DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Portal arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de bu deneyime davetlisiniz. Gizle Detaylar ve Geri Bildirim
Akıllı kamu tarifesine REFERANS İLE geçiş -YAPILAMIYOR , SORUN VAR
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
7
Cevap
0
Favori
946
Tıklama
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Mobil Operatörler >> Türk Telekom >> Akıllı kamu tarifesine REFERANS İLE geçiş -YAPILAMIYOR , SORUN VAR
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      893 Mesaj
      31 Ocak 2013 22:45:10 Konu Sahibi
      Arkadaşlar s.e.ç. 1500 dk tarifesindeyim ve AKILLI KAMU tarifesine geçmek istiyorum fakat bir türlü olmuyor , gece müşteri hizmetleri ile görüştük telefon numarası yazıp 6008 e mesaj gönderin dedi ama yaptığımda MEVCUT TARİFENİZDE BULUNAN SERVİSLER DOLAYISIYLA tarife değişikliği yapılamıyor diye mesaj geliyor , 1 gb net paketim vardı iptal ettim yine aynısı , lütfen bilgisi olan varsa yazabilir mi , acaba .


      Arkadaşlar sorun bizde mi , yoksa başka bir referans mı gerekli .



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      473 Mesaj
      31 Ocak 2013 23:09:45
      quote:

      Orijinalden alıntı: ipsiz_uçurtma

      Arkadaşlar s.e.ç. 1500 dk tarifesindeyim ve AKILLI KAMU tarifesine geçmek istiyorum fakat bir türlü olmuyor , gece müşteri hizmetleri ile görüştük telefon numarası yazıp 6008 e mesaj gönderin dedi ama yaptığımda MEVCUT TARİFENİZDE BULUNAN SERVİSLER DOLAYISIYLA tarife değişikliği yapılamıyor diye mesaj geliyor , 1 gb net paketim vardı iptal ettim yine aynısı , lütfen bilgisi olan varsa yazabilir mi , acaba .


      Arkadaşlar sorun bizde mi , yoksa başka bir referans mı gerekli .

      bulunduğun tarifede veya hattında taahhüt bulunuyor mu?



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
    • Yüzbaşı
      893 Mesaj
      31 Ocak 2013 23:10:55 Konu Sahibi
      Hayır bulunmuyor , s.e.ç. tarifesi ve 12 aylık soz verdim onunla alakası da yok sanırım , herşeyi iptal ettim acaba sorun yakınımın hattında mı , başka bir referans bulursam onu da denicem , nasıl bir iş anlamıyorum ki .


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      473 Mesaj
      31 Ocak 2013 23:25:08
      quote:

      Orijinalden alıntı: ipsiz_uçurtma



      Hayır bulunmuyor , s.e.ç. tarifesi ve 12 aylık soz verdim onunla alakası da yok sanırım , herşeyi iptal ettim acaba sorun yakınımın hattında mı , başka bir referans bulursam onu da denicem , nasıl bir iş anlamıyorum ki .

      aynı şeyi söylüyoruz zannedesem söz zaten taahhüt demektir.



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
    • Yüzbaşı
      893 Mesaj
      31 Ocak 2013 23:28:36 Konu Sahibi
      Hocam herhangi bir indirim almıyorum sözleşmem yokmuş şimdi aradım müşteri hizmetlerini , sistemsel bir sorunmuş olmazsa başka bir referans bulup denemeyi düşünüyorum .


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      _____________________________

    • Yarbay
      2009 Mesaj
      30 Nisan 2013 12:42:43
      quote:

      Orijinalden alıntı: ipsiz_uçurtma



      Hocam herhangi bir indirim almıyorum sözleşmem yokmuş şimdi aradım müşteri hizmetlerini , sistemsel bir sorunmuş olmazsa başka bir referans bulup denemeyi düşünüyorum .

      Hocam aynı uyarıyı bizde alıyoruz bir çözüm bulabildinizmi acaba?



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      893 Mesaj
      30 Nisan 2013 21:39:09 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: serco05


      Alıntıları Göster


      Hocam aynı uyarıyı bizde alıyoruz bir çözüm bulabildinizmi acaba?

      hocam müşteri hizmetlerine belirtin ve tarifenizi değiştirmek istediğinizi , şuan ki sözleşmeyi iptal etmelerini istiyorsunuz.



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      127 Mesaj
      13 Aralık 2013 23:38:06
      bende de aysı sorun vardı. az önce aradım müşteri temsilcisiyle görüştüm. taahütüm yok dedim neden böyle oluyor dedim. meğer taahhütüm bu ay bitiyormuş sistemden kalkmış ama bu fatura döneminin sonuna kadar beklemem gerekiyormuş. yani 20 gün sonra geçebileceğim sorunsuzca diye tahmin ediyorum. sonucu yine bildiririm.


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.