Şimdi Ara

Amazon Corsair ürünleri Garanti Dışı ve Corsair Türkiye'ye RMA'yı kapatmış

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
1
Favori
566
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Son 2-3 haftamı Amazon ve Corsair ile boğuşmakla geçiriyorum ve sonuçlar malesef oldukça üzücü


    Öncelikle şunu belirteyim, Amazon üzerinden aldığınız ve "Amazon Germany" tarafından satılan hiç bir üsünün garantisi yok, bu Amazon tarafından onaylandı ve Amazon.DE ile yaptığım konuşma ile de 2.kez onaylandı.



    İkinci olarak da, Corsairin uluslar arası garantisi ve RMA opsiyonu var. Normal şartlarda hiç bir şekilde kullanıcısını üzmeyen bu firma da Türkiye ile ilgili bir değişikliğe gitmiş.


    Süre belirtmeksizin, Gümrük sorunları nedeniyle Türkiye'ye RMA yada başka nedenlerden dolayı ürün gönderimi yapmadığını fakat yurt dışında bir adresiniz yada arkadaşınız/aile bireyiniz varsa yardımcı olabileceklerini belirtiyorlar




    Bu da demek oluyor ki Amazondan yurt dışı gönderili alışveriş yaparken 2 kez düşünüp öyle yapmanızı öneririm




    Amazon Corsair ürünleri Garanti Dışı ve Corsair Türkiye'ye RMA'yı kapatmış




    Amazon Corsair ürünleri Garanti Dışı ve Corsair Türkiye'ye RMA'yı kapatmış







  • Amazon Corsair ürünleri Garanti Dışı ve Corsair Türkiye'ye RMA'yı kapatmış

    Sipariş Tarihi: 22.07.2021


    Yukarıdaki SS en son yaptığım işlemlerden birisine ait ve AMAZON TR [SATICI AMAZON DE] olan bi' üründür.


    DHL tarafından gönderi 29.06.2023 tarihinde teslim edilmiş hatta iade onayı da (PRIME DAY vb. sebepler nedeniyle) daha geçen hafta gelmiştir.




    Buradan yola çıkarsak,


    Alıntı

    metni:
    Öncelikle şunu belirteyim, Amazon üzerinden aldığınız ve "Amazon Germany" tarafından satılan hiç bir üsünün garantisi yok, bu Amazon tarafından onaylandı ve Amazon.DE ile yaptığım konuşma ile de 2.kez onaylandı.


    yaşamış olduğunuz durumda ya farklı sebepler var (bu bazen sadece yeterince bilgisi bulunmayan MH Temsilcisi bile olabilir) ya da durum şu an için sadece CORSAIR markasını ve doğal olarak AMAZON-CORSAIR (bi' nebze de TÜRKİYE) ticari ilişkilerini ilgilendirmektedir.


    CORSAIR'in RMA mevzu ile alakalı olarak da; yakın zamanda forumdan işlem sağlayanlar vardı diye hatırlıyorum. Siz son 2-3 hafta demişsiniz ama bu kararlar çok kısa sürelerde mi alındı yoksa dediğim gibi sadece CORSAIR'i alakadar eden durumlar mı irdelemek lazım.


    @LEON-X Senin CORSAIR mevzu üzerinden biraz zaman geçti ama aynı şekilde RMA'den faydalananlar vardı diye hatırlıyorum?


    @Humboldt Hakeza geçenlerde de bu tarz mevzuları konuşuyorduk ama? Direkt olarak AMAZON ürünleriyle alakalı böyle bir karar yok diyebiliriz de CORSAIR'in durumu istisnai olabilir.


    Amazon Corsair ürünleri Garanti Dışı ve Corsair Türkiye'ye RMA'yı kapatmış 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi REDSTONE -- 29 Temmuz 2023; 22:23:39 >




  • İadeden bahsetmiyorum zaten, garanti dışı diyorum. Yani sizin ürününüz iade süresini geçmiş olsaydı, Amazon tarafından hiç bir destek verilmiyor. Ürünü aldıktan 30 gün içerisinde iade talebi oluşturursanız tüm paranız iade ediliyor. Ürünü iade süresi geçtikten sonra iade etmek isterseniz, kargo ve gümrük vergilerini kesip ödediğiniz parayı geri veriyorlar.


    Biraz daha detaylandirmam gerekirse ben elimdeki rami 1650 + 400tl kargo ve vergi olarak aldım. 30 günlük iade süresi geçtikten sonra ürünü garantiye göndermek istedigim için Amazon sadece 1650tl para iadesi yapabileceklerini fakat ne ürün değişimi ne de garantiden yararlanma imkanımın olmadığını belirtti. Ürünün şu andaki satış fiyatı ise 3050tl


    Edit - Amazonda konuştuğum kişiler üst seviye çalışan kişilerdi, random müşteri hizmetleri değil yani. Hatta Amazon DE ile 30 dakika telefonda konuştum (onlar aradı) ve Amazon Türkiye ile hiç bir alakalarını olmadığını söyleyip Amazon Germany satıcısını scammer sandılar. Daha sonra faturamı gönderince Lüksemburgdaki Amazon EU deposu olduğunu belirtip konuyu kapattılar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sQuDoomer -- 29 Temmuz 2023; 21:43:22 >




  • REDSTONE kullanıcısına yanıt
    Ben geçenler de 4000x kasa için mesh panel istemiştim ücretsiz hızlı bir şekilde gönderdiler.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • sQuDoomer kullanıcısına yanıt

    Belirtilmesi gereken bi’ kısmı yazmayı unutmuşum, yukarıya da ekleyeyim.


    Bu ürünün 2 yıllık garanti süresinin bitmesine 1 ay kalmıştı.




    Yazdıklarınıza şimdi tekrar göz gezdirdim ve aslında ücret iadesi kısmını kısmen baz almamışsınız da ilk etapta böyle anlaşılıyor diyelim.


    Yoksa zaten AMAZON TR’den alınan SATICI AMAZON DE vb. satıcısı farklı olan ürünlerde evet ücret iadesi yapılır, 30 gün sonrası için bahsedilen prosedürler de geçerlidir. Direkt olarak yurt dışı uzantılı AMAZON’lardan alışveriş yapılıyor olsa dahi öncelikle ücret iadesi seçeneği sunulur ama değişim imkanı da (ürüne göre) sunulabilir.


    CORSAIR tarafında bahsettiğiniz gibi bi’ değişiklik var mı irdelemek lazım, şayet varsa da çok çok yakın tarihlerde ortaya çıkmıştır dememiz yanlış olmaz.


    Amazon Corsair ürünleri Garanti Dışı ve Corsair Türkiye'ye RMA'yı kapatmış 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • sen can sıkıcı bi olay yaşadın diye durum böyledir diyemeyiz ben corsair virtuoso kulaklığımı deri pedleri çok deforme olduğu için amazona yazdım. 2sene kullandığım ürünü benden geri alıp paramı iade ettiler

  • İade ile Garanti'yi birbirinden ayıramıyorsanız yorum yapmayın lütfen :)

  • Bugün tekrar güncelleme yapıldı ve Türkiye ürün gönderimi listelerinden çıkartıldığı belirtildi.



    https://help.corsair.com/hc/en-us/articles/360036286771-What-addresses-can-Corsair-ship-to

  • sQuDoomer kullanıcısına yanıt

    Açıklama nerede acaba? Bir liste paylaşmışsınız içinde Türkiye yok. Tamam ama ben dün bunun içinde Türkiye olduğunu nereden bileceğim. Biraz felaket tellallığı yapıyorsunuz gibi geldi. O listede Türkiye zaten 6 Şubat 2023 te de yokmuş. http://web.archive.org/web/20230206024905/https://help.corsair.com/hc/en-us/articles/360036286771-What-addresses-can-Corsair-ship-to-

  • Geçen sene 12. Ayda Corsair’e yazdım klavyenin bileklik desteği kırıldı diye hemen yenisini gönderdiler. Şimdi 13. Nesil işlemciye geçmeyi düşünüyorum Corsair H150i Elite Capellix var 1700 soket için vidalarını istemeyi düşünüyorum eğer geçersem şansımı bir deneyeceğim belki gönderirler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Freemium kullanıcısına yanıt

    Verdiğim linkin üzerinde açıklamasını yazmışım, corsairin ürün gönderdiği ülkeler listesi o.


    Türkiye'nin o listede olmaması da zaten Türkiye'ye ürün göndermedikleri anlamına geliyor. Felaket tellallığı yaptığım yok, bilgilendirme yaptım

  • xgny58x kullanıcısına yanıt

    Türkiye'den aldıysanız servis gönderiyor. Ya da itopyadan 50tlye alabilirsiniz. ( en son 50tl idi şu an kaç para bilmiyorum. )


    https://www.hepsiburada.com/corsair-cw-8960091-lga1700-guclendirme-kiti-pm-HBC00002OSJQ4?ds_rl=1294343&wt_gl=cpc.6802-IT.dsa.camp1635354706adgr59854403982&ds_rl=1294343&gclid=Cj0KCQjwvL-oBhCxARIsAHkOiu1_1bQm-GFC-vV5CO0jK3UqhSe_Ck4GC3FnyWVQsyUUz-M5T6ZFO7caAkuQEALw_wcB&gclsrc=aw.ds





  • ysakay kullanıcısına yanıt

    Tr ürünü hocam istedim ama göndermediler Corsair’e yazdım hemen gönderdiler.

    klavye için anladım kusura bakmayın hocam bunları gördüm buradan temin ederim stok kalırsa.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xgny58x -- 25 Eylül 2023; 11:5:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.