Şimdi Ara

Ağır hasarlı araç almışız, çeteye dolandırıldık (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
145
Cevap
4
Favori
14.361
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BatuhanXxX

    Türkler den araç alınmaz arkadaş taaa almanyada bile anlaşılıyor. Geçen araba almaya satıcıya gittik. Alim satım yapan yer araba tertemiz adam Türk çıktı başladı Allah li konuşmaya o an huylandim kaynanaya Garantili alalım dedim. Yani bazı sigorta şirketleri ikinci el arabalara garanti yapıyor. Neyse işte kaynana umursamadı, baştan savdi. O inşallah maşallah, herşeyi Allah bilir diyen Türk sansizimani bozuk aracı itelemis. Garanti yerine bir usta getirelim dedik kabul etmemişti. Neyse kaynanada hata var tabi Al garantili sonra zaten çıkan arızayı sigorta sorun yapar sigorta saticiyla mahkemelik olurdu sonra neyse

    Getriebe Sorunu, 2000€ ya kadar maliyeti var. Bende diyorum bu kadar temiz araba neden böyle ucuz, Almanya'da nerde küçük araba alım satım yapan varsa Türk yada Arap. Bir daha bir Türk den araba vs hayatta almam.




    Türk düşmanlığı yapacak yeri çok iyi bulmuşsunuz.

    Almayın zaten,Genelleme yapıp Türk düşmanlığı yapmak çok hoşunuza gidiyor.

    Neyse Alman yalakalığına decam edip Almanlardan alırsınız.




  • Sigorta şirketindeki adamlarıyla ortak iş yapıyorlar. hasar olsada olmasada pert kaydını satış sonrası sisteme düşürüp parayı kırışıyorlar..
    Başıma geldi Audi A4 ile 80.000 bin liralık arabada 70 bin hasar görünüyordu.. İki kapı değişik.
    Devlet neden el atmıyor orasını söylemeye gerek yok.Kimse kendine meyve veren ağacı kesmiyor..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: STasdemir

    öncelikle geçmiş olsun diyeyim
    aracın hasar kaydının düştüğü tarih belli mi hocam
    yani hasar kaydı sizin aracı aldığınız tarihle aynı mı ya da sonra mı
    bunu bi araştırın sigortacılara danışın, hasar kayıtlarının tarihleri oluyor mu diye
    çünkü siz aldıktan hemen sonra bu kayıt çıkıyorsa ortaya bir delil niteliği taşıyabilir

    Hasar kaydı geçmişe ait. 2013 yılında görünüyor.

    Anlayamadığım ise arabayı 3 ayrı ustaya gösterdim. Kaportada değişen ve boya olmadığını söylediler. Çamurlukta dikkatli bakınca çekiçleme var küçük bir kısımda. Sadece 1 usta çamurluğun sökülüp çekiçlenip yerine takıldığını söyledi.

    Yani ekspertiz raporu doğru gibi görünüyor. Ağır hasarlı arabam boyasız ve değişensiz, şaka gibi.

    Ama ERP (tramerde çıkan Eksper Raporu) de değişenler listesinde sol çamurluk da var.

    Niye böyle oldu anlayamadım.

    Antalyaya getirdim arabayı, hatta uzun yolda 180 i geçtim denemek için. Tanıdığım bir ustayla sürüş yaptık hiç bir sorunu yok dedi . 700 km sürdüm şimdiye kadar bi sıkıntı yaşamadım.

    Şimdilik sürüyorum, inşallah bi sıkıntı çıkarmaz.




  • Konuya vakıf arkadaşlar; yakın zamanda ev almak için satışa çıkarmam gerekecek.



    Araç 60000 km yi henüz geçti. 4 adet barum lastik aldım. Bakımları yaptırdım. Ve çok şükür sorunsuz bir şekilde 9 ay kullandım.



    Doğru fiyat ve ilan belirlemek konusunda tavsiyelerinizi bekliyorum.
  • Konu sahibi BURSA'DA ise aracını inceleyebilirsiniz kaporta

    Ustasıyım
  • Eğri oturup doğru konuşalım ağır hasarlı bir aracı incelemeye gittiğinizde aracın ağır hasar kayıtlı olduğunu anlayamamanız şok edici , bu konuda expertizler bir boktan çakmıyor ama siz anlamalıydınız acele etmeyecektiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: echomaniac

    Konu sahibi BURSA'DA ise aracını inceleyebilirsiniz kaporta

    Ustasıyım

    Antalyadayım ustam.
  • Fiyatı cok da ucuz degil 10 gun once 45 bine 90 binde tdi dsg polo aldik arkadasa.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: helsloot

    Eğri oturup doğru konuşalım ağır hasarlı bir aracı incelemeye gittiğinizde aracın ağır hasar kayıtlı olduğunu anlayamamanız şok edici , bu konuda expertizler bir boktan çakmıyor ama siz anlamalıydınız acele etmeyecektiniz

    Alındı bitti hocam. Gösterdiğim 3 usta anlayamamışken benim anlamam garip olmaz mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 111222333hhh


    quote:

    Orijinalden alıntı: helsloot

    Eğri oturup doğru konuşalım ağır hasarlı bir aracı incelemeye gittiğinizde aracın ağır hasar kayıtlı olduğunu anlayamamanız şok edici , bu konuda expertizler bir boktan çakmıyor ama siz anlamalıydınız acele etmeyecektiniz

    Alındı bitti hocam. Gösterdiğim 3 usta anlayamamışken benim anlamam garip olmaz mı?





    Direkten döndük biz de. Daha bugün konuştum şahısla. İlk konuşmada şüphelendim 2-3 farklı arkadaşa arattım ve ayıktım. Netten de araştırınca zaten çıktı isimlerine ve cia sorgulamalarına kadar. Söyledikleri şeyler de hep aynı yalan dolan.
    Allah düşürmesin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlicanNalbat -- 17 Şubat 2017; 2:24:18 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: helsloot

    Eğri oturup doğru konuşalım ağır hasarlı bir aracı incelemeye gittiğinizde aracın ağır hasar kayıtlı olduğunu anlayamamanız şok edici , bu konuda expertizler bir boktan çakmıyor ama siz anlamalıydınız acele etmeyecektiniz

    Bence ilçe içerisinde gösterilen expertizler de bu işin içindeler. Ben böyle düşünüyorum. Ben aracı servise göstereyim dediğimde kem küm ettiler. Ve ruhsat fotoğrafı istediğimde whatsapp kullanmadıklarını söylediler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlicanNalbat -- 17 Şubat 2017; 2:26:1 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ruling_S

    Parçaların vida yerlerinden parçanın sökülüp sökülmediği anlaşılabiliyor.Ek olarak o parçadaki mikron değeri diğer parçalarla yakın ise değişmemiş,sadece düzeltilmiş oluyor.

    Ama expertiz şu noktada yanılmış olabilir;Eğer aracın boyası zımparalanıp fabrika çıkışlı mikron değerinde boyanırsa o aracın boyandığını hiç kimse anlayamaz.Sadece hasar kayıtlarından aracın kazalı olduğu anlaşılabilir.Adam hasarı da kendi cebinden yaptırırsa kazalı olduğunu anlama ihtimaliniz 0.



    Bu fabrika ayarında boya atımı bana pek inandırıcı gelmedi.

    Macunu atacaksın, sonra o macunu orjinal astar seviyesine eşitleyeceksin(boyalı bölüme dokunmadan yapmak gerek -ki orası da incelmesin),
    sonra çok hassas boya atacaksın(o da orjinal boyalı yerlere taşırmamak orayı da kalınlaştırmamak gerek, o da çok zor), sonra öyle bir
    vernik atacaksın ki, diğer bölümlere taşmayacak ve kalınlaştırmayacak!!! ZOR..


    Bu boyayı atarken, macun işlem görecek yere taşacak şekilde yapılarak zımpara ile eşitleniyor, bu arada sürekli yanlara doğru işlem
    genişliyor, boya ve vernik derken 1 karışlık yer işlemi 1.5-2 karışa çıkıyor, o 1.5-2 karışlık yer hasarlı bölümün dışına taşıp orayı kalınlaştırıyor.

    Özellikle metalik boyalar da bu işlemi yapmak daha da zor, aradaki boya geçişi belli olmaması için boya daha fazla yere yayılıyor,
    vernik de daha çok yayılmış oluyor. Hasarlı yer çok çok çok ince işçilik ile yapılsa dahi taşan boya+vernik bir kalınlık oluşturur.

    Boya kalınlığını ölçen adamın o bölgeye(şans eseri) aleti dokundurmaması lazım -ki boya yok diye söyleyebilsin.

    Sen para dan haber et ustam emin ol boya hiç anlaşılmıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlicanNalbat


    quote:

    Orijinalden alıntı: helsloot

    Eğri oturup doğru konuşalım ağır hasarlı bir aracı incelemeye gittiğinizde aracın ağır hasar kayıtlı olduğunu anlayamamanız şok edici , bu konuda expertizler bir boktan çakmıyor ama siz anlamalıydınız acele etmeyecektiniz

    Bence ilçe içerisinde gösterilen expertizler de bu işin içindeler. Ben böyle düşünüyorum. Ben aracı servise göstereyim dediğimde kem küm ettiler. Ve ruhsat fotoğrafı istediğimde whatsapp kullanmadıklarını söylediler.

    Servise sordurmak akıllıca olurdu.
  • Polatlıda oturuyorum soruları alıyım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Banlanan ZED

    Polatlıda oturuyorum soruları alıyım

    Arabam oto ekspertiz, adında bir yerde baktırdım arabayı. Tanıyor musunuz?



    Öter kardeşleri tanıyor musunuz? Kasaplık falan yapıyorlarmış.
  • AlicanNalbat kullanıcısına yanıt
    bu şahsın ilanlarını nasıl bulabiliriz?
  • Ankara Polatlı ikinci el oto çetesi, genelde çok kolay satan araçları düşük km ve uygun fiyat yazıyorlar.

    EFT ile ödemeyi kabul etmiyorlar, benim banka hesabım yok, internet bankacılığı kullanmıyorum, hesaplarımda haciz var gibi bahane sunuyorlar.

    Araba şu an polatlıda otoparkta garajda, buraya gelmeniz lazım ısrarı.

    Ben araçı iş karşılığı aldım , genelde inşaat işi, mütahitim ev karşılığı araç aldım yalanı.

    Ankara polatlıdaki bu ikinciel oto çetesini polis yakalaması lazım bir an önce.

    İlanı genelde Eskişehir Sivrihisar Polatlı Sincan Etimesgut gibi semtlerden girilmiş görünüyor.
  • Öncelikle geçmiş olsun,
    İnşallah sorununuz çözülür.

    Polatlı'dan ben de 2012 insignia beğendim, almaya gittim, merkezde esnaflık yapan bir akrabam var ve burda çok sıkıntılı araç var adamın adını soyadını söyle biz araştıralım sonra bakmaya git dedi. Neyse araç tanıdıkları başka bir esnafın olduğunu öğrendiler, sıkıntısız sorunsuz aldık çok şükür.

    Siz siz olun Polatlı'dan araç alacaksanız ilk sahibi olmasına dikkat edin. İmkan varsa adamları soruşturun, (küçük yer, sahtekarları biliyorlar) ya da hiç yanaşmayın.
  • 1.5 yıl olmuş konuyu açalı. Adalet yerini bulacak mı.



    www.hurriyet.com.tr/amp/dolandiricilar-perte-cikti-40607128
  • "Polatlı İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri, internet üzerinden satış yapan şebekeyi 3 bin 500 vatandaşın şikâyeti üzerine izlemeye aldı."

    Adalet nerde nasıl yerini bulsun. En az 3500 kişi dolandırılmış! Şikayet etme ile uğraşmayan veya arabasının pert olduğunu bilmeden o şekilde kullanmaya devam eden bir o kadar daha kişi vardır.
    Size de geçmiş olsun.
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.