Şimdi Ara

Amazon Türkiye ve Fırsatları [ANA KONU]

5 sn
57.431
Cevap
3.019
Favori
13.664.274
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 12 dk. önce
  • Cevaplayan Üyeler 6658
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 24 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 3
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Favoriye Eklediklerim 3019
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • BlackLead (917 mesaj) rasiTR (626 mesaj) mito1172 (594 mesaj) TulparHAN (451 mesaj) ŞAKACI (380 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (34632 mesaj) Mobil (12608 mesaj) Tablet (751 mesaj) Mini (3821 mesaj) Uygulama (5609 mesaj)
  • @
514 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Sıcak Fırsatlar >> Diğer Fırsatlar >> Amazon Türkiye ve Fırsatları [ANA KONU]
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    557 Mesaj

    aradaki farka anakart alın bari kısmetten çıkmış artık

    |
    |
    Valve Corporation kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    140 Mesaj

    Z97 çipset hocam 2.el 5 senelik anakarta 800 lira vermem mantıklı değil.Şuan tamir de ama hiç umudum yok.
    |
    |
    ssmm kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    887 Mesaj
    Amazon'u ciddi bir firma sanıyordum yanılmışım.
    Energizer powerbank cihazı satın aldım 99 ₺' ye. Kurye getirdi koliyi, ben de powerbank çıkacak diye bekliyorum kutudan, kutunun dışındaki bilgiler bana ait fakat içindekiler bana ait değil. İçinde 4 led ampul ve bere vardı kutunun içindekiler de irsaliye de İstanbul' daki birine ait.
    Siparişler kısmına baktım para ödemesi yapıldı görünüyor, mh tam bir cevap veremedi ürün niye gelmedi diyorum ve bu ürün iptalse bu yanlış paketin gelmemesi gerekirdi neden geldi diyorum net bir cevap alamadım.
    Bir sürü mail geldi;
    “Aşağıdaki ürünü sipariş ettiniz ancak paket, kargo şirketi tarafından bize iade edildi. Para iadenizi gerçekleştirdik.

    Paketin neden teslim edilmeden bize iade edildiğine dair olası nedenlerin bir listesini burada bulabilirsiniz: buraya. Ürünü hâlâ istiyorsanız lütfen adresinizi kontrol edin ve yeni bir sipariş verin.”

    “Paketiniz teslim edildi!”

    “Merhaba,

    Müşteri odaklı hizmet anlayışımızla Amazon Türkiye olarak müşteri deneyimini geliştirebilmek için en uygun yöntemleri kullanmaktayız ve kapsamda verilerinizin gizliliği bizim için birincil öneme sahiptir.

    Sizleri, meydana gelen bir olay hakkında bilgilendirmek istemekteyiz. Söz konusu olaydan bazı müşterilerimizle birlikte sizin de etkilenmiş olabileceğinizi değerlendiriyoruz.

    Paketleme hattında meydana gelen operasyonel bir sorun neticesinde, gönderilerde yer alan etiketler doğru alıcılar adına basılmış fakat kutunun içinde yer alan irsaliyeler farklı müşterilere ait olacak şekilde paketleme yapılmıştır. Bu nedenle bazı müşterilerimizin kimlik bilgilerinin (ad, soyadı ve T.C. kimlik numarası) ve iletişim bilgilerinin (adres) yer aldığı sipariş başka bir müşteriye gönderilmiştir. Bu durum 23/11/2020’de gerçekleşmiştir.

    Söz konusu olay nedeniyle yalnızca yukarıda belirtilen sınırlı sayıdaki verilerin gizliliği etkilenmiş olup benzer bir sorunun tekrar yaşanmaması için gerekli tüm önlemler alınmıştır.

    Sipariş vermiş olduğunuz ürün elinize ulaşmadıysa lütfen bizimle iletişime geçin. Ekip arkadaşlarımız, söz konusu ürüne ilişkin geri ödeme sürecini başlatacaklar.

    Bu sürece ilişkin her türlü soru ve sorununuz için bize aşağıdaki iletişim kanallarından ulaşabilirsiniz.

    Ücretsiz Çağrı Merkezi: 0 850 390 21 53

    E-Posta: tr-privacy@amazon.com.tr

    Web sitemiz üzerinden:https://www.amazon.com.tr/gp/help/customer/contact-us?ie=UTF8&ref_=hp_ss_v2_cu_t4&

    Bu olay nedeniyle yaşamış olduğunuz sorunlar için özür dileriz.

    Saygılarımızla”



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yüzbaşı
    618 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: alprn46

    16 kasımda konu açsaydınız bari forumda

    ben yemi geçtim gene yaptı ayı şeyi..

    bugunde vardi boyle indirim

    |
    |
  • Yüzbaşı
    618 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Valve Corporation

    Aynen aldığım gibi 2500 oldu dedim.2500 e 500 gb olmaz ki gelen maile bakınca anladım başlıkta 500 yazıyordu çünkü ben gelmez diye sallamadım.Geldi ama bu seferde pc bozuldu anakart mefta sdd kutusunu bile açamadım

    arada oluyor boyle indirimler..

    zaman zaman

    |
    |
  • Yüzbaşı
    618 Mesaj

    799 du viewsonic 4" led monitor bunu gordugumde saat 21.30 gibiydi..

    aynı sekilde trndyolda yudum aycicek 2 litre 5 tl den satildi




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi axe190780 -- 28 Kasım 2020; 1:58:35 >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    557 Mesaj

    amazon ciddi bir firma ama tr deki insan gücü kalitesi ve iş anlayışımız olaya dahi olunca, ne yazık ki böyle hatalar kaçınılmaz oluyor hani bir atasözümüz vardır ya eli işte gözü oynaşta diye, kel ceodan yada amazon tr ülke müdüründen kargo yapmasını yada abd'den personel getirtip insan gücü olarak çalıştırılması gibi uber beklentilerimiz yoksa bence normal bunlar ha diyeceksin diğer sitelerde neden daha az oluyor yada olmuyor .onların yönetimleri daha serttir kesin ,yanlış kargoda mutlaka personelin cebinden alıyorlardır zararı. amazon anladığım kadarıyla hem çalışma şartları rahat hemde maaş olarak biraz daha doygun yanlış kargoyu kendi sistemi içinde tolere edebiliyor ki adamın umurunda değil hangi pakete hangi etiketi basmış tam türk iş yani

    |
    |
    jüpiter kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    618 Mesaj

    view sonic 24" 799

    27 " samsung cureveyi 999 dan satildigini gordum ...


    bugun




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi axe190780 -- 28 Kasım 2020; 2:11:36 >
  • Teğmen
    185 Mesaj

    merhaba amazondan ve yurtdışından ilk defa alışveriş yapmayı düşünüyorum. bir kaç sorum olacak. aşağıdaki üründe ithalat ücreti dahil olarak fiyat çıkıyor.


    1.buna ek olarak kdv gibi yada başka bilmediğim vergi ücreti çıkar mı?

    2.kargo belli dönemlerde ücretsiz oluyor mu?

    3.Döviz farkı ne zamanları fiyatlara yansıtılarak, güncellenmekte?

    4.hepsibrd n1 1 gibi sitelerde satıcı gözüküyor. orada satıcının puanına yorumlarına göre güvenilir olup olmadığına bakılabiliyor. amazonda buna nereden bakabiliyoruz?

    teşekkürler.


    https://www.amazon.com.tr/dp/B07MXRK7G8/?coliid=IBZJX8NDAJ5NU&colid=35PI7AU67GQ9U&psc=1&ref_=lv_ov_lig_dp_it





  • Binbaşı
    1276 Mesaj

    Merhaba aynı ürünü Türkiye'de bulunabiliyor ve daha ucuza. Site ilgili bilgim yok güvenilirliği hakkında ama bilgi olsun diye koyuyorum. Amazon her zaman en ucuzu olmayabiliyor.

    https://www.bossbilisim.com/edifier-r2750db-2.0-channels-136-w-home-theatre-black-mdf-3-way-97848?gclid=EAIaIQobChMIneLBhOyj7QIVBhd7Ch2duwstEAkYASABEgI96PD_BwE




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    BuStaNT kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    774 Mesaj

    abi naaptın bu saatte bombayı bıraktın  

    |
    |
    espial kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    185 Mesaj

    Normalde edifier türkiye distribütörü 'nanokatolog' oda getirmiyor artık bildiğim kadarıyla. verdiğiniz siteyede bakmıştım çok sikayet var ve çok enteresan fiyatlar yazıyor gerçeği yansıtmayan. Üretimi bitmiş modeller bile hala stokta gözüküyor satışa açık. ne olduğu belirsiz.

    |
    |
    espial kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1064 Mesaj

    Olayı kısaca anlatıyorum,


    Amazon Türkiye'den 20 kasım tarihinde 171-3923559-2352306 sipariş numaralı ürün satın aldım. 24 kasım tarihine kadar ürün kargoya verilmeyince amazon türkiye ile iletişime geçtim ve inceleneceğini söylediler. Ardından bana amazon türkiyeden bir e-mail geldi, ödeme yönteminde sıkıntı olduğunu, kredi kartımdan para çekilmediği, o yüzden ürünün gönderilmediği yazıyordu. Kredi kartımı kontrol ettiğimde ödeme gerçekleştirilmiş. Amazon türkiye müşteri temsilcisiyle tekrardan iletişime geçtim ve ödemenin yapıldığı, bir sorunun olmadığı söylendi. Ödeme yönteminde sıkıntı varsa bana e-mail gönderilmesi gerekiyordu, bilgilendirici e-mail gelmedi ve ben arayınca durum farkedildi. Müşteri temsilcisi ürünün hazırlık aşamasında olduğunu, kargoya verilmesi için beklediğini söyledi. Bu konuşmadan 2 dakika sonra amazon türkiye tarafından arandım ve ödemenin bir kaç kez yapıldığı için sistemin otomatik iptal ettiğini söyledi ve ürünün gönderileceğini belirtti. Bu konuşmadan 1 gün sonra ürün kargoya verilmeyince tekrardan aradım. Müşteri temsilcisi önce ürünün stoklarda olmadığını, benim para iadesi talep ettiğimi söyledi ama ben para iadesi istemediğimi söylemiştim. Daha sonra müşteri temsilcisi bir yanlışlık olduğunu, ürünün kargoya verilmesi için beklendiğini söyledi. Ben ürünü alırken stoklarda 1 tane vardı. Ben satın alınca stoklarda bitti. Müşteri temsilcisi ürünü benim aldığımıda onayladı ve benden başka satın alan olmadığını söyledi. Ürün bugünde kargoya verilmeyince müşteri temsilcisini aradım. Müşteri temsilcisi ürünün stoklarda olmadığını söyledi. Bende dedim ki stoklarda olmayan bir ürünü satıyor musunuz? cevap hayır. O zaman benim ürünüm nerde diyorum, aynı anda biriside almış olabilirmiş, 1 gün önce sadece benim aldığım teyit edildi, öyle bir durumda yok. Deponuzda olan ürün nerede diyorum, konu değişiyor. Üst mercilere beni yönlendirir misiniz diyorum, çok yoğun oldukları için yönlendiremiyorlarmış. Oraya notunu almış 48 saat içerisinde dönüş yaparlarmış bana. Bu akşam üzeri amazondan bir e-mail geldi ve ürün tedarik edilemediğinden para iadesi gerçekleştirilmiş. Ben tekrardan amazonla irtibata geçtim, bana üst mercileri bağlamalarını ya da onların beni aramasını rica ettim, notu aldık 2 saat içerisinde dönüş yapacaklarını söylediler. 2 saatin sonunda dönüş yapılmayınca amazon chatine bağlandım. Üst mercilerle iletişim kurmak istediğimi söyledim, sorun nedir diye sorunca kısaca anlattım. Diğerlerinden biraz daha farklı tepki verdi ama o kadar yalanlara mağruz kaldım ki, onada güvenemeyeceğimi söyledim. Daha sonra olayı biraz daha açarak anlattım, çok şaşırdı. Bu olayı üst mercilere ileteceğim dedi. bende "3 gündür bana o kadar çok yalan söylendi ki size niye güveneyim" dedim. Ayrıca hesabıma 20 tl hediye çeki tanımlamışlar sağolsunlar. Son konuştuğum müşteri temsilcisine o 20 tl yi o ürünü alan kişiye hediye etmelerini söyledim.



    Kısaca 3 gündür müşteri temsilcileri (6-7 kişi) ürün kargolanmayı bekliyor diye yalan söylüyorlar, 2. gün biri ağzından kaçırıyor tabi. Daha sonra sebepsiz bir şekilde para iadesi gerçekleşiyor.


    @Gamer4fun4 @Wadjet

    |
    |
    Bahsedilenler: Wadjet, Gamer4fun4




  • Yarbay
    2777 Mesaj

    edit: linki amazon.com linki sandım sorry. maliyeti ödeme ekranında görürsünüz. kargo hep ücretli. geçenlerde bu şekilde amazon tr üzerinden amazon almanyadan ekran kartı almıştım direkt tl olarak çekildi diye hatırlıyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi marxx -- 28 Kasım 2020; 2:56:14 >
    |
    |
    BuStaNT kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    16528 Mesaj

    insan buna indirim demeye utanır be zaten normal fiyatı geçen hafta 470 civarıydı olaya bakın alt resim  


    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/7b/19/39/7b19392a69a08a7b866c389dcef4ecfa.jpeg&t=0&width=480&text=1

    İŞİN KOMİĞİDE DİĞER SATICILARIN FİYATINA BAKIN ALTTA 


    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/5e/21/a2/5e21a2d8310bdfb79daf7d2ab58748ed.jpeg&t=0&width=480&text=1
    |
    |




  • Teğmen
    185 Mesaj

    daha ne maliyet çıkacak acaba ürün 2.100 tl vergisi 1.100 . neyse konuyu komple okuyamam ama sizler yerime baya sövmüşünüzdür bu 2000' e yakın sayfada. 3-5 liralık ürüne kargo ücreti konulmadığını gördüm mesela bu alttaki linkte. acaba ürünün kutusu biraz büyük diye mi öyle. ve şimdi farkettim ki fiyat kısada olsa belli aralıklarda güncelleniyor sanki. çünkü fiyat düştü yada bana tam o an denk geldi.


    https://www.amazon.com.tr/Star-Wars-Child-Aksiyon-Fig%C3%BCr%C3%BC/dp/B082JJ5VM8/ref=zg_bs_toys_home_3?_encoding=UTF8&psc=1&refRID=A820SWSS21CXMD7NFEF1

    |
    |
    marxx kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Yarbay
    16528 Mesaj

    Zaten amazon Türkiye burası ve fiyat görünen neyse onu vereceksin artı aşırı kazık fiyat hayatta almam 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mito1172 -- 28 Kasım 2020; 3:22:50 >
    |
    |
    BuStaNT kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Emekli Yönetici
    12277 Mesaj

    Fiyatı 70 TL daha düştü, dip seviyede şu an:


    Dji Mavic Mini Combo Drone - 3.100 TL

    https://www.amazon.com.tr/gp/product/B07RJMJ77B

  • Çavuş
    50 Mesaj

    Hangi modellerdi hocam
    |
    |
    axe190780 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2290 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: XanthiN

    Fiyatı 70 TL daha düştü, dip seviyede şu an:


    Dji Mavic Mini Combo Drone - 3.100 TL

    https://www.amazon.com.tr/gp/product/B07RJMJ77B

    Ulan Amazon! Komedi dizisi gibisin. Kampanya zamanı niye satmadın bu fiyata?



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
Reklamlar
Radyo Dinle
Pubg mobile uc
Masal Oku
konkasör
anzer balı
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
1,938
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.