Şimdi Ara

Aktarması kötü muhabbeti?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
69
Cevap
2
Favori
1.864
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Genelde opel modelleri için söylenen durum. Otomatik şanzımanlar için gayet anlaşılabilir bi tespitken;

    Manuel şanzımandaki aktarma kaybı nasıl olur? Niye oluşur?

    Manuel şanzımanlarda tüm markalarda kullanılan sistem aynı değil mi?

    Aktarma kötü muhabbeti sadece bir şehir efsanesi midir?



    EDİT 1: Alt alta mesajlarda aktarması kötü yazıp durmayın lütfen. Bu durumu açıklayın. Yoksa Şehir efsanesi olur iddianız. Şu anki aktarması kötü muhabbeti teknik olarak bakıldığında ''tempralarda 200'den sonra tabut işareti çıkıyor abi'' den daha farklı değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi angel_f!re -- 9 Mart 2015; 13:49:03 >



  • Efsane felan degil.Opeli bilmiyorum. Nedesem yalan olur. Atiyorum arabada 3.0 250 hp motor var ama 9-10snde 100 goruyor. Yada 3 assa 5 yukari ayni gucte oldugu modellerden yavas olan arabadir, aktarmasi zayif olan.
    Eidt: sadece 0-100 degil. Top speed de ayni sekilde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GrandLotus -- 8 Mart 2015; 16:15:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: angel_f!re

    Genelde opel modelleri için söylenen durum. Otomatik şanzımanlar için gayet anlaşılabilir bi tespitken;

    Manuel şanzımandaki aktarma kaybı nasıl olur? Niye oluşur?

    Manuel şanzımanlarda tüm markalarda kullanılan sistem aynı değil mi?

    Aktarma kötü muhabbeti sadece bir şehir efsanesi midir?

    2. Ve 3. dişlisi uzun oranlı olunca 0-100 e bakıp aktarma sorunu var zannediyor kekolar.

    He de geç.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öyle şey mi olur yahu.
  • Opellerin manuellerinde ki emsallerine göre yavaşlık ağırlıktan kaynaklı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Opelde ağırlık ve aktarmada sorun olabiliyor araçların gidişi hantal kalıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Manuel de aktarma kaybı olmaz ki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Sonda takılması çok kötü ya
    3 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: angel_f!re

    Genelde opel modelleri için söylenen durum. Otomatik şanzımanlar için gayet anlaşılabilir bi tespitken;

    Manuel şanzımandaki aktarma kaybı nasıl olur? Niye oluşur?

    Manuel şanzımanlarda tüm markalarda kullanılan sistem aynı değil mi?

    Aktarma kötü muhabbeti sadece bir şehir efsanesi midir?

    2. Ve 3. dişlisi uzun oranlı olunca 0-100 e bakıp aktarma sorunu var zannediyor kekolar.

    He de geç.

    Doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar.
  • forumda 170lik insignia kullanan biri vardı, ilk 3vitesin gaz tepkilerinin hantal olduğundan bahsediyordu bu da etkileyebilir 0-100ü
  • Manuelde aktarma kaybı diye birşey yoktur o opel'in beygirleri sütçü beygiri diyenlere yaw hehe deyin geçin opelin araçlarının 0-100'ünün başarısısz olması tamamen ağırlık ve uzun dişli oranları ile alakalı 115 HP Astra H Bile otobanda 210'u geçiyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Needfordrive

    Manuelde aktarma kaybı diye birşey yoktur o opel'in beygirleri sütçü beygiri diyenlere yaw hehe deyin geçin opelin araçlarının 0-100'ünün başarısısz olması tamamen ağırlık ve uzun dişli oranları ile alakalı 115 HP Astra H Bile otobanda 210'u geçiyor

    Sanki 4.6 motor varda 100 den sonra açılıp uçacak araba . Bas baya hantal işte




    Astra K ile çözülecek umarım bu sorun .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 8 Mart 2015; 17:25:50 >




  • Forumlarda insanları yönlendirmekle görevli firma elemanlarının,trollerinin olduğuna kuvvetle inanıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Video da Astra neredeyse sona düşüyordu bir ara. Sonradan açıldı. En güçlü motor Bmw de iken 2. astra da idi. Buna rağmen anca 3. oldu. Motor gücü olarak en zayıf golf olsa da bmw hariç diğer araçlara yakın yürüdü. Kalkışta gayet başarılı idi. VW ile BMW hızlanma konusunda diğer araçlardan üstün. Sadece bu videodan bahsetmiyorum.

    Mesele sadece ağırlık ta değil. Yakın ağırlıkta ve güçte iki farklı aracı kıyaslayınca VW ile BMW farkını koyuyor ortaya.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: angel_f!re

    Genelde opel modelleri için söylenen durum. Otomatik şanzımanlar için gayet anlaşılabilir bi tespitken;

    Manuel şanzımandaki aktarma kaybı nasıl olur? Niye oluşur?

    Manuel şanzımanlarda tüm markalarda kullanılan sistem aynı değil mi?

    Aktarma kötü muhabbeti sadece bir şehir efsanesi midir?

    2. Ve 3. dişlisi uzun oranlı olunca 0-100 e bakıp aktarma sorunu var zannediyor kekolar.

    He de geç.

    Doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar.

    hangi anlamda?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf24

    Video da Astra neredeyse sona düşüyordu bir ara. Sonradan açıldı. En güçlü motor Bmw de iken 2. astra da idi. Buna rağmen anca 3. oldu. Motor gücü olarak en zayıf golf olsa da bmw hariç diğer araçlara yakın yürüdü. Kalkışta gayet başarılı idi. VW ile BMW hızlanma konusunda diğer araçlardan üstün. Sadece bu videodan bahsetmiyorum.

    Mesele sadece ağırlık ta değil. Yakın ağırlıkta ve güçte iki farklı aracı kıyaslayınca VW ile BMW farkını koyuyor ortaya.

    Yanlız kaçırdığınız nokta; bmw ve golf otomatik ve çok hızlı vites atan 7 ileri şanzımanlara sahipken astra manuel ve 6 ileri. Ona göre vites oranları da farklı.

    Manuelde aktarma kaybının kanıtı, teknik açıklaması var mıdır?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Needfordrive

    Manuelde aktarma kaybı diye birşey yoktur o opel'in beygirleri sütçü beygiri diyenlere yaw hehe deyin geçin opelin araçlarının 0-100'ünün başarısısz olması tamamen ağırlık ve uzun dişli oranları ile alakalı 115 HP Astra H Bile otobanda 210'u geçiyor

    Sanki 4.6 motor varda 100 den sonra açılıp uçacak araba . Bas baya hantal işte




    Astra K ile çözülecek umarım bu sorun .

    Bendsde astra h var cidden beni sıkıntıya soktuğu oluyor aletin. Bir çözümü yok mu

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: selmand


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Needfordrive

    Manuelde aktarma kaybı diye birşey yoktur o opel'in beygirleri sütçü beygiri diyenlere yaw hehe deyin geçin opelin araçlarının 0-100'ünün başarısısz olması tamamen ağırlık ve uzun dişli oranları ile alakalı 115 HP Astra H Bile otobanda 210'u geçiyor

    Sanki 4.6 motor varda 100 den sonra açılıp uçacak araba . Bas baya hantal işte




    Astra K ile çözülecek umarım bu sorun .

    Bendsde astra h var cidden beni sıkıntıya soktuğu oluyor aletin. Bir çözümü yok mu

    Neredeyse 1.5 sene 1.3 cdti easytronic kullandım . Aracı ekonomi amaçlı kullandığım arada bastığım için sıkıntım olmuyordu . Yazılım yaptırabilirsiniz 105 beygir civarına çekiyorlar ama siyah duman atma olayı , motor ömrü ne olur onu bilemem .

    Sonuçta 1.3 araba ekonomi için yapılmış , sizin 1.6 da çip oluyor mu bilmem




  • Tamamen forum efsanesidir. Forumda çoğu insan performansı 0-100 olarak görür. Araç performansları kıyaslanırken ağırlık düşünülmez. Aslında bu durumun suçlusu Opel zira aynı sınıftaki modeller genelde aynı ağırlık seviyesindedir. C segmenti HB bir araç günümüzde 1200kg civarındayken astra j HB ağırlığı 1400kg. Yani araçta fazladan 3 yetişkin insan taşıyorsunuz. Haliyle bu ağırlık fazlalığı ilk kalkışlarda çok ciddi performans kaybına neden oluyor.

    Manuel şanzımanlar arasında önemli bir aktarma farkı olsaydı bu fark üreticiler tarafından reklam malzemesi olarak kullanılırdı. ZTG manuel, XTC manuel gibi şanzıman özellikleri duymazsınız zira hepsi aynı teknoloji. Tabi şanzıman dişli oranları modele göre çok değişir. Kimi aracın 2. vitesi uzun kimisinin kısadır.
  • forumun geneli çoluk çocuk veya ömründe kullandığı bir tane araba olup onun da özelliklerini ezberleyip arabasına spor araba muamelesi yaptığından bazı araçlara bu tarz hurafeler sallanması normaldir

    ancak gerçek hayatta 1.2-2.0 arası neredeyse tüm arabalar standart binek araçtır ve dünyada asıl amaç ekonomidir, yani 1.6 turbo dizel arabasının 0-100 yle övünmek kadar saçma ve komik birşey yoktur, opel deki mevzu da hem ağırlık hem de şanzıman yapısından kaynaklı daha uzun aralıklar o kadar
  • Yazılımda ilk viteslerdeki tork u sınırlandırıyorlar aktarma organlarını korumak için benim fiesta powershift 1 den 2 ye geçince turbo devreye girmiş gibi oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.