Şimdi Ara

aliexpress'deki satıcılar hakkında

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
191
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 11.11'de aliexpress'den bir ürün satın aldım. Satın alırken Top-rated seller logosu olan, %98.5 olumlu yorum alan bir satıcıyı seçtim.

    4 dolar daha ucuza alma imkanı varken bu satıcı daha güvenilir diye 4 dolar fazla verdim bundan aldım ama satıcı ürünü göndermedi.
    Önce fake bir kargo takip numarası verdi. 8-9 gün bekledim belki takip no açılır diye.
    Bu arada satıcıya 2 defa mesaj attım takip no hatalı diye cevap bile vermedi.
    En sonunda bir daha cevap vermezsen dispute açıp olumsuz yorum yapacam diye tehdit ettim.
    2 saat sonra cevap yazdı. Ürün stoğu bitti, yeni ürün gelince göndericem dedi.
    Fake kargo takip numarasını sistem otomatik veriyor diye yalan söyledi.

    Ürünü göndermeyeceğinden emin olsam dispute açıp paramı alayım diyorum. Acaba dispute açarsam ürünü göndermeyi hızlandırır mı yoksa para iadesi mi yapılır? Kupon vs kullandığım için para iadesi yerine ürünü göndermesini istiyorum aslında.

    Top-rated satıcılar böyleyse yorumu olmayan top-rated olmayan satıcılar nasıldır acaba?

    Not: bu arada ürün stoğu kalmadı diyor ama aliexpress üzerinden aynı ürünü satmaya da devam ediyor. ürün linki de bu:

    http://www.aliexpress.com/item/MXQ-Quad-Core-4-4-Android-Smart-set-TV-BOX-XBMC-KODI-Fully-DM-6/32464994118.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coolman7 -- 26 Kasım 2015; 12:01:00 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • xxxxxxxxxx



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi huhuq -- 21 Mayıs 2020; 10:21:44 >
  • huhuq kullanıcısına yanıt
    peki top-rated olması da kıstas değilse neye göre karar vermek lazım hangi satıcıdan alacağımıza?

    bu ürünü 22 dolara getirmiştim 11.11 kampanyalarıyla. 18 dolara başka bir satıcıda vardı. onun hiç feedback'i yok diye güvenemeyip almadım ondan. 22 dolara bundan aldım ama bu da hüsran oldu. bu arada tekrar 22 dolara alma ihtimali zayıf diye iptal etmek istemiyorum. dispute ile korkutup ürünü göndermesini sağlamak istiyorum. göndermezse nasılsa dispute açıp paramı geri alırım sorun olmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • coolman7 C kullanıcısına yanıt
    xxxxxxxxxx



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi huhuq -- 21 Mayıs 2020; 10:21:29 >
  • huhuq kullanıcısına yanıt
    bu güzel açıklama için teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.