Şimdi Ara

Albea'dan, Egea ya geçmek ne kadar mantıklı? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
2.122
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Lego95 kullanıcısına yanıt

    uzatınca sallarsın.

  • sharkemre kullanıcısına yanıt

    Ötede ağlayalım lütfen, sesiniz bana gelmesin..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 28 Haziran 2022; 20:50:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sharkemre kullanıcısına yanıt

    Hocam konuda tartışma istemiyorum, arkadaş kendi düşüncesini yazmış, ona teşekkür ediyorum. Lakin profil resminde Renault markası görünüyor. Taliant gibi bir tenekeyi bana araba diye satmaya çalışan bir firmadan medet ummuyorum. Ben Zl1 den, 2006 fastback 5.0 a kadar bir çok donanım ve malzeme harikası araca yıllarca binme fırsatı buldum. Egea nın ya da albea nın teneke olduğunu zaten biliyorum, iki araç hakkında bilgi ve tecrübeniz yok ise yorum yazmayın lütfen, teşekkürler.


    Edit: kaldı ki Amerika dan getirdiğim custom elektrikli turbonun sayesinde 1.2 motor ile bir çok aracın canına okuyorum. Amerika pazarına bile giremeyen araçları tercih etmiyorum :)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi L.Croft -- 29 Haziran 2022; 18:22:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • L.Croft kullanıcısına yanıt

    renault a teneke diyip albea ya binmekte ayrı bir cahillik olmalı sat tenekeyi al yeni teneke taliant demedik zaten sana taliant avrupa pazarında dacia markası ile satılan olmayan bir model renault avrupa daki tüm modellerden (clio dahil) ncap tan 5 yıldız almıştır ABD pazarı ayrı bir dünya oraya girmekten bahsedersen albea egea binen adama millette bir tarafıyla güler renault taliant ı neden Türkiye de satıyor bunu renault a değil önce başındaki büyüklerine sorsana birader ? Ayrıca forum ortak platform ben 16 senedir buradayım hangi konuya yazıp yazmayacağımı tenekeler arasında tercih sorusu soran birine sormayacağım elbette.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sharkemre -- 29 Haziran 2022; 23:24:50 >
  • sharkemre kullanıcısına yanıt

    İyi de ben araçları övmedim ki hayırdır yani? Sana kendi tenekenle mutluluklar hocam. Ömründe 200 beygir üzerinde araba sürmemiş Fransız devşirmesi tenekelerini savunan birinin sözlerinin, düşüncelerinin bir önemi yok bu konuda, boşuna yazmakla uğraşmayın. Blokladım sizi, hayatınıza kaldığınız yerden devam edin lütfen.

    Albea'dan, Egea ya geçmek ne kadar mantıklı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi L.Croft -- 30 Haziran 2022; 0:48:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1.2 16v fire motoru altın gibi kıymetlidir. az yakar çok kaçar. parçası ucuzdur. ecnebi memlekette bu motor stilo ve punto'da var. turbo vs bile yapıyorlar çok rahat kaldıran dayanıklı modern bir motor. satma bence. illa kaşınıyorum dersen bravo parçaları çok pahalı. albea'dan sonra üzer.

  • command_4 kullanıcısına yanıt

    Motor kaldırıyor hocam ama emme manifoldu plastik, 0.6 bardan sonra patlatıyor. 0.5 bar wastegate, elektrikli turbo ile dyno da 120 beygirlere kadar çıkabiliyor. 1.3 mjet intercooler tampon içine tam oturuyor, motor bloğu üstünde turbo yağlama rekorları stok olarak mevcut. Lakin aks mesafeleri çok kısa, herhangi bir fren ya da tekerlek güvenlik önlemi yok. ABs, asr, esp hiç biri mevcut değil. Arka frenler için her modelde kampanya sistemi kullanıldı o yüzden değiştirmek çok çok zor ve maliyetli.


    Bravo için kenara bir miktar para ayırdım zaten hocam. Türkiye de turbolu araç kullanımını bilen kişi sayısı %1 bile değildir. Üstüne üstlük performanslı motoru sebebiyle serserilerinn elinde hırçın kullanılan araç %99 u. Gerek kötü yağdan dolayı bozulan multiair ünitesi, gerekse hırçın kullanımın getirdiği sıkıntıları göze alarak satın almayı düşünüyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben de 2005 albea 1.2 16v'den 2020 model egea 1.4 easy'e geçtim.
    Arada dağlar kadar fark var.

    Egea sınıf olarak bir üst sınıfta olduğu için genişlik olsun, gidiş olsun çok fark ettiriyor.

    Albea ile lpg uzun yolda 7 lt egea ile lpg uzun yol 8 lt yakıyorum.

    Geçme imkani varsa gözü kapalı geçilir arada 15 senelik yaş farkı ve sınıf farkı bile yeter.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • böyle cahilce konuları anca böyle tipler açıyor birde bloklamış dağ dağa küsmüş dağın haberi yok misali

  • Yırtık dondan çıkar gibi muhabbete atlıyor, bir de tanımadığı insanla şanlı konuşmalar seviyesiz muhabbetler yapıyorsun Volvo biniyormuş, sanırsın 850 beygir supra neyse konuşmalar ne kadar kaliteli olduğunu gösteriyor

    Albea'dan, Egea ya geçmek ne kadar mantıklı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • L.Croft kullanıcısına yanıt

    palio albea zaten gidiyor ama durmuyor. belki bir umut palio sporting arka disktir diye araştırdım kampana çıktı.


    o zaman dynamic plus paket tjet bravo konfor ve özellik olarak çok rahat ettirir. hayırlısı olsun diyelim.

  • command_4 kullanıcısına yanıt

    Hiçbiri disk değil maalesef hocam, bravoyu sadece multiair motorlu sport stylr cam tavanlı olacak şekilde alacağım hocam. Hayırlısıyla düzgün bir şey bulabilirsem




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi L.Croft -- 1 Temmuz 2022; 23:41:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Babamın aracı 2004 model 1.3 multijet albea, benim aracım ise 2021 model 1.4 egea sedan urban paket. Dolayısıyla iki aracı da deneyimleme fırsatım oldu. Egea donanım, konfor, genişlik ve kalite bakımından şahsi düşünceme göre çok çok önde. Eğer imkanınız varsa, yeni bir araç istiyorsanız egeayı kesinlikle öneririm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.