Şimdi Ara

Akşamları Yurtdışı Çıkışlar? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
66
Cevap
0
Favori
2.049
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umidoo

    Valla hocam bilemedim yurt disi cikislarini biran evvel duzeltmeluler

    Senin bahsettiğin rakamlar yurtdışı değil mi?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Hocam, teknik uzmanlarımız network ekiplerimize sizin sorunu iletmiştir. Genel bir sorun varsa ben teknik uzmanlarımızdan bağımsız olarak sorunu network ekiplerimize ileteceğim. Bunun için sorun yaşayan abonelerimizden ekran görüntüsü talep ettim. Siz de sorun yaşamaya devam ederseniz sizden de güncel test sonuçlarını alarak ileteceğim.

    Şu an yurtdışı çıkışlardaki durum bu şekilde;


    Soldaki TR - Sağdaki Almanya



    @TurkNetDestek


    Akşamları Yurtdışı Çıkışlar?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fr.BJK

    Şu an yurtdışı çıkışlardaki durum bu şekilde;


    Soldaki TR - Sağdaki Almanya



    @TurkNetDestek




    Alıntıları Göster

    Bu da diğer ülkelere olan durum;


    Şu an normal zaten bi problem yok. Olduğunda aynı testleri tekrar paylaşırım.



    @TurkNetDestek


    Akşamları Yurtdışı Çıkışlar?




  • Fr.BJK kullanıcısına yanıt
    Evet zaten en onemli olan o kullandigimiz ne varsa tum serverleri yurt disinda.

    Internetten ne yapiyorsan %99.999999 serveri yurt disinda.

    yurt ici sunucuya test yapmamizin bir espirisi yok gibi birsey
  • Fr.BJK kullanıcısına yanıt
    Merhaba, müşteri numarasıyla ekran görüntülerini aldım. Network ekiplerine sorunu ileteceğim. Güncel bilgi aldığımda buradan paylaşacağım.
  • umidoo kullanıcısına yanıt
    Merhaba, müşteri numarasıyla ekran görüntülerini PM'den aldım. Network ekiplerine sorunu ileteceğim. Güncel bilgi aldığımda sizinle paylaşacağım.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Valla hocam siz burdan böyle diyosunuz ama oim üzerinden açtığım talebe o kadar ekran görüntüsü vs sanki yokmuş gibi "sorun yaşadığınızda speedtest ve tracert bilgisi paylaşın" şeklinde dalga geçer gibi dönüş yaptılar bugün. Talebim 4-5 gündür açık. 16 şubatta sorunlu bilgileri talebe ekledim zaten var ama cevap veren arkadaş dalga geçmek istedi sanırım. Her yeni cevap veren arkadaşla süreci baştan mı başlatıcaz? Bugüne kadar bi sürü ss paylaştım ama yine başa döndük.
  • O kadar ekran görüntüsüne rağmen verilen cevaba bak allah aşkına ya. Akşamları Yurtdışı Çıkışlar?
  • Bu arada sorun yaşadığım anlara ait tüm test sonuçları tracertte dahil destek talebimde mevcut.
  • Fr.BJK kullanıcısına yanıt
    Merhaba, test sonuçlarının destek kaydında yüklü olduğunu teknik uzmanlarımıza ilettim. Bu konuda arkadaşlarım tekrar çalışma yaparak size bilgi verecektir. Konuyu ben de yakından takip ediyorum.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    bugüne kadar hiç iletmediysem 30 tane test iletmişimdir. hiçbirinde zamanında bir sorun çözmediniz. her sorunu uzattınız ya da yok saydınız.


    dünya üzerinde test toplayan başka bir iss varsa örnek gösterin lütfen.

  • Valla hocam yazışmaların bi özetini geçmek istedim. Şu kadar yazışma şu kadar paylaşımdan sonra kalkıp sorun yaşadığınız ana ait görüntüleri yollayın demek çok garip değil mi sence de? Ne değişecek tekrar başa dönünce? O zaman tespit edilemeyen sorun şimdi nasıl tespit edilecek?


    @TurkNetDestek


    Akşamları Yurtdışı Çıkışlar?


    Akşamları Yurtdışı Çıkışlar?


    Akşamları Yurtdışı Çıkışlar?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fr.BJK -- 18 Şubat 2021; 18:9:27 >




  • Bu arada bu akşam sanırım kabul günümüz olacak. Yurtdışı çıkışlar gitgide düşüyor.


    Akşamları Yurtdışı Çıkışlar?
  • Fr.BJK kullanıcısına yanıt
    Merhaba hocam, bu konuda sizi çok iyi anlıyorum. Ben bu yaşanan sorunu network ekiplerimize ilettim. Güncel bilgi aldığımda sizinle paylaşacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba hocam, bu konuda sizi çok iyi anlıyorum. Ben bu yaşanan sorunu network ekiplerimize ilettim. Güncel bilgi aldığımda sizinle paylaşacağım.

    Ben artık OİM üzerinden daha fazla devam etmicem bilginiz olsun. Her mesaj yazan yeni bişeyle geliyor. Hangi MH ye denk geldiysem olayı başa sarıyor. Oyalamaktan başka işe yaramayan cevaplar alıyorum OİM üzerinden. Sonuca yönelik tek bi hareket göremedim.



    Akşamları Yurtdışı Çıkışlar?




  • Fr.BJK kullanıcısına yanıt
    Merhaba hocam, yaşadığınız sorunu network ekiplerimize ilettim. Bu konuda arkadaşlarım çalışma yapacaktır. Gelişme olması durumunda bilgi vereceğim.
  • Yurtdışı çıkışlarda sorun yaşıyoruz derken 15:30 itibariyle tamamen gitti internet!

    @TurkNetDestek
  • Fr.BJK kullanıcısına yanıt
    Yaşamış olduğunuz ping sorunu ile internetinizin kesintisinin bir alakası yoktur. Bu konu ile ilgili farklı bir başlıkla destek kaydı açarsanız kesintinizin sebebini gözlemleyebilir ve size geri dönüş yaparak yardımcı olmaya çalışırız.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Gerek kalmadı zaten teşekkürler.
  • Geçen hafta özellikle bu durum cuma gününden başlayıp cumartesi pazar pazartesi devam etmişti. Bu hafta cuma cumartesi sorunsuzdu. Umarım tekrarlamaz ve böyle devam eder.

    @TurkNetDestek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fr.BJK -- 21 Şubat 2021; 1:10:39 >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.