Şimdi Ara

Amazondan alışverişte çıkan bir hata

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12
Cevap
0
Favori
4.692
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Önce (dün)annemin kartıyla bir telefon alıp amerikadaki arkdaşa gönderdim,şuan ups'te paket,burda sorun yok.

    Bugün tekrar alışveriş yaptım aynı kartla aynı adrese,hiçbir ek bilgi girmedim,adres ve kart bilgileri zaten sistemdeydi,fakat alışveriş onaylanmadı,kartta hata çıkmış amazondan mail geldi.İngilizcemde iyi fakat sorunu çözemedim sanırım limit yetersiz.(yazıda bahsedilmesede)

    Gelen mail şu:

    Regarding Order 105-8701004-7232223 from alwayz-on-sale

    1 of Case-Mate CM017316 Tough Case for HTC Titan 1 pack-Case-Retail Packaging-Black/Grey

    Greetings from Amazon.com,

    We're writing to let you know that we are having difficulty processing Visa (exp. 2014/04) payment for the above transaction.

    To protect your security and privacy, your issuing bank cannot provide us with information regarding why your credit card was declined. However, we suggest that you double-check the billing address, expiration date and cardholder name that you entered; if entered incorrectly these will sometimes cause a card to decline. There is no need to place a new order as we will automatically try your credit card again.

    There are a few steps you can take to make the process faster:

    1. Verify the payment information for this order is correct (expiration date, billing address, etc). You can update your account and billing information athttps://www.amazon.com/gp/css/summary/edit.html?ie....................

    2. Contact your issuing bank using the number on the back of your card to learn more about their policies. Some issuers put restrictions on using credit cards for electronic or internet purchases. Please have the exact dollar amount and details of this purchase when you call the bank.

    If paying by credit card is not an option, buy Amazon.com Gift Card claim codes with cash from authorized resellers at a store near you. Visitwww.amazon.com/cashgcresellers to learn more.

    Thank you for shopping at alwayz-on-sale.

    Sincerely,
    Amazon.com Customer Service
    http://www.amazon.com



    Kart son kullanım tarihinden dert yanıyor ama tarih doğru,04/2014,zaten ilk alışveriştede aynıydı.Sanırım limit yetersiz olduğundan banka onay vermedi.annem başka şehirde öğrenemedim henüz limit durumunu,yarın öğrenirim sanırım.Sizcede durum bumu peki?

    ekleme:Bu sipariş önemli değil,aynı sorun olan,aynı anda verdiğim bir sipariş daha var 340dolar değerinde,ondada tamamen aynı mail geldi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi w_wallace -- 30 Mayıs 2012; 20:31:07 >







  • Henüz bir gelişme yok,belki gündüz tayfası bilir bunu.
    up
  • UP layalım belki faydamız dokunur .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baskentkral

    UP layalım belki faydamız dokunur .

    Eyvallah,yarına kadar çözerim sanırım bu durumu

    Yazıcam buraya sonucu.
  • Para karttan çekilmiş,bankayı arıyoruz,amazon'ada mail attım.
  • Fatura bilgilerini doğrulayın vs diyor. Ayrıca karttaki isimle faturadaki isim aynı mı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: viper17

    Fatura bilgilerini doğrulayın vs diyor. Ayrıca karttaki isimle faturadaki isim aynı mı ?

    Yok abi aynı isim değil ama daha önceki alışverişte aynı şekildeydi.Fatura arkadaşın ismine.

    Faturadaki isim derken,Billing Address'teki isim benim anladığım zaten başka kayıt yok.

    Bu uyarıyı veriyor sitede,

    Order Status:

    Your payment revision required

    Yandaki detayları göre tıklayınca,

    Important Message
    Before we can proceed with your order, your credit card's issuing bank requires you to do one of the following:
    * Update the expiration date on the credit card you entered.
    * Choose an alternate credit card from your account.
    * Enter a new credit card number.
    Click to continue.

    Devamında tıklayınca 2 seçenek soruyor,
    1.Retry payment method
    Kulladığım kart bilgilerin altında,"yeniden ödeme şeklini dene" yazıyor.

    2.Add new payment options
    ...
    ...

    Bende tekrar para çeker diye tıklamadım yeniden deneye beklemedeyim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi w_wallace -- 30 Mayıs 2012; 21:01:26 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Amazondan cevap geldi anladığım kadarıyla parayı çekememişler,ama bankadan gelen mesajda para çekilmiş deniyormuş(henüz bankayla konuşamadılar sanırım),kendi kartımla yapsaydım çokdan çözmüştüm ama müsait değildi işte.

    Gelen mail aynen şu:

    Hello,

    I'm sorry for the problem with this order.

    Your order is on hold because we haven't been able to authorize your Visa card. We'll keep trying to authorize your card for next 3 days. If we aren't able to authorize payment by that point, your order will be canceled.

    We're unable to determine exactly why your bank declined our attempt to charge your card. A charge can fail for a variety of reasons, many of which may not be related to the validity of the credit card or available balance.

    Here are some things to check:

    - Have you entered the credit card number correctly without any transposed digits?
    - Have you entered the correct expiration date? Has the date expired?
    - Have you entered the billing address and phone number that match those associated with your credit card?
    - Have you exceeded your credit limit?

    You may want to contact your issuing bank to inquire about their policies or restrictions regarding electronic or internet purchases, as this may be the source of the problem.

    Alternatively, if the card has been updated or revised in any way recently, we'll need to receive that new information so that we can process this order successfully for you.

    If you'd rather use another card or a different method of payment, just visit the URL below and click the button to update your payment method:

    https://www.amazon.com/gp/css/summary/edi...............
    ......

    Bende tekrar dene dedim amazondan aynı kart ile bakalım ne olucak.

    Benim 2 tahminim var,
    1.Limit dolu(bizimkiler çok yoğundu kontrol edemediler)
    2.Banka manuel olarak işlemi durdurdu ilk alışverişten sonra hırsızlık falan olabilir diye.Çünkü cep doğrulaması falan olmadan yapıldı alışverişler.

    Ekleme:Peki 2kez çektilerse veya çekerlerse ücreti geri ödemede sorun çıkmaz demi koskoca amazonda?

    Ekleme2:Tekrar aynı hata maili geldi gene işlem başarısız,nese yarın ola hayrola artık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi w_wallace -- 30 Mayıs 2012; 23:22:25 >




  •  Amazondan alışverişte çıkan bir hata


    Bu nedir yahu adamlar göndermiş:D madem böle neden hata tarzı uyarı veriyor sistemde,gelen mailde ise "Your order is on hold because we haven't been able to authorize your Visa card. We'll keep trying to authorize your card for next 3 days. If we aren't able to authorize payment by that point, your order will be canceled."diyor ama aynı hata varken işlem devam ediyor,

    Neyse şuan tek sorun gece tekrar denediğimde ikinci kez para çektilermi çekmedilermi?Bunuda öğreniceğim en kısa zamanda,

    Anladıkki başkasının kart bilgileriyle alışveriş yapılmamalıymış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi w_wallace -- 31 Mayıs 2012; 16:07:55 >




  • Bankayla bir konuş ve adres bilgilerini güncelle
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RoachTr19o5

    Bankayla bir konuş ve adres bilgilerini güncelle

    Hocam benim kartla yapmış olsam çokdan çözmüştüm durumu işin garibi şu,kart annemin ama ablamın üzerine ve aynı şehirde değiliz o yüzden karıştı.
  • Durumu çözdük,Karttan çekimde tableti çekmiş ama diğer ufak ürünü (case olan) çekememiş çünkü limit bitmiş,onu iptal ettim,şuan uyarı vermiyor.Kulaklığıda iptal ettim ama onu çekmiş sanırım ve geri ödeme yapıcak yakında.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.