Şimdi Ara

Am3+ anakart işlemci sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
213
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Google açsın diye eski sistemimi toplamaya karar verdim am3+ anakart normalde açılıyor amd athlon x2 yle amd fx 6300 aldım daha hızlı olsun diye ama takınca ekrana görüntü gelmiyor ekran kartı psu fanlar dönüyor ama görüntü gelmiyor biosu güncelledim bu arada bileşenler şu şekilde msi r7 240 anakart asus m5a78l-m ddr3 8gb ram onunda 4gb sini görüyo yardım ederseniz sevinirim ama psu 230watt ve 10yıllık acaba sebep psu mu ama hiç görüntü gelmiyor uyarı falanda





    _____________________________
  • işlemci %100 çalışıyorsa başka bir psu ile dene 350/450 w arası.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi potti34 -- 1 Ağustos 2025; 11:29:46 >
    _____________________________
  • Şuan kullandığım 4060 kasanın psu su var onla deneyebilirsin olurmu


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Anakart ilk ciktiginda ilk nesil olan 6100 gibi islemciler icin microcodela cikti bios upgrade yaparsan calisacaktir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    #!/bin/bash
    Apple Macbook Air 2020 M1 16GbRam 500Gb Nvme

    AMD Ryzen 5 5500 // MSI B550 Gaming // 1x16Gb Kingston 3200Mhz // 500GB Kioxia Nvme // Sapphire RX6600 // Corsair Graphite 230T // 600W Zalman Psu
  • cinayet13 kullanıcısına yanıt

    Bios son sürüm oda 2013 falandı yaptım 230 watt yetersiz olabilirmi bide birkaç yıllık bu bilgisayar belki 230watt sağlayamıyordur psu


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • yigit.a77 kullanıcısına yanıt

    elinde fazladan psu varsa girişleri de uyuyorsa eski bilgisayara bir dene.

    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    AM3+ Anakart Tavsiyesi
    12 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.