G20 güzel bir araba bunu tartışmam ben de. Bir süre kullanmıştım ben de sport line donanımlısını, akustik konforu ve donanımı gerçekten doyurucu. Öte yandan Guilia gibi araçaları gerçek sürüş zevkini limitlerinde kullanmak isteyen kişiler tercih eder. Düz yolda süzülerek, konforlu bir sürüş yapmak istiyorsanız G20 banko tercih edilmeli ama virajlı dağ yollarında performanslı ve eğlenceli bir handling istiyorsanız Guilia'nın eline su dökebilen yok şu an :) RSA dan 280 bg e çıkartıp düz yolda 250-300 kasmak isteyenler G20 tercih etmeli ama düz yol gazlamacısı olmayan sürücüler G20 ye dönüp bakmaz bile < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leonheart07 -- 31 Ağustos 2025; 12:23:2 > |
Alfaromeo Giulia sattım, 3.20i lci aldım (4. sayfa)





-
-
Arkadaşım yakın zaman 5.20i aracına 250 bg lik(en alt seviye) RSA yazılımı yaptırdı. Bana da denemem için verdi bir 100 km kadar kullandım. Cidden arabanın kaderi değişmiş, 1.6 demezsiniz o arabaya. Kendi aracım 2.0, 260 bg lik bir bir ünite, kendi aracımdan aşağı kalır yanı yok. Tek sıkıntı aracın arkası çok oynak halde, kışın dikkatli olmak lazım, açmaya çok müsait
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu konu ve başlık altında kesinlikle parti, siyaset mesajı görmek istemiyorum. Silerseniz çok sevinirim…
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
g20 bugün üzerine en az 10 bin$ koymuş hocam. Hayırlı olsun g20 1 seneden fazla kullandım çok iyi araba tekrardan bmw g20 alacağım.
-
G20 mi kronik sorunlu, leş bir araba?
kaldı ki araba D segment.
mesaj komple çöp ya.
-
4-5 sene önce bloklamıştım, sonuna kadar hakeder :) kendisi 75hp dizel motora methiyeler düzerdi, şimdi g20'yi beğenmiyor bak sen :))
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
g20'nin ne gibi kronik sorunu var ki ?
Hatta bildiğim kadarıyla Bmw'nin en başarılı motorlarından birine sahip ve kağıt üzerinde 170/204hp verilerine rağmen C serisinden geride kalmıyor
Tatlı ve sıkı bir araç , yalıtımı da oldukça iyi
D sınıfı genişliğini / yaşam alanını / hacmini ezeli rakibi ile birlikte yeni modellerinde sunacaklar mı gerçekten merak ediyorum
-
Aşağı yukarı okadar harcadım zaten 😁
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Haftasonu yaklaşık 400km yol yaptım, yapılan işlemlerin faydalı mı, yoksa gereksiz mi olduğunu değerlendirmek açısından yeterli olduğunu düşünüyorum, yetmez diyorsanız eğer bu hafta sonu Sapanca, Bilecik, Kayseri ve İstanbul güzergahında tekrar tecrübe edeceğim.
İlk kriter frenlerdi benim için, zira yazılımdan sonra yetersiz kaldığı kanaatindeydim. Mperformance fren seti her araçta olmalı diye düiünüyorum, tutar mı acaba, durur mu şüphesi yok artık, dozlaması, ısırması ve duruş mesafesi mükemmel oldu, öndekini geç fark etsem bile şüphem yok, nasılsa durur diyorum… Ayrıca bence çokta güzel bir görüntüsü var.
İkinci kriterim spor yay kiti; zor ikna oldum ama kolay benimsedim, konfordan götürüsünü oranlamak gerekirse %25 derim, lakin getirisi kıyas kabul etmez, mübalağa olmasın Cls deki oturaklı ve sağlam gidişi yakaladım neredeyse, 3cm civarı alçaldı, zira ağırlık merkezinin 3cm yere yaklaşması stabiliteyi bariz şekilde arttırdı, iki kere rot ayarı yaptırmıştım üst hızlardaki gezme hissi yüzünden, bu hafta sonu 220 lere kadar çıktım gezme yok… Hafif sertleşti ama sekme zıplama yada vurma yok. Yayla alçalmasına ilave olarak jantlar büyüdüğü için yanak inceldi ama korktuğum gibi takoz olmadı. Araba kasislerden ve çukurlardan bütün halinde geçiyor…
Üçüncü kriter ise 19” jantlar, arabayı aldığımdan beri en çok duyduğum öneri jantlardı, görüntüye inanılmaz katkı sağladı, fren kitiyle inanılmaz bir görsellik kattı…
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leigh_hunt -- 3 Eylül 2025; 19:7:8 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
Neler yaptırdınız araca?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Eibach pro kit 3cm
Motec mcr4 jant
Mperformance fren seti
Michelin ps4 lastik
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X