Şimdi Ara

Aküsüz araç gider mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
7.433
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arabayı iteleyerek çalıştırırsak ve akü başlıkları akü olmaksızın birbirine bağlı olursa;

    a)çalışırmı

    b:)gidermi



  • yav nerden aklına geldi bu soru ama fikrimi söyleyeyim,gitmez özellikle yeni nesil araçların her aksamı neredeyse elektronik,ve elektriksiz hiçbirşey yapamazsın ama 86 model Renault 12 TS belki gider
  • bende taunus var 91 model aküsü bitmişte şehir dışında onu sanayiye getireyim diyorum ama ?

    Akü şarz olmuyor artık tamamen bitik yani
  • akünün bittiğine eminmisin? kutup başlarını kontrol et.. yada marş motoruna giden kablo çıkmış olabilir... ve ayrıca kesinlikle kutyup başlarını birbirine bağlama yanar araba allah korusun..
  • He hee heee benim başıma çok gelmişti o Taunusta :) itekle çalıştır stop ettirmeden sanayiye kadar götür. Akü takılı olsun ama.
  • bence gider ama rüyamda
  • yeni tip araçlarda sakın deneme
    ama eski araçlarda sarj diromosunun devrini uygun hıza,
    aracı iterek veya yokuş aşşağıya bırakarak getirirsen araç çalışır.
    fakat akü olmadığı için şarj dinomosuna aşırı yüklşeneceğinden
    dinamo sonrada ilk frende fren lambaları sonrada diğer tesisatla ilgili olan her şey ısınıp arızaverir
    şöyle düşün
    normalde 14,2 volt üreten veren şarj dinamosu kendini dengeleyen unsur olan akü olmayınca 20-25 volta çıkar.
    artık düşün sen tesisattaki aşırı yüklenmeyi.
  • gitmeye gider de, çalışmaz...
  • aküsü dolu olan bir arabayla akü bağlantısı yap,moturu çalıştır biraz şarj olur öyle gidersin,yok akü tamamen mefta ise kap bi akü gel tak arabaya
  • Onun için işte akünün bitmişte olsa takılı olması lazım...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: serkes1

    yeni tip araçlarda sakın deneme
    ama eski araçlarda sarj diromosunun devrini uygun hıza,
    aracı iterek veya yokuş aşşağıya bırakarak getirirsen araç çalışır.
    fakat akü olmadığı için şarj dinomosuna aşırı yüklşeneceğinden
    dinamo sonrada ilk frende fren lambaları sonrada diğer tesisatla ilgili olan her şey ısınıp arızaverir
    şöyle düşün
    normalde 14,2 volt üreten veren şarj dinamosu kendini dengeleyen unsur olan akü olmayınca 20-25 volta çıkar.
    artık düşün sen tesisattaki aşırı yüklenmeyi.



    BTeşekkür ederim hocam zaten benim merak ettiğim şeyde oydu yani üretişlen elektrik arabayı götürürmü

    verdiğin cevaptan datmin oldum teşekkür ederim.




  • bozuk bile olsa o akü ile dikkatlice sanayiye kadar gidebilirsin.
    ama sakın aküsüz deneme
  • estağfurullah senelerdir bu işin içindeyiz.

    saygı bizden.
  • SERKES1,
    YENİ VE ESKİ ARAÇLAR KONUSUNDA SÖYLEDİKLERİN DOĞRU ANCAK,
    14.2 VOLT ÜRETEN ŞARJ DİNAMOSU HİÇBİR ŞART ALTINDA (AKÜ OLSUN YA DA OLMASIN) 14,2 VOLTTAN FAZLA ÜRETEMEZ...
    AKÜSÜ SAĞLAM BİR ARAÇ TÜM ELEKTRİK İHTİYACINI AKÜDEN KARŞILAR... AKÜ 14.2 VOLTLA ŞARJ OLUR AMA, TESİSATA 12 VOLTTAN FAZLA GÖNDERMEZ... AKÜNÜN ŞARZI AZALINCA DA ŞARJ DİNAMOSUNDAN GELEN 14.2 VOLT ELEKTRİKLE ŞARJ OLMAYA BAŞLAR... ŞARJ MİKTARINI AYARLAYAN PARÇA KONJEKTÖRDÜR...
    EĞER ARAÇTA AKÜ VARSA VE TAM BOZUKSA (HİÇ ŞARJ TUTMAYACAK ŞEKİLDE) KONJEKTÖR 14.2 V LUK ELEKTRİĞİ SÜREKLİ AKÜNÜN ŞARJA İHTİYACI VARMIŞ GİBİ AKÜYE, DOLAYISIYLA TESİSATA GÖNDERİR...(NOT:GAZA BASILINCA ARACIN LAMBALARINDAKİ PARLAMA, RÖLANTİYE DÜŞTÜĞÜNDE İSE AZALMA BUNDAN DOLAYI OLUR).
    BURADA TESİSATA GİDECEK ELEKTRİK 14.2 VOLTU GEÇMEZ... ARAÇTA ELEKTRİKLE ÇALIŞAN TÜM UNSURLAR İÇİN SADECE 2,2 VOLTLUK BİR RİSK SÖZKONUSUDUR... BU NE AŞIRI BİR ISINMA NE DE LAMBALARIN KESİLMESİNE SEBEP OLMAZ...
    BU ŞEKİLDE UZUN SÜRELİ KULLANIMDA, RİSK ALTINDA OLAN, ŞARJ DİNAMOSUDUR... DİNAMONUN BOBİNİ VE DİYOTLARIN AŞIRI YÜKTEN (ISINMA) YANMASI YÜKSEK İHTİMALDİR...

    quote:

    Orjinalden alıntı: serkes1

    yeni tip araçlarda sakın deneme
    ama eski araçlarda sarj diromosunun devrini uygun hıza,
    aracı iterek veya yokuş aşşağıya bırakarak getirirsen araç çalışır.
    fakat akü olmadığı için şarj dinomosuna aşırı yüklşeneceğinden
    dinamo sonrada ilk frende fren lambaları sonrada diğer tesisatla ilgili olan her şey ısınıp arızaverir
    şöyle düşün
    normalde 14,2 volt üreten veren şarj dinamosu kendini dengeleyen unsur olan akü olmayınca 20-25 volta çıkar.
    artık düşün sen tesisattaki aşırı yüklenmeyi.





  • Mekanik beslemeliyse aküsüz çalışır.
  • kesinlikle gitmez.cunku enjeksiyonlu sistemin calismasi icin elektrik sarttir.
  • çalıştırabilirsen gidebilme ihtimali var

    ama arabaya bağlı
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.