Şimdi Ara

AMATÖR OFF-ROAD ARACI TAVSİYELERİNİZ. (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
77
Cevap
3
Favori
33.518
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pozitif man

    iki aracında kac beygir olduklarına bakmak lazım , ssang ulkemızde pek bilinmesede ozellikle rusyada cok yaygın kullanılıyor ...

    ben onceden 110 def kullanıyordum arazide cok saglam makıne fakat cok hantal bir o kadarda motor zayıf 60 beygirdı yanılmıyorsam

    aracın sadece beygir gücüylede iş bitmiyorki bunun aktarma organlarındaki güçte önemli illaki tüm olasılıklar göz önünde bulundurularak adil şekilde testler yapmılması gerekiyor insanların kendinlerini tatmin etmek için yapılan ucuzca şarlatanlıklar değil size bir kaç örnek bende vereyim şimdi youtube tıkladığınız zaman Lada Niva ve Hummer diye yazdığınız zaman Hummer aracı yerin dibine vuruluyor ben şunu demek isterim Hummer H1 serisi yaında Lada Nivanın artıları olduğu öne sürülüyorsa bunun hiçte adil olmadığını anlarım bir zamanlar gündeme bir video görüntüsü gelmişti sizde hatırlarsanız yine youtube aracılığı ile 2012 model Gran Cherokee,nin hiçte güvenli olmadığı test sanal ortama sunulmuştu lastik patlaması ve virajlarda devrildiği ile alakalı ben bunu severek kabul ettim tüm Volvo mühendisleri ve Amerikadan gelen Jeep Mühendisleri var test sonucunda sadece herkez gibi kabullenmek zorunda kaldılar demek istedim gerçekten bu araçların testleri yapılıyorsa yetkili kişiler tarafından yapılsın amatörce kendini tatmin etmek isteyen kişiler tarafından değil ( ssangyong Actyon ) 4x4 araç ile yaklaşık 30 km yol yaptım ve oldukça konforlu araçlar burda araçları küçük görmekten ziyade Cherokee XJ 4.0 nasıl tork canavarı olduğunuda çok iyi biliyorum fazlası ile asfaltta ve offroad yaparak kullandım bence adil bir çekişme olmamış benim görüğüm kadarı ile adamlar Cherokee,nin 4.0L. arkasına Amerikada 4adet araç bağlayıp çekiyorlar ve seyrettiğimiz bu görüntide ise (ssangyong ) umarsızca Cherokee XJ,yi çatır çatır çekiyor şimdi sizce kime inanalım ve kime güvenelim ? ve şununda belirtmek isterimki işim gereği Rusya,ya çok sık aralıklarla işim gereği gidiyorum ve Rusyada Lada Niva neredeyse hiç deng gelmediğim bir araç ( ssangyong) aracından ise eser yok zaten aramakla bulamazsınız belki bir eyalette 10 tane zor çıkar genel oalrak Avrupanın ve Japonyanın tüm Jeep Modelleri Amerikan Suv olarakta Chevrolet,GMC,Hummer,Ford dahilinde Jeep araçları yaygın Rusyada bir çok eyaletinde gördüğüm Suv araçları bunlar Japon olarakte en çok tercih edilen Suv Mıtsıbıshı anlıyacağınız Lada Niva kendi Anavatanında bile çok az sayıda




  • Japon ve Kore araçlarını tercıh edıyorum hem arazıde hem günlük kullanımda 3 senedir Ssang la ağır off road yapıyorum henüz bır yerını koparmadım , defenderden sonra mukayese olmayacak kadar torklu bir makıne 2000 cc 140 hp ,
    Sanzıman oranları ayna Mahrutı vsvs. Bı işin sonu yok yıllar ıcınde off road yapacagım dıye bır bakıyorsun aracın parası kadar para harcamışsın , zengın ısı bir spor dıyebılirim ,

    Jeep zj hic kullanmadım kullanmak test etmek ısterım gezenbilir.com da cok arkadasımızın tercıh ettıgı bir makıne genelde tüp takıp kullanıyorlar Buda güç kaybına sebeb oluyor .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pozitif man

    Japon ve Kore araçlarını tercıh edıyorum hem arazıde hem günlük kullanımda 3 senedir Ssang la ağır off road yapıyorum henüz bır yerını koparmadım , defenderden sonra mukayese olmayacak kadar torklu bir makıne 2000 cc 140 hp ,
    Sanzıman oranları ayna Mahrutı vsvs. Bı işin sonu yok yıllar ıcınde off road yapacagım dıye bır bakıyorsun aracın parası kadar para harcamışsın , zengın ısı bir spor dıyebılirim ,

    Jeep zj hic kullanmadım kullanmak test etmek ısterım gezenbilir.com da cok arkadasımızın tercıh ettıgı bir makıne genelde tüp takıp kullanıyorlar Buda güç kaybına sebeb oluyor .

    Jeep ZJ kasayı demenni şiddetle tavsiye ederim sana ilk burakıcağı izlenim birincisi nadice olan V8 Efsanesi sesi ikinci ise içindeki trafik canavarını malefes dışına çıkartan bir araç yüksek miktarda bağımlılık yapak kendine has özlelliklere sahip bir makine en önemlisi ise uyumlu LPG dönüşüm sisteminde hiçbirşekilde güç kaybı yaşamaman ve bende herkez gibi korkarak aman alma V8 napıcan KM 1 lira yakar yok 2 lira yakar elinde patlar parçasını bulamazsın başına bela olu dediler yolda gördüğüm zaman hayranlık içerisnde baktığım ve seyir halindeykende gürül gürül sesini diblediğim aracıma tabularımı yıkarak sahip oldum ve şimdi ise diyorum keşkede 5.9 V8 magnum serisini alsaymışım ne milletin korkutuğu ve beni korkuttuğu kadar fazla yakın nede bulunamıyan yedek parça ucuz,orjinal kolay ulaşılabilirlik ve en önemlisi Offroad modifikasyonları için destekleyen bir çok marka ve isim aracımın dreksyonuna geçtiğim zaman hep diyorum ışıklarda günümüzün çok seri araçları ile denk gelmeyim geldiğimde kendimi tutamıyorum direk trafik canavarı haline geliyorum eminimki bunu her ZJ kasa sahibi yaşıyordur BMW X5,in kalkışta ve ara hızlanmalarda yanına bile yanaşamadığını kendim yaşadım gerçekten çok kıskandıran bir V8 Amerikan efsanesi diyebilirim unutmadan şunuda belirtmek isterimki vasat konumda bile bilinçli şekilde Offroad donanımı bile yapmanın maliyeti bugün 10.000 USD dediğiniz gibi donanım işi hem zengin işi hemde sonu olmayan cebindeki kuruşa kadar paranı harcatan bir illet hastalık




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pozitif man

    Japon ve Kore araçlarını tercıh edıyorum hem arazıde hem günlük kullanımda 3 senedir Ssang la ağır off road yapıyorum henüz bır yerını koparmadım , defenderden sonra mukayese olmayacak kadar torklu bir makıne 2000 cc 140 hp ,
    Sanzıman oranları ayna Mahrutı vsvs. Bı işin sonu yok yıllar ıcınde off road yapacagım dıye bır bakıyorsun aracın parası kadar para harcamışsın , zengın ısı bir spor dıyebılirim ,

    Jeep zj hic kullanmadım kullanmak test etmek ısterım gezenbilir.com da cok arkadasımızın tercıh ettıgı bir makıne genelde tüp takıp kullanıyorlar Buda güç kaybına sebeb oluyor .

    şu linkteki videoyu izlemenizi tavsiye ederim bana gerçekten hak vericeksiniz http://www.youtube.com/watch?v=xpmeAT7zor4




  • MR. President M kullanıcısına yanıt
    +1,000,000,000
  • MR. President M kullanıcısına yanıt
    izledim 5200 motorun v8 in gurlemesi yetıyor vergileri urkutuyor ben.ı ıkıncı ellerıde uygun rakamlar sanırım
  • http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-jeep-11500-getir-al-gotur-aciiiiiil-133571328/detay bu aracın yıllık donem vergısı ne kadar biliyormusunuz .. araba para degil yoksa
  • Merhaba lar bizde sizin engin tecrubeleriniziwww.ssangyongclubtr.com tr de paylasmanizi dileriz.
  • 25 bin tl bütçem var aklıma 3 -4 model geldi 1. Ailem ile başlangıç ve orta düzey doğa gezileri yapacağım 1. Daihatsu terios vardı . 2. Suzuki vitara 97-98 model 3. Opel frontera 4. Grand chroke 4.7 motor olanı yakıt açısından . Ancak bakım ve yakıt biraz uygun olmalı. 4 kapı tercihim. Teşekkür ederim . Konuyu okudum hiç kimse fronteradan bahsetmemiş anlaşılan pek tutulan bir model değil .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alkan1905

    25 bin tl bütçem var aklıma 3 -4 model geldi 1. Ailem ile başlangıç ve orta düzey doğa gezileri yapacağım 1. Daihatsu terios vardı . 2. Suzuki vitara 97-98 model 3. Opel frontera 4. Grand chroke 4.7 motor olanı yakıt açısından . Ancak bakım ve yakıt biraz uygun olmalı. 4 kapı tercihim. Teşekkür ederim . Konuyu okudum hiç kimse fronteradan bahsetmemiş anlaşılan pek tutulan bir model değil .

    takipteyim aynı şartlarda araç düşünüyoruz
  • alın geçin bir suzuki yahu.bildiğim kadarıyla frontera isuzunun bir varyasyonu.tercih etmek için pek bir neden yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fade to Black

    alın geçin bir suzuki yahu.bildiğim kadarıyla frontera isuzunun bir varyasyonu.tercih etmek için pek bir neden yok.

    vitaraların otomatiklerinde sorun var mıdır yaşını da aldı artık arabalar 20 yaşına geldi 250 300 bin km lerde çoğu temiz bir vitara bulmak zor olacak anlaşılan.
  • İlk olacaksa, sanayide geçmesin ömrün diyorsan öncelikle Suzuki Vitaralara yönel.. Vitara bulamazsan alırsın Nivayı..
  • O paraya amerikan yada Land rover da alınabilir ama işletim maliyetinin altından kalkamayabilirsiniz.(sanayi masrafları ve 2x yakıt tüketimi )Bu yüzden kendiminde kullandığı 2004-2005 model grand vitara 3kapı 1.6 yada 5k 2.0 tavsiye ederim. Arazide kesinlikle sizi üzmez , kupa şase olduğu için off road modifikasyonuna çok uygun ve piyasada bol bol parçası var. Yakıt tüketimi makul ve lpg ye uyumlu. (benim aracım 1.6 3k , ş.içi -ş.dışı lpg tüketimi 13lt/9lt )Eğer aldığınız araç temizse sorun çıkartmaz size , yeter ki suzukiden anlayan ustayı bulun.Bakımları zamanında yapılırsa evladiyelik bir araç öyle söyleyim.
    Bende 2005 3k vitara var , off road için kullanmıyorum balık avı ve doğa gezileri için kullanıyorum.
    Aracım standart sadece a/t lastik var , Aracı alırken biraz modifikasyon yaparım diye düşünüyordum fakat bu haliyle bana çok yeterli geliyor , sadece epey çamurlu bir yerde lastik yetersizliğinde 1 defa kaldım :) Bayırda ,Karda , kumsalda güle oynaya gidersiniz . Dediğim gibi ufak tefek modifikasyonlarla aracı arazi canavarı haline dönüştürebilirsiniz , önemli olan sizin araçtan beklentileriniz .İhtiyaç doğrultusunda modifiye yapılabilir.Evin 2. aracı olarak. 1.5 yıldır arac bende (yaklasık 15.000km yaptım )ve bakımları dışında masraf çıkartmadı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Allochthonous

    O paraya amerikan yada Land rover da alınabilir ama işletim maliyetinin altından kalkamayabilirsiniz.(sanayi masrafları ve 2x yakıt tüketimi )Bu yüzden kendiminde kullandığı 2004-2005 model grand vitara 3kapı 1.6 yada 5k 2.0 tavsiye ederim. Arazide kesinlikle sizi üzmez , kupa şase olduğu için off road modifikasyonuna çok uygun ve piyasada bol bol parçası var. Yakıt tüketimi makul ve lpg ye uyumlu. (benim aracım 1.6 3k , ş.içi -ş.dışı lpg tüketimi 13lt/9lt )Eğer aldığınız araç temizse sorun çıkartmaz size , yeter ki suzukiden anlayan ustayı bulun.Bakımları zamanında yapılırsa evladiyelik bir araç öyle söyleyim.
    Bende 2005 3k vitara var , off road için kullanmıyorum balık avı ve doğa gezileri için kullanıyorum.
    Aracım standart sadece a/t lastik var , Aracı alırken biraz modifikasyon yaparım diye düşünüyordum fakat bu haliyle bana çok yeterli geliyor , sadece epey çamurlu bir yerde lastik yetersizliğinde 1 defa kaldım :) Bayırda ,Karda , kumsalda güle oynaya gidersiniz . Dediğim gibi ufak tefek modifikasyonlarla aracı arazi canavarı haline dönüştürebilirsiniz , önemli olan sizin araçtan beklentileriniz .İhtiyaç doğrultusunda modifiye yapılabilir.Evin 2. aracı olarak. 1.5 yıldır arac bende (yaklasık 15.000km yaptım )ve bakımları dışında masraf çıkartmadı.

    bende ikinci araç olarak düsünüyorum yazın her boş vaktimde doğa gezisine çıkıyorum hb araba ile hem altı vuruyor hemde daraşmalık. o yüzden benimde aklıma vitara yattı. ama 2.0 motor olan 2. kasa vitaralar da mı kupa şase. onlar nasıl? sonuçta 2. jenerasyon daha iyidir .




  • 2006 sonrası grand vitara lar monokok şase ve suv kategorisnde, ama arazi performansi kendi sınıfında en iyilerinden biri.Hatta muhtemelen en iyisidir. Surekli 4ceker, 4h ve, 4l lock secenekleri var (5 kapılar da) 3kapı olan surekli 4 ceker arazi vitesi yok. Tabiki donanım olarak eskisinden iyi eski kasaya ek olarak hız sabitleyici, esp ve bazı donanımlar var.(2004-2005 modeller de da abs,çift hava yastığı, otomatik klima ve koltuk ısıtma gibi yaşına göre cömert donanım var) Ve otomobil konforu daha iyi. , bende 3kapı yeni kapı almayı düşünüyordum, sonra eski kasa almaya karar verdim (eski kasalar daha çok tutuluyor arazi için). Yenisine nazaran daha gaddar ve lpg uyumu daha iyi. Yenilerde lpg sıkıntısı yaşayanlar olabiliyor, bazı elektronik donanımlarda aksaklık yaşanlar olmuş (hız sabitleyicinin çalışmaması vs) Yeni vitaralara kısıtlı da olsa modifiye yapılabiliyor (biraz yükseltme ve lastik işinizi görür).

    Eğer donanım ve modern görünüşü sorun etmeyecekseniz eski kasa tavsiye ederim, bendeki 3 kapı, üstünede port bagaj taktırdım, arka koltukları da yatırıyorum, kamp malzemelerimden tutun, masa sandalyesine, balıkçılık malzemelerime vs fazla fazla yeterli alan sunuyor. (bu saydıklarım passatın bagajına sığmıyor oyle soyleyim) eğer evin 2.aracı olacaksa 3k da bakabilirsiniz, sormak istediğiniz soru olursa seve seve cevaplarım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Allochthonous -- 18 Ocak 2018; 23:52:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 34Brs34

    Evet arkadaş haklı Niva arazıde adete bir dag keçisi gibi tırmanıyor fakat Jimny 1.3 motor ile frontera yı flan çekiyor ama benim aradım bunlar deil daha konforlu günlüktede kullanabilecegimiz bir araç olmalı..



     AMATÖR OFF-ROAD ARACI TAVSİYELERİNİZ.



    Günlük kullanacaksan 2. Kasa bir Doblo başka birşeye ihtiyacın olmadan arazide işini görür. (4x4 jipim var diye oluşturulmuş parkurar harici doğada her yere gider.)



    1.3 multijet dışında, bu kasada varmı hatırlamıyorum 1.6 yada 1.9 turbo varsa 2.0 multijetini alırsan kolay kolay arazide üzmez. 1.3 ALMA. bu araca yetmez.



    Bende 2002 modeli var, arazide kendi segmentinden yukarıdaki jiplere kafa tutuyorum. Heleki yeni satılan Amarok'tur carttır curttur sözde arazi araçlarını kolay kolay affetmem. Tarlada traktörün arkasından da gittim, köyde traktör yolunda karpuz boyutunda taşların üzerinde de gittim, burnunu komple dereye sokup suda da gittim (En son bunu yaptığımda Bosch'un alternatörü dayanamadı hıkık dedi gitti )



    Geçen sene kampa giderken şu videodaki diferansiyel kilitli kaldırım 4x4'lerinin takıldığı çamurdan daha derin bir çamurda yazlık lastiklerle birde eğim tırmandım. Lastikler dolma sınırını filan geçti üstünde 6-7 cm balçıkla çıktık. Tabi yukarıda el frenini çekip durmaya çalıştık ama lastikler bir yeri tutmadığından aşağı doğru yavaş yavaş kaydık adam gibi Mud Terrain lastik olacaktı takır takır çıkacaktık





    Edit: yeni kasayı arazi için tavsiye etmem. Arazide özellikle Bi-link süspansiyon sorun yaratır ve yaklaşma ve ayrılma açıları çok kötü. D2 veya D1, Lada niva yada Jeep Wrangler Rubicon kadar olmasada günlük kullanım - arazi dengesi iyidir. Şu yukarıdaki komedilerden daha iyi, L200 niva gibi gerçek arazi canavarlarından daha kötüdür. İkisinin arasında kısaca.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ..Raptor.. -- 19 Ocak 2018; 0:17:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.