Şimdi Ara

Anakartı Yanan Telefonda Fotoğraflar Kalır Mı Acil ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
1
Favori
38.641
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar telefonun anakartı yanmış satacağım ama içinde fotoğraflarım falan var format attım fakat anakart yandığında format gerçekleşmişmidir ne yapmam lazım ?



  • Bilgisi olan kimse yok mu ?
  • telefoncuya götür kurtarma işlemi yapabilirler. ya da fotoğraf olup olmadığını daha iyi bilirler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: torkema61

    telefoncuya götür kurtarma işlemi yapabilirler. ya da fotoğraf olup olmadığını daha iyi bilirler

    Benim yapabileceğim birşey yok mu ?
  • anakart yandığına emin misin ? yani bişey diyemicem şimdi ama şu foruma bi göz at derim.

    donanımhaber forum
    galaxy s3 anakart yanmış :( » Sayfa 1 - 2
    http://forum.donanimhaber.com/m_77907325/tm.htm


    biraz araştır telefon dahili hafızadaysa kurtarılamaz deniyor. bilgisayarlarda kurtarma var telefonda da vardır elbet.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: torkema61

    anakart yandığına emin misin ? yani bişey diyemicem şimdi ama şu foruma bi göz at derim.

    donanımhaber forum
    galaxy s3 anakart yanmış :( » Sayfa 1 - 2
    http://forum.donanimhaber.com/m_77907325/tm.htm


    biraz araştır telefon dahili hafızadaysa kurtarılamaz deniyor. bilgisayarlarda kurtarma var telefonda da vardır elbet.

    Hocam olayım kurtarma değil benim silinsin yeter satıcam telefonu yaptıracak alan kişi




  • Yardımcı olacak kimse yok mu ?
  • Güncel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anakart yandıysa nasıl format attın?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Harry Morgan

    Anakart yandıysa nasıl format attın?

    Hocam samsung yazisi falan geliyor servise goturdum anakart yanmis dedi sonra tamirciyr goturdum o da oyle dedi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ekrana yazı geliyorsa anakart felan yanmamış Telefon bir şekilde programsal sıkıntıya girmiş. İyi bir telefoncu cihaza bağlayıp program yükleyebilirse cihazı kurtarır.
  • Hocam valla benim iki tane telefonumun anakartı yandı çöp oldu ama işinin ehli bir telefoncuya gidin derim.Anakart yandığın da hiçbir işlem yapılamaz yazı falan da gelmez diye biliyorum en azından bende öyleydi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dtmmustafa

    Ekrana yazı geliyorsa anakart felan yanmamış Telefon bir şekilde programsal sıkıntıya girmiş. İyi bir telefoncu cihaza bağlayıp program yükleyebilirse cihazı kurtarır.

    Hocam firmware falan diyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ThE-ReCenTFigHTeRS

    Hocam valla benim iki tane telefonumun anakartı yandı çöp oldu ama işinin ehli bir telefoncuya gidin derim.Anakart yandığın da hiçbir işlem yapılamaz yazı falan da gelmez diye biliyorum en azından bende öyleydi

    yazı dediğim firmware falan diyor acılmıyor
  • ClydeShelton kullanıcısına yanıt
    Aga çok bilgim yok bu konularda
  • Hocam ekrana samsung yazısı geliyorsa telefon soft brick olmuştur, bazı yöntemlerle kurtarılabilir. Telefon modelinizi yazarsanız yardımcı olabiliriz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cold0ne

    Hocam ekrana samsung yazısı geliyorsa telefon soft brick olmuştur, bazı yöntemlerle kurtarılabilir. Telefon modelinizi yazarsanız yardımcı olabiliriz.

    Gelmiyor hocam önceden gelıyordu tamırcıye verdım gelmıyo artık
  • Jtag cihazı olan bir telefon teknik servisi bul derdini anlat yüzde 80 telefonu kullanılacak hale getirir.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.