Şimdi Ara

AKN doldu diye arıza kaydı açılmaması

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
392
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Ben böyle bir saçmalığı hayatımda duymadım.

    2 gündür max 2 mbps hız alabiliyorum. Prime müşteri temsilcisini arayıp arıza kaydı bırakmak istediğimde akn dolduğu için kayıt alamayacaklarını söyledi. AKN sonrası hızım 8 mbps düşüyor ve 2 güne kadar bu hızı alabiliyordum da. Hatta ek akn satın alırsam kaydı öyle açacaklarmış! Yani adamlar resmen parasını aldıkları hizmeti vermiyorlar. Gerekli yerlere şikayetlerimi ilettim ama bu durumu başka yaşayanlar var mı? Aslı astarı nedir acaba? Yardımcı olursanız sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DburakKoc -- 29 Mart 2018; 19:0:14 >



  • gece 2 sabah 8 arası akn olmuyor o saatler arası arayıp söyle BTK kuralı gereği şuan tam hız vermeniz gerekiyor de
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zaferq

    gece 2 sabah 8 arası akn olmuyor o saatler arası arayıp söyle BTK kuralı gereği şuan tam hız vermeniz gerekiyor de

    Hocam ararız aramasına da bu durum çok saçma değil mi ya? Tüketici haklarına taban tabana zıt bu uygulamayı nasıl yapabiliyorlar akıl alır gibi değil. Şimdiye kadar kimse mi şikayet etmemiş?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.