Şimdi Ara

Alienware Türkiye Hakkında Açıklama

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
2
Favori
7.722
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar,

    Alienware ürünlerinin Türkiye'ye gelmesi ve fiyatların buradaki oranları hakkında biraz bilgi vermek istiyorum.
    İlk olarak Türkiye'ye gelen ürünler Avrupa da bulunan fabrikada üretiliyor ve özel sipariş ile geliş süresi 6 ile 8 hafta sürüyor.
    Bir çok kullanıcı Alienware ürünlerini incelemek ve fiyatlarını öğrenmek içinwww.alienware.com sitesine bakıyor ve orada ki fiyatlar ile burada ki fiyatları kıyaslamaya başlıyor. Fakat burada durum tam olarak böyle değil. Çünkü buraya gelen ürünlerin fiyatları pound olarak hesaplanıyor yani fiyat kıyaslaması yapmak için aslında bakılacak doğru adreswww.alienware.co.uk sitesidir. Çünkü ürünler Avrupa da üretiliyor. Siteye girip bir konfigürasyon oluşturup sonrasında çıkan fiyatı dolara çevirdiğiniz zaman, Türkiye'ye deki fiyatlarına yakın ya da altında kalabiliyor. Ayrıca yurt dışından bir arkadaşınız, eşiniz ya da dostunuz aracılığı ile bu ürünleri sipariş etmeden önce bahsi geçen "Uluslararası Garanti" hakkında daha detaylı bilgi almak için Dell'in Çağrı Merkezini (00 800 353 90 00 2) aramanızı tavsiye ederim.

    Garantili ürünlerde Yerinde Destek Hizmeti şu şekilde oluyor. Siz Dell'in Ücretsiz Çağrı Merkezini (00 800 353 90 00 2) arıyorsunuz ve bir arıza kayıdı oluşturup, ertesi gün Dell Teknik Destek elemanının adresinize gelmesini bekliyorsunuz ve bu gelen kişi ya Koç Sistem tarafından direk olarak gönderiliyor ya da Koç Sistem'e bağlı olarak çalışan farklı bir firmadan geliyor ve sorunu çözüp gidiyor. Hiç bir ücret ödemeden.

    Ücretsiz çağrı merkezini aramak için uluslar arası aramalara açık olan bir sabit telefonu kullanmanız gerekiyor ve Türkçe destek veriyorlar.

    İkamet ettiğiniz ile göre teknik destek elemanın gelmesi farklılık gösterebiliyor. Kimi illerde 1 gün sonra değil de 2 gün sonra gelebiliyor.

    Garantisi sona eren ürünlerinizi direk olarak Koç Sisteme götürmeniz iyi olacaktır. Herhangi farklı bir servise götürmeyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hedgehog! -- 19 Ağustos 2011; 20:42:25 >







  • sabit hatlı telefonum olmadığı için soruyorum. amerikadan m18x aldım. garantisi galiba abd de geçerli. türkiye garantisini nasıl alırız? masrafı olur mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ramazanyurt

    sabit hatlı telefonum olmadığı için soruyorum. amerikadan m18x aldım. garantisi galiba abd de geçerli. türkiye garantisini nasıl alırız? masrafı olur mu?



    Dell tarafında tüm yedek parça ve teknik destek hizmetini Koç Sistem vermektedir. (0216) 556 11 00 nolu telefondan arayabilirsiniz. Türkiye de geçerli olacak "Yerinde Destek" garantisi hakkında bilgi alabilirsiniz.
  • Alienware M17x R3
    Onu sipariş ettiğimde taktirde ekstradan vergi fiyatı felan üzerine koyulacakmı. Birde TRdeki dolar yada pound fiyatına göre mi ödeme yapıyoruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VII_outLaw

    Alienware M17x R3
    Onu sipariş ettiğimde taktirde ekstradan vergi fiyatı felan üzerine koyulacakmı. Birde TRdeki dolar yada pound fiyatına göre mi ödeme yapıyoruz.


    Ürünü sipariş ettiğiniz takdirde üzerine herhangi bir vergi daha gelmiyor sadece alım aşamasında kdv ekleniyor. Ürünü sipariş etmek için yetkili Dell Çözüm Ortağı ile görüşmeniz gerekiyor. Ödemenizi o günkü dolar kuru üzerinden nakit yada kredi kartı ile yapabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Striker64


    quote:

    Orijinalden alıntı: Striker64


    quote:

    Orijinalden alıntı: Hedgehog!


    quote:

    Orijinalden alıntı: VII_outLaw

    Alienware M17x R3
    Onu sipariş ettiğimde taktirde ekstradan vergi fiyatı felan üzerine koyulacakmı. Birde TRdeki dolar yada pound fiyatına göre mi ödeme yapıyoruz.


    Ürünü sipariş ettiğiniz takdirde üzerine herhangi bir vergi daha gelmiyor sadece alım aşamasında kdv ekleniyor. Ürünü sipariş etmek için yetkili Dell Çözüm Ortağı ile görüşmeniz gerekiyor. Ödemenizi o günkü dolar kuru üzerinden nakit yada kredi kartı ile yapabilirsiniz.


    Peki garanti türkiyede geçerli oluyor mu ? Bir sorun olduğunda Dell servislerine mi yoluyoruz ?


    Cevabı yukarıdaki yorumlarda buldum.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hedgehog!
    Dell tarafında tüm yedek parça ve teknik destek hizmetini Koç Sistem vermektedir. (0216) 556 11 00 nolu telefondan arayabilirsiniz. Türkiye de geçerli olacak "Yerinde Destek" garantisi hakkında bilgi alabilirsiniz.



    Alienware ürünlerinde siz ürünü sipariş ederken ekstra olarak daha uzun garanti süresi talep etmezseniz, normal olarak 2 yıl boyunca ürününüz Türkiye'de geçerli olan "Yerinde Destek Garantisine" sahip olarak gelecektir. Yani ürün 2 yıl boyunca Garanti kapsamında olacak. Garanti sona erdiği zaman ise ürünü direk olarak Koç Sisteme götürmeniz iyi olacaktır. Herhangi farklı bir servise götürmeyin.

    Aslında Garantili ürünlerde Yerinde Destek Hizmeti şu şekilde oluyor. Siz Dell'in Ücretsiz Çağrı Merkezini (00 800 353 90 00 2) arıyorsunuz ve bir arıza kayıdı oluşturup, ertesi gün Dell Teknik Destek elemanının adresinize gelmesini bekliyorsunuz ve bu gelen kişi ya Koç Sistem tarafından direk olarak gönderiliyor ya da Koç Sistem'e bağlı olarak çalışan farklı bir firmadan geliyor ve sorunu çözüp gidiyor. Hiç bir ücret ödemeden.

    Ücretsiz çağrı merkezini aramak için uluslar arası aramalara açık olan bir sabit telefonu kullanmanız gerekiyor ve Türkçe destek veriyorlar.

    İkamet ettiğiniz ile göre teknik destek elemanın gelmesi farklılık gösterebiliyor. Kimi illerde 1 gün sonra değil de 2 gün sonra gelebiliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Striker64


    quote:

    Orijinalden alıntı: Hedgehog!


    quote:

    Orijinalden alıntı: Striker64


    quote:

    Orijinalden alıntı: Striker64


    quote:

    Orijinalden alıntı: Hedgehog!


    quote:

    Orijinalden alıntı: VII_outLaw

    Alienware M17x R3
    Onu sipariş ettiğimde taktirde ekstradan vergi fiyatı felan üzerine koyulacakmı. Birde TRdeki dolar yada pound fiyatına göre mi ödeme yapıyoruz.


    Ürünü sipariş ettiğiniz takdirde üzerine herhangi bir vergi daha gelmiyor sadece alım aşamasında kdv ekleniyor. Ürünü sipariş etmek için yetkili Dell Çözüm Ortağı ile görüşmeniz gerekiyor. Ödemenizi o günkü dolar kuru üzerinden nakit yada kredi kartı ile yapabilirsiniz.


    Peki garanti türkiyede geçerli oluyor mu ? Bir sorun olduğunda Dell servislerine mi yoluyoruz ?


    Cevabı yukarıdaki yorumlarda buldum.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hedgehog!
    Dell tarafında tüm yedek parça ve teknik destek hizmetini Koç Sistem vermektedir. (0216) 556 11 00 nolu telefondan arayabilirsiniz. Türkiye de geçerli olacak "Yerinde Destek" garantisi hakkında bilgi alabilirsiniz.



    Alienware ürünlerinde siz ürünü sipariş ederken ekstra olarak daha uzun garanti süresi talep etmezseniz, normal olarak 2 yıl boyunca ürününüz Türkiye'de geçerli olan "Yerinde Destek Garantisine" sahip olarak gelecektir. Yani ürün 2 yıl boyunca Garanti kapsamında olacak. Garanti sona erdiği zaman ise ürünü direk olarak Koç Sisteme götürmeniz iyi olacaktır. Herhangi farklı bir servise götürmeyin.

    Aslında Garantili ürünlerde Yerinde Destek Hizmeti şu şekilde oluyor. Siz Dell'in Ücretsiz Çağrı Merkezini (00 800 353 90 00 2) arıyorsunuz ve bir arıza kayıdı oluşturup, ertesi gün Dell Teknik Destek elemanının adresinize gelmesini bekliyorsunuz ve bu gelen kişi ya Koç Sistem tarafından direk olarak gönderiliyor ya da Koç Sistem'e bağlı olarak çalışan farklı bir firmadan geliyor ve sorunu çözüp gidiyor. Hiç bir ücret ödemeden.

    Ücretsiz çağrı merkezini aramak için uluslar arası aramalara açık olan bir sabit telefonu kullanmanız gerekiyor ve Türkçe destek veriyorlar.

    İkamet ettiğiniz ile göre teknik destek elemanın gelmesi farklılık gösterebiliyor. Kimi illerde 1 gün sonra değil de 2 gün sonra gelebiliyor.


    Açıklaman için sağol.Kafamdaki soru işaretleri giderilmiş oldu


    Rica ederim




  • Merhaba arkadaşlar benim kardeşim amerikada work and travel yapıyordu bende alinware sipariş ettim ancak çalıştığı otalin adresini verdiğimiz için (bunu 3 hafta bizi oyaladıktan sonra söylediler.) başka amerikada bir adres verin 2 haftaya gönderelim dediler ama kardeşim bu hafta o yerden ayrılıp 1 hafta sonrada newyorktan uçağa binecek. dedik newyorktaki bi yerinize bırakın kimlikle alsın kardeşim yok(koskoca dellin newyorkta nsaıl bir yeri yoksa) türkiyeye postalayın kargoyu ödeyelim benim öyle bir yetkim yok dedi. ve işin ilginç tarafı ben laptopu alırken ekran koruyucusu falanda aldıydım onlar kardeşime ulaştı ama ekran olmadan ekran koruyucusunu napayım. türkiye dell hizmetlerinide aradım ordaki adam da biz sadece servisle ilgileniyoruz dedi. bunu sorunu çözebilmek sizce ne yapabilirimm. bu cumaya kadar yani yarın newyorkta bir adres bulabilirseniz haftaya ulaşır diyorda nerden bulayım newyork ta bir adres? şuçta kendilerinin 3 hafta sonra otel adresi yüzünden iptal edilmiş dediler 3 hafta hergün mail attım ben onlara halbuki. ve şimdi baktım benim aldığım laptobu avrupadan almaya kalkınca 1000 tl den fazla para ödemiş olucam fazladan.




  • Merhaba arkadaşlar ben Dell Alienware M17X almak istiyorum fakat Türkiye'de bulunmuyor bulunanlarda eski veya benim istediğim gibi değil acaba yurtdışından nasıl temin edebilirim nerden almalıyım gümrük işleri nasıldır yada aracı kişi yada firma varmı? Duyduğum kadarıyla forumda yurtdışından sipariş veren kişiler var acaba bana yardımcı olabilirler mi?

    Yada elinde olan varsa alabilirim ama istediğim özellikler ana hatlarıyla bunlar:
    3.Nesil İntel i7 işlemci
    2 GB Nvidia Ekran kartı
    En az 8 GB Ram
    SSD Ön Bellekli Sata(Hybrit Disk) yada SSD olabilir
    1920 x 1080 çözünürlükte Full HD ekran
    BluRay okuyucu
  • Hedgehog! kullanıcısına yanıt
    Başlık açılalı epey olmuş ama yine de sorayım.
    Şimdi ben bir alienware 17 r2 aldırdım amerikadan ve bir arkadaşım getirecek laptop'u ancak internette birçok sorun yaşayan insan gördüm bu nedenle servis konusunda endişelenmeye başladım. Ürünü alırken 1 year basic alienware support ile aldım. Bir sorun yaşamam durumunda türkiyede garanti servisinden faydalanabilir miyim? Örneğin laptop'u çıkardım kutudan işlemcisi sıkıntılı. Bu durumda dell teknik servisi servis sağlıyor mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: theintimidator

    Başlık açılalı epey olmuş ama yine de sorayım.
    Şimdi ben bir alienware 17 r2 aldırdım amerikadan ve bir arkadaşım getirecek laptop'u ancak internette birçok sorun yaşayan insan gördüm bu nedenle servis konusunda endişelenmeye başladım. Ürünü alırken 1 year basic alienware support ile aldım. Bir sorun yaşamam durumunda türkiyede garanti servisinden faydalanabilir miyim? Örneğin laptop'u çıkardım kutudan işlemcisi sıkıntılı. Bu durumda dell teknik servisi servis sağlıyor mu?

    Laptop geldikten sonra (0216) 570 87 54 no'lu Dell Çağrı Merkezini arayıp, konu ile ilgili olarak daha detaylı bilgi alabilirsin. Garanti taşıma gibi bir prosedürleri vardı sanırım, öyle hatırlıyorum.
  • İmkanınız varsa arkadaşınız laptopı amerikadayken açsın baksın biraz kullansın sorun var mı diye. Buradaki konu 2011'de açılmış ve o günkü Dell Teknik servis ile 2015 yılındaki arasında dağlar kadar fark var. Servislik olmamak için dua edersiniz o derece kötü artık.

    Dell Amerika teknik serviste hala yerinde tamir, parça değişimi vs. yapılıyor. Sorun olursa halletmesi kolay olur.

    Burada artık yerinde servis diye bir şey yok. Hali hazırda iyi kötü çalışan bir laptop verip servisten hiç açılmayan laptop bile alabilirsiniz. Parça değişimi yapıldı denilip aslında hiçbir yeri değişmeyen laptoplar, parçası değişip serviste ikinci el parça takılan laptoplar artık Dell'in Türkiye servisinde olağan karşılaşılan şeyler oldu.

    Özet olarak buradaki garantiye fazla güvenmeyin derim.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.