4.2 LT, 225 HP cik arabanın 0-100 üyle son hızından haberin varmı?
quote:
Orijinalden alıntı: beelzebub_be
quote:
Orijinalden alıntı: Melihdk
4.2 LT, 225 HPcik
4.2 LT, 225 HP cik arabanın 0-100 üyle son hızından haberin varmı?
Sürdüğümü söylüyorum ve bu arasın 0-100 arasında cok seri coğu 4X4'e bakış bunun sebebininde yüksekliğin ayarlanması olarak görüyorum, nıssan pato o kadar basarlı değil anlatmak istediğim bu araç her sartta en uygun araçtır bundan iyisi varsa söyleyin hem arazide verimliği var düz duvara tırmanır hem düz yoldaki perfomansıda bir 4X4'ten beklemeyecek ataklara sahiptir zaten fiyatlarını söylemiyorum
Özür diliyorum, aşırı tepki verdiğim için. Ancak aynı konu içinde zaten bir tane kendini bilmezle uğraştım sabaha kadar tartıştık, adam zaten uzaklaştırma aldı, şimdi konuya tekrar bakıyorum yazdıklarıma 1 gram bile dikkat etmeden siz bana aynı muabbeti yapıyorsunuz, sinirime dokundu, kimsenin kimseye artistlik yapma hakkı yok haklısınız hatalıyım ve yaptığım şey ayıp.
Ama, güzel kardeşim - niye benim yazdıklarımı okumadan bodoslama konuya giriyorsun?? Ben en ince ayrıntısına kadar belirtmiş, teknik veri üstüne veri yazmışım link vermişim, hangi land-cruiser dan bahsettigimi spesifik olarak belirtmişim. sen bana kalkmış v8-land cruiser dan bahsediyorsun.? Oldu mu şimdi?
Bizim oralarda "Ben diyorum tren geldi geçti, sen diyosun g....ümü deldi geçti" diye bir laf vardır Aynı o hesap...
Saygılar ve tekrar özür dilerim.
Adamlar ne arabalara biniyor, biz neyin tartışmasını yapıyoruz
quote:
Orijinalden alıntı: Melihdk
quote:
Orijinalden alıntı: beelzebub_be
quote:
Orijinalden alıntı: Melihdk
4.2 LT, 225 HPcik
4.2 LT, 225 HP cik arabanın 0-100 üyle son hızından haberin varmı?
Sürdüğümü söylüyorum ve bu arasın 0-100 arasında cok seri coğu 4X4'e bakış bunun sebebininde yüksekliğin ayarlanması olarak görüyorum, nıssan pato o kadar basarlı değil anlatmak istediğim bu araç her sartta en uygun araçtır bundan iyisi varsa söyleyin hem arazide verimliği var düz duvara tırmanır hem düz yoldaki perfomansıda bir 4X4'ten beklemeyecek ataklara sahiptir zaten fiyatlarını söylemiyorum
Senin aldığın keyif aracın 0-100 ünü değiştirmezki arkadaşım? Tamam 4.2 cc 225 hp motor uğultusu o biçim ama o araç asfalt için üretilmiş bir araç değil burayı atlamamak gerekir.Burda kimse land cruiserın arazide gidişine de laf etmedi ama asfaltı ağlatıcak ahım şahım bişey değil pek ala 160 pslik bir tiguan(topikte tartışıldığından örnek veriyorum) asfaltta 225 hpcik aracınızı üzer. Onun dışında düz duvara tırmanmazda demedik zaten dağ taş tepe sizin olsun yalnız asfaltlar başkalarınındır..
quote:
Orijinalden alıntı: beelzebub_be
quote:
Orijinalden alıntı: Melihdk
quote:
Orijinalden alıntı: beelzebub_be
quote:
Orijinalden alıntı: Melihdk
4.2 LT, 225 HPcik
4.2 LT, 225 HP cik arabanın 0-100 üyle son hızından haberin varmı?
Sürdüğümü söylüyorum ve bu arasın 0-100 arasında cok seri coğu 4X4'e bakış bunun sebebininde yüksekliğin ayarlanması olarak görüyorum, nıssan pato o kadar basarlı değil anlatmak istediğim bu araç her sartta en uygun araçtır bundan iyisi varsa söyleyin hem arazide verimliği var düz duvara tırmanır hem düz yoldaki perfomansıda bir 4X4'ten beklemeyecek ataklara sahiptir zaten fiyatlarını söylemiyorum
Senin aldığın keyif aracın 0-100 ünü değiştirmezki arkadaşım? Tamam 4.2 cc 225 hp motor uğultusu o biçim ama o araç asfalt için üretilmiş bir araç değil burayı atlamamak gerekir.Burda kimse land cruiserın arazide gidişine de laf etmedi ama asfaltı ağlatıcak ahım şahım bişey değil pek ala 160 pslik bir tiguan(topikte tartışıldığından örnek veriyorum) asfaltta 225 hpcik aracınızı üzer. Onun dışında düz duvara tırmanmazda demedik zaten dağ taş tepe sizin olsun yalnız asfaltlar başkalarınındır..
Ben zaten 160hp'lik Tiguan ile 190hp'lik Prado d4-d'yi karşılaştırmış idim, 225hp'lik olanın performansının da çok müthiş olduğunu sanmıyorum ama o konuda ağzımı bile açmadım - çünkü kullanmadım.
Ankara-Istanbul yolunu bilen bilir, belki de adamakıllı performans ve hızlanma ölçümü yapılabilecek ender yollardan biri... Yok arkadaş kudurttu beni o Prado..
Amerika'da rekabet cok daha yogun ve donanim talebi de dusuk. "Auto, air" olsun, yani otomatik vites ve klimali olsun, olay az cok bitiyor orta ve alt sinifta. Bir de bolgesel talepler sozkonusu. Mesela benim yasadigim yerde "kis paketi" olayi, yani isitmali koltuk vs. cok yaygin.
Passat'in kendi fiyat kategorisinde rakibi de cok. Accord ile Camry'yi tahttan indirmesi zor. Bir de Altima, Ford Fusion gibi faktorler var. Bu arada, Insignia da burada Buick Regal olarak satiliyor. Avrupa'daki kalite ve donanimla burada satamaz. Bu arada "ucuz Jetta" iyi tuttu. Trendline surekli goruyorum.
Ustune ustluk biraz 30 bin dolarlara tirmanildiginda basliyor gercek premium'lar. BMW, Mercedes filan da degil sadece. Bunun Acura'si var, Lexus'u var, Infiniti'si var, Cadillac'i var... Var oglu var.
VW'nin su anda Amerika pazarinda yaptigi dogru hamle dizel motorlari (2.0) getirmek oldu. Passat, Golf, Jetta...hepsinde dizel secenegi mevcut. TSI ise henuz yok, bildigim kadariyla.
Bir de, o soylenen fiyatlara eyaletine gore vergi gelir. Bizdeki kadar degil ama, gene 2-3 bin dolar oynar. Haberinize... Eskiden Turkiye ile Amerika pazarlarindaki fiyat farki 1'e 2 gibiydi. Simdi 1'e 1.5 gibi.
Bir de unutulan bir nokta: Amerika piyasasinda kasko zorunlu ve kasko ucretleri cok cok yuksek. Ozellikle kasko gecmisiniz yoksa yilda 2-3 bin dolardan kapiyi acarlar. Cogu durumlarda en tecrubeli sofor bile ayda 100+ dolar kasko oder. En ufak kazada o fiyatlar da ucar gider. Sigorta sektoru tam bir somuru duzeni yani. Her sey toz pembe degil...
Amerika'dakilerin keyfi ile ülkemizdekilerin keyfi bir değil ondan cok farklılık olduğunu düşünüyorum, Kaskonun zorunlu olduğunu duymuştum o tam ticaret mantığı olmuş şu an bizde nasıl ötv böyle fark yaratıyorsa onların en eksi yönüde zorunlu poliçeler olması biz millet olarak sigortayı zor yaptıyoruz demek bir de kasko deseler tamamdır kimse yaptırmaz, ama otomatik araç tercihi ülkemizdede yaygınlaştı iyiden iyiye ve milisaniyelere kadar indiriyorlar vites geçişlerini hatta çift kavramalı yapıldı ilerki zamanda manuel tarih olucak, el gazı olmalı her araçta hız sabitleme ile birlikte daha cok verim alınır bazı firmalar koyuyor fakat bazısı sadece hız sabitleme ile elektronik sistem hız yükseltme verimliği yok
EU'da ki Passat'ın arkası daha güzel
quote:
Orijinalden alıntı: Mr.Power
EU'da ki Passat'ın arkası daha güzel
Bence BMW ninki daha güzel.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme