Şimdi Ara

'AĞIR ARABA İYİ YOL TUTAR ' Saçmalığı (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
161
Cevap
3
Favori
9.317
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    Xc60'ı koymuşsun ama ağırlık 2500kg Model X'de, alet feci ağır. O ağır kanat kapılar da tam kenarlarda kalıyor, böyle ağırlık transferleri için ayrı bela. Testte "araç tutumuna" dikkat edilirse hız limiti aşınca dengeli akıyor araba kukaların arasından ama o kadar ağır ki (Disco'dan 200kg daha ağır) yavaş kalıyor. Yol tutuş çok iyi olmayabilir, Tesla balonu muhabbetine de tamam ama daha önce de yazdım kaçış manevrasının biraz kendine has talepleri vardır, yola çıkıp viraj kasmaktan farklıdır, herşeyden evvel masaya Esp'yi koyar bu manevra. Güzel fikirler verir, tutumları-tepkileri incelersin, hızlara bakarsın ama bu budur diye kestirip atmak olmaz

    Tesla'nın durumunu kıyaslamak için bence yakın ağırlıktaki Benteyga gibi araçları bir görmek lazım aynı yerde.



    Yalnız Xc60'ın ağırlığı 2400 kg'a kadar çıkabiliyor Kanat kapı var ama yere yakın bataryaları var. Araç genel olarak da yere daha yakın teslada. SUV klasmının en düşük ağırlık merkezinin onda olduğunu iddia ediyorlar.

    Farklı talepleri elbette vardır ama firma da mühendislik yaparak bunu karşılamak zorundadır. En iddialı olduğu yer olan bataryalarında bile ısınma yaşanması, aslında yeterince altı doldurulmadan piyasaya sürülmüş bir balon hissi veriyor.




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.