Şimdi Ara

Amazon Türkiye ve Fırsatları [ANA KONU]

5 sn
30.254
Cevap
2.188
Favori
8.087.162
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 3 sa. önce
  • Cevaplayan Üyeler 4750
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 37 dakika
  • Toplam Okunma Süresi 58168
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 15
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 4750
  • Favoriye Eklediklerim 2188
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • rasiTR (608 mesaj) BlackLead (494 mesaj) ŞAKACI (354 mesaj) mersin123 (330 mesaj) zknmr (256 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (15972 mesaj) Mobil (7974 mesaj) Tablet (751 mesaj) Mini (2115 mesaj) Uygulama (3434 mesaj)
  • @
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Sıcak Fırsatlar >> Diğer Fırsatlar >> Amazon Türkiye ve Fırsatları [ANA KONU]
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    195 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Goudelock

    oto koltuğu alınır mı acaba? trendyol'da 1129'a satılmış.

    https://www.amazon.com.tr/gp/product/B07GJRS4TB/ref=s9_acsd_al_bw_c_x_2_w?pf_rd_m=A1UNQM1SR2CHM&pf_rd_s=merchandised-search-4&pf_rd_r=PFPN8VR9ETYBS133MAMQ&pf_rd_r=PFPN8VR9ETYBS133MAMQ&pf_rd_t=101&pf_rd_p=3d2eaefa-b056-4a10-8654-ce5db9624708&pf_rd_p=3d2eaefa-b056-4a10-8654-ce5db9624708&pf_rd_i=15215298031
    Resimden pek bişey anlaşılmıyor ama sonuçta Britax. Araştırmak gerek
    İsofix ide yok sanırım
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    309 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Ordan Geçenbay

    Bendede aynı oldu. Hiçbir güvenlik önlemi yok mu acaba? Birde kartı kaydetti girip hiçbir şey yapmadan tekrar sipariş verebiliyorum. Adam giriş şifreni bilse yetiyor, enteresan.

    Alıntıları Göster
    Sanal kart ile alışveriş yapın

    Hesabım - Ödeme seçenekleri kısmından kartınızı silebiliyorsunuz
    _____________________________
  • Yarbay
    3048 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: enorton

    evet orda kodla 3800 e satılmıştı. alan arkadaşlar memnunlar. fazla inceleme yok bu tv nin piyasada.

    Alıntıları Göster
    bende aldim hocam 3200 çok iyi fiyat evlilik arifesinde süper oldu.



    Teşekkürler amazon diye de ekleyelim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    264 Mesaj

    evet hocam isofix yok. o yüzden vazgeçtim.
    |
    |
    hasmeram kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    3828 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: garfield.es

    Arkadaşlar j7 prime alınır mı bu fiyata

    Bu fiyata başka telefon oneriniz var mı

    Anneme telefon alicam

    Alıntıları Göster
    Milletin dediğini boşver bu fiyata kaçmaz. Alınmaz diyenler bu fiyata yurt içi garantili alternatif yazsin o zaman.

    Ben bunun düzunu (1.5 gb ram li) uzun süre kullandım hiç sıkıntı yoktu. Kamerası fiyatına göre süper.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    146 Mesaj

    Sabah 300-350 lira daha uygundu ama bu fiyat da iyi amazon satıyor sonuçta



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    danteauditore kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    421 Mesaj

    Hocam cvc kodu sormadan sipariş aldı bu şekilde nasıl karttan sipariş bedelini çeker



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    boa17 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3828 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: darknesss45

    Abi nasil hemen karar verip aliyorsunuz? Sabahtan beri uyanigim; alayim, seceyim derken bitiyor her sey :)
    Ne bulursan al. Pişman olursan gün içi iptal edersin. Ne düşünüyorsun?



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    30 Mesaj

    Alınmaz yahu. Bu fiyata bir hafta sahibinden, letgo baksanız 15-16 ay garantili macbook pro 2015 çok rahat bulursunuz.



    Intel 5.nesil işlemci var bunda. Nereye kadar götürecek sizi?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    adriyatik94 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
      In this war, a danger there is, of losing who we are.
  • Yüzbaşı
    312 Mesaj
    Atm kartta cekemedi, bonus kart girdim onu da cekemedi.



    3d security falan hicbirsey almafan onayliyo..nasil asicaz bu olayi



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Korkma Allah'tan (C.C) Korkandan, Kork Allah'tan (C.C) Korkmayandan !!!
    Referanstan Çok Dost Olduk ..... (öztin, baykaya, Kerub, {PeGaSuS}, endless, KENZ, isirgan, Servet, d_n_a, ...)
  • Çavuş
    45 Mesaj
    usa hesaplarında da sadece amazon hesabınıza girip, 2 tıkla al diyince alıyor.

    hiç kart mart girmeden. bam güm al. 5 yıldır kullanıyorum 1 kuruş bile çeken, hesabı çalmaya çalışan vs olmadı.

    adamlar boru değil. Hem oldu da bir sıkıntı yaşansa yolda bırakmazlar.
    |
    |
    _____________________________
    feberman
  • Yüzbaşı
    709 Mesaj
    _____________________________
    Gözünün Yemediği Deliğe Çömelme!!
  • Yarbay
    3048 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Doancrula

    Bende aldım bakalım. Sene başında Playstation alırken fiyatları araştırmıştım Max 3500 TL'ye kadar olan modellere bakmıştım ama Dinamik Kristal Renk özelliğinin can alıcı olduğunu görüp o fiyatlarda o özellikte tv olmadığını görünce vazgeçmiştim. Ama ileride 4K TV alırım diye PS4 Pro almıştım. Şimdi bu fiyata bu özellikte 2018 model görünce dayanamayıp geçtim siparişi. Geçmeseydim eminim ki ileride çok daha yüksek fiyata benzer özellikte TV alacaktım

    Curved olması biraz düşündürdü ama odamda sadece kendim karşısına geçip kullanacağım için sorun olmayacaktır sanırım.
    hocam samsung curvedi aldim simdi.



    Bir de PlayStation alicam yakin zamanda.



    Bu tv de pro mu gider yoksa ps4 düz mü alayim ?



    nedir tavsiyesiniz ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    429 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Goudelock

    evet hocam isofix yok. o yüzden vazgeçtim.
    İki saat önce evolva modelini 1096 tl ye aldım ama stok bir taneydi



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1187 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Büyük İskender

    https://www.amazon.com.tr/1000DPI-Al%C4%B1c%C4%B1l%C4%B1-Kablosuz-Mouse-Siyah/dp/B07FNRJGCL/ref=sr_1_91?s=computers&ie=UTF8&qid=1537343074&sr=1-91

    Arkadaşlar uygun fiyatlı kablosuz fare arıyorum? Bu markayı daha önce hiç duymadım? Bilgisi olan var mı?
    Bu markadan haberim yok ama bu hafta yanlış hatırlamıyorsam Migros'a Logitech gelmişti 40 lira civarına. Onu bir araştırın derim.
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    309 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: _CarpeDiem_

    Hocam cvc kodu sormadan sipariş aldı bu şekilde nasıl karttan sipariş bedelini çeker
    Sanal kart ile aldım açıkcası pek cvc umursamıyorum şu aşamada en kötü iade olur
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    312 Mesaj
    Guvenden degil, odemeyi alamiyor, odemeyi duzenle cikiyor bir sure sonra



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi m@rslan -- 19 Eylül 2018; 13:20:8 >
    |
    |
    _____________________________
    Korkma Allah'tan (C.C) Korkandan, Kork Allah'tan (C.C) Korkmayandan !!!
    Referanstan Çok Dost Olduk ..... (öztin, baykaya, Kerub, {PeGaSuS}, endless, KENZ, isirgan, Servet, d_n_a, ...)
  • Yarbay
    24785 Mesaj
    |
    |
    selimcu kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    358 Mesaj

    Alsam mı diye düşünüyordum düşünürken beyazın fiyatı 1000tl oldu



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    metulen kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
SEO
Canlı Tv izle
Cancer Clinical Trials
Radyo Dinle
Bitcoin
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,391
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.