Valla bende ps1 in bile ilk çıkanı var. Hala çalışıyor. Şans işi. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Amazon Yurtdışı PlayStation 5 Sipariş Konusu (326. sayfa)
-
-
Dostum ps1 bende kullandım sorun yaşamadım.ben orda kronik olan sıkıntılardan bahsediyorum siz halen şansınıza yükleniyorsunuz :) peki bizim şansımıza böyle olmuş firmanın hiç hatası olamaz
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Yani ne diyeyim. Bende 4 e kadar hepsinin ilk versiyonu var, bir kere kapandığında bile şahit olmadım. Şimdi tutup almayın ilk versiyonları kötü diyemem şahsen. 1 2 3 4 hepsinin ilkini kullandım, hala da taş gibi duruyorlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ilk çıkan kronik sorunlu abesligine ters bir durum sizinki
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bende hep ilk çıkanları aldım uzun kuyruklar beklemeler sonunda ve hiç birisinde sorun yaşamadım en son ilk çıkan ps4 pro yu satıp ps5 bekliyorum. İlk seri sorunlu olayı şehir efsanesidir.
-
Ben de genel de ilk seri cihazları kullandım hep şükür hiç bir sorun yaşamadım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
bende 30 yıldır hep ilk seri alırım bir sorun yaşamadım, mutlaka sonraki seriler daha iyileşmiş oluyor o kesin
-
Ps5 te ilk seri sorunu diye bisi olacagini dusunmuyorum, sadece iki yil metal likid sogutma ustune calismislar oyle bir aciklama var, zaten ps4 ile yerden yere vuruldular tekrar aynisi olmamasi icin ugrasmislardir ki yil oldu 2020 artik boyle sacma sapan sorunlar yasatmamalari lazim :)
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
İlk seri ön sipariş verip sorunlu cıkma ihtimalinden korkan varsa biz alalım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İlk seri arızası X360 ta ve ps3 büyük kasada bord yanma sorunu vardı, Sony ps3 slim çıkarıp bu lehim kalitesi sonucu bord yanma kronik hatasını çözdü
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Football Always -- 18 Ekim 2020; 15:7:6 >
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
amazon yurtdışı hakkında iyi bilgisi olan özel mesaj atabilir mi acaba?
-
bu yoruma kesinlikle katılıyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
quote:
Orijinalden alıntı: roverman
Ps5 te ilk seri sorunu diye bisi olacagini dusunmuyorum, sadece iki yil metal likid sogutma ustune calismislar oyle bir aciklama var, zaten ps4 ile yerden yere vuruldular tekrar aynisi olmamasi icin ugrasmislardir ki yil oldu 2020 artik boyle sacma sapan sorunlar yasatmamalari lazim :)Likit metal için beklentinizi çok yüksek tutmayın. Notebook'lar ile son 1 yıldır yapılan tüm testleri incelemeye çalıştım. Thermal Grizzly Conductonaut 73 W/m ısı iletkenlik değerine sahip ve hemen hemen tüm testlerde bu kullanıldı. ilk başlarda oldukça iyi sonuçlar veriyor ancak 3 ve 6 aylık testler sonrası ısı değerlerinin eskiye dönmeye başladığı, sıvı metalin yapısının bozulup daha kıvamlı katıya yakın bir hal aldığı ortaya çıktı. Ayrıca elektriği iletebildiği için işlem birimi yakındalarındaki temas noktalarının çok iyi izole edilmesi gerekiyor. Haliyle fabrikasyon olarak sıfır töleranslı şekilde uygulanmış sıvı metali 1 yıl sonunda yada 2 yıl sonunda yenilemek isterseniz, evdeki koşullarda yapılan uygulamada aynı sonuçları veremeyebilir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mcgoktug -- 18 Ekim 2020; 16:51:8 >
-
quote:
Orijinalden alıntı: Ardamax
Bu mesaj silindi.hocam ben bu kişiyi çoktan trol diye bloklamışım hiç takma
-
2 yıllık periyotta Ne olcakki istediği kadar eriyip bozulup sisteme hasar versin garantisi yok mu ? Yenisi ile değişirler hiç de sıkıntı olmaz ;)
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Garantisi olduğu sürece değiştirirler tabi. Ben genel olarak kullanıcıların kendi bakımlarını yapamayacaklarını işaret ettim. Bir de ısıların ilk günkü gibi olmayabileceğini.
-
Kullanıcı 2 sene içerisinde zaten kendi bakımını ancak ve ancak toz temizleme konusunda yapabilir. İç aksama ulaşması sonucunda garanti dışı kalır. Nitekim 2 senenin sonunda yinede kullanıcının kendi bakımını yapması risk teşkil eder. Bilen bir garantili servis kapsamında ücret karşılığında yaptırması kullanıcı adına iyi olur.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Söylemek istediğim zaten bu. ilk mesajımda yazmıştım. Sıvı metal 3-6 ay sonrası özelliğini kaybetmeye başlıyor. 2 yıl olmadan ısılar yükselince kullanıcılar servise başvurmak durumunda kalabilirler. Tabi tamamen varsayımsal konuşuyorum. Ancak serviste fabrikadaki kadar düzgün bir uygulama yapılamayabilir. Ülkemizdeki servislerin durumu malum.
-
6-7 sene gibi uzun ömürlü olması beklenen bir cihazda bahsettiğiniz ısı değerlerindeki değişim büyük problem. Türkiye’den alındığını farz ettiğimiz bir cihazın iki kere değişim yaptığını düşünelim. Sonrasında ne olacak ? 3. Yıl 4. Yıl yine aynı sorun baş gösterdiğinde kullanıcılar nasıl bir yol izleyecek göreceğiz. Umalım ki Sony bu sorunu tamamiyle çözmüş olsun. Bende dahil forumdaki birçok kişinin yurtdışı cihaz alacağını farz edersek; 1 sene sonra böyle bir sorundan dolayı buralar ağlama duvarı olur
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aichera -- 18 Ekim 2020; 17:36:42 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X