Şimdi Ara

Akü ve alternatör problemi Audi Q5

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
54
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar selam. Dün aracımı servisten aldım. Yolda bir süre kullandıktan sonra sırası ile ilk önce sol ön cam otomatiğim gitti cam açılıyor ancak otomatik özelliği devre dışı kaldı. Daha sonra airbag ikaz ışığım yandı ve araba birden daha üst devirlere çıkmaya başladı. Obd ile kontrol yaparken birden 4. Silindirim devre dışı kaldı ve 2. Silindirimde yüksek basınç hatası aldım. Daha sonra araba birden kapandı ve start stop özelliği devre dışı lütfen anahtar ile manuel çalıştırın uyarısı verdi. Aracı tekrar çalıştırdım yaklaşık 5 dakika kadar ilerledikten sonra araç içi ışıkları dalgalanmaya başladı ve araba yağ basıncı düşük lütfen motoru durdurun uyarısı verdi ve sanırım yağ basıncı düşüklüğünden dolayı motordan tak tak sesler geldi. Arabayı durdurdum ve birdaha çalışmadı. Ekranda akü voltajı düşük lütfen motoru çalıştırın uyarısı verdi ama nafile araba hiç çalışmadı. Daha önceden cam açma düğmesine bastığım zaman araç içi ışıkları ve farlar dalgalanma yapıyordu. Sizce sorunun kaynağı şarj dinamosu olabilirimi. Bu arada aküm fabrika çıkış aküsü aracım 2014 model Audi Q5 2.0 TFSI quattro cncd motor kodlu. Araç dün servisten çıktı tam şey olarak contaları değişti su pompası değişti. Servisten aldıktan sonra şehir içinde ufak ufak yaklaşık 2 saat kada kullandım. Uzun yola çıktıktan sonra 45 dakika içerisinde bu problemler boy gösterdi.









  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Honda Civic Akü Sorunu
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.