Şimdi Ara

Ankara' da Kaportacı Tavsiyesi/Ayrıntılar İçeride

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
1.512
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arabamın kaportasındaki çürüklerin tamiri için kaportacıya ihtiyacım var. Herhangi bir kaportacının yapacağı iş olmadığı için size danışmak istiyorum. Fotoğraftaki Porsche fabrikasının yaptığı kadar ayrıntılı olmasa da fotoğraftaki yöntemlerin çoğuna ihtiyacım olacak.

    Arabanın maşpiyelleri ve ön direklerinde çürükler var. Arka çamurluk ağzındaki çürükler arka çamurluklara uzanmakta. Sürücü kapısı eğri zeminde ara sıra çaplanıyor. Daha önce öndeki şasi kollarını kaynattırıp ön paspasların altındaki saca yama yaptırmıştım. Ön takımda kamber açısı ayarlanmadığı için rot balansçı şasiyi düzelttir demişti.

    Şasinin düzeltilmesini, maşpiyele direk kaynaklarını, mümkünse boyayı da bir arada yaptırabileceğim bir kaportacı biliyor musunuz? Şasi-kupa ayrılmadığı için maşpiyel değişiminde arabanın sehpaya alınması lazım.

     Ankara' da Kaportacı Tavsiyesi/Ayrıntılar İçeride







  • Fast care oto ile gorusun onlar yardimci olamazsa arac klasik degeri olan bir arac ise istanbulda birini onerebilirim isinin ehli bir yer klasik arac restorasyonlari yapiyor agirlikli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkür ederim. İnternet sitelerini inceledim. Şasi düzeltmeyle ilgili herhangi bir cümle yazılmamış. İnternet aramalarında rastlamamış olmam normal. Gidip çalışmalarını yerinde görmek lazım.

    Arabam marka-model-renk olarak linktekiyle aynı. Şimdilik dürbün göğüsler revaçta fakat sonrakileri daha çok seviyorum. Aksesuarları takılıp kaportadan geçtiğinde aynısı ortaya çıkar.

    http://www.classiccarsforsale.co.uk/car-advert/renault/12/1977/189310/




  • Adresiniz Fatih Kaporta
  • İnternet sitesinde robot, punta, gazaltı kelimeleri aklımı çeldi. Çalışmalarını inceleyeceğim. Muayenede sıkıntı çıkarsa hemen yaptırmam lazım. Muayeneye on günüm kaldı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DH Konsey

    Teşekkür ederim. İnternet sitelerini inceledim. Şasi düzeltmeyle ilgili herhangi bir cümle yazılmamış. İnternet aramalarında rastlamamış olmam normal. Gidip çalışmalarını yerinde görmek lazım.

    Arabam marka-model-renk olarak linktekiyle aynı. Şimdilik dürbün göğüsler revaçta fakat sonrakileri daha çok seviyorum. Aksesuarları takılıp kaportadan geçtiğinde aynısı ortaya çıkar.

    http://www.classiccarsforsale.co.uk/car-advert/renault/12/1977/189310/

    911 i ayni sekilde restore etmislerdi arayip bilgi alin isterseniz
    Istanbuldaki firma ciddi bir rakam isteyebilir piyasa fiyatlarina gore manevi degeri olan bir arac ise kesinlikle deger ama isciliklerine

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mert_DarkBlade


    quote:

    Orijinalden alıntı: DH Konsey

    Teşekkür ederim. İnternet sitelerini inceledim. Şasi düzeltmeyle ilgili herhangi bir cümle yazılmamış. İnternet aramalarında rastlamamış olmam normal. Gidip çalışmalarını yerinde görmek lazım.

    Arabam marka-model-renk olarak linktekiyle aynı. Şimdilik dürbün göğüsler revaçta fakat sonrakileri daha çok seviyorum. Aksesuarları takılıp kaportadan geçtiğinde aynısı ortaya çıkar.

    http://www.classiccarsforsale.co.uk/car-advert/renault/12/1977/189310/

    911 i ayni sekilde restore etmislerdi arayip bilgi alin isterseniz
    Istanbuldaki firma ciddi bir rakam isteyebilir piyasa fiyatlarina gore manevi degeri olan bir arac ise kesinlikle deger ama isciliklerine

    Telefonda alacağım cevap afaki kalır. Yerinde işçiliklerini görmek, ustaların arabaya bakıp istekli olup olmamaları daha önemli.

    Yaptığım kaza sonrası(karşı taraf suçlu çıktı) ön panel alt sacıyla sol çamurluk(iç-dış) değiştirilmişti. Aynı usta bana tavsiyede bulunan kişinin lüks arabalarını da tamir etmişti. Güvenip arabayı çektirdik. O zaman işlerden dolayı arabayı görmeye de gidememiştim. Araba geldiğinde çamurluk içi boyasız-mastiksiz-pütürsüzdü. Arabanın rengi güneşten açıldığı için pasta yapmadan solmuş rengi yapmaya çalışmışlar. Arabanın burnuyla tavanı arasındaki ton farkı pasta yapınca belirdi. Sağ çamurluk ve kaputa zımparasız atılmış olsa gerek, bir süre sonra bozuldu ve eski boya ortaya çıktı. En önemlisi radyatörü yerine sabitlemedikleri için seyir halindeyken radyatörü parçaladım.

    Kaporta işçiliği boyaya göre iyi olmasına karşın civatayla bağlanan çamurlukların gövdeye kaynaklanmış olması, ön panel sacının punta kaynağı yerine normal kaynakla puntalanması gibi ayrıntılar beni başka usta aramaya yöneltti. Aynı ustaya maşpiyeli yaptırsam aynı şekilde kaynattığında kapı fitilleri de yerine oturmaz. Bu yüzden fabrikanın kaynattığı tekniklerin olması ve arabanın işlem görürken geometrisinin bozulmaması çok önemli. Yoksa işini beğendiğim başka bir usta daha var fakat etrafında şasi düzelten yer yok ve sadece oksi-asetilen kaynağı yapıyor.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.