Şimdi Ara

Ağın Leblebisi Kampanyası (27. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
609
Cevap
25
Favori
21.463
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2526272829
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fktanik


    quote:

    Orijinalden alıntı: GÜRBÜZLER

    Merhaba,

    Titizlikle üzerinde yoğunlaştığınız Hediye ürün gönderimi açısından bir sorun çıkmaması için arkadaşlarımızın özellikle ilgilendiği bir siparişte hediye ürünün gönderilmemiş olmasını tamamen bir talihsizliğimiz olarak görüyoruz. Gerekli kontroller yapıldıktan sonra gönderiminizin yapılabileceğinden kuşkunuzun olmamasını dilerdik.

    Ürünlerimizde rutubet iddiası kabul edebileceğimiz bir durum değildir.

    Tek bir ihtimal olarak kargoda ürünler patlayıp üzerine de su döküldüyse böyle bir şey sözkonusu olabilir ki oda ıslak olarak adlandırılabilir, bu durumda da ürünleri çöpe atmak yerine kargoya tutanak tutturmamış olsanız bile Bize bildirseydiniz eğer mağduriyetinizin her türlü giderilebileceğini saygı ile ifade ederiz.




    Evet ne yazık ki ağır bir kokudan dolayı evde tutamadım.
    Tutanak ta tuttursam eminim yine bişeyler bulurdunuz. Siz kargocuya suç bulana kadar neden güvenli bir paket hazırlamadınız ondan bahsedin.
    Mağduriyet demişsiniz bence pek önemsediğiniz bir konu değil. Çünkü benim gibi sorun yaşayan arkadaşların mağduriyetini giderdiniz mi?
    Neyse daha fazla sizi eleştirmek istemiyorum.
    Hayırlı satışlar.

    Merhaba,

    Bizim amacımız tartışma oluşturup rahatsızlık üretmek değil ancak, her yönüyle şeffaf ve memnuniyet odaklı olarak yürüttüğümüz kampanyamızda

    - En son verilerimize göre kargo aksaklıklarına rağmen sorunsuz teslimat oranımız %99.85'tir. Buda böylesi yoğun bir kampanyada mükemmel sayılabilecek bir orandır.

    - Hediye Ürün ve İğde Hurması problemi dışında Sizin gibi sorun yaşayan herhangi bir müşterimiz bulunmamaktadır. Hediye Ürün problemi yaşayan Toplam Müşteri Sayımız 9 Kişi olup gönderimi yapılmamış kimse bulunmamaktadır.

    Kısaca karşılıklı iyi niyet ve anlayış çerçevesinde çözülemeyecek sorunun olmadığına inanıyor,

    İyi geceler diliyoruz.




  • Ben de sipariş verecektim ama vazgeçtim maalesef. Burada iş yapacak adamın gerçekten çok dirayetli ve işine inanan biri olması lazım. Bunun çok güzel örneklerini gördü bu forum. Finsera, Turşucu Hasan Amca vb aylarca çok güzel satışlar yaptılar. Binlerce insana kendilerini tanıttılar ve sürekli müşteri kazandılar. Fakat hepsinin ortak özelliği sorunlara titizlikle yaklaşıp, çok saygılı bir şekilde müşteri memnuniyeti sağlamalarıydı. Kendini ağırdan satan, müşteriye tepeden bakan adam burada uzun ömürlü olmaz. Kaş yaparken göz çıkarır. Ayrıca "giving is the new selling" diye bir kavram var pazarlamada. Araştırmanızı öneririm.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metamorphoses

    Ben de sipariş verecektim ama vazgeçtim maalesef. Burada iş yapacak adamın gerçekten çok dirayetli ve işine inanan biri olması lazım. Bunun çok güzel örneklerini gördü bu forum. Finsera, Turşucu Hasan Amca vb aylarca çok güzel satışlar yaptılar. Binlerce insana kendilerini tanıttılar ve sürekli müşteri kazandılar. Fakat hepsinin ortak özelliği sorunlara titizlikle yaklaşıp, çok saygılı bir şekilde müşteri memnuniyeti sağlamalarıydı. Kendini ağırdan satan, müşteriye tepeden bakan adam burada uzun ömürlü olmaz. Kaş yaparken göz çıkarır. Ayrıca "giving is the new selling" diye bir kavram var pazarlamada. Araştırmanızı öneririm.

    Merhaba,

    Birincil önceliği Müşteri Memnuniyeti ve Güven olan bir Firma olarak DH Üyelerinin tavsiye, beklenti ve önerileri doğrultusunda kampanyamızı revize ederek başladık.

    Bu platform sayesinde çok kısa zamanda işimize ve ürünlerimize olan inancımızla titizlikle hizmet vermeye çalışarak Binlerce yeni DOST edindik ve bunu samimiyetle paylaştık.

    Kimseye tepeden bakmadık ancak kıskanılacak bir yoğunlukta rağbet görmekte olan kampanyamızdaki sorunsuz teslimat oranımızın %99.85 olduğunu ifade etmekten de geri durmadık.

    Bu oranın %100 olabilmesi için yaşanan sorunlarda çözüm için her türlü çabayı gösterdik ve göstermeye devam edeceğiz.

    ----------------------------

    Herhangi bir talep ve bildirimde bulunmadan satın aldığı ürünleri direkt çöpe attığını ifade ederek, belki istemeden de olsa Firmamız ve ürünlerimizi zan altında bırakan Sayın Üye'nin yol açtığı bu tartışmayı sonlandırarak

    Saygıdeğer DH Üyelerinin Takdir ve Vicdanlarına bırakıyoruz.




  • inceyol İ kullanıcısına yanıt
    benim pakette köpük yoktu, senin resimlerde göründüğü kadarı ile gene iyi.bende paket un ufak olmuştu.
  • GÜRBÜZLER G kullanıcısına yanıt
    Şu cebinden karşılayacağın hediye leblebilerimiz hala gelmedi önce sen onları bir tazmin et.
    Hatta benim cebimden çıkacak para diyerek yaptığın duygu sömürüsünün hesabını ver.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GÜRBÜZLER

    Herhangi bir talep ve bildirimde bulunmadan satın aldığı ürünleri direkt çöpe attığını ifade ederek, belki istemeden de olsa Firmamız ve ürünlerimizi zan altında bırakan Sayın Üye'nin yol açtığı bu tartışmayı sonlandırarak

    Saygıdeğer DH Üyelerinin Takdir ve Vicdanlarına bırakıyoruz.



    Benim de amacım tartışmak değil. Yıllarca tartışma ortamlarından hep uzak durdum(forum geçmişimden görebilirsiniz).
    Mesajlarımda da satıcıyı fazla baltalamak istemediğimi iki üç kere belirttim.

    Size bir örnek; 2-3 yıl önce Happy.com.tr'dan ürün satın aldım, kargo sizinki gibi özensiz yerleştirilmişti. Tam arabamdan inip eve koliyi taşıyacakken kolide tuhaflık olduğunu farkettim. İçini açıp baktığımda sıvı deterjanlar vs. herşey sızdırmıştı. Aynen SİZİNKİ gibi direk çöpe attım. Adamlara da sitem dolu mesajımı gönderdim. Bir müdürleri aradı beni ve özürlerini iletti. Anında tekrar aynı ürünler kargolandı. Artı hesabıma hediye çeki tanımladılar. Ayın ürünleri göndererek zaten mağduriyetim giderildi, ama çek tanımlamaları şirket ismine ve müşterilerine ne kadar değer verdiklerini gösterdi. Ve o gün bugündür sanalmarket alışverişimde ilk önceliğim Happy'dir. Bunun gibi 1999 yılından beri yüzlerce örnek yaşadım. Halen de müthiş firmalara denk geliyorum.
    Ama sizde pek o (nasıl derler) üzüntüyü görmedim.
    Neyse dediğim gibi sizden bir talebim yok. İlk ve son kez alışveriş yapmış oldum, üzgünüm.
    Keşke azıcık ta olsa üzgün olduğunuzu hissettirseydiniz.
    Şikayet sitelerine yazsam mı kararsız kaldım bu arada.




  • Yeni sipariş geçtim, sipariş numaram : F08E808A
    Kargoyu bugün verirseniz memnun olurum.
  • Çedene kahve berbat bişey ilk defa denedim , tadı gerçekten çok kötü.
    İçebilene helal olsun.
  • valla bende bekledim bekledim yorumları bir göreyim dedim sorulara cevapları bir göreyim dedim ve değerlendirmemi yapıp kararımı verdim. kesinlikle sipariş vermeyeceğim.
    sebepleri
    1 - bir çok üründe patlak yırtılma olması şikayeti
    2 - bir çok üründe hediyenin unutulması şikayeti
    3 - kargo firması ile ilgili şikayetler
    4 - başlıkta çoğu soruya cevap verilmeyip bi kısmına da çok geç cevap verilmesi
  • yedikeresekiz Y kullanıcısına yanıt
    bence yanlış mantık yürütmüşsünüz.
    yüzlerce sorunsuz siparişleri var , bunlardan biri de benim.
    hatasız ulaşan adam yazmıyo , sadece sorunu olan yazıyo.
    ihtiyacınız varsa alın , hint kumaşı satmıyolar sonuçta.
  • Tamamen psikolojik baska aciklamasi yok!
    Konusu acilinca bir kismimiz alisvris yapmak zorunda hissediyor, belkide bir tur egleneyada oyun olarak goruluyor.
    Kampanyali urun ayni fiyata baska yerlerde var, diger urunler ya ayni yadaha pahali.

    Sonuc intenet bagimliliginin bir alt turu gelisiyor, internetten ver siparisini bagimliligi sacma da olsa.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sürat kargoya rağmen sıkıntısız ulaştı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim Cuma günü verdiğim sipariş Pazartesi günü İstanbul'a geldi. Leblebi, Orcik ve Kahve sipariş etmiştim. Orcik'i beğendim, leblebiler biraz tuzlu geldi ama güzel, henüz kahveyi tatmadım. Ürünlerden ve teslimattan memnun kaldım, içerisinden hediye yarım kilo leblebide çıktı. Benim için sorunsuz bir alışveriş oldu, teşekkürler.
  • benim de verdiğim sipariş daha önce de belirttiğim gibi sorunsuz ulaştı. hediyesi ile birlikte. ama hediyesinden öte ürünün lezzeti önemliydi.

    leblebi çok sevmeyen bile sevdiğini söyledi. çünkü kumda pişmesinden midir nedir gerçekten hiç baymıyor yerken ve çok çıtır .

    masa başı çalışanlar için özellikle güzel bir atıştırmalık kanımça.

    ve şuan çalıştığım şirkette 20 kiloya yakın bir sipariş aldım. bugün yarın siparişi geçeceğim.

    hiç fiyat araştırması yapmadım. sadece leblebinin herçeşidini yemiş biri olarak bu leblebiyide tatmak istedim ve olumlu bir bakış açısı elde ettim.

    diğer ürünleri bilmiyorum ama konu leblebi konusu. o yüzden bu konuya dayalı %100 tavsiye ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: last_uk

    bence yanlış mantık yürütmüşsünüz.
    yüzlerce sorunsuz siparişleri var , bunlardan biri de benim.
    hatasız ulaşan adam yazmıyo , sadece sorunu olan yazıyo.
    ihtiyacınız varsa alın , hint kumaşı satmıyolar sonuçta.

    işte bende onu demeye çalışıyorum bulunmaz hint kumaşı değil ki bu kadar çok hata olsun. öyle olsa neyse çok ucuza aldık hiçbiyerde bulunmayan bi ürünü deriz. ama en nihayeti leblebi kuruyemiş onun da pakedi patlamamalı. demek ki sağlam bi ambalaj değil ki bu kadar kolay patlıyor. herşeyden önemlisi ben yaklaşımı beğenmedim. buna 50 liralık alışveriş olarak bakmamak lazım. memnuniyet olduğunda kaç tane 50 daha alırım. ama bu koşullarda tadına bile bakmaya 50 lira vermek gelmiyor insanın içinden
  • sizin durumda da kusur var ama hediyeleri göndermemesi etik olmamış @GÜRBÜZLER'in
  • ilker369 kullanıcısına yanıt
    Kabak çekirdeği ve Lokumları da bir o kadar lezzetli %100 tavsiye
  • aşağıdaki siparişi geçmiş bulunuyorum.
    hocam ürünleri 500gr lık şekillerde paketleyebilir miyiz?
    hepsini 500'er gram şeklinde paketlenip gönderilmesini istiyorum. özellikle acılı leblebiyi buşekilde talep etmekmekteyip.

    eğer hepsinin 500 gr olarak paketlemesinde sorun oluşuyorsa, maximum yapabileceğinizi yapıpı geri kalanını 1'er kiloluk şekilde paketleyebilirsiniz.

    teşekkürler...

    SİPARİŞ KODU : C1CFE8DA

     Ağın Leblebisi Kampanyası



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilker369 -- 28 Nisan 2015; 14:18:03 >
  • Bir leblebi tutkunu olarak 22687F38 nolu siparişimi merakla bekliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fktanik

    quote:

    Orijinalden alıntı: GÜRBÜZLER

    Herhangi bir talep ve bildirimde bulunmadan satın aldığı ürünleri direkt çöpe attığını ifade ederek, belki istemeden de olsa Firmamız ve ürünlerimizi zan altında bırakan Sayın Üye'nin yol açtığı bu tartışmayı sonlandırarak

    Saygıdeğer DH Üyelerinin Takdir ve Vicdanlarına bırakıyoruz.



    Benim de amacım tartışmak değil. Yıllarca tartışma ortamlarından hep uzak durdum(forum geçmişimden görebilirsiniz).
    Mesajlarımda da satıcıyı fazla baltalamak istemediğimi iki üç kere belirttim.

    Size bir örnek; 2-3 yıl önce Happy.com.tr'dan ürün satın aldım, kargo sizinki gibi özensiz yerleştirilmişti. Tam arabamdan inip eve koliyi taşıyacakken kolide tuhaflık olduğunu farkettim. İçini açıp baktığımda sıvı deterjanlar vs. herşey sızdırmıştı. Aynen SİZİNKİ gibi direk çöpe attım. Adamlara da sitem dolu mesajımı gönderdim. Bir müdürleri aradı beni ve özürlerini iletti. Anında tekrar aynı ürünler kargolandı. Artı hesabıma hediye çeki tanımladılar. Ayın ürünleri göndererek zaten mağduriyetim giderildi, ama çek tanımlamaları şirket ismine ve müşterilerine ne kadar değer verdiklerini gösterdi. Ve o gün bugündür sanalmarket alışverişimde ilk önceliğim Happy'dir. Bunun gibi 1999 yılından beri yüzlerce örnek yaşadım. Halen de müthiş firmalara denk geliyorum.
    Ama sizde pek o (nasıl derler) üzüntüyü görmedim.
    Neyse dediğim gibi sizden bir talebim yok. İlk ve son kez alışveriş yapmış oldum, üzgünüm.
    Keşke azıcık ta olsa üzgün olduğunuzu hissettirseydiniz.
    Şikayet sitelerine yazsam mı kararsız kaldım bu arada.


    Merhaba,

    İnanın üzüntümüz ve moral bozukluğumuz cümlelerle ifade edilemeyecek kadar büyük durumda çünkü Firma olarak Müşterimizin üzülmemesi felsefesi ile hareket etmekteyiz. Bunun için ürünleri çöpe atmış olmanıza rağmen

    Yaşadığınız olumsuzlukla ilgili olarak tüm iletileriniz Yönetime bildirilerek Kargo Firması Genel Müdürlüğü'ne iletilmesi sağlandı.

    Hediye Ürün Gönderilmedi şikayetiniz ile ilgili olarak da

    Siparişiniz de Ağın Leblebisi olmadığı ancak Size >>"500 Gr Hediye Kampanyası Ağın Leblebisi tanıtımı için projelendirilmiştir diğer ürünlerde geçerli değildir. Ancak Siparişiniz esnasında belirtirseniz tereddütünüz olduğu için Size yardımcı olunacaktır" özel mesajımız ile söz verdiğimiz ürün gönderimi bugünkü kargo ile yapılacaktır.

    Gönderilmeme kusuru Siparişiniz de belirtmeyi unutmuş olmanıza rağmen Özel olarak takip edilmesini bildirdiğimiz bir sipariş olduğu için tamamen birimimize aittir.

    Bundan dolayı birim olarak Sizden özür diliyoruz.




  • 
Sayfa: önceki 2526272829
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.