu 50 km hız sınırı tanımlamış olabilir,ancak günün gelişen koşullarına göre bu yeniden gözden geçirilmelidir.Bakarsın yolun durumuna,orada uzun süre trafiğin etüdünü yaparsın istatistiki bilgiler oluşturup idael hız sınırını bulursun bu 60' da olur 80' de önemli olan emniyetli bir trafik akışını sağlamaktır.Bu hız çalışma yaptığın o bölge için geçerli olmalıdır kalkıp bunu Türkiyenin her bölgesine aynı şekilde uygularsan oda yanlış olur.Eskişehir yolu bir nevi otoban gibi orada 70 bile çalışmayabilir.önce uzun süre yolu izleyeceksin bilimsel verilerin ışığında olması gereken hız limitini belirleyeceksin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: set


    quote:

    Orijinalden alıntı: feanorringeril

    şehiriçinde mi 70 km anlayamadım?

    eğer öyleyse çok yanlış bir karar.

    Dimi, insan inanamıyor... Şehir içinde 70... E ne yaparsın, orada herkes hız yapıyor, adamlar mecbur kalmışlar, 70 e razı olmuşlar. Bari 70 ile gidin razıyız diyorlar. Daha başka ne desinler. Dedimya, 70 sınırını bile az bulanlar çıkar o yolda...


    quote:

    Orijinalden alıntı: [dodo]

    Yahu madem 50 hız sınırı koyacaktınız, neden kaç şeritli otoban gibi dümdüz yol yaptınız?



    Eee bu mantığa göre hiç yapmamaları gerekir, Türkiyede şehir içi hız sınırı 50 çünkü...

    Adam tolerans tanımış, 70 demiş. E yani bizde o yol çok güzel olmaz desek ayıp ama... Bi sınır olmalı dimi neticede...


    quote:

    Orijinalden alıntı: aya

    quote:

    Orijinalden alıntı: set

    Yoook 70 de yetmez...

    Burası Ankara...

    Ankaralı sürücüye 70 de yetmez...

    Asla yetmez.


    Yetmeeeeez!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



    ne bu ankara konusundaki takıntı? istanbul, izmir, kayseri, konya, adana, eskişehir, gaziantep, trabzon, kars hep 50 ile mi gidiyor, hayırdır? hayır, hız sınırlarını, kuralalrı tartışalım ama niye özellikle ankara? diğer başlıklardaki mesajlarınızı da gördüm de, onun için özellikle bu başlıktaki ankara takıntınızı, haberin konusu olan ankara valisinin açıklamasına endeksleyemedim ondan soruyorum...



    Valla hocam,sen bi Ankarada Eskişehir yolunda araç kullan, çok iyi anlarsın beni...

    Mübarekler ralli yapıyorlar orada...

    Vızır vızır...



    hocam ben de ankara'dayım, her gün eryaman'dan gimata gelip gidiyorum istanbul yolunda. şimdi bu eskişehir, istanbul, konya yolları şehir içi yol mu? orda yaya neden karşıya geçer? ayrıca yaya geçidinin aralıklarının az olması yayanın istediği yerden karşıya geçmesini gerektirmez. eskişehir yolundaki ralliciler için ise, bu birkaç kişi yüzünden milyonları mağdur etmek gibi bi şey. peki sınırı 50'ye .ekince bu ralliciler kayboldu mu ortadan? ya da ralli yaptıkları zamanda burda hız sınırı yok muydu? ben istanbul'da bir defa güneşli'de yoldan karşıya geçmek zorunda kalmıştım, akla karayı seçmiştim. ama biliyorum ki, benim orda karşıya geçmem yasaktı. bana araba çarpsa kimseden davacı olamazdım, çünkü suç işleyen ben olurdum. üstelik o yolda ankara'daki bu ana arterlerdekinin onda biri kadar bile yaya geçidi yoktu. orda da hız sınırı 50, peki kim 50 ile gidiyor orda?

    bakın yine üstüne basarak söylüyorum, kurallara uyulup uyulmaması değil benim tartıştığım. sadece bunu sadece ankara'ya endekslemek doğru değil onu söylüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker67

    Eeee dünkü haberde verilen, 137 tane ceza kesilen taksi şöförünün durumu ne olacak şimdi
    Tahminlerime göre 25.000 - 30.000 TL arası ceza yemiş arkadaş

    bir başka taksicide aynı plaka 70 defa kırmızı geçtiği tespit edilmiş aslında hiç acımıdan basacan cezayı taksicilere her ceza az gelir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: suicide

    @set
    yaya konusunda haklısın, fakat özellikle konya yolunu çok iyi bilen biri olarak şunu söyleyebilirim ki o yollarda aklı başında bir yayanın yolun ortasından karşıdan karşıya geçmesi zaten ölmek istemesi demek.
    tek tarafı 4 şerit yani 3.15*4=12.60mt çift yönlü olarak düşününde 25mt anayol geçmek demek. şahsen ben çevik bir insanım(özellikle bir bayana vs. göre) fakat ben o yolda karşıdan karşıya geçmeye cesaret edemem.

    mecbur geçeceksin çünkü çoğu yolda mesela eski istanbul yolu yenimahalleden çiftlik kavşağına kadar üst geçit yok varda yok kamyon çarpmış köprü modern sanat eseri gibi yamuk yumuk şimdi köprülü kavşaklar yapıldı trafikde hiç durmadan akıyor ankarada yaya olmak çok zor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kakir

    Trafik kanunu 50 km hız sınırı tanımlamış olabilir,ancak günün gelişen koşullarına göre bu yeniden gözden geçirilmelidir.Bakarsın yolun durumuna,orada uzun süre trafiğin etüdünü yaparsın istatistiki bilgiler oluşturup idael hız sınırını bulursun bu 60' da olur 80' de önemli olan emniyetli bir trafik akışını sağlamaktır.Bu hız çalışma yaptığın o bölge için geçerli olmalıdır kalkıp bunu Türkiyenin her bölgesine aynı şekilde uygularsan oda yanlış olur.Eskişehir yolu bir nevi otoban gibi orada 70 bile çalışmayabilir.önce uzun süre yolu izleyeceksin bilimsel verilerin ışığında olması gereken hız limitini belirleyeceksin.

    Alıntıları Göster
    başımdan geçen yaşanmış bir olayı anlatayım sizlere,

    İstanbul anadolu yakası kartal sahil yolunda radar cezası yedim ve 1 km hız sınırını aşmaktan olduğunu öğrenince dedim şehir için hız sınırı kaç ki 1 km ile ceza yazıyorsun. normalde 50 km ama kimse uymadığından biz radar cezasını 89 km ile sınırladık. ben 90 la radara girmiş oldum anlayacağınız. hastamız vardı ve o km çıkmak zorunda olduğum için hız yapmıştım fakat gördüm ki sınır 89 artık 80 le gönül rahatlığıyla gidiyorum ve hiç durdurulmadım .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: [TaRıK]

    başımdan geçen yaşanmış bir olayı anlatayım sizlere,

    İstanbul anadolu yakası kartal sahil yolunda radar cezası yedim ve 1 km hız sınırını aşmaktan olduğunu öğrenince dedim şehir için hız sınırı kaç ki 1 km ile ceza yazıyorsun. normalde 50 km ama kimse uymadığından biz radar cezasını 89 km ile sınırladık. ben 90 la radara girmiş oldum anlayacağınız. hastamız vardı ve o km çıkmak zorunda olduğum için hız yapmıştım fakat gördüm ki sınır 89 artık 80 le gönül rahatlığıyla gidiyorum ve hiç durdurulmadım .

    Alıntıları Göster
    az önce radyo5'ten dinledim ankarada bir günde 42000(kırkikibin) kişi kırmızı ışıkta geçmiş bu hız yükseltilmesinden dolayı.
    daha akşamüstü balıkesirden gelirken denk geldi adam 34 plakalıydı dürzü.
    biz ışıklarda duruyoruz adam yavaşladı sağına sola bakındı vınnnn...
    şimdi soruyorum o mu çok akılllı yoksa biz bekleyenlermi enayi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nadirgurece

    az önce radyo5'ten dinledim ankarada bir günde 42000(kırkikibin) kişi kırmızı ışıkta geçmiş bu hız yükseltilmesinden dolayı.
    daha akşamüstü balıkesirden gelirken denk geldi adam 34 plakalıydı dürzü.
    biz ışıklarda duruyoruz adam yavaşladı sağına sola bakındı vınnnn...
    şimdi soruyorum o mu çok akılllı yoksa biz bekleyenlermi enayi



    ne yani hız limiti arttırılınca millet kırmızıdanmı geçmeye başladı,protesto falanmı ediyolar,34 plakalı adamdamı hız limiti 70 e çıktığını öğrenmiş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nadirgurece

    az önce radyo5'ten dinledim ankarada bir günde 42000(kırkikibin) kişi kırmızı ışıkta geçmiş bu hız yükseltilmesinden dolayı.
    daha akşamüstü balıkesirden gelirken denk geldi adam 34 plakalıydı dürzü.
    biz ışıklarda duruyoruz adam yavaşladı sağına sola bakındı vınnnn...
    şimdi soruyorum o mu çok akılllı yoksa biz bekleyenlermi enayi

    Alıntıları Göster
    bende 20 yıldır kullanırım eskişehir ve konya yollarını 90 ,100 den aşagı pek gitmedim gidilmezde çogunluga uymak lazım, bu aradada gündüzleride baya bir çevirme var çogu yerde bilginize




  • quote:

    Orijinalden alıntı: süpürman


    quote:

    Orijinalden alıntı: suicide

    @set
    yaya konusunda haklısın, fakat özellikle konya yolunu çok iyi bilen biri olarak şunu söyleyebilirim ki o yollarda aklı başında bir yayanın yolun ortasından karşıdan karşıya geçmesi zaten ölmek istemesi demek.
    tek tarafı 4 şerit yani 3.15*4=12.60mt çift yönlü olarak düşününde 25mt anayol geçmek demek. şahsen ben çevik bir insanım(özellikle bir bayana vs. göre) fakat ben o yolda karşıdan karşıya geçmeye cesaret edemem.

    mecbur geçeceksin çünkü çoğu yolda mesela eski istanbul yolu yenimahalleden çiftlik kavşağına kadar üst geçit yok varda yok kamyon çarpmış köprü modern sanat eseri gibi yamuk yumuk şimdi köprülü kavşaklar yapıldı trafikde hiç durmadan akıyor ankarada yaya olmak çok zor.



    peki demek istediğiniz tam olarak nedir arkadaşlar? yayalar da yoldan karşıya geçecek diye hız sınırını 50 mi yapalım. hız sınırı 50 olursa ve herkse 50 ile giderse, bu yollar yayaların karşıya geçişleri için daha mı güvenli? yoksa yayalarda karşıya geçecek diye yolları böyle 4-5 şerit yapmayalım mı? yani yollar iyileşmesin mi, herkes daha da yavaş gitsin ve yayalar karşıya geçebilsin diye tek şeride mi düşürelim yolları? yoksa adım başı yaya geçidi mi yapılsın kimse biraz yürümesin diye? iyi de belediye onu da denedi ama, yapılmak için başlanıp yarım bırakılan kaç tane yaya üst geçidi var bu yollarda bir sayın bakalım. peki niye yarım kaldı bu geçitler? çünkü yaya geçidi yapılmak için çivinin çakıldığı gün muhalifler tarafında dava açıldı ve hepsinin yürütmesi durduruldu. öylece çürümek zorundalar şimdi. hemen gimat kavşağını carrefour yönüne geçince makromarket binasının önünde bir üst geçit var yarım kalan. bir tane de az ilersinde acitynin önünde var. Allah'tan acity'nin önündeki bitirilmiş ama aynen dediğiniz gibi biraz gerisinde insanlar daha fazla yürümesin diye inşaası başlamış ve yarım kalmış o makromarket önündeki yaya geçidi, kimin neresine battı da, mahkemeye verilip inşaası durduruldu onun?

    yani bu memlekette, yol yapsanız kabahat, yapmasanız kabahat, hız sınırını düşürseniz kabahat, yükseltseniz kabahat, yaya geçidi olsa dert, olmasa ayrı bir dert, traik rahatlasın diye alt-üst geçit yaparsınız beğenmezler, yapmazsınız, "nedir bu trafik sorunu" derler.

    herkes bir sorun çıkarıyor da çözümden bahseden yok. bırakın çözüm sunmayı, bulunana çözümlere takoz koymak için çırpınan onlarcası kapıda sıra bekliyor. ne olacak şimdi bu memleketin hali?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: süpürman


    quote:

    Orijinalden alıntı: suicide

    @set
    yaya konusunda haklısın, fakat özellikle konya yolunu çok iyi bilen biri olarak şunu söyleyebilirim ki o yollarda aklı başında bir yayanın yolun ortasından karşıdan karşıya geçmesi zaten ölmek istemesi demek.
    tek tarafı 4 şerit yani 3.15*4=12.60mt çift yönlü olarak düşününde 25mt anayol geçmek demek. şahsen ben çevik bir insanım(özellikle bir bayana vs. göre) fakat ben o yolda karşıdan karşıya geçmeye cesaret edemem.

    mecbur geçeceksin çünkü çoğu yolda mesela eski istanbul yolu yenimahalleden çiftlik kavşağına kadar üst geçit yok varda yok kamyon çarpmış köprü modern sanat eseri gibi yamuk yumuk şimdi köprülü kavşaklar yapıldı trafikde hiç durmadan akıyor ankarada yaya olmak çok zor.


    yahu lütfen insaf edin sanki çok üst/alt geçit olsa yollardan geçmeyecek bizim insanımız. karşıya geçilecek yol var geçilmeyecek yol var, eğer orda karşıdan karşıya geçmen yasak ise en yakın geçite yürüyeceksin malesef.

    @aya

    o geçitlerden kimlerin ne kadar para vurduğu başka bir konu, kanunsuz yapılan işi "neden mahkemeye verdiler" demek çok acayip bir mantık. eğer delikanlı gibi yapılan işin arkasında durulabiliyorsa zaten mahkemeden durdurma kararı çıkmaz. i. melihe ve ankara halkına selamlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suicide -- 16 Ekim 2009; 19:23:45 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aya

    quote:

    Orijinalden alıntı: süpürman


    quote:

    Orijinalden alıntı: suicide

    @set
    yaya konusunda haklısın, fakat özellikle konya yolunu çok iyi bilen biri olarak şunu söyleyebilirim ki o yollarda aklı başında bir yayanın yolun ortasından karşıdan karşıya geçmesi zaten ölmek istemesi demek.
    tek tarafı 4 şerit yani 3.15*4=12.60mt çift yönlü olarak düşününde 25mt anayol geçmek demek. şahsen ben çevik bir insanım(özellikle bir bayana vs. göre) fakat ben o yolda karşıdan karşıya geçmeye cesaret edemem.

    mecbur geçeceksin çünkü çoğu yolda mesela eski istanbul yolu yenimahalleden çiftlik kavşağına kadar üst geçit yok varda yok kamyon çarpmış köprü modern sanat eseri gibi yamuk yumuk şimdi köprülü kavşaklar yapıldı trafikde hiç durmadan akıyor ankarada yaya olmak çok zor.



    peki demek istediğiniz tam olarak nedir arkadaşlar? yayalar da yoldan karşıya geçecek diye hız sınırını 50 mi yapalım. hız sınırı 50 olursa ve herkse 50 ile giderse, bu yollar yayaların karşıya geçişleri için daha mı güvenli? yoksa yayalarda karşıya geçecek diye yolları böyle 4-5 şerit yapmayalım mı? yani yollar iyileşmesin mi, herkes daha da yavaş gitsin ve yayalar karşıya geçebilsin diye tek şeride mi düşürelim yolları? yoksa adım başı yaya geçidi mi yapılsın kimse biraz yürümesin diye? iyi de belediye onu da denedi ama, yapılmak için başlanıp yarım bırakılan kaç tane yaya üst geçidi var bu yollarda bir sayın bakalım. peki niye yarım kaldı bu geçitler? çünkü yaya geçidi yapılmak için çivinin çakıldığı gün muhalifler tarafında dava açıldı ve hepsinin yürütmesi durduruldu. öylece çürümek zorundalar şimdi. hemen gimat kavşağını carrefour yönüne geçince makromarket binasının önünde bir üst geçit var yarım kalan. bir tane de az ilersinde acitynin önünde var. Allah'tan acity'nin önündeki bitirilmiş ama aynen dediğiniz gibi biraz gerisinde insanlar daha fazla yürümesin diye inşaası başlamış ve yarım kalmış o makromarket önündeki yaya geçidi, kimin neresine battı da, mahkemeye verilip inşaası durduruldu onun?

    yani bu memlekette, yol yapsanız kabahat, yapmasanız kabahat, hız sınırını düşürseniz kabahat, yükseltseniz kabahat, yaya geçidi olsa dert, olmasa ayrı bir dert, traik rahatlasın diye alt-üst geçit yaparsınız beğenmezler, yapmazsınız, "nedir bu trafik sorunu" derler.

    herkes bir sorun çıkarıyor da çözümden bahseden yok. bırakın çözüm sunmayı, bulunana çözümlere takoz koymak için çırpınan onlarcası kapıda sıra bekliyor. ne olacak şimdi bu memleketin hali?

    Alıntıları Göster
    Ankara, Türkiye Cumhuriyeti'nin başkenti.[5] Ankara ilinin merkezi olan şehir, Türkiye'nin en kalabalık ikinci, dünyanın ise en kalabalık kırk beşinci kentidir.[6] Topraklarının büyük bölümü İç Anadolu Bölgesi'nin Yukarı Sakarya bölümünde yer alır. Türkiye'nin coğrafi merkezine yakın olduğu için, hem konum hem de işlev itibariyle Türkiye'nin kalbi benzetmesi yapılır.[1][2] Ankara, kedisi, keçisi ve bu keçinin yünü, tavşanı, armudu, balı, çiğdemi ve Kalecik Karası denilen misket üzümü ile ünlüdür.[7] Ortalama 890 m rakıma sahip olan[8] kentin nüfusu, 2000 yılı sayımına göre 3.203.362 kişidir.[3]

    Bilinen tarihi en az 10 bin yıl öncesine, Eski Taş Çağı'na ulaşan[9] Ankara, Hattileri, Hititleri, Frigleri, Lidyalıları, Ahamenişleri (Persler), Makedonyalıları, Galatları (Keltler), Romalıları, Selçukluları ve Osmanlıları ağırlamış, Batı ve Doğu medeniyetlerine ev sahipliği yapmıştır. Geçmişte, Galatlar'ın bir boyu olan Tektosaglara[10] ve sonrasında Friglere[11] başkentlik eden kent, 1923'ten beridir de Türkiye Cumhuriyeti'ne[5] başkentlik etmektedir.
    http://tr.wikipedia.org/wiki/Ankara_(%C5%9Fehir)

    4,5 sene Ankarada yaşadım ve şu an da başka bir şehirdeyim
    tekrar Ankarada yaşamak istiyorum fakat şu an da mümkün değil
    Ankarada toplu taşım bence çok iyi durumda metro ve ankaray ile bir çok yere ulaşım sağlanıyor
    zaten araç ile işe gitmek çok zor meşakkatli

    Ankara trafiği kameralar ile daha düzene girecektir
    emniyet bildiklerimizin ötesinde ayrıntılı ve bilimsel çalışmalar ile bu tür sınırlamaları yapıyor
    adamlar her şeyi sayıp tesbit etmiş
    helal olsun diyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: suicide

    quote:

    Orijinalden alıntı: süpürman


    quote:

    Orijinalden alıntı: suicide

    @set
    yaya konusunda haklısın, fakat özellikle konya yolunu çok iyi bilen biri olarak şunu söyleyebilirim ki o yollarda aklı başında bir yayanın yolun ortasından karşıdan karşıya geçmesi zaten ölmek istemesi demek.
    tek tarafı 4 şerit yani 3.15*4=12.60mt çift yönlü olarak düşününde 25mt anayol geçmek demek. şahsen ben çevik bir insanım(özellikle bir bayana vs. göre) fakat ben o yolda karşıdan karşıya geçmeye cesaret edemem.

    mecbur geçeceksin çünkü çoğu yolda mesela eski istanbul yolu yenimahalleden çiftlik kavşağına kadar üst geçit yok varda yok kamyon çarpmış köprü modern sanat eseri gibi yamuk yumuk şimdi köprülü kavşaklar yapıldı trafikde hiç durmadan akıyor ankarada yaya olmak çok zor.


    yahu lütfen insaf edin sanki çok üst/alt geçit olsa yollardan geçmeyecek bizim insanımız. karşıya geçilecek yol var geçilmeyecek yol var, eğer orda karşıdan karşıya geçmen yasak ise en yakın geçite yürüyeceksin malesef.

    @aya

    o geçitlerden kimlerin ne kadar para vurduğu başka bir konu, kanunsuz yapılan işi "neden mahkemeye verdiler" demek çok acayip bir mantık. eğer delikanlı gibi yapılan işin arkasında durulabiliyorsa zaten mahkemeden durdurma kararı çıkmaz. i. melihe ve ankara halkına selamlar

    Alıntıları Göster
    Yol yol değil, radar radar değil, kural kural değil!!

    Yol bir daralıyor bir genişliyor başlıca sebebi inşaatlar ve yola karışılacak yerin dibine kurulan yurdumun otobüs durakları, şerit çizgilerinden zaten bahsetmiyorum.Sabit radarla bu iş olmaz oraya gelen frene basıyor, gezici radar olması lazım.Esneyen kurala kimse saygı duymaz.Onun için E.yolunda özellikle sol şeritin ani durmasıyla yaşanan kazalar devam edecektir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sparkling

    Yol yol değil, radar radar değil, kural kural değil!!

    Yol bir daralıyor bir genişliyor başlıca sebebi inşaatlar ve yola karışılacak yerin dibine kurulan yurdumun otobüs durakları, şerit çizgilerinden zaten bahsetmiyorum.Sabit radarla bu iş olmaz oraya gelen frene basıyor, gezici radar olması lazım.Esneyen kurala kimse saygı duymaz.Onun için E.yolunda özellikle sol şeritin ani durmasıyla yaşanan kazalar devam edecektir.

    Alıntıları Göster
    Bence değişen tek şey devletin cebine giren paranın azalması olacak.
    Kimse aa hız sınırı arttı dur biraz daha basayım demez.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: meta80
    ...
    4,5 sene Ankarada yaşadım ve şu an da başka bir şehirdeyim
    tekrar Ankarada yaşamak istiyorum fakat şu an da mümkün değil
    Ankarada toplu taşım bence çok iyi durumda metro ve ankaray ile bir çok yere ulaşım sağlanıyor
    zaten araç ile işe gitmek çok zor meşakkatli

    Ankara trafiği kameralar ile daha düzene girecektir
    emniyet bildiklerimizin ötesinde ayrıntılı ve bilimsel çalışmalar ile bu tür sınırlamaları yapıyor
    adamlar her şeyi sayıp tesbit etmiş
    helal olsun diyorum




    metro ve ankaray olan yerler dışında, şaka yapıyorsun dimi hocam
    her gün keçiörenden gölbaşına otobüs ile gidersem 2 saat 15 dk da falan gidiyorum. sadece 30 km cik.




  • Soru: Ülkemizde yollar niye bozuk?
    Cevap:
    quote:

    Orijinalden alıntı: [dodo]

    Yahu madem 50 hız sınırı koyacaktınız, neden kaç şeritli otoban gibi dümdüz yol yaptınız?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: suicide

    quote:

    Orijinalden alıntı: meta80
    ...
    4,5 sene Ankarada yaşadım ve şu an da başka bir şehirdeyim
    tekrar Ankarada yaşamak istiyorum fakat şu an da mümkün değil
    Ankarada toplu taşım bence çok iyi durumda metro ve ankaray ile bir çok yere ulaşım sağlanıyor
    zaten araç ile işe gitmek çok zor meşakkatli

    Ankara trafiği kameralar ile daha düzene girecektir
    emniyet bildiklerimizin ötesinde ayrıntılı ve bilimsel çalışmalar ile bu tür sınırlamaları yapıyor
    adamlar her şeyi sayıp tesbit etmiş
    helal olsun diyorum




    metro ve ankaray olan yerler dışında, şaka yapıyorsun dimi hocam
    her gün keçiörenden gölbaşına otobüs ile gidersem 2 saat 15 dk da falan gidiyorum. sadece 30 km cik.

    Alıntıları Göster
    ankara merkezi olsa da o yollar sehirlerarası gibi. çünkü ankarada uzun yıllardır süren bir köprülü kavşak ve yol hamlesi var. eskiden sincana 2 saatte giderdik kızılaydan şimdi 35-40 dakikada.

    belediyenin hizmetleriyle bu 50 km doğru orantılı değildi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: meta80

    Ankara, Türkiye Cumhuriyeti'nin başkenti.[5] Ankara ilinin merkezi olan şehir, Türkiye'nin en kalabalık ikinci, dünyanın ise en kalabalık kırk beşinci kentidir.[6] Topraklarının büyük bölümü İç Anadolu Bölgesi'nin Yukarı Sakarya bölümünde yer alır. Türkiye'nin coğrafi merkezine yakın olduğu için, hem konum hem de işlev itibariyle Türkiye'nin kalbi benzetmesi yapılır.[1][2] Ankara, kedisi, keçisi ve bu keçinin yünü, tavşanı, armudu, balı, çiğdemi ve Kalecik Karası denilen misket üzümü ile ünlüdür.[7] Ortalama 890 m rakıma sahip olan[8] kentin nüfusu, 2000 yılı sayımına göre 3.203.362 kişidir.[3]

    Bilinen tarihi en az 10 bin yıl öncesine, Eski Taş Çağı'na ulaşan[9] Ankara, Hattileri, Hititleri, Frigleri, Lidyalıları, Ahamenişleri (Persler), Makedonyalıları, Galatları (Keltler), Romalıları, Selçukluları ve Osmanlıları ağırlamış, Batı ve Doğu medeniyetlerine ev sahipliği yapmıştır. Geçmişte, Galatlar'ın bir boyu olan Tektosaglara[10] ve sonrasında Friglere[11] başkentlik eden kent, 1923'ten beridir de Türkiye Cumhuriyeti'ne[5] başkentlik etmektedir.
    http://tr.wikipedia.org/wiki/Ankara_(%C5%9Fehir)

    4,5 sene Ankarada yaşadım ve şu an da başka bir şehirdeyim
    tekrar Ankarada yaşamak istiyorum fakat şu an da mümkün değil
    Ankarada toplu taşım bence çok iyi durumda metro ve ankaray ile bir çok yere ulaşım sağlanıyor
    zaten araç ile işe gitmek çok zor meşakkatli

    Ankara trafiği kameralar ile daha düzene girecektir
    emniyet bildiklerimizin ötesinde ayrıntılı ve bilimsel çalışmalar ile bu tür sınırlamaları yapıyor
    adamlar her şeyi sayıp tesbit etmiş
    helal olsun diyorum



    +1
    Ben doğma büyüme ankaralıyım son 2 senedirde Antalyada yaşıyorum ama Ankaraya gidebilmek için can atıyorum
    Türkiyenin bir çok şehrini gezdim büyük şehirler arasında en düzenli trafiğe
    sahip şehir ankara
    Toplu taşımı gerçekten çok düzenli Antalyanın ki ise tam bir rezalet




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.