Şimdi Ara

ALTIN KOLEKSİYONCULARI KULÜBÜ (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
149
Cevap
0
Favori
5.461
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bende ilk başta altına takmıştım yok abi siz başka alemlerin adamısnız
  • tüm lisanslar gold benimde
    en çok aston 0-1000 metre durma testi zorladı onun dışında çok kolay testler
  • 0-1000 testini 4 denemede geçtim sanırım ama başımda büyük bir bela var: IC-10 lisansı.

    Şu ferrari 599 ile roma'da 2 turluk yarış. 11 aracı geçip 1. olmamızı istiyor. 2 gündür deniyorum kaç saat oldu bilmiyorum (tahmini 9-10 saat denedim) 2. likten yukarıya çıkamadım. GT5'i çok sevmesem vallahi bırakmıştım bu oyunu şimdi. Ama ısrarla azimle saatlerimi harcıyorum başka oyunları oynayamaz oldum.

    IC-10'a kadar olan tüm lisansları toplamda bi 4 saat civarı (29 kurs) bitirdim. Ama IC-10'a 10 saatimi harcadım bana mısın demiyor
  • Ben son virajda yakalamıştım videodaki daha önce yakalamış, ilk viraj ve sonraki keskin sağ dönüş önemli gerisi kolay


  • Tebrik ediyorum arkadaşlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi l italiano vero -- 25 Aralık 2010; 15:18:47 >
  • DXM06'in de eklenmesi ile 4 kişi olduk...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arda_tirmas

    Ben son virajda yakalamıştım videodaki daha önce yakalamış, ilk viraj ve sonraki keskin sağ dönüş önemli gerisi kolay





    Bi denememde son virajda tamponuna kadar geldim ama yine geçemedim. İlk sağ viraja çok hızlı giriyorum, önümdeki beyaz aracı geçene kadar fren yapmıyorum, ilk viraj bittiğinde de 4 aracı geçmiş oluyorum, o dediğiniz keskin viraja geldiğimde 5.liği almış oluyorum ama o keskin virajda geniş açıdan alan önümdeki araçlar yüzünden ben dar açıdan almak zorunda kalıyorum. O yüzden daha da yavaş dönmüş oluyorum. Ama keskin virajdan çıktığımızda 3. lüğü alıyorum, 1.5 tur boyunca 2. liği anca alıyorum ama 1. liğe yetişemedim bir türlü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dante -- 25 Aralık 2010; 14:59:26 >




  • Beni de eklerseniz sevinirim

     ALTIN KOLEKSİYONCULARI KULÜBÜ
  • Evet 5 kişi olduk ve sayı artacak gibi... Biraz daha uğraşılsa ben bayağı bir kişinin tğm lisansları altın yapacağına inanıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SolidRock

    DXM06'in de eklenmesi ile 4 kişi olduk...


    Sayılmaz Türk değilki o arkadaş amerikalı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arda_tirmas


    quote:

    Orijinalden alıntı: SolidRock

    DXM06'in de eklenmesi ile 4 kişi olduk...


    Sayılmaz Türk değilki o arkadaş amerikalı


     ALTIN KOLEKSİYONCULARI KULÜBÜ




    yav zamanında GTTP'li bişiyle başlayan psn hesabı almıştık Türk hesabı ne oldu onlar yalan oldu




  • Gt yi ilk seriden beri oynarım ama altın yapan tayfadan hiçbir zaman olmadım sadece ilerlemeye baktım ama gt5 de dfgt olayı değiştirdi madem direksiyon aldık o kadar para verdik değsin dedim ama nafile bir türlü beceremedin bırakın altını gümüş bile alamadım yarışlarda B ye geçemedim puanım yetmediğinden duşunun ;)

    Dfgt yi satmaya karar verdim ben de Zira cidden becerememek delirtti beni ;) son kez bakayım dedim sabah, onceden oynadığından farklı bir sehpa buldum monte ettim ayarları da değiştireyim dedim;

    Direksiyon ayarını profesyonel yaptım altındaki i kapalı dedim en alttakini de 5 yaptım, oyun ici ayarları da tüm yardımlar kapalı ABS de 1 yaptım, vitesi de manuele getirdim aman yarabbi sanki başka oyun oynuyorum ;) deli zevk almaya başladım daha a lisansını bitirdim 8 altın 2 gümüşüm var bol virajli parkur ve son yarış... Bir türlü altın alamadım bunlarda... Ama illa ki alacam 60 altın alınca da önce buraya gelecem sonra da normal yarışlara başlayacağım ;) lisanslar bitmeden yarışlara gecmek yok ;)

    Biraz uzun oldu ama içimdekileri kusayım dedim ;) iyi ki satmamisim dfgt yi ;)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SolidRock

    Evet 5 kişi olduk ve sayı artacak gibi... Biraz daha uğraşılsa ben bayağı bir kişinin tğm lisansları altın yapacağına inanıyorum


    mehmet hocam, g25 ayarları nelerdir, nerden seciyorsunuz direksiyonu. bende g27 var. bazı durumlarda direksiyon ile ekrandaki simit arasında uyumsuzluk oluyor. direksiyon cok fazla donmesine ragmen simit az donuyor. (tabi ici olan premium arabalarda bu.)

    lisans almada bu yüzden sikinti duydugumu dusunuyorum. yoksa hepsini aldım ama bazılarında bu ayarlar ile altına almam imkansız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DXM06


    quote:

    Orijinalden alıntı: arda_tirmas


    quote:

    Orijinalden alıntı: SolidRock

    DXM06'in de eklenmesi ile 4 kişi olduk...


    Sayılmaz Türk değilki o arkadaş amerikalı


     ALTIN KOLEKSİYONCULARI KULÜBÜ




    yav zamanında GTTP'li bişiyle başlayan psn hesabı almıştık Türk hesabı ne oldu onlar yalan oldu


    GTTR hesabını drift sıralaması için yine kullanmaya başladım




  • bende lisanslar için kasıyorum öncelikle A bolumden...ama bazen seviyem yetmıyor onun için Adan yarıslar yapıyorum lisanslar seviyesine gelmek için...
    bende direksiyonla oynuyorum ama oyle ahım sahım degıl ama direksiyonla oynamak zevkli
    bu yuzden bazı lisansları kaçırıyorum dönüşlerde direksiyon 180 derece bile donmuyor o yuzden altın'ı yakalayamıyorum
    ben şeyi merak ettim bu sürüş ayarlarında yarıstan once butun secenekler kapalımı olmalı daha iyi performans için !?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: renzokuken

    direksiyona yeni alışmaya çalışan biri olarak altın almak bazı yarışlarda cidden imkansız diyorum kendi adıma...

    lisansları joypad le mi geçeyim diye düşünmeye bile başladım...


    nascar eğitiminde sixaxis ile bronz almakta bile zorlanırken direksiyonla hepsini altınla tamamladım. analog-dijital farkı demek ki yüksek hızlarda belirleyici oluyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ginovili


    quote:

    Orijinalden alıntı: renzokuken

    direksiyona yeni alışmaya çalışan biri olarak altın almak bazı yarışlarda cidden imkansız diyorum kendi adıma...

    lisansları joypad le mi geçeyim diye düşünmeye bile başladım...


    nascar eğitiminde sixaxis ile bronz almakta bile zorlanırken direksiyonla hepsini altınla tamamladım. analog-dijital farkı demek ki yüksek hızlarda belirleyici oluyor



    Dostum nascar eğitimlerinde sixaxis ile 2 denemede hepsinde altın aldım. Bence el alışkanlığı farkı demek daha doğru olur. Direksiyona da alışıldıktan sonra altınlar alınabilir.




  • arkadaşlar lisanslardan 60 altın yapanları nereye topluyorsunuz ne yapıyorsunuz
    ben altına zorlamadım çabuk çabuk geçmiştim 25 altın 25 gümüş 10 bronz var lisanslardan
    zorlayım 60 altın yapsammı
  • 49 altın 7 gümüş 4 bronzdu galiba. 5 tane daha altına rahat tamamlarım muhtemelen ama kalanları zor. Ömür törpüsü olurlar.

    Dün gece S8 ne uğraştırdı ama olmadı bir türlü.. ASM falan açık otomatik olarak, araç gitmiyor düzlüklerde çok fark atıyorlar. Sarı renk Alfa Romeo ile yarıştığımız..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: charnel

    49 altın 7 gümüş 4 bronzdu galiba. 5 tane daha altına rahat tamamlarım muhtemelen ama kalanları zor. Ömür törpüsü olurlar.

    Dün gece S8 ne uğraştırdı ama olmadı bir türlü.. ASM falan açık otomatik olarak, araç gitmiyor düzlüklerde çok fark atıyorlar. Sarı renk Alfa Romeo ile yarıştığımız..


    Hatırladım onu beni de zorlamıştı nasıl geçtiğime gelirsek eğer daha ilk viraja girmeden masseratiyi sollaman lazım hemen ikinci virajda ferrariyi üç de lamborghini yi sonra da tam hatırlamıyorum ama bende siyah araba vardı bilmiyorum sende nasıl o siyah arabayı ya da griyi geçmen lazım. yani bütün virajlar bittiğinde ilk U dönüşü gibi olan viraja girerken önünde 3 araba tutman lazım. Alabiliceğine inanıyorum dostum

    not: umarım araçlar aynıdır. değilse de dediğim gibi her virajda bir araba sollamaya bak gerisini halledersin




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.