Şimdi Ara

AKBANK MOBİL/1500 TL’ye Varan Chip-Para Promosyon (Yeni Akbanklı veya İnaktif Müşterilere Özel) (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.060
Cevap
50
Favori
112.585
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ebola06 E kullanıcısına yanıt

    Merhaba, haziran ayının görevi gelmiş.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Az önce mobilden akbanklı oldum,lakin kampanyalar kısmında bu kampanya çıkmadı,belirli bir süre sonra çıkarmı?Yoksa hiç çıkmazmı artık?

  • Trebuchet55 kullanıcısına yanıt

    Yeniden mi kampanyaya dahil olmamı mi istiyor yoksa aylık görevimi mi hatırlatıyor?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ebola06 E kullanıcısına yanıt

    12 ay boyunca yapacağınız aylık görevi. Hesaba 5001 tl girip çıkması gerekiyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • serden kullanıcısına yanıt

    Bir gün sonra görünmesi lazım.

  • smksahin S kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler

  • Mobilden üye olmakta veya aktivasyon sürecinde sıkıntı yaşayanlar okusun lütfen...


    Eski (inaktif) Akbank müşterisiyim. İnternet şifrem ve banka kartım yok (eskiden vardı). Kampanya koşullarında belirtildiği şekilde uygulama üzerinden "Akbanklı olmak istiyorum" butonu üzerinden ilerleyerek müşteri temsilcisine bağlandım (telefonumda NFC yok). Tabi defalarca deneme yapmak durumunda kaldım. Çoğu zaman bağlanır bağlanmaz görüşme kesiliyordu, ses kalitesi çok kötüydü, vs. Bağlandıktan sonra kimliğimi (yeni tip kimlik kartı) kamera ile taratma aşaması da sıkıntılı oldu. Telefonumun kamerası oldukça iyi olmasına rağmen (OIS yok ama düzgün netleme yapabilen bir kamera) çoğu müşteri temsilcisi "net okunmuyor" diyordu. Daha sonraki bir denemede sağolsun müşteri temsilcisi bayan (gerçekten işini bilen bir çalışan) "uygulama üzerinde kamera sembolü var, ona basıp kapatın, sonra tekrar basıp açın" dedi ve o şekilde görüntü alınabildi. Kartın ön yüzü, arka yüzü ve sonra da kartı çene altında tutup çekilen vesikalık aşamalarının her birinde bu şekilde uygulama üzerinde beliren kamera sembolüne iki kere basıp kapa/aç yaptıktan sonra foto çekimleri başarılı oldu. Yani böyle bir sorun yaşarsanız sıkıntı muhtemelen telefonunuzda değil uygulamada. Bu temsilciye bağlanana kadar önceki bir kaç temsilci ya bu durumu bilmiyordu ya da uğraşmak istemediler.


    Kimlik taratma aşamaları başarıyla geçti ancak sonrasında müşteri temsilcisi "işleminize buradan devam edemiyorum, şube ile görüşmeniz gerekli" dedi. Sanıyorum eski müşteri olduğum için, eski nüfus cüzdanı ile kayıtlıyım ancak şimdi yeni kimlik kartı kullandığım için böyle bir sorun oldu. Neyse, bugün şubeye gittim, durumu anlattım. Müşteri temsilcisi kimliğimi alıp o şubede bir hesap açtı ve ardından telefonuma Akbank mobil şifresi geldi. Temsilcinin yanında o şifre ile ilk giriş işlemlerini yaptım (yeni şifre ve kullanıcı adı oluşturma, vs.). Ardından gelen hesap açılış onaylarını temsilci kendisi hızlıca uygulama üzerinden yaptı. Kampanyalar kısmında "Kazanan Akbanklı" kampanyası görünmüyordu. "Bir gün sonra görünür, o zaman kampanya hedeflerini - kart başvurusu, artı para başvurusu, fatura ödeme talimatı, vs. - gerçekleştirmek için işlemleri uygulama üzerinden yapabilirsiniz" dedi. Bakalım yarın kampanya görünürse hedefleri ay sonuna kadar tamamlayacağım.





  • smksahin S kullanıcısına yanıt

    aynı durumdan kampanya gözğkmedi kayıt actım 3 gün sonra işlemi mobilden tamamlamamışsınız diyerek ret geldi.kapsamlı yazı ile bize ulaşından tekrar yazdım inaktif müşterilerde bu sıkıntının olduğunu beni şubeye sistemin yönlendirdiğini anlattım 25.05.2022 den beri bekliyor bir sonuç gelirse buradan yazarım.

  • Chip para'sı yatan oldu mu ?

  • Trebuchet55 kullanıcısına yanıt

    Bugün yattı hocam

  • sercigs S kullanıcısına yanıt
    Hedefleri ne zaman tamamlamıştınız

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • slickman S kullanıcısına yanıt

    19 Mayısta tamamlamıştım. Henüz gelmedi benim de.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • slickman S kullanıcısına yanıt

    pazartesi günü

  • Bu ay devam ediyor mu?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Erkan0644 E kullanıcısına yanıt

    Bildiğim kadarıyla devam ediyor. Akbank sitesindeki kampanya sayfası hala güncel ve kampanya detaylarında tarih bilgisi yok.

  • dede06 kullanıcısına yanıt

    Ben de şubeye gidip durumu anlattığımda temsilci bana "işlemi mobilden başlattınız ve oradaki müşteri temsilcisi size şubeden tamamlamanız gerektiğini söyledi, değil mi?" şeklinde sordu. Ben "Evet" deyince "tamam, o zaman kampanyadan faydalanabilirsiniz" gibi bir yanıt verdi. Sadece " bir gün sonra görünür" dedi. Durumu buradan güncellerim...

  • görev tamamladım chip param geldi gelecek aynı görevleri tamlarsam yinemi kazanacağım 1500 tl chip para bilen varsa yazsın lütfen bu arada chip paralar a101 ve bim geçmiyor nerden kullancagım bunun hakkında bilgi sahibi olan yazsın lütfen

  • Dalette kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    1 yıl boyunca taahhüt ettiğiniz miktarda paranın hesaba giriş yapması gerekiyor. Kampanya şartlarını okumadınız sanırım. 


    Chip para ödülü 1 kere alınıyor.


    Taahhüt ettiğiniz işlemleri yapmazsanız bakiyeniz eksiye gider.  

  • Akbank her müşterisine bu kampanyayı vermiyor. Kampanyayı verdiği müşterisine de artı para vermiyor. Kaç kere denediysem de 2 kişiye bir türlü artı para alamadık. Kredi puanı iyi olmak zorunda dedi çalışan. bu ülkede kredi puanı iyi olan biri mi kaldı.

  • görüntülü arama ile yapamıyoruz en yakın şubeye gelin diyor.Neden acaba kimlik paylaşımını kabul etmediğim için olabilir mi?

  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.