Şimdi Ara

Aliexpress Ana Konu • (1966. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: ahmtulsnn Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 10 Misafir (1 Mobil) - 10 Masaüstü1 Mobil
5 sn
42.521
Cevap
1.504
Favori
2.881.177
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
189 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 19641965196619671968
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • McCarty kullanıcısına yanıt

    Merhabalar,

    Sipariş sayfasında vergiyi ödedikten sonra herhangi bir ek ücret ödemiyorsunuz. Türkiye dağıtımını Aras kargo yapmaktadır ve kapınıza kadar teslim ediliyor.

  • Kargo 2 gündür bu şekilde nerede acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba. Önemli bir sorum olacak. Bir satıcıdan 2 ürün almıştım. İki ürünü tek bir kargo ile göndermesini istedim. Kargo geçen gün geldi. Bir açtım pahalı olan ürünü koymamış kutuya. Satıcı 1 yıllık ama %97 puanı var. Son aylardaki yorumlarına baktım benim gibi bir çok şikayet eden kişi var.


    Allahtan kutuyu açarken video çekmiştim. Bir de Kutu paketlenirken 23 gr. olduğu yazıyor üstünde. Evde hassas terazi ile tartıp içinde sadece bir ürün olduğunu kanıtlar video da çektim. Resimleri ekledim. Sonrasında dispute açtım.


    Mesaj yazdım. Bana tekrar paketleme yapıldığı için taşıma sırasında kaybolmuş olabilir falan yazmış. Tekrar gönderim yapacağız istermisin falan yazmış. "Tamam gönderin" dedim. Ama adamın stoklarında bu istediğim ürün yok. Nasıl gönderecek anlamadım.


    Bugün de mesaj olarak aynen şunu yazmış. Yani güvenmek istiyorum ama bir yandan da düşünüyorum, disputeyi kapatırsam adam bana ürünü göndermiş gibi olacak. Bu durumda para transferini nasıl durdurabilirim? Önemli olan 20 gün falan para transferini durdurmam. Böyle bir yöntem var mı?


    Anlaşmazlığı kapatırsam para karşı tarafa aktarılır mı? Çünkü aynı takip numarası girdiği için göndermediği ürünü de almış gibi görünüyorum sanırım.






  • kaanrevan kullanıcısına yanıt

    ürünü onaylamadan dispute açtıysanız dispute'u kapattığınızda teslim süresi saymaya devam ediyor. tekrar dispute açabiliyorsunuz. en azından 1 ay önce bana öyle olmuştu.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: AkkusGandalf

    ürünü onaylamadan dispute açtıysanız dispute'u kapattığınızda teslim süresi saymaya devam ediyor. tekrar dispute açabiliyorsunuz. en azından 1 ay önce bana öyle olmuştu.

    Ürünü onaylamadım. Ama problem şu ki, ürünü teslim almış görünüyorum. Otomatik onaylanıyor mu peki bizdeki gibi 3 iş günü içinde? Ptt teslim edildi bilgisi gönderiyor mu sisteme? Diğer ürünü gönderdi. Ama aynı numarayı ötekine de girdiği için sorun yaşıyorum. Israrla disputeyi kapat gönderiyim diyor. Sistem o zaman izin veriyormuş falan.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • kaanrevan kullanıcısına yanıt

    gördüğüm kadarı ile takip bölümünde delivered olarak gözüküyorsa 5 güne düşüyor onay süresi.

  • AkkusGandalf kullanıcısına yanıt

    O zaman onayı durdurmak için tek şansım dispute açmak. Bunu kaldırdığında onay verilir yeni göndereceği ürün bana ulaşmadan.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kaanrevan kullanıcısına yanıt

    Hocam asla kapatmayın disputeyi. Ürününüz kargoya verilince kapatırsınız. Hoş onda bile dolandırıcılık yapabilir. Aliexpress sizi haklı bulup paranızı iade ederse de satıcıdan tekrar ürün satın alırsınız gönderme dersiniz geri ödeme yaparsınız.

  • krmbzkurt kullanıcısına yanıt

    "Ürün şu an stokta yok. Nasıl göndereksiniz?" diye soruyorum. Ona cevap yazmıyor. Üstüne güvenmiyorsan, aliexpress çözecektir diyor. Video var, gönderilen paketin gr. olarak ölçümünü yaptım. Terbiyesiz herifler heryerde var. Adam haklı çıkacak. Neyine güveneceğim bu herifin. O yüzden yapacak birşey yok. Artık Aliexpress' i bekle ki sorunu çözsün. Bunların da en kötü yanı bu dispute yi çok geç sonlandırmaları.



  • kaanrevan kullanıcısına yanıt

    Dispute sonucunda paranızın tamamına kadar alabilirsiniz. Umarım teklifinizi size yetecek kadar yapmışsınızdır.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: falcon_X1

    Merhabalar,

    Sipariş sayfasında vergiyi ödedikten sonra herhangi bir ek ücret ödemiyorsunuz. Türkiye dağıtımını Aras kargo yapmaktadır ve kapınıza kadar teslim ediliyor.

    Hocam merhaba. Peki kargo takibinde gönderici yazıyor mu? Bana az önce Aras kargodan mesaj geldi. Gönderici kısmında Aras Kurye Servisi AŞ yazıyor. AliExpress siparişim olabilir mi diye merak ettim. Normalde LP’li takip koduna göre daha ülkemize gelmemiş.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hana-MicHi__ -- 20 Mayıs 2021; 10:42:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krmbzkurt

    Dispute sonucunda paranızın tamamına kadar alabilirsiniz. Umarım teklifinizi size yetecek kadar yapmışsınızdır.

    Evet tamamını istedim hocam. Müşteri hizmetlerine de şikayet ettim. Müşteri hizmetleri zaten disputeyi kesinlikle kapatmayın diyor. Bu herifler keriz mi sanıyorlar insanları ben anlamıyorum. Bir de satıcı şikayeti diye link gönderdi ona da şikayet edeceğim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hana-MicHi__ kullanıcısına yanıt

    Merhabalar,

    LP****** takip kodların göndericisi "Hangzhou Cainiao Supply Chain Management Co. LTD" olarak geçer. Aras Kargonun sitesine girerek kabul edilen şube Trakya Kurumsal ise Ali Express gönderiniz olabilir.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: falcon_X1

    Merhabalar,

    LP****** takip kodların göndericisi "Hangzhou Cainiao Supply Chain Management Co. LTD" olarak geçer. Aras Kargonun sitesine girerek kabul edilen şube Trakya Kurumsal ise Ali Express gönderiniz olabilir.

    Anladım hocam teşekkür ederim demekki bu başka bir kargo çünkü Avrasya yazıyor 👍🏻


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hana-MicHi__ kullanıcısına yanıt

    Rica ederim. Büyük ihtimal başka kargonuzdur.

  • kaanrevan kullanıcısına yanıt

    Şikayetler hiç bir işe yaramıyor hocam ya, yarasaydı havit markası dükkanı komple kapatırdı... herkese 80 dolar kupon verdi bedavaya yanlışlıkla yaptım dedi, aliexpress de tamam karşim sıkıntı yok dedi resmen :D :D :D

  • quote:

    Orijinalden alıntı: krmbzkurt

    Şikayetler hiç bir işe yaramıyor hocam ya, yarasaydı havit markası dükkanı komple kapatırdı... herkese 80 dolar kupon verdi bedavaya yanlışlıkla yaptım dedi, aliexpress de tamam karşim sıkıntı yok dedi resmen :D :D :D

    Tüm dünyada aynı demek ki bu kalitesizlik sorunu.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • kaanrevan kullanıcısına yanıt

    Ne yazık ki öyle... Aynı paket ürünlerde çok sorun çıkıyor. Dolandırıcılık çok kolay çünkü.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: krmbzkurt

    Ne yazık ki öyle... Aynı paket ürünlerde çok sorun çıkıyor. Dolandırıcılık çok kolay çünkü.

    Peki bu sorun benim tarafıma sonuçlanmaması gibi bir sorun yaratır mı? Paket açılış videosu var. Gr olarak adamın beyan ettiği ağırlığı gösterdim. İçine diğer ürünü koymadığı çok bariz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • kaanrevan kullanıcısına yanıt

    Sizin zararınıza sonuçlanmaz, ama dikkatlice satıcının yorumunu okuyun size teklifler yapacak dikkatlice okuyun kabul edin veya red edin. Orada da çakallık çok dönüyor.

  • 
Sayfa: önceki 19641965196619671968
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.