Şimdi Ara

Amazon.de Degisim Sartlari

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
1.044
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar selam, amazon.de sitesinden bundle paket aldim. Cihazim 1-1,5 saat oynadiktan sonra kendini kapatiyor. Amazon.de sitesine "sizden aldigim cihaz bozuk, prosedur nedir diye yazdim" asagidaki maili gondermisler.

    Dear Customer

    In this case I recommend that you contact the customer service of Sony directly.

    You may also check the official FAQ from Sony for PlayStation 4 on, which you can find at the following link:

    http://blog.de.playstation.com/2013/11/01/das-ultimative-faq-zu-playstation-4/

    Contact information to Sony is:

    http://de.playstation.com/support

    Hotline: Tel. 0180-6000 106 (Germany only) Monday - Friday zwischen 10am to 8pm

    E-Mail: service@de.playstation.com

    I apologize for any inconvenience caused and wish you a relaxing weekend.


    Nasil bir yol izlemeliyim. Bilgili ve tecrubeli arkadaslar yardimlarinizi rica ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Öncelikle geçmiş olsun kısaca sana almanyadaki sony ile görüşmeni söylemişler maalesef yurtdışından aldığın sony garantisi türkiyede geçmiyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LuqueTr -- 28 Aralık 2013; 18:41:57 >
  • Bence bir kez daha mail at çünkü amazon müşteri hizmetlerinde sürekli başka kişiler oluyor ve biri birisinden farklı cevaplar verebiliyor..
    gene aynı cevap gelirse ben cihazı sizden aldım sorumluluk sizin diye diretmelisin seni madur etmezler emin ol
  • canlı destek ile görüş bence. Onlar daha iyi çözüm sunuyor.
  • Tesekkurler arkadaslar, canli destek linkini bir turlu bulamiyorum. Adresi paylasabilir misiniz? Birde ingilizce destek veriyorlar mi canli destekte?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi senki -- 28 Aralık 2013; 20:02:11 >
  • Öncelikle geçmiş olsun dostum,amazon.com dan ps4 alan bir arkadaşın başına buna benzer bir olay gelmiş ve hemen çözmüşler olayı.Arkadaş belki yardımcı olabilir..

    quote:

    Orijinalden alıntı: kvadankpakal

    Beyler 20 Aralık'ta aldığım ürün, dün elime geçti ve akşam denemek için taktığımda blue of death (pulse of death) ile karşılaştım.
    Netice itibariyle bana arızalı ürün geldi, hevesim kursagımda kaldı.
    Neyse bunun üstüne cok durmayacagım, sadece hal böyle olunca Amazon ile irtibata geçtim ve sonucu burada paylaşmak istiyorum.
    ki artık fiyat Türkiye ile aynı bile olsa yine gider Amazon'dan alırım, Türkiye'den almam.

    Arıza çıkınca dün aksam, chat servisinden kontak kurdum, durumu izah ettim.
    Hemen yeni sipariş tanımladılar ve yeni konsolun elime geçme süresi olarak garanti tarihle 31.Aralık.2013 salı gününü verdiler.
    Su anda satış için elinizde stok yok, nasıl böyle bir tarih veriyorsunuz dedim, bu garantili tarihtir siz bunları çok düşünmeyin diye bana cevap yazdılar.
    Yani yeni ürün cebimden hiçbirşey çıkmadan ve göndereceğim arızalı ürünün onlara ulaşıp, kontrol edilmesini vs.. beklemeden adamlar yenisini yolluyorlar. Tabi bendeki cihazın kendilerine en geç 31.Ocak.2014 tarihine kadar ulaşması lazım, yoksa gönderdikleri ürünün parasını alıyorlar.

    Bir tane arıza kağıdı hazırlayıp bana gönderdiler ve bunu amazon'un gönderdiği kutunun üstüne yapıştırıp cihazı kargo ile geri göndermemi istediler.
    Bende bugün kutuyu tekrar kapattım, dediklerini yaptım ve DHL'i aradım.
    DHL benden 135 EURO kargo ücreti tahsil edecek bugün ve ben fatura ve takip numarasını Amazon'a göndereceğim ve geri ödeme yapacaklar bu 135 EUR'yu. Bunu da konfirme ettiler.

    Yani ben böyle güzel bir servis görmedim arkadaş, adamlar tamam müşteri memnuniyeti diyorlar fakat bu olay aşmış.
    Bu kafayla çok zarar ederler fakat hisseleri tavan yaptığı için deli para kazanıyorlardır.

    Keza, konsolu Türkyie'den garantili alsaydım ve bu arıza çıksaydı, siz söyleyin dostlar yenisi elime ne zaman geçerdi ve Amazon için gösterdiğim çabadan daha fazlasını mı gösterirdim yoksa daha azını mı?

    Daha da Türkiye'den elektronik benim için bitmiştir :)
    Bu arada içim kan ağlıyor, halen oynayamıyorum :/
     Amazon.de Degisim Sartlari




  • Dostum cok tesekkur ederim. Sabah ilk is konuyu araatirmak olacak.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senki

    Dostum cok tesekkur ederim. Sabah ilk is konuyu araatirmak olacak.

    Hocam amazon.de eşşek gibi Evet EŞŞEK gibi değiştirmek zorunda.

    Az önce Amazon.de forumlara baktım senin için aynı durumda olan çok kişi var AMA onlar ne için çırpınıyorlar biliyormusun? Acaba hangisi daha hızlı geri hizmet verir diye, Amazon a mı yollasam hızlı değişim olur yoksa SONY e mi ...Bunları tartışıyor adamlar.

    Sen kesinlikle Canli destek'le iletişime geç. Eğer ki istediğini alamazsan memnun olmazsan, çık tekrar gir başka kişiye anlat derdini.Elbet iyi niyetli bir müsteri temsilcisi cıkar karsına.Cidden herkes farklı konusabiliyor yani temel bir kuralları yok adamların Cok garip(Basıma geldi çünkü, konustugum bir müsteri temsilcisi para iademi yapmazken bir diğeri anında iademi gerçekleştirdi)


    Benim sana tavsiyem şunlar;

    -Ben size güvenerek aldım bu ürünü ve şu anda ne yapacagım bilmiyorum mağdurum.
    -Ben size ürünü kargolasam benden cok para alacaklar ama sizin bir Anlaşmanız aracılıgıyla göndersem cok daha Makul fiyattan yollayabilirim .(Ama tabi bence ilk önce kargo parasını onların ödeme durumunu sorgula ,yani bir iki yem at. Sonucta mecbur değiller ama sen yinede dene)

    ÜStte arkadas paylasmıs, bende o arkadasla aynı tarihte almıstım ürünü O arkadasın ürünü bozuk geldi ve Cok iyi bir müsteri temsilcisine denk gelmiş.
    Tüm kargo masrafını falan karsılamıs amazon ve Daha ürünü geri yollamadan hemen yeni ürün gönderim yapmışlar..


    İşin özü kesinlikle Canlı Destekle görüş ve Olumsuz cevaplar olursa tekrar tekrar dene farklı kişilere anlat derdini...




  • Dostum cok tesekkur ederim. Inan icime su serptin. Kargo sorun degil. Kuzenim DHL de calisiyor. Onun gonderim fiyatina bende gonderebiliyorum. Ancak yinede kargo icinde cirpinacam. Tekrar yardimci olan herkese tesekkurler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi senki -- 29 Aralık 2013; 7:11:17 >
  • Arkadaslar selam. Mutlu sona ulastim :) kargo masraflari dahil urunu iade almayi kabul ettiler. Yardimci olan herkese tesekkurler...

    Oncelikle amazon a attigim mail asagidaki gibidir;

    Dear Sir,Madam

    I made a purchase from you recently, the product is " Play Station 4 - bundled with Kill zone game" with the order number #028-4600893-0*********.
    Unfortunetly the device i received was broken already. It is definetly a worksmanship or manufacuring error.
    What the the procedures of returning the defective product and getting refund? Please give me information about it.

    Best Regards.


    Buda Amazon' un yaniti;

    Dear Customer

    First, let me apologize for the condition in which the item "PlayStation 4 - Konsole inkl. Killzone: Shadow Fall + 2 DualShock 4 Wireless Controller + Kamera" arrived.

    I am happy to help. In this case send the defective item as described below to us. You can view and print all necessary documents and helpful hints for the return using the following link:

    https://www.amazon.de/gp/orc/rml/Dp***************

    If you are unable to print the label. Please send the item to the following address, also indicated on the back of your packing slip.

    Amazon Rücksendezentrum
    Amazonstraße 1
    36251 Bad Hersfeld
    GERMANY

    Kindly mail us the amount of postal costs and we would be happy to refund it to you.

    Please send the product complete and with all small parts, accessories and (if possible) guarantee card.

    As soon as we receive the returned items, we will initiate a refund for the value of the goods (including the postal charges for the returns).

    If you have further questions, please visit our English Help Desk at:

    http://www.amazon.de/hilfe/englisch

    We apologise for any inconvenience. Thank you for shopping at Amazon.de.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi senki -- 29 Aralık 2013; 16:50:55 >




  • Hadi gözün aydın olsun o zaman

    Umarım bir gün ülkemizde de amazon gibi firmalar çoğalır.
  • Dostum tesekkurler, insallah dedigin gibi ulkemizde de bu hizmeti gorebiliriz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi senki -- 29 Aralık 2013; 9:58:24 >
  • Çok sevindim hocam senin adına.
    Prosedür böyle olmalıydı ve olduda.

    Amazon gerçekten çok büyük firma herşekilde kullanıcıyı memnun etmesini biliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Unzerstörbar

    Çok sevindim hocam senin adına.
    Prosedür böyle olmalıydı ve olduda.

    Amazon gerçekten çok büyük firma herşekilde kullanıcıyı memnun etmesini biliyor.

    Cok tesekkurler. Yalnuz soyle bir durum var. sabah bu mavi isik hatasini arastirirken, benim denedigim yontem olmazsa, safe moda girip initialize setup yapin denmis. Sabah bu mailden once initialize setuap yaptirmistim ve makineyi acmistim. Sabah 9:30 gibi fifa14 u actim ve kollari bosa alarak 9:30 dan beri ps4 kendi kendine fifa14 oynuyor ve hic kapanmadi. Ayrica biraz daha kassin diye arka planda psn den killzone oyununu ve bir oyun daha jndirtiyorjm. Saat 15:00 gibi killzone inecek. Birde onunla test edecem. Cihaz yarin sabaha kadar acik birakacam. Egrr kapanmazsa sorunum gitmis demek olacak sanirim. Ancak ben korkuyorum, gondermek istiyorum ancak bu cihazi almanya da test ederlerse bana makinaniz saglam diye geri gonderirler mi acaba? Yada sizce cihaz saglam midir? Yarina kadar kapanmazsa geri gondermekle ugrasmayip kullansam mi?




  • Evet arkadaslar cihaz yine mavi isiga dustu, gecmis olsun. Cihazi iade etmek farz oldu
  • Her ne kadar degismeyi Kabul etselerde SIKINTISINI cekiyorsun ister istemez strese giriyorsun umarim eline yeni makina ulasir sorunsuz bi sekilde aslinda dua et ariza aradan fazla gecmeden olmus belki 1 -2 ay sonra ciksaydi daha kotu olurdu sonucta Türkiye garantisi olmayan bi urun acaba 1ay sonra arizalansaydi amazon nederdi degisim icin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bayraktar42

    Her ne kadar degismeyi Kabul etselerde SIKINTISINI cekiyorsun ister istemez strese giriyorsun umarim eline yeni makina ulasir sorunsuz bi sekilde aslinda dua et ariza aradan fazla gecmeden olmus belki 1 -2 ay sonra ciksaydi daha kotu olurdu sonucta Türkiye garantisi olmayan bi urun acaba 1ay sonra arizalansaydi amazon nederdi degisim icin

    Kesinlikle haklisin. Allah tan direk sikinti bas gosterdi. Ayrica para iadesi isteyecem. Biraz daha bekleyip yurticinden garantili alicam. Diger ekipmanlari amazon, tronix vb yerlerden tedarik edecem.
  • ps3 den ps4 geçişte ışığın rengi değişmiş eskiden sarı ışıktı şimdi mavi ışık :)
  • Öğlen saatlerinde DHL ile cihazı gönderdim. 116€ yani 345TL ödeme yaptım. Konşimento da ücret yer almaktadır. Nolur ne olmaz diye kutunun içerisinede DHL deki görevli arkadaşa mail order ini koymasını tembih ettim. Bakalım, Perşembe-Cuma günü Amazon' un eline geçer. Hayırlısıyla bir problem olmadan inşallah halledebilirim şu işi...
  • BEN BÖYLE BİR ŞEY GÖRMEDİM, DUYMADIM!!!!

    Evet arkadaşlar, amazon ile yazışmalarım sonucu aldığım mail aşağıdaki gibidir!

    Dear S**** S*****,

    thank you for writing to Amazon.de

    I am sorry to hear that the import fee has not been refunded.

    I have requested a refund of EUR 83.74 and EUR 116.00 return shipping fees to your credit card/bank account. This refund will be processed within a few days and will
    appear as a credit on your next statement.

    Completed refunds information can be viewed when you visit "Mein Konto" at the right top of any page on our website (http://www.amazon.de). Please click on "Meine Bestellungen" and sign in with your e-mail address and password. Then press on "Bestelldetails anzeigen" next to the relevant order. The refund information will be visible underneath the heading "Gutschriften" at the bottom of the order's summary page.

    I hope this information is helpful for you.

    Ve hesabıma girdiğim zaman aşağıdaki gibi krediler bölümünde bana yapacakları ödemeleri görebilirsiniz. 466€ luk kısım tamamlanmış, diğer kısmınıda akşama doğru işlemişler. TEŞEKKÜRLER AMAZON!!!

     Amazon.de Degisim Sartlari



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi senki -- 8 Ocak 2014; 13:12:24 >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.