Şimdi Ara

Amazon.com MSI GL65 Leopard |i7-10750H+RTX2070|16GB|512GB|144HZ|W10 11000 TL (BİTTİ) (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
351
Cevap
5
Favori
22.263
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Benim amazon hesabı kilitlendi nasıl açtırabilirim? Yardımcı olacak olan var mı?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Invisible Pink Unicorn

    Benim amazon hesabı kilitlendi nasıl açtırabilirim? Yardımcı olacak olan var mı?

    Forumdaki Amazon Tr fırsatları konusuna yazın bence orası çok daha aktif.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bu ürününün düşmesini mi beklesem yoksa Tulpar T7 V19.7 17,3" mi alsam bilemedim bana bir yardımcı olur musunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni gelen bios sürümü dragon centerla çok stabil değil ilk başta fanların rpm değeri gözükmemeye başladı ve ec sürümü silinmişti, dragon centeri sildim kurdum düzeldi sonra bir iki el cs atayım dedim oyuna girerken eskiden klavye otomatik cs go klavyesine dönüyordu şimdi normal klavye rengim neyse oyunlarda da o oluyor.Oyunu açarken eskiden bekleme süresi çok olmuyordu şimdi biraz bekleyip oyuna giriyorum 2-3 saniye kadar tavsiyem bios update yapmayın.





  • mjslash kullanıcısına yanıt
    Bunun yerine neweeg de aorus 5 var aynı özelliklerde paneli ve soğutması daha iyi onu inceleyin
  • BOOOOOOOOOOO B kullanıcısına yanıt

    Monsterların 2.5-3 sene ömrü var. Garantisi bittikten en geç 1 yıl sonra ürünün ya ekran kartı ya anakartı falan bir yeri bozuluyor ve 9-10 bin lira masraf çıkartıyorlar ve mecburen yeni laptop almak zorunda kalıyorsun. Şuan ürünün fiyatı 1321 dolara kadar düşmüş durumda. Bence Monster'ı düşünmeyin hiç. Ben de birkaç hafta önce "Acaba?" dedim ama hemen o fikirden kurtuldum.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: jonesknow

    Monsterların 2.5-3 sene ömrü var. Garantisi bittikten en geç 1 yıl sonra ürünün ya ekran kartı ya anakartı falan bir yeri bozuluyor ve 9-10 bin lira masraf çıkartıyorlar ve mecburen yeni laptop almak zorunda kalıyorsun. Şuan ürünün fiyatı 1321 dolara kadar düşmüş durumda. Bence Monster'ı düşünmeyin hiç. Ben de birkaç hafta önce "Acaba?" dedim ama hemen o fikirden kurtuldum.

    Hocam ürününüz kargolandı mı? Benim 12 sinde parayı çekti hızlı kargo olmasına rağmen hala verilmedi kargoya.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: jonesknow

    Hadi ya... Amazon'a az önce mail attım bu konuyla alakalı. Eğer Amazon garantisi süresince SSD falan takamıyorsak oldukça zor bir durum. 512 GB kısa vadede bile benim için yetersiz. Aldığım 1TB SSD'yi de USB-C çıkışı kullanarak bile olsa harici kullanırsam büyük bir konfor kaybı demek. Amazon kısa sürede geri dönüş yapar, geri dönüş sonrası buraya da yazarım ki diğer arkadaşlar da faydalansın.

    Amazonla birkaç kez görüştüm ve bilgi sahibi değiller. MSI Türkiye zaten allaha emanet çalışıyor, 2 hafta oldu garantiyle ilgili mailime cevap vermediler. Amazon’dan sipariş ettiğim ürün hâlâ elime ulaşmadı. Ürün elime ulaştığında “Get Product Support” bölümünden tekrar soracağım. Bu süreçlerde şunu fark ettim ki Amazon’un çalışanları çok vasıfsız. Bana, ürün elime ulaştığında %15 para iadesi sözü vermişti 2-3 farklı çalışan. Geçen gün büyük bir problem olunca takım kaptanlarıyla görüştüm, öyle bir iadenin mümkün olmadığını söyledi. 2-3 farklı çalışan aynı şeyi söyledi dediğimde de “Konuyu inceleyeceğiz” dedi. Valla şu laptop elime sağ sâlim ulaşşsın, hem burada hem de ekşi’de detaylı bir yazı yazacağım. Aşırı mağdur ettiler beni. 27 Aralık’tan 13 Ocak akşamına kadar Amazonla cebelleştim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Laptop birkaç saat içinde evime ulaşacak. Az önce Amazon ile "Get product support"a basarak, chat üzerinden konuştum. SSD veya Ram takmanın, Amazon Garantisini de bozmayacağını söylediler. Bilgisayar geldiğinde, ilk kurulumu yapıp ardından SSD montajını gerçekleştireceğim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jonesknow -- 18 Ocak 2021; 10:19:48 >
  • jonesknow kullanıcısına yanıt

    Müsait olduğunuz bir zamanda ufak bir inceleme ve içerisinin resimlerini atarsanız memnun oluruz.

  • Değişim ürünüm bugün geldi. Birazdan test edeceğim umarım bi sorun yoktur. Yalnız amazon.com prime hakikaten prime imiş. 10'unda sipariş verdim 15'inde kargo yola çıkmıştı bugün teslim aldım. amazon.com.tr'nin prime bile anca bu kadar erken geliyordu. Dün dahi alabilirdim ama "UPS TR" gümrükleme işlerini ertesi gün yapıyormuş. 3 günde kargom binlerce km yol kat edip, 3-4 eyalet değişip, dünyanın bir ucundan bana geliyor; türkiyeye girince hizmet tekrar türk işi oluyor resmen. Ayrıca yılbaşından sonra sipariş verdiğim trendyol ürünlerim halen kargolanmadı daha, bu da böyle bi anımdır Amazon.com MSI GL65 Leopard |i7-10750H+RTX2070|16GB|512GB|144HZ|W10 11000 TL (BİTTİ) Amazon.com MSI GL65 Leopard |i7-10750H+RTX2070|16GB|512GB|144HZ|W10 11000 TL (BİTTİ) Amazon.com MSI GL65 Leopard |i7-10750H+RTX2070|16GB|512GB|144HZ|W10 11000 TL (BİTTİ) 





  • dengesek D kullanıcısına yanıt

    Pazar günü yapmaya çalışırım.

  • jonesknow kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim.
  • Backlight bleed testi için 8 K güzel bi video. Özellikle siyah renk kısmına dikkatli bakın. Bu arada benim 2.cihazda 3-4 farklı zaman, ortam ve sıcaklıkta bi sıkıntı çıkmadı. Şuan için problemsiz gibi :)





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi T. Soprano -- 21 Ocak 2021; 0:1:9 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: T. Soprano

    Backlight bleed testi için 8 K güzel bi video. Özellikle siyah renk kısmına dikkatli bakın. Bu arada benim 2.cihazda 3-4 farklı zaman, ortam ve sıcaklıkta bi sıkıntı çıkmadı. Şuan için problemsiz gibi :)


    Amazon.com MSI GL65 Leopard |i7-10750H+RTX2070|16GB|512GB|144HZ|W10 11000 TL (BİTTİ)

    Siyah ekranda su kusurlar çıktı bende hocam ne yapmamı önerirsiniz? Üründen memnunum geri dönüp tekrar yollanması işime gelmez


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Invisible Pink Unicorn kullanıcısına yanıt

    sizin baya kötü görünüyormuş hocam. canlı destekten değişim talebinde bulunun. teknik servise yönlendirmeleri ve para iadesini kabul etmeyin. sorunun üretim kaynaklı olduğuna dair özellikle belirtin. bazı mal görevliler aksini iddia edip yapmazsa supervisor ile görüşme talep edin. genelde onlar karar verip çözüyor sorunu. size yenisini gönderip eskisini de göndermeniz için yönlendiriyorlar sizi. yenisini prime ile gönderiyorlar, çok hızlı geliyor.

  • Merhaba,


    Ben yurtdışından arkadaşıma aldırıp getirtmeyi planlıyorum

    Bu ürüne yükseldim ama açıkçası yorumları baya soğuttu beni:

    https://www.newegg.com/black-msi-gl-series-gl65-leopard-10sdr-492-gaming-entertainment/p/N82E16834155642?Item=N82E16834155642



    Asus-Lenovo-Dell-Msi-Acer arasından almak istiyorum, sizce TR garantisi ve satış sonrası destek için hangisini tercih etmeliyim?

    Bilgilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.


    Saygılarımla

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1

    Merhaba,


    Ben yurtdışından arkadaşıma aldırıp getirtmeyi planlıyorum

    Bu ürüne yükseldim ama açıkçası yorumları baya soğuttu beni:

    https://www.newegg.com/black-msi-gl-series-gl65-leopard-10sdr-492-gaming-entertainment/p/N82E16834155642?Item=N82E16834155642



    Asus-Lenovo-Dell-Msi-Acer arasından almak istiyorum, sizce TR garantisi ve satış sonrası destek için hangisini tercih etmeliyim?

    Bilgilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.


    Saygılarımla





  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.