Şimdi Ara

AKSOY TUNİNG ALIŞVERİŞ YAPACAKLAR DİKKAT (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
4.030
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • şaka mı konu gerçek mi?

    keyfi ürün iade ediliyor ve satıcıdan kargoyu da karşılaması mı bekleniyor? tüketici hakkı diye diye suyunu da çıkarmanın gereği yok, tabiki keyfi gönderimde kargo alıcıya ait olacak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Code140

    bedavaya gelsin içime sinmedi de bedavaya gönder

    ee bu geliş gidişlerin bi bedeli var öğle değilmi

    internetten satış yapıyorsa bunu göz önüne alacak, almıyorsa yapmayacak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.

    şaka mı konu gerçek mi?

    keyfi ürün iade ediliyor ve satıcıdan kargoyu da karşılaması mı bekleniyor? tüketici hakkı diye diye suyunu da çıkarmanın gereği yok, tabiki keyfi gönderimde kargo alıcıya ait olacak

    tüm mesafeli satış sözleşmelerinde iade durumunda kargo ücretini satıcı öder yazıyor. bunu kabul etmeyen satıcı internetten satış yapmasın bir zahmet

    kira yok eleman yok vitrin yok... bunun karşılığında kargo masrafı ödemiş çok mu?
  • KaSaTuRa. kullanıcısına yanıt
    Yukarıda bir mesajım var, mesajda mevzuat açık bir şekilde gösterildi. Okursanız kanuni dayanağı göreceksiniz orada.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arif


    quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.

    şaka mı konu gerçek mi?

    keyfi ürün iade ediliyor ve satıcıdan kargoyu da karşılaması mı bekleniyor? tüketici hakkı diye diye suyunu da çıkarmanın gereği yok, tabiki keyfi gönderimde kargo alıcıya ait olacak

    tüm mesafeli satış sözleşmelerinde iade durumunda kargo ücretini satıcı öder yazıyor. bunu kabul etmeyen satıcı internetten satış yapmasın bir zahmet

    kira yok eleman yok vitrin yok... bunun karşılığında kargo masrafı ödemiş çok mu?

    kanun hatalıysa satıcının suçu ne?

    dünyanın en büyük online mağazalarında ki bunlar bu işi başlatanlar keşfedenler olmasına rağmen (ebay, aliexpress) üründe hata olmaması durumunda cayma halinde iade kargosu müşteriye aitken, bulut diye birşey var çok kafayı takmayın diyen adamların online satışla ilgili hazırladığı sözleşme mi doğru oluyor?

    böyle cayma hakkı falan olmaz, biri gayet net açıklamış zaten, gıcık olduğumuz bir firmayı zaten forumca ürün alıp nedensiz iade ederek batırabiliriz şu anki saçma sözleşmeyle

    ha kanun budur bu uygulanacak diyen de varsa 5-10 liralık ürünün kargo parasını geri almak için daha çok para harcayıp tüketici hakem heyetine vs gidebilir işi gücü yoksa




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Arif


    quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.

    şaka mı konu gerçek mi?

    keyfi ürün iade ediliyor ve satıcıdan kargoyu da karşılaması mı bekleniyor? tüketici hakkı diye diye suyunu da çıkarmanın gereği yok, tabiki keyfi gönderimde kargo alıcıya ait olacak

    tüm mesafeli satış sözleşmelerinde iade durumunda kargo ücretini satıcı öder yazıyor. bunu kabul etmeyen satıcı internetten satış yapmasın bir zahmet

    kira yok eleman yok vitrin yok... bunun karşılığında kargo masrafı ödemiş çok mu?

    kanun hatalıysa satıcının suçu ne?

    dünyanın en büyük online mağazalarında ki bunlar bu işi başlatanlar keşfedenler olmasına rağmen (ebay, aliexpress) üründe hata olmaması durumunda cayma halinde iade kargosu müşteriye aitken, bulut diye birşey var çok kafayı takmayın diyen adamların online satışla ilgili hazırladığı sözleşme mi doğru oluyor?

    böyle cayma hakkı falan olmaz, biri gayet net açıklamış zaten, gıcık olduğumuz bir firmayı zaten forumca ürün alıp nedensiz iade ederek batırabiliriz şu anki saçma sözleşmeyle

    ha kanun budur bu uygulanacak diyen de varsa 5-10 liralık ürünün kargo parasını geri almak için daha çok para harcayıp tüketici hakem heyetine vs gidebilir işi gücü yoksa

    Hata filan yok kanun, kural bu. Ya satmayacaksın yada ödeyeceksin, kargo paraları sana zarar ettiriyorsa kapatıp mahallene satış yapacaksın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetcank -- 9 Kasım 2016; 19:14:55 >




  • KaSaTuRa. kullanıcısına yanıt
    Konu gayet ciddi.

    Kanun var kural var, kabul etmiyorsan internetten satış da yapmayiverirsin olur biter.

    Arkadas bi örnek vermis forumca firma batirma falan, o kadar işssizi bu forumda bulamaz zaten saçma bir ornek olmus.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Orijinalliği bozulmuş ürünler ile kolisi açılmış ürünler ve kurulumu yapılmış ürünler kesinlikle iade alınmaz.

    Geçen telefon ararken bir yerde rastladım neyi geri alacaklar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozgutozkan -- 8 Kasım 2016; 20:35:16 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetcank

    quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Arif


    quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.

    şaka mı konu gerçek mi?

    keyfi ürün iade ediliyor ve satıcıdan kargoyu da karşılaması mı bekleniyor? tüketici hakkı diye diye suyunu da çıkarmanın gereği yok, tabiki keyfi gönderimde kargo alıcıya ait olacak

    tüm mesafeli satış sözleşmelerinde iade durumunda kargo ücretini satıcı öder yazıyor. bunu kabul etmeyen satıcı internetten satış yapmasın bir zahmet

    kira yok eleman yok vitrin yok... bunun karşılığında kargo masrafı ödemiş çok mu?

    kanun hatalıysa satıcının suçu ne?

    dünyanın en büyük online mağazalarında ki bunlar bu işi başlatanlar keşfedenler olmasına rağmen (ebay, aliexpress) üründe hata olmaması durumunda cayma halinde iade kargosu müşteriye aitken, bulut diye birşey var çok kafayı takmayın diyen adamların online satışla ilgili hazırladığı sözleşme mi doğru oluyor?

    böyle cayma hakkı falan olmaz, biri gayet net açıklamış zaten, gıcık olduğumuz bir firmayı zaten forumca ürün alıp nedensiz iade ederek batırabiliriz şu anki saçma sözleşmeyle

    ha kanun budur bu uygulanacak diyen de varsa 5-10 liralık ürünün kargo parasını geri almak için daha çok para harcayıp tüketici hakem heyetine vs gidebilir işi gücü yoksa

    Hata filan yok kanun, kural bu. Ya satmayacaksın yada ödeyeceksin, kargo paraları sana zarar ettiriyorsa kapatıp mahallene satış yapacaksın.

    kanun hatalı ve hatalı olduğu için de doğru işlemiyor, olay bu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: John Shepard

    Yukarıda bir mesajım var, mesajda mevzuat açık bir şekilde gösterildi. Okursanız kanuni dayanağı göreceksiniz orada.


    Hocam sayenizde iade oldu,teşekkür ederim.Siteye şöyle mesaj atmıştım,gelen cevap bu şekilde. Valla insanların iyi niyetini suistimal ediyorlar bu kahrolası ülkede.Sonradan neden gelişemiyoruz,ilerleyemiyoruz herkes menfaat ve üçkağıt peşinde.Sadece satıcı değil,tüketici de böyle ve sıcak fırsatlar da görürsünüz açık kovalıyorlar. Adamlar yerse diye bilerek yatırmamışlar koskoca şirket muhasebecisi bunu bilmeden yapacak değil.Günde kaç tane sipariş iade oluyor,adam gözü kapalı illaki prosedürü ezberlemiştir.

    SONUÇ ;

     AKSOY TUNİNG ALIŞVERİŞ YAPACAKLAR DİKKAT

    NOT : ÜRÜNÜ KEYFİ İADE ETMEDİM,HAVYA LEHİMİ ERİTECEK KADAR ISITMIYOR İŞİMİ GÖRMÜYOR.ELEKTRİK VE ZAMAN BOŞA GİDİYOR.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi flyer_mig -- 9 Kasım 2016; 0:6:22 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.


    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetcank

    quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Arif


    quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.

    şaka mı konu gerçek mi?

    keyfi ürün iade ediliyor ve satıcıdan kargoyu da karşılaması mı bekleniyor? tüketici hakkı diye diye suyunu da çıkarmanın gereği yok, tabiki keyfi gönderimde kargo alıcıya ait olacak

    tüm mesafeli satış sözleşmelerinde iade durumunda kargo ücretini satıcı öder yazıyor. bunu kabul etmeyen satıcı internetten satış yapmasın bir zahmet

    kira yok eleman yok vitrin yok... bunun karşılığında kargo masrafı ödemiş çok mu?

    kanun hatalıysa satıcının suçu ne?

    dünyanın en büyük online mağazalarında ki bunlar bu işi başlatanlar keşfedenler olmasına rağmen (ebay, aliexpress) üründe hata olmaması durumunda cayma halinde iade kargosu müşteriye aitken, bulut diye birşey var çok kafayı takmayın diyen adamların online satışla ilgili hazırladığı sözleşme mi doğru oluyor?

    böyle cayma hakkı falan olmaz, biri gayet net açıklamış zaten, gıcık olduğumuz bir firmayı zaten forumca ürün alıp nedensiz iade ederek batırabiliriz şu anki saçma sözleşmeyle

    ha kanun budur bu uygulanacak diyen de varsa 5-10 liralık ürünün kargo parasını geri almak için daha çok para harcayıp tüketici hakem heyetine vs gidebilir işi gücü yoksa

    Hata filan yok kanun, kural bu. Ya satmayacaksın yada ödeyeceksin, kargo paraları sana zarar ettiriyorsa kapatıp mahallene satış yapacaksın.

    kanun hatalı ve hatalı olduğu için de doğru işlemiyor, olay bu

    Kanunda hata filan yok,bu kanun işine gelmiyorsa bu işi yapmazsın, yapıyorsanda kafana göre kanun varken öyle olmaz, böyle olmaz diyemezsin. He illa ki hata var diyorsan eğer, her ürünün 3D fotoğralı, 360 derece videolu eklersen sitene okey.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetcank -- 10 Kasım 2016; 11:46:3 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetcank

    quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.


    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetcank

    quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Arif


    quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.

    şaka mı konu gerçek mi?

    keyfi ürün iade ediliyor ve satıcıdan kargoyu da karşılaması mı bekleniyor? tüketici hakkı diye diye suyunu da çıkarmanın gereği yok, tabiki keyfi gönderimde kargo alıcıya ait olacak

    tüm mesafeli satış sözleşmelerinde iade durumunda kargo ücretini satıcı öder yazıyor. bunu kabul etmeyen satıcı internetten satış yapmasın bir zahmet

    kira yok eleman yok vitrin yok... bunun karşılığında kargo masrafı ödemiş çok mu?

    kanun hatalıysa satıcının suçu ne?

    dünyanın en büyük online mağazalarında ki bunlar bu işi başlatanlar keşfedenler olmasına rağmen (ebay, aliexpress) üründe hata olmaması durumunda cayma halinde iade kargosu müşteriye aitken, bulut diye birşey var çok kafayı takmayın diyen adamların online satışla ilgili hazırladığı sözleşme mi doğru oluyor?

    böyle cayma hakkı falan olmaz, biri gayet net açıklamış zaten, gıcık olduğumuz bir firmayı zaten forumca ürün alıp nedensiz iade ederek batırabiliriz şu anki saçma sözleşmeyle

    ha kanun budur bu uygulanacak diyen de varsa 5-10 liralık ürünün kargo parasını geri almak için daha çok para harcayıp tüketici hakem heyetine vs gidebilir işi gücü yoksa

    Hata filan yok kanun, kural bu. Ya satmayacaksın yada ödeyeceksin, kargo paraları sana zarar ettiriyorsa kapatıp mahallene satış yapacaksın.

    kanun hatalı ve hatalı olduğu için de doğru işlemiyor, olay bu

    Kanunda hata filan yok,bu kanun işine gelmiyorsa bu işi yapmazsın, yapıyorsanda kafana göre kanun varken öyle olmaz, böyle olmaz diyemezsin. He illa ki hata var diyorsan eğer, her ürünün 3D fotoğralı, 360 derece videolu eklersen sitene okey.


    boş lafları geçelim, bugün online satışın dünya devleri ebayden aliexpressten keyfiyi geçtim ayıplı üründe bile çatır çatır bilmem kaç dolar kargo bedelini ödeyip ürünü geri gönderiyorsun, ancak öyle paranı alabiliyorsun

    online satış denen şeyi ortaya çıkaran dünya devi olan firmalarda uygulama belliyken burada kanunda hata falan yok demek boş konuşmaktan başka birşey değil ki boş laf olduğu için de uygulama işlemiyor, tek tük satıcı duruma göre kargoyu belki kabulleniyor o kadar, bu gayet de bir hatadır ve online satış işleri belli bir büyüklüğe ulaştığında illaki düzeltilmek zorunda kalınacaktır

    yani doğru benim doğrum demekle gerçek değişmiyor, bu ülkede de kanunda ne yazarsa yazsın yanlış olan kanun uygulamaya etki edemiyor




  • o senden dolayi oyle, ben simdiye kadar bir kere bile kestirtmedim kargo ucreti aliexpress den.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.