Şimdi Ara

Aliexpress Ana Konu •

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
12 Misafir (6 Mobil) - 6 Masaüstü6 Mobil
5 sn
39.258
Cevap
1.515
Favori
2.596.148
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 13 sa. önce
  • Cevaplayan Üyeler 4935
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3953
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 1 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 1605
  • Favoriye Eklediklerim 1560
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • iso227 (3953 mesaj) Pi (599 mesaj) buraoca2 (563 mesaj) kerimcem (551 mesaj) hakan1581 (365 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (22041 mesaj) Mobil (12961 mesaj) Tablet (659 mesaj) Mini (1933 mesaj) Uygulama (1763 mesaj) (38 mesaj)
  • @
174 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1265 Mesaj

    Yok hocam o kadarı bile yok

    LZ558719958CN

    Takip numarası.
    |
    |
    krmbzkurt kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    328 Mesaj

    Kontrol ettim aynen sahte...
    |
    |
    ccc123 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Onbaşı
    39 Mesaj
    |
    |




  • Binbaşı
    1020 Mesaj

    Kırmızı ışık alan var mı Aliexpresten? Terapi olarak kullanılanlardan. Bu gümrüğe takılır mı? Medikal ürün olarak görülür mü?

    |
    |
  • Onbaşı
    34 Mesaj

    Ben de bugün böyle garip isimli Fransa'yı konum gösteren la poste kullanan bir satıcının ürünlerine göz atıyordum. Yüzde 65 yüzde 70 indirimli inanılmaz fiyatlar görünce işkillenip buraya geldim ve mesajınızı gördüm.


    Satis miktarını yükseltip mağazayı öne çıkarmak için mi uyguluyorlar bu taktiği?




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    krmbzkurt kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    328 Mesaj

    Satış miktarını istediği kadar yükseltsin yorumları kötü olduktan sonra hiç bir anlamı yok tabii yoruma bakmayı bilenler için... Bu durumu bile bile shop28327382 olduğunu gözden kaçırıp bir arkadaşa matkap takımı aldık. koruma süresini 15 gün yapmış 90 gün yerine. son 2 gün kala fark ettim de dispute açtım allahtan. Paramız komple yanacaktı az kalsın.



    Ek: Resimlere bakın mesela siparişlerimde ki track order a basınca ürün bölgeme ulaştı teslim edildi olarak gözüküyor. ama direkt orada bulunan siteye eriş kısmına basınca bu şekilde boş çıkıyor. Şimdi kanıt olarak yükledim burayla da paylaşayım dedim. Satıcı dükkanı kapatmış 1 tane bile ürünü yok bunları da kanıt olarak sundum. 15 dk daha geç baksam param yanacakmış 1 dolar teklif etmiş. Kabul etmesem aliexpress otomatik 1 dolar ödemeyi kabul ettiğimi varsayacaktı şimdi ben kanıt yüklemiş olduğum için beni haklı görüp ödediğim tüm tutarı iade edecek.

    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=https%3A%2F%2Fimg.donanimhaber.com%2Fupfiles%2F2837536%2Fb097bb8a-c375-4d37-bd20-a7fdfa81c6e3.jpeg&t=0&width=480&text=1
    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=https%3A%2F%2Fimg.donanimhaber.com%2Fupfiles%2F2837536%2F98e1475b-49e6-41c5-aad5-ba2958594b13.jpeg&t=0&width=480&text=1



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi krmbzkurt -- 1 Mart 2021; 8:27:40 >
    |
    |
    Jdivision kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Yarbay
    3648 Mesaj

    Bu kadar hızlı geleceğini tahmin etmiyordum. Gümrükten de geçer umarım  

    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/4f/1c/f4/4f1cf4f148447eb7382205c59094e32c.png&t=0&width=480&text=1
  • Yüzbaşı
    328 Mesaj

    Ne almıştınız? benim de 20lik kupon ile 4 tlye aldığım drone 9 günde girdi istanbula.

    |
    |
    filojistoN kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3648 Mesaj

    Gözlük almıştık hocam beraber.

    |
    |
    krmbzkurt kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    328 Mesaj

    Hocam ne aldığınızı hatırlamaya çalıştım ama hatırlayamadım o yüzden sordum kusura bakmayın :)

    |
    |
    filojistoN kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3648 Mesaj

    Est. hocam ne kusuru :) Sağ salim ulaşır ikimizinki de umarım.

    |
    |
    krmbzkurt kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    328 Mesaj

    Umarım hocam şahsen 4 gözle bekliyorum dronu. Diğer tüm siparişler bir yana bu bir yana.

    |
    |
    filojistoN kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    635 Mesaj
    Arkadaşlar iyi günler , 1033320454446 takip numaralı kargomu 14 ocakta iadeye verdim.Aras kargo kargonun kendilerinde olmadığını teslim ettiğini söylüyor, satıcı ise kargonun gelmediğini söylüyor. Az buz bi para değil 950 tl lik bir alışveriş yaptım ve gümrük bedelinine rağmen kargoyu iade ettim 800 tl gibi bir miktarın bana dönmüş olması gerekiyordu.Aras kargoda bi hanımefendi bana firma iadeleri geç kabul ettiği için bekleme yaşıyorsunuz diyor satıcıya bu şekilde mesaj attığımda ne demek istediğinizi anlamıyorum tarzı şeyler söylüyor allahın çinli herifi. Şuan nasıl bir yol izlemeliyim yardımcı olacaklara özelden konusmaların ss ini atabilirim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2329 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: krmbzkurt

    Umarım hocam şahsen 4 gözle bekliyorum dronu. Diğer tüm siparişler bir yana bu bir yana.

    Link var mı nasıl bişey bakalım şu drona :)

  • Yüzbaşı
    328 Mesaj

    Bulursam atarım ama kamerasız ve kutusuz olarak aldım 16 da vergi ödeyeceğim bu yüzden :) İlk elimi alıştırayım dedim birdahakini direkt 1080p alacağım beğenirsem.

    |
    |
    K4TL14M kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    328 Mesaj

    https://tr.aliexpress.com/item/1005001397362124.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.6f054c4dE8qqiS


    Satıcı kuponu kalkmış ama şu hali ile bile 1.12 dolar kamerasızı :)

    |
    |
    K4TL14M kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2329 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: krmbzkurt

    https://tr.aliexpress.com/item/1005001397362124.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.6f054c4dE8qqiS


    Satıcı kuponu kalkmış ama şu hali ile bile 1.12 dolar kamerasızı :)

    İnceleme bekleriz

  • Yüzbaşı
    328 Mesaj

    Hele gelsin de bir inceleme çekeyim derken kırmayacak kadar çözeyim atarım :)

    |
    |
    K4TL14M kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3648 Mesaj

    Ben de hocam bi gelse de yeni cam taktırsam diye sabırsızlanıyorum komple bir imaj değişikliğine gidicem   Kazasız belasız uçurursunuz umarım  

    |
    |
    krmbzkurt kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    328 Mesaj

    hahaha umarım hocam merakla bekliyorum. Sizde değişen tarzınızı paylaşırsınız burada artık :D

    |
    |
    filojistoN kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Reklamlar
Radyo Dinle
Instagram takipçi satın al
Pubg mobile uc
backlink paketleri
Bitcoin Alım Satım
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,844
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.