Şimdi Ara

AKBANK AKSİGORTA EŞYA PLUS SİGORTASI PİŞMANLIĞI

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
425
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar...


    Ben akbank müşterisiyim. Size başımdan geçen olayı anlatayım. Avivasa hayat sigortası ve aksigorta eşya plus sigortası yaptırmıştım.


    Evde televizyon kırılınca sigorta var. Başvuralım dedim. Neyse başvuru yaptık. Belgeler istendi zor bela bulup tamamlayıp yolladım...

    Aradan bir ay geçti ve baktık ki adamlar bizim televizyonu sigorta öncesi kırdığımıza kanaat getirmişler. Ama eve eksper felan gelmedi. masa başında elinde çay veya kahve bardağını yudumlayarak karar verenlerden sanırım...

    Zaten şikayetvar gibi forumlara baktığımda onlarca şikayetler aldıklarını gördüm.. bir süredir de red mektubu istiyorum. Bu kararlarını şikayet edeceğim. ama red mektubuda yollanmadı henüz...


    Ak sigortadan eşya plus sigortası yapacak kişiler bunları düşünsünler bence...







  • Merhaba, öncelikle geçmiş olsun.

    Böyle bir durumda hasarınızı karşılaması için poliçenizde elektronik cihaz teminatı olması gerekir, anladığım kadarıyla bu teminat zaten var.

    Sigorta şirketleri böyle durumlarda hasar taleplerini reddetmek için eksper raporu veya farklı kanıtlar ortaya koymak durumundadır. Bu nedenle hakkınızı yasal yollarda aramanızı tavsiye ederim, hızlıca sonuç alabilmeniz için benim önerim aşağıdaki gibi olacak;

    Öncelikle e-devlet üzerinden sigorta şirketi ile yaşadığınız sorunu Hazine Müsteşarlığı'na şikayet edebilirsiniz. E-devlet'te Sigortacılık Şikayet Başvuru ve Takip başlığından durumu özetleyen bir form doldurun. Bu başvuruya sigorta şirketi 15 gün içinde yanıt vermek zorunda, yukarıda belirttiğiniz koşullar geçerli ise büyük ihtimalle lehinize bir dönüş olacaktır.

    Buradan sonuç alamazsanız, Türkiye Sigorta Birliği altında kurulmuş Sigorta Tahkim Komisyonu var. Sigorta şirketinden hasar talebinizin reddedildiğine dair red mektubu ile, başvurunuzu buraya yapabilirsiniz. Şirketler red mektubunu 15 iş günü içinde vermek zorundadır, eğer başvurunuzun üzerinden 15 iş günü geçtiyse ve size yazılı bir cevap verilmediyse, red mektubunu beklemek durumunda değilsiniz. Sizin durumunuzda yine başvurunuzun lehinize sonuçlanma ihtimali çok yüksek.
    www.sigortatahkim.org
    Sigorta Tahkim Komisyonu - Ana Sayfa
    http://www.sigortatahkim.org


    Umarım süreç hızlıca sonuçlanır ve mağduriyetiniz giderilir.




  • unequaled1 U kullanıcısına yanıt
    Son durum nedir? Sorununuzu çözebildiniz mi?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.