Şimdi Ara

Amerika ile Avrupadaki Passatlar Neden Farklı? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
70
Cevap
1
Favori
5.261
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: North Korea

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: North Korea

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: onurhanaral

    adamlara bizden daha çok değer veriolar da ondan

    Tam tersi... ABD'de satılan Passat ve Jetta'ların kalitesi-işçiliği Avrupa versiyonlarından çok daha düşük, donanımları da çok daha kısıtlıdır. ABD'de Passat'ın bu kasasının farklı olma sebebi tamamen maliyeti düşürüp japonlarla rekabet etme amaçlıdır.

    Ülkemizde ise böyle bir şeye zaten gerek yok, kazık olmalarına rağmen yok satıyor Passat'lar... Japonlarda ise Avensis hariç diğer D sınıfı modellerin yüzüne bakan yok (1.6 olsalar durum değişirdi tabii)

    ABD de boş donanım araç satamazsın, range roverların fiyatı 50 bin dolardan başlıyor.

    aç bak bakalım VW amerika sitesini, Türkiye'deki donanımları bile bulamazsınız.. Çok üşeniyorsanız veya ingilizceniz yoksa sizin için tercüme ederim ancak vakit alır, biliyoruz da konuşuyoruz sevgili komünist arkadaşım



    Ne komünisti ya

    Al sana 22 bin dolara oluşturduğum passat, DSG şanzumanı dahil 10 yıllık garantisyile birlikte

    Passat 2.5L S with Appearance Package
    2.5L, 170hp 5-cylinder engine, 6-speed automatic transmission with Tiptronic® and Sport ModeColor: Platinum Gray MetallicWheels: 16" Alloy WheelsInterior: MoonrockTotal: $22,690

    Bütün güvenlik paketleri ve cruise control vs vs dahil adamlar 38 bin liraya bildiğin gemiye biniyor. Türkiyede belki saçma sapan donanımlarla milleti çekmeye çalışıyorlar, ama amerikalılar bizden akıllı motorun performansına bakar, küçük küçük maliyeti az olan donanımlarla uğraşmazlar.

    1- Konu ne kadar paraya ne kadar donanım satın aldığın değil, Jetta-Passat-Golf tarzı small-class araçlardan bahsediyorum, Avrupa'daki donanımların pek çoğunu bulamazsınız, sizin ful donanım anlayışınız 16' jantlardan ibaretse benim yapabileceğim birşey yok. Almanya'daki donanımları ekletseniz 22.000 dolarlık araç 30.000 dolar olur, Avrupa'ya göre hala KELEPİR sayılır ancak ABD pazarı için bu "fahiş" fiyat anlamına gelir, çünkü daha ucuza uzakdoğulu ve amerikalı pek çok alternatif mevcut.

    2- 2.5 litrelik aşırı yakıt tüketen 15 senelik motor mu Amerikalılara değer verildiğinin göstergesi?? Ya da eski tip Tiptronic şanzıman? Ya da 16' jant?

    3- Amerikalıların otomotiv konusundaki zeka üstünlüğüne şiddetle karşı çıkmak zorundayım, günümüzde hangi amerikalı markayı parmağınızla gösterirsiniz? (anavatanı ya o hesap), ama Avrupa'dan 10 tane marka çıkartılır.

    4- Amerikan Passat'ının el freninin manuel olması, LED'li xenon far olmaması hep maliyetten kısma çabalarıdır. Aynısı Jetta için de geçerlidir, ön göğüs tamamen sert plastiktir, arka süspansiyon torsiyon çubukludur, yalıtımı daha zayıftır, bunu zaten VW de kabul etmektedir.

    5-http://www.volkswagen.de/de/models/der_neue_passat/CC5.html Bu donanımların hangi biri Amerikan Passat'ında yer almaktadır? Ya da bu motorların?

    6- ABD'deki VW'lerin tek avantajı garanti süresidir, bunun dışında iki tip araçları da incelemiş biri olarak ABD'de VW almanın hiçbir mantığı yoktur, donanımları kırpılmıştır, kaliteleri düşüktür kısacası Alman ekolünü yansıtmaz, amaç uzakdoğulularla rekabet etmektir.

    Sonuç olarak VW'nin amerikan pazarına sunduğu modellerin bir kısmı resmen üvey evlat muamelesidir, gidip görürseniz anlarsınız, klavye başından yazmak kolay.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: North Korea

    quote:

    Orijinalden alıntı: m4y

    3.6L V6 280 hp Full Passat 32.950$

    Bide arkadaş biliyoz da konuşuyoz diyo, burda o paraya ortaline golf alabilirsin anca

    Dediğim gibi konu "Türkiye ile Amerika'daki otomobil fiyat farkı" değil, konu Avrupa versiyon Passat ile Amerikan Passat arasındaki kalite ve donanım farklılıklarıdır. İşinize geldiği gibi yorumlamak serbest ama yanlış kişiye çattınız

    Zaten 3.0 D4-D Land Cruiser'ın ASFALTTA 160hp'lik Tiguan'dan daha hızlı olabildiğini iddia eden birinden başka birşey beklemezdim. O konuda birşey yazamadınız, olay motor hacminden değil, varsa video'nuz koyunn, ben size teknik tablolar sundum-hayal aleminde yaşadığımı ima ettiniz.

    Saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: North Korea

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: North Korea

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: onurhanaral

    adamlara bizden daha çok değer veriolar da ondan

    Tam tersi... ABD'de satılan Passat ve Jetta'ların kalitesi-işçiliği Avrupa versiyonlarından çok daha düşük, donanımları da çok daha kısıtlıdır. ABD'de Passat'ın bu kasasının farklı olma sebebi tamamen maliyeti düşürüp japonlarla rekabet etme amaçlıdır.

    Ülkemizde ise böyle bir şeye zaten gerek yok, kazık olmalarına rağmen yok satıyor Passat'lar... Japonlarda ise Avensis hariç diğer D sınıfı modellerin yüzüne bakan yok (1.6 olsalar durum değişirdi tabii)

    ABD de boş donanım araç satamazsın, range roverların fiyatı 50 bin dolardan başlıyor.

    aç bak bakalım VW amerika sitesini, Türkiye'deki donanımları bile bulamazsınız.. Çok üşeniyorsanız veya ingilizceniz yoksa sizin için tercüme ederim ancak vakit alır, biliyoruz da konuşuyoruz sevgili komünist arkadaşım



    Ne komünisti ya

    Al sana 22 bin dolara oluşturduğum passat, DSG şanzumanı dahil 10 yıllık garantisyile birlikte

    Passat 2.5L S with Appearance Package
    2.5L, 170hp 5-cylinder engine, 6-speed automatic transmission with Tiptronic® and Sport ModeColor: Platinum Gray MetallicWheels: 16" Alloy WheelsInterior: MoonrockTotal: $22,690

    Bütün güvenlik paketleri ve cruise control vs vs dahil adamlar 38 bin liraya bildiğin gemiye biniyor. Türkiyede belki saçma sapan donanımlarla milleti çekmeye çalışıyorlar, ama amerikalılar bizden akıllı motorun performansına bakar, küçük küçük maliyeti az olan donanımlarla uğraşmazlar.

    1- Konu ne kadar paraya ne kadar donanım satın aldığın değil, Jetta-Passat-Golf tarzı small-class araçlardan bahsediyorum, Avrupa'daki donanımların pek çoğunu bulamazsınız, sizin ful donanım anlayışınız 16' jantlardan ibaretse benim yapabileceğim birşey yok. Almanya'daki donanımları ekletseniz 22.000 dolarlık araç 30.000 dolar olur, Avrupa'ya göre hala KELEPİR sayılır ancak ABD pazarı için bu "fahiş" fiyat anlamına gelir, çünkü daha ucuza uzakdoğulu ve amerikalı pek çok alternatif mevcut.

    2- 2.5 litrelik aşırı yakıt tüketen 15 senelik motor mu Amerikalılara değer verildiğinin göstergesi?? Ya da eski tip Tiptronic şanzıman? Ya da 16' jant?

    3- Amerikalıların otomotiv konusundaki zeka üstünlüğüne şiddetle karşı çıkmak zorundayım, günümüzde hangi amerikalı markayı parmağınızla gösterirsiniz? (anavatanı ya o hesap), ama Avrupa'dan 10 tane marka çıkartılır.

    4- Amerikan Passat'ının el freninin manuel olması, LED'li xenon far olmaması hep maliyetten kısma çabalarıdır. Aynısı Jetta için de geçerlidir, ön göğüs tamamen sert plastiktir, arka süspansiyon torsiyon çubukludur, yalıtımı daha zayıftır, bunu zaten VW de kabul etmektedir.

    5-http://www.volkswagen.de/de/models/der_neue_passat/CC5.html Bu donanımların hangi biri Amerikan Passat'ında yer almaktadır? Ya da bu motorların?

    6- ABD'deki VW'lerin tek avantajı garanti süresidir, bunun dışında iki tip araçları da incelemiş biri olarak ABD'de VW almanın hiçbir mantığı yoktur, donanımları kırpılmıştır, kaliteleri düşüktür kısacası Alman ekolünü yansıtmaz, amaç uzakdoğulularla rekabet etmektir.

    Sonuç olarak VW'nin amerikan pazarına sunduğu modellerin bir kısmı resmen üvey evlat muamelesidir, gidip görürseniz anlarsınız, klavye başından yazmak kolay.

    Avrupadaki motor seçenekleriyle VW amerikan pazarına girse araç satamaz bir kere.Amerikan atasözü vardır 1,5L is a drink size not an engine size diye. Donanım konusunda kıstasınız ne anlamıyorum. Amerikada uzun süre bulunduğum için bilgim var. İnfiniti G35 in içine adımınızı atın, ve sunulan asgari donanımları inceleyin, zaten VW kıstas değil, VW gibi marka satamaz ABD de, ordaki halk bilinçli çünkü, söğüşletmez kendini. Adam gider camaro alır, toyota camry alır(camry nin standart sunduğu donanımların bazıları highline passat da bile yok), honda accord alır, ama Passat almaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: North Korea

    quote:

    Orijinalden alıntı: m4y

    3.6L V6 280 hp Full Passat 32.950$

    Bide arkadaş biliyoz da konuşuyoz diyo, burda o paraya ortaline golf alabilirsin anca

    Dediğim gibi konu "Türkiye ile Amerika'daki otomobil fiyat farkı" değil, konu Avrupa versiyon Passat ile Amerikan Passat arasındaki kalite ve donanım farklılıklarıdır. İşinize geldiği gibi yorumlamak serbest ama yanlış kişiye çattınız

    Zaten 3.0 D4-D Land Cruiser'ın ASFALTTA 160hp'lik Tiguan'dan daha hızlı olabildiğini iddia eden birinden başka birşey beklemezdim. O konuda birşey yazamadınız, olay motor hacminden değil, varsa video'nuz koyunn, ben size teknik tablolar sundum-hayal aleminde yaşadığımı ima ettiniz.

    Saygılar

    1.4 tiguain in 3.0D4D Land Cruiseri geçer diyen adama gülerler :)))




  • Bakın, konuyu yine saptırıyorsunuz.

    - VW Amerikan pazarına avrupa motorlarıyla girse araç satamaz demişsiniz.. Tamam aksini iddia etmiş miyim?

    - Amerikalılar o atasözünü zırt pırt girdikleri Ortadoğu ülkelerinin petrolüne ve düşük vergilerine borçlu ;) Aynı atasözünü Araplar da söyleyebilir pekala...

    - Donanım konusundaki kıstasımı vermiş olduğum Alman VW linkinde belirttim. 60'tan fazla kalem var.

    - Infiniti'nin konusunu bile açmadım, kalitesine asla laf etmedim etmem de... Infiniti G35'in rakibi zaten herhangi bir VW modeli değil AUDI'dir arkadaşım. Elma-Armut kıyaslaması yapmayalım.

    - Oradaki halk mı bilinçli? NHTSA denilen kurumları önüne gelene 5 yıldız verirken euro-ncap'ten bir bir dökülüyorlardı, ama siz şimdi ona da alman lobisi dersiniz.

    - Toyota Camry'nin standart sunduğu hangi donanım Highline Passat'ta mevcut değil?

    -ABD'de olsam bende Accord alırım, Passat almam, BÖYLE BİR TEZİM YOK Kİ ZATEN




  • quote:

    Orijinalden alıntı: North Korea

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: North Korea

    quote:

    Orijinalden alıntı: m4y

    3.6L V6 280 hp Full Passat 32.950$

    Bide arkadaş biliyoz da konuşuyoz diyo, burda o paraya ortaline golf alabilirsin anca

    Dediğim gibi konu "Türkiye ile Amerika'daki otomobil fiyat farkı" değil, konu Avrupa versiyon Passat ile Amerikan Passat arasındaki kalite ve donanım farklılıklarıdır. İşinize geldiği gibi yorumlamak serbest ama yanlış kişiye çattınız

    Zaten 3.0 D4-D Land Cruiser'ın ASFALTTA 160hp'lik Tiguan'dan daha hızlı olabildiğini iddia eden birinden başka birşey beklemezdim. O konuda birşey yazamadınız, olay motor hacminden değil, varsa video'nuz koyunn, ben size teknik tablolar sundum-hayal aleminde yaşadığımı ima ettiniz.

    Saygılar

    1.4 tiguain in 3.0D4D Land Cruiseri geçer diyen adama gülerler :)))

    Boş boş konuşacağına ispatla da tükürdüğümü yalayayım

    Tiguan

    0-100km/s hızlanma: 9.2
    max hız: 198km/s
    boş ağırlık: 1631kg

    kaynak:http://binekarac.vw.com.tr/yeni-tiguan-teknik-bilgi.aspx

    Land Cruiser Prado

    0-100km/s: 11sn
    max hız: 175km/s
    boş ağırlık: 2310kg (Arada neredeyse 700 KİLO FARK VAR)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Janjan -- 11 Aralık 2011; 1:34:55 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: North Korea

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: North Korea

    quote:

    Orijinalden alıntı: m4y

    3.6L V6 280 hp Full Passat 32.950$

    Bide arkadaş biliyoz da konuşuyoz diyo, burda o paraya ortaline golf alabilirsin anca

    Dediğim gibi konu "Türkiye ile Amerika'daki otomobil fiyat farkı" değil, konu Avrupa versiyon Passat ile Amerikan Passat arasındaki kalite ve donanım farklılıklarıdır. İşinize geldiği gibi yorumlamak serbest ama yanlış kişiye çattınız

    Zaten 3.0 D4-D Land Cruiser'ın ASFALTTA 160hp'lik Tiguan'dan daha hızlı olabildiğini iddia eden birinden başka birşey beklemezdim. O konuda birşey yazamadınız, olay motor hacminden değil, varsa video'nuz koyunn, ben size teknik tablolar sundum-hayal aleminde yaşadığımı ima ettiniz.

    Saygılar

    1.4 tiguain in 3.0D4D Land Cruiseri geçer diyen adama gülerler :)))

    Boş boş konuşacağına ispatla da tükürdüğümü yalayayım

    Tiguan

    0-100km/s hızlanma: 9.2
    max hız: 198km/s
    boş ağırlık: 1631kg

    kaynak:http://binekarac.vw.com.tr/yeni-tiguan-teknik-bilgi.aspx

    Land Cruiser Prado

    0-100km/s: 11sn
    max hız: 175km/s
    boş ağırlık: 2310kg (Arada neredeyse 700 KİLO FARK VAR)



    Land cruiser in beygir i daha fazla torku 2 kat daha yüksek, sonuç olarak daha iyi uzar, istersen bir gün kiralayalım iki aracı deneyelim, kaybeden kira parasını öder

    İstanbul ankara arası TEM gişesine ilk gelen kazanır şeklinde olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi North Korea -- 11 Aralık 2011; 1:38:59 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TRangulity

    quote:

    Orijinalden alıntı: kick down

    amerikanlar kütüğe binmeyi sever fazla karıştırmayalım



    Bende kutuk seviyorum o zaman
  • Amerikadaki D sinifi aractan beklenti ile bizdeki tamamen farkli. Biz luks gozuyle bakiyoruz D sinifina onlar normal hatta bazen de ekonomik olarak bakiyor. Yani bizim C sinifina baktigimiz gibi. Bizim kadar cok donanim beklemiyorlar D sinifinda.

    Passat`in rakiplerine baktiginizda Camry ve Accord (bizdekinden farkli) en buyuk iki rakip. Bunlar Avrupa Passat kadar luks degil ama daha buyuk araclar. Bu yuzden de Amerika Passat Avrupa Passat`a gore daha az donanimi olan daha sade bir arac ama Avrupa Passat`tan daha buyuk boyut olarak.

    Biz de ki Insignia Buick adiyla, Accord ise Acura adiyla premium segmentte yarisiyor Amerika`da D segmentinde. Yani bizim D segmentinde bekledigimiz kalite adamlar icin premium oluyor. O yuzden Camry`yi luks bir araba sanmayin biz deki Accord, Passat ve Ingisnianin yanina yaklasamaz ic mekan kalitesi olarak.

    Yalniz su lafa cok guldum "1,5L is a drink size not an engine size" Amerikan atasozuymus. Amerikaliyi cevirip sorsan litre nedir bilmez. Galon bilir oz bilir. Ki atasi 1.5 liter diye atasozu soyleyecek




  • quote:

    Orijinalden alıntı: North Korea

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: North Korea

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: North Korea

    quote:

    Orijinalden alıntı: m4y

    3.6L V6 280 hp Full Passat 32.950$

    Bide arkadaş biliyoz da konuşuyoz diyo, burda o paraya ortaline golf alabilirsin anca

    Dediğim gibi konu "Türkiye ile Amerika'daki otomobil fiyat farkı" değil, konu Avrupa versiyon Passat ile Amerikan Passat arasındaki kalite ve donanım farklılıklarıdır. İşinize geldiği gibi yorumlamak serbest ama yanlış kişiye çattınız

    Zaten 3.0 D4-D Land Cruiser'ın ASFALTTA 160hp'lik Tiguan'dan daha hızlı olabildiğini iddia eden birinden başka birşey beklemezdim. O konuda birşey yazamadınız, olay motor hacminden değil, varsa video'nuz koyunn, ben size teknik tablolar sundum-hayal aleminde yaşadığımı ima ettiniz.

    Saygılar

    1.4 tiguain in 3.0D4D Land Cruiseri geçer diyen adama gülerler :)))

    Boş boş konuşacağına ispatla da tükürdüğümü yalayayım

    Tiguan

    0-100km/s hızlanma: 9.2
    max hız: 198km/s
    boş ağırlık: 1631kg

    kaynak:http://binekarac.vw.com.tr/yeni-tiguan-teknik-bilgi.aspx

    Land Cruiser Prado

    0-100km/s: 11sn
    max hız: 175km/s
    boş ağırlık: 2310kg (Arada neredeyse 700 KİLO FARK VAR)



    Land cruiser in beygir i daha fazla torku 2 kat daha yüksek, sonuç olarak daha iyi uzar, istersen bir gün kiralayalım iki aracı deneyelim, kaybeden kira parasını öder

    İstanbul ankara arası TEM gişesine ilk gelen kazanır şeklinde olsun.

    Land Cruiser'ın 30hp'lik farkı aradaki 700 kiloyu toparlamaya yetmez kaldı ki bu muazzam(!) güç Toyota'nın süper teknolojik 5-ileri vitesi tarafından törpüleniyor.

    Torku 2 katından daha az. (240nm'yi 2 ile çarpınca 480 buluyoruz)

    Ankara'da ikamet ediyorsanız dediğinize her türlü varım...

    Tiguan'ı test etme imkanım oldu, Konya yolunda aracı 200km/s hıza kadar çıkarttım, yokuş yukarı bile ivmelenmesi çok başarılı ki benim kullandığım 150hp'lik versiyondu. Land Cruiser Prado'nun eski kasası ile de Ankara-Istanbul uzun yol yaptım, o muhteşem 3.0 hacime rağmen hızlanana kadar kafayı yedirtiyordu araba haaa UZAMA desen o da yok, 150-160'dan sonra tıkanıyor... Yalan söyleyecek değiliz, hiçbir firmadan komisyon almıyorum ama bu Amerikan tarzı hacim manyaklığınız oldukça komik.

    Nissan GT-R veya Porsche 911 turbo-s'in motor hacimlerine ve performanslarına bakın isterseniz... Karşısına da 8300cc'lik Dodge Viper ı koyun ve zevkle izleyin....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    http://www.worldcarfans.com/111011030368/2012-volkswagen-nms-unveiled-as-new-passat-for-north-america

    Şu makaleyi de okumanızda fayda var.

    Evet okudum, en çok şu kısmını beğendim

    but all models come nicely-equipped with automatic climate control, power windows, cruise control, an outside temperature display (with frost warning), and Bluetooth connectivity

    Adamlar resmen avrupadakileri enayi yerine koyuyor, amerikada versyonunda iklim kontrolü var, türkiyede onu ekletsen bir sürü para alıyorlar fazladan. Trendline da zaten cruise control yok.Bluetooth da hikaye zaten, trendline alan adam napsın bluetooth u demişler

    Amerikanın ihtiyaçları çok değişik, ordaki insanlar aracın ilk motor büyüklüğüne bakar haklı olarak sonra böyle donanımlar gelir, buna rağmen adamları kazıklıyamıyorsun işte, 20 bin dolarlık base modelinde bile climate control var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: North Korea

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: North Korea

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: North Korea

    quote:

    Orijinalden alıntı: m4y

    3.6L V6 280 hp Full Passat 32.950$

    Bide arkadaş biliyoz da konuşuyoz diyo, burda o paraya ortaline golf alabilirsin anca

    Dediğim gibi konu "Türkiye ile Amerika'daki otomobil fiyat farkı" değil, konu Avrupa versiyon Passat ile Amerikan Passat arasındaki kalite ve donanım farklılıklarıdır. İşinize geldiği gibi yorumlamak serbest ama yanlış kişiye çattınız

    Zaten 3.0 D4-D Land Cruiser'ın ASFALTTA 160hp'lik Tiguan'dan daha hızlı olabildiğini iddia eden birinden başka birşey beklemezdim. O konuda birşey yazamadınız, olay motor hacminden değil, varsa video'nuz koyunn, ben size teknik tablolar sundum-hayal aleminde yaşadığımı ima ettiniz.

    Saygılar

    1.4 tiguain in 3.0D4D Land Cruiseri geçer diyen adama gülerler :)))

    Boş boş konuşacağına ispatla da tükürdüğümü yalayayım

    Tiguan

    0-100km/s hızlanma: 9.2
    max hız: 198km/s
    boş ağırlık: 1631kg

    kaynak:http://binekarac.vw.com.tr/yeni-tiguan-teknik-bilgi.aspx

    Land Cruiser Prado

    0-100km/s: 11sn
    max hız: 175km/s
    boş ağırlık: 2310kg (Arada neredeyse 700 KİLO FARK VAR)



    Land cruiser in beygir i daha fazla torku 2 kat daha yüksek, sonuç olarak daha iyi uzar, istersen bir gün kiralayalım iki aracı deneyelim, kaybeden kira parasını öder

    İstanbul ankara arası TEM gişesine ilk gelen kazanır şeklinde olsun.

    Land Cruiser'ın 30hp'lik farkı aradaki 700 kiloyu toparlamaya yetmez kaldı ki bu muazzam(!) güç Toyota'nın süper teknolojik 5-ileri vitesi tarafından törpüleniyor.

    Torku 2 katından daha az. (240nm'yi 2 ile çarpınca 480 buluyoruz)

    Ankara'da ikamet ediyorsanız dediğinize her türlü varım...

    Tiguan'ı test etme imkanım oldu, Konya yolunda aracı 200km/s hıza kadar çıkarttım, yokuş yukarı bile ivmelenmesi çok başarılı ki benim kullandığım 150hp'lik versiyondu. Land Cruiser Prado'nun eski kasası ile de Ankara-Istanbul uzun yol yaptım, o muhteşem 3.0 hacime rağmen hızlanana kadar kafayı yedirtiyordu araba haaa UZAMA desen o da yok, 150-160'dan sonra tıkanıyor... Yalan söyleyecek değiliz, hiçbir firmadan komisyon almıyorum ama bu Amerikan tarzı hacim manyaklığınız oldukça komik.

    Nissan GT-R veya Porsche 911 turbo-s'in motor hacimlerine ve performanslarına bakın isterseniz... Karşısına da 8300cc'lik Dodge Viper ı koyun ve zevkle izleyin....

    Evet ankardayım, öğrenciyim bilkentte, şu sınavlarım bitsin tatile girelim, hatırlatcam sana bunu :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: North Korea

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: North Korea

    quote:

    Orijinalden alıntı: m4y

    3.6L V6 280 hp Full Passat 32.950$

    Bide arkadaş biliyoz da konuşuyoz diyo, burda o paraya ortaline golf alabilirsin anca

    Dediğim gibi konu "Türkiye ile Amerika'daki otomobil fiyat farkı" değil, konu Avrupa versiyon Passat ile Amerikan Passat arasındaki kalite ve donanım farklılıklarıdır. İşinize geldiği gibi yorumlamak serbest ama yanlış kişiye çattınız

    Zaten 3.0 D4-D Land Cruiser'ın ASFALTTA 160hp'lik Tiguan'dan daha hızlı olabildiğini iddia eden birinden başka birşey beklemezdim. O konuda birşey yazamadınız, olay motor hacminden değil, varsa video'nuz koyunn, ben size teknik tablolar sundum-hayal aleminde yaşadığımı ima ettiniz.

    Saygılar

    1.4 tiguain in 3.0D4D Land Cruiseri geçer diyen adama gülerler :)))

    Boş boş konuşacağına ispatla da tükürdüğümü yalayayım

    Tiguan

    0-100km/s hızlanma: 9.2
    max hız: 198km/s
    boş ağırlık: 1631kg

    kaynak:http://binekarac.vw.com.tr/yeni-tiguan-teknik-bilgi.aspx

    Land Cruiser Prado

    0-100km/s: 11sn
    max hız: 175km/s
    boş ağırlık: 2310kg (Arada neredeyse 700 KİLO FARK VAR)



    Sözün bittiği yer teknik veriler. Şimdi başlarlar alalım kiralayalım yarışalım falan demeye. Böyle diyen onlarca adam gördüm hadi gel buyur desen tamam diyecek adam yok ya neyse siz yinede takmayın evet diyip geçin




  • Arkadaş kapak manyağı oldu zaten de benim derdim sidik yarıştırmak değil, forum halkını yanlış biliçlendirmesinin önüne geçmek... Yoksa sabaha kadar tartışırım Bundan beterleri de çıktı karşımıza... Ben de Bilkent mezunuyum bu arada KOMUNİST arkadaşım tecrübenin benden kısıtlı olduğuna şüphe yok... Genelde Bilkentliler arabadan anlardı yahu sen bir istisna oldun benim için




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Arkadaş kapak manyağı oldu zaten de benim derdim sidik yarıştırmak değil, forum halkını yanlış biliçlendirmesinin önüne geçmek... Yoksa sabaha kadar tartışırım Bundan beterleri de çıktı karşımıza... Ben de Bilkent mezunuyum bu arada KOMUNİST arkadaşım tecrübenin benden kısıtlı olduğuna şüphe yok... Genelde Bilkentliler arabadan anlardı yahu sen bir istisna oldun benim için

    Hacı gelsin ocak, sen kapağı o zaman görceksin. Herşeyi 0-100 den ibaret sanıyorsun, uzun yarışta önemli olan 0-180, zaten 200 le devamlı gidemezsin TEM de :))))

    Bu arada komünist değilim, komünistlerle gırgır geçmek için aldım bu niki



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi North Korea -- 11 Aralık 2011; 1:52:36 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Arkadaş kapak manyağı oldu zaten de benim derdim sidik yarıştırmak değil, forum halkını yanlış biliçlendirmesinin önüne geçmek... Yoksa sabaha kadar tartışırım Bundan beterleri de çıktı karşımıza... Ben de Bilkent mezunuyum bu arada KOMUNİST arkadaşım tecrübenin benden kısıtlı olduğuna şüphe yok... Genelde Bilkentliler arabadan anlardı yahu sen bir istisna oldun benim için

    Tüm söylediklerine (yani yukarıdakilere de) sonuna kadar katılıyorum.Bazı bilmediğim kısımlar da vardı.Sayende bilgilendim.
    Diğer arkadaşın ise söylediklerinin doğru olmadığını biliyorum.

    Teşekkürler ..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yasakpınar -- 11 Aralık 2011; 2:00:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Arkadaş kapak manyağı oldu zaten de benim derdim sidik yarıştırmak değil, forum halkını yanlış biliçlendirmesinin önüne geçmek... Yoksa sabaha kadar tartışırım Bundan beterleri de çıktı karşımıza... Ben de Bilkent mezunuyum bu arada KOMUNİST arkadaşım tecrübenin benden kısıtlı olduğuna şüphe yok... Genelde Bilkentliler arabadan anlardı yahu sen bir istisna oldun benim için

    Arkadas Kuzey Kore`nin yaptigi gibi kendini arastirmaya, dunyaya kapatmis herhalde sadece komsularindan duyduklarindan ibaret saniyor dunyayi
    Kuzey Koredekiler Kaddafinin oldugunu ogrendiler mi acaba




  • quote:

    Orijinalden alıntı: berk984

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Arkadaş kapak manyağı oldu zaten de benim derdim sidik yarıştırmak değil, forum halkını yanlış biliçlendirmesinin önüne geçmek... Yoksa sabaha kadar tartışırım Bundan beterleri de çıktı karşımıza... Ben de Bilkent mezunuyum bu arada KOMUNİST arkadaşım tecrübenin benden kısıtlı olduğuna şüphe yok... Genelde Bilkentliler arabadan anlardı yahu sen bir istisna oldun benim için

    Arkadas Kuzey Kore`nin yaptigi gibi kendini arastirmaya, dunyaya kapatmis herhalde sadece komsularindan duyduklarindan ibaret saniyor dunyayi
    Kuzey Koredekiler Kaddafinin oldugunu ogrendiler mi acaba

    Adamlar dünya kupasındaki yenildikleri maçları bile yayınlamadı sen ne diyorsun, teknik direktörleri şu an inşaatda amelelik yapıyormuş




  • amerikadaki amerikan arabalarıyla yarışmak için en az onlar kadar iyi olması gerektiği için .
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.