Şimdi Ara

Amazondan aldığım Corsair Ram bozuk çıktı, Garanti için nereye göndermeliyim?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
289
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba


    Amazon üzerinden aldığım Corsair Vengeance RGB PRO 2x16 DDR3600 kitin bir adet rami bozuk çıktı.

    Yaz tatiline gitmeden önce sipariş vermiştim, dönüşte de takmadım ve 30 gün ücretsiz iade süreci geçtiği için para iadesi olarak gümrük ve kargo parasını kesip ödeme yapiyorlar.

    Bu da 1600tl gibi bir rakama geliyor (Ben 2450 civarı birşey ödemiştim daha euro 21tl falandı. Ram şu anda gümrük+kargo ile birlikte 3150tl'ye geliyor).


    Ben Amazona para iadesi istemediğimi, garantiye göndermek istediğimi söylediğim. Ürünün Amazon Germany tarafından gönderildiğini belirtip garantiden Almanyadan yararlanabileceğim söylendi.

    Corsair'in kendi sitelerinden müşteri destek kaydı oluşturup durumu belirttim, uluslararası garantisi olan bu ürünü ne yapmam gerektiğini sordum ama 10 güne yakındır bir ses çıkmadı onlardan da.


    Bugün Corsair Türkiye distributorunu araştirdim, Penta bilgisayar olarak gözüküyor. Onlara da bir email attim ama henüz bir dönüş yok.

    Bu konuda bilgisi olan birisi varsa ne tür bir yol izlemem gerektiğini belirtebilir mi lütfen. Neredeyse 1 aydır bilgisayarımı kullanamıyorum ram sorunu yüzünden.


    Tam bundan önce de Sinerji bilgisayar belasından aldığım 7900xt açılıp kullanılmış çıkmıştı ve geri iade almadılar. Mahkemem hala devam etmekte. Üstüne de bu ram olayını yaşayınca iyice bir sinirim bozuldu.

    Nahlet olası ülkede kullanıcının hakkını yiyen yiyene, ne kanunlar işliyor ne kanunsuzlar cezalandırılıyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sQuDoomer -- 18 Temmuz 2023; 12:52:5 >







  • Amazon'dan aldığın ürüne Penta karışmaz. Ben daha önce z533 almıştım adamlara sordum, ilgilenmiyorlar.


    Aynı bellekten ben de aldım ve bir tanıdığa verdim. Tabi iki tane almıştım 64gb belleği de hemen test etmiştim memtest10 pro'da.


    Yıllar içinde corsair servise bir çok şey gönderdim siz rma başlatacaksınız, siteye girip ürünü ve faturasını da fotoğraflayıp kaydedeceksiniz yanlış hatırlamıyorsam.


    Böyle RMA başlatacaksınız onlar da size öyle dönüş yapacak.


    Eğer corsair sıvı soğutmanız varsa adamlardan ekstra bir am4 adaptör falan da isteyebilirsiniz onu söyliyim, bir tanıdığınızın ek olarak bir resim falan atın rma yollamışken


    onu da koyarlar belki.


    Bu arada rma ihtiyacı olan adama tekrar ram aldırmak da ne bileyim çok saçma geldi.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rindaman -- 18 Temmuz 2023; 13:26:4 >
  • Arkadaş laf olsun diye yazmış sanırım, konuyla alakasız bir cevap olmuş cünkü ama ben gene düzeltmesini yapayim. Sizin resmini koydugunuz ram cl18 benim bahsettigim cl16.


    Amazonda aratirsaniz verdiğim fiyatta görürsünüz.


    @Rindaman RMA için de sadece corsair.com sitesinden almiş olmanız lazım diyor. Başka bir 3rd party firmadan aldıysanız orayla iletişime geçin yazmışlar.


    RMA başvurusunda bulundum ben de cünkü, 10gün oldu bi ses yok. Ürünün seri nolu resmini, faturasını, kutusunu herşeyini istiyorlar. Hepsini koydum. Ama RMA olsa bile 30-40€ en iyi ihtimal kargo parası cikacak. Bir de ürün gönderirlerken gümrük vergisi alacaklar gene heralde

  • Rma öyle başlıyor evet siteye kaydedip gereken fotolarıda atıyorsunuz sonra mail geliyor.


    En ucuz sanırım PTT yolluyordu Hollandaya bir kaç sene önce atmıştım. Vergileri corsair sırtlanıyordu hatırladığım kadarıyla siz sadece evrağa imza atıyordunuz


    bana hep öyle oldu, maildeki evrağı imzalayıp foto atıyorsunuz.


    Corsair hiç yarı yolda bırakmıyor kendi tecrübeme göre.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.