Şimdi Ara

🟦 American Express® Türkiye [ANA KONU] (110. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.233
Cevap
142
Favori
275.017
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
23 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 108109110111112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaslar. 40 Milyon MR puanim var. Kartin zaten kendi sikintilari olmak ile birlikte, en azindan Concierge guzel calisiyordu. Jolly Tur concierge maalesef buyuk bir fiyasko.


    Eskiden hemen hemen butun havayollarinda biletleme oluyordu MR puanlar ile. Jolly Turdakilerin sisteminde sadece Turk Havayollari gozukuyor. Yani Turk hava yollari harici MR puani kullanmaniz mumkun degil. Her aradigimda da baskasi baska bilgi veriyor. Gordugum en vasat concierge hatti. Amex uyesi olmanizin bir anlami yok. Kart aidatsiz bir kartla da jolly tur u aradiginizda ayni kisiler baglaniyor zaten. Herhangi bir faydasi yok.


    Bu hatadan geri doneceklerini de sanmiyorum. Ben zaten Turk Havayollari Elite Plus uyeyim. Turk havayollari ucuslarimi ya MS kartimla alirim ya da puanlarimla. MR puanlarimi diger havayollarina kullaniyordum ama mumkun degil. En azindan su anda Shop&Fly hala Setur ile calisiyor, onlarda olanak var.

    _____________________________
  • iDoctor kullanıcısına yanıt
    Hocam shop and fly özel bankacılık almak için şartları nedir? Mevduat mı istiyorlar?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • kıng365 kullanıcısına yanıt
    Şarttan ziyade özel bankacılık müşterisi olmanız gerekiyor. Özel bankacılık müşterilerine sunulan diğer ayrıcalıkların yanı sıra Shop&Fly ve Miles&Smiles Özel Bankacılık kredi kartlarını direkt aidatsız olarak veriyorlar.

    Örneğin şu an Garanti Kadıköy şubesi müşterisiyseniz ve yine Garanti'deki varlığını 10mn TL üzerindeyse özel bankacılık şubelerine giderek hesaplarınızı oraya taşıyabilirsiniz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Amex seyahat ve concierge hattı, maalesef Jolly Tur'a geçtiğinden beri kullanılamaz hale geldi. Biriktirdiğimiz puanlar ise neredeyse hiçe sayılıyor.


    Yaşanan Temel Sorunlar

    1. Sadece THY Uçuş Seçeneği: Jolly Tur, sadece Türk Hava Yolları'ndan bilet alabiliyor. Bu da Türkiye dışındaki iki ülke arasında uçuş yaparken MR Puanlarını kullanarak bilet almayı imkansız hale getiriyor. Önceki hizmet sağlayısı Antur, herhangi bir hava yolundan bilet alabiliyordu.
    2. Fahiş Hizmet Bedeli: Bu sorun yetmezmiş gibi, bir de bilet fiyatına iki katı fiyat ekleniyor. Örneğin, 10 bin TL'lik bir bilete 20 bin TL hizmet bedeli dahil fiyat talep ediliyor. Belli bir hizmet bedeli olması normal olsa da, iki katına hizmet bedeli talep edilmesi akıl alır gibi değil. Zar zor biriken MR Puanları, bu durumda Türk Hava Yolları biletleri için değersiz hale geliyor. Zaten Türk Hava Yolları'ndan bilet alan kişiler, Miles&Smiles kartları varsa genelde o kartı kullanıyor; MR Puanlarını Türk Hava Yolları'nda kullanmanın da pek bir anlamı kalmıyor.
    3. Hizmet Kalitesindeki Düşüş: Üçüncü bir sorun ise concierge ekibinin vasatlığı. Türkiye'in en prestijli kartlarından olan Amex Centurion ve Amex Platinum Metal Card'a sahip olmanızın hiçbir önemi yok. Direkt Jolly Tur'u aradığınızda da size aynı kişiler yardımcı oluyor. Ne kartın özelliklerini biliyorlar ne de nasıl yardımcı olabileceklerini.

    Bu concierge değişimi, maalesef hem kartı hem de MR Puanlarının kullanımını neredeyse imkansız hale getirdi.

    _____________________________




  • iDoctor kullanıcısına yanıt

    Özel bankacılık müşterisi olmamama rağmen call center'ı arayıp alabildim. Visa mı Mastercard mı isterseniz diye soruyor ve 1800 TL yıllık ücreti olduğunu söylüyorlar ama bir kaç ay geçmesine rağmen yansımadı.


    Denemekte fayda var eğer kartı almak istiyorsanız.

    _____________________________
  • burakyilmaz B kullanıcısına yanıt
    ÖB müşteriyseniz hiçbir işlem için Call Center'la zaman kaybetmeyin hocam her işlemi direkt şubenizle halledin. Prosedür olarak kartın bir ücreti varmış gibi görünüyor ancak almazlar, alınıyorsada hata olmuştur şube halleder hemen.

    Sistem değişti mi bilmiyorum ama ÖB kartlarını zaten Call Center istetemiyordu, yalnızca şube kanalı başvurabiliyordu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iDoctor -- 29 Temmuz 2025; 10:52:18 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • iDoctor kullanıcısına yanıt

    Yok, ÖB müşterisi değilim; ona rağmen ücretsiz olarak verdiler anlamında demiştim. Almak isteyenler deneyebilir. Call Centerdan arayıp istedim, gönderdiler.

    _____________________________
  • burakyilmaz B kullanıcısına yanıt
    Pardon hocam, ben "ÖB müşterisi olmama rağmen" diye okudum, güle güle kullanın :)

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • tarikyilmaz8 T kullanıcısına yanıt

    Web sitelerinde hala amex seyahat concierge hatti yaziyor jolly tur olayi kesin mi ? :( 12 milyon civari mr puanim var ve selects indirimlerinden cok mr puanlarini concierge hattinda kullanmak amacli kullaniyorum karti yillardir ve cok memnundum.Eger durum boyleyse amex metalle vedalasma vakti geldi gibi cunku jolly turla yillar oncesinden husumetliyim.Normal sartlarda asla tercih etmeyecegim bir acenta




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi E93 M3 -- 30 Temmuz 2025; 9:37:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Uzun süredir güzel fırsat göstermedi maalesef ne yapacağımı düşünüyorum ben de

    _____________________________
  • Otel rezervasyonlarında nasıl oluyor peki? Ekran fiyatından mı teklif yapılıyor acaba? Uçak için sadece THY olması büyük dezavantaj olmuş ve hizmet bedeli yüksekmiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • THY bilet almak için kullandım, THY sitesinde gördüğüm fiyat neyse o fiyata verdiler? Yettiği kadarını MR puandan kalanını karta yansıtarak.

    _____________________________
  • pusat1249 kullanıcısına yanıt

    Yurt içi jolly internet sitesi ile aynı fiyatı verdiler. Faturada jolly tarafından gönderildi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • E93 M3 kullanıcısına yanıt

    Evet zaten hep amex concierge hatti yaziyor web sitede. 1 Temmuz 2025 e kadar Antur tarafindan yonetiliyordu su anda JollyTur devralmis. Yurtici biletlerinde sanirim o kadar hizmet bedeli almiyorlar. Jollytur sitesinde zaten gozuken fiyatlar ne ise onun uzerinden islem gerceklesiyor. O sitedeki fiyatlar ile karsilastirabilirsiniz ne kadar tutacagini.

    _____________________________
  • Ben açıkçası Jolly'nin bir önceki firmadan çok farkını göremedim, iyi veya kötü olarak. İkisi de AMEX'e (daha doğrusu verdiğiniz aidata) yakışan bir seyahat hattı değil. Açık söyleyeyim vakıfbankın seyahat hattı daha iyi hizmet veriyor. TR AMEX'te şu an seviye bu.


    Bilet fiyatı olarak Jolly sitesinde ne yazıyorsa bana onu söylediler, o fiyat da THY fiyatına oldukça benzerdi ben o açıdan olumsuz bir deneyim yaşamadım. Ama sadece 1 kez bilet kestirdim o da yurt dışıydı. Belki şansıma denk gelmiştir, umarım öyle değildir.


    AMEX'i aidatını kampanyalarla çıkarttığı için kullanmaya devam ediyorum ama iş giderek komik bir hal almaya başladı. Akbank wings elite'e 3.500 tl aidat verdim bu yıl (AMEX 15bin TL 2025 fiyatı). Wings bana %15 restoran indirimi veriyor (her restoranda), Amex %5 (selects giderseniz ıkınarak %20'ye çıkıyor). Wings LoungeKey veriyor 8 girişlik, AMEX sadece yurt içi lounge hakkı veriyor (IST için vermiyor).


    AMEX bu maddi fırsatları o veya bu sebepten sunamıyorsa, en azından bu işin "soft" kısmını iyi yapmak zorunda. Daha çok global hizmetin türkiyede sunulması gerekiyor. Hiç değilse en azından MR puanlarımı harcarken telefonla Jolly'yi aratmamalı bana.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hubert Dobey -- 2 Ağustos 2025; 17:8:29 >
    _____________________________




  • Türkiye'de Amex kullanılmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Az önce bir otel rezervasyonu için Amex concierge hattını aradım.

    Jolly tur altyapısı üzerinden rezervasyon yapıyorlar, bilgilendirme ve teyit mesajları hepsi Jolly tur'dan geliyor. Konuştuğum müşteri temsilcilerinin de email adresleri jolly tur uzantılı zaten.


    MR puanımla Jolly tur websitesindeki bir otele rezervasyon yapmak istedim, puanın yetmediği kısmı da Amex kartla ödeyecektim.

    Puan kullanımında sorun yok, birebir websitesinde görünenle aynı fiyatı baz alıyor.

    Ancan puanımın yetmediği 50bin TL.lik kısmını kartla ile ödemek istediğimde Jolly tur'un "45bin TL harcamaya 600.000 MR puan kampanyasından" ve vade farksız taksit seçeneklerinden de yararlanamayacağımı söyledi.


    Muhatap her türlü Jolly Tur ancak;

    - MR kullanmak (ve varsa kalan bakiyeyi peşin ödemek) istiyoırsanız Amex seyahat hattını,

    - Amex kampanyalarından MR kazanmak ve/veya taksitli ödeme seçeneklerinden yararlanmak istiyorsanız herhangi bir müşteri gibi Jolly Tur'u aramak gerekiyormuş.


    İkisi birden aynı kanaldan olmuyor, öğrenmiş oldum.

    _____________________________




  • Shop&fly diamond diye yeni bir kart cikarilmis ve ona bile lounge hakki gelmisken, ayni ucreti odedigimiz amex platinum’a da lounge hakki gelse guzel olur aslinda niye israrla getirmiyorlar anlamiyorum.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 108109110111112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.