Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

ADSLde 3GB olayı?? ve hangi ADSL modem??

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
5
Cevap
0
Favori
140
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Network ve Güvenlik >> ADSLde 3GB olayı?? ve hangi ADSL modem??
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Uzman Mobil
    6565 Mesaj
    slm arkadaşlar bu 3gb ADSL olayını duyunca baya bi hoşuma gitti daha başvurmadım.. ayıca üniversiteliler için ilk bağlantı ücretini (60 milyon) ve ilk aidatı almıyolarmış (29 milyon)..

    şimdi bu kampanyanın son başvurma süresi 31 aralık ne yapmam lazım bunda bi sakaltlık yapıyomu Türk telekom.. ayrıca sabit ip nedemek oluyo onumu tercih etmelimiyim?? birde büyük ihtimal ADSL alıcam için hyangi modemi almamı tavsiye edersiniz.. genel olarak tavsiyelerinizi bekliyorum..

    bu kampanyaya başvuran varmı biraz bilgisi olan anlatırsa çok bahtiyar olurm arkadaşlar.. bildiklerinizi söyleyin.. şimdiden sağolun..



    |
    |
    _____________________________
    Darkchild.. Sert Bakışlı, Haşin Çocuk !!
  • Teğmen
    244 Mesaj
    Selam
    Bende o promosyonu duyuncu 3 gb limitli adsl e başvurdum.
    Bekliyorum daha baglayacaklar 3 gün oldu.
    Ama biraz pişman oldum çünkü 3 gb ne yapabilirim bilmiyorum.
    Modem olarak bana Zoom ve Zyxel tavsiye edildi ancak ben zyxel aldım kurulumu çok kolay tavsiye ederim.
    Sesimi duyan varsa 3 gb ile ne yaparım anlatsın banaaaaaa
    |
    |
    _____________________________
    YANLIZLIK PAYLAŞILMAZ
  • Uzman Mobil
    6565 Mesaj
    sağol kardeş cvp için..

    bide şey sorucam 31 aralıktan önce 27sinde falan başvursakta olur dimi yani adsl modemi almış olmamız yada başka bişi gerekmiyo yani bu kampanyadan yararlanmak için 31 aralıktan önceki herhangi bi gün başvurmak yetiyo heralde dimi??

    bana da arkadaşlar c-net al falan diyolar bide zoomun iyi modellerinde hatalşar vcarmış gibi bişi duydum..

    kardeş film indiriip durmicaksan bu tam bize göre bence her ay 3 film indirsen 700 mb dan 2.1 GB geri kalanına mp3 ü,indirir nete bağlanırsıbn tabi internet siteleride veri götürüyo biliyodsun bence çok kasmaya gerek yok filşm indirnmek içinde bilg. sürekli açık kalıcak hiç oynamicam bilgisayarla falan off kim uğraşıcak..
    |
    |
    _____________________________
    Darkchild.. Sert Bakışlı, Haşin Çocuk !!
  • Yüzbaşı
    349 Mesaj
    Tembellik iyi birşey değil arkadaşlar, forumda arama yapın, tüm sorularınızın cevabı forum arşivinde mevcut..
    Örnek:
    3 Gb ile neler yapılabilir?
    http://forum.donanimhaber.com/m_1386142/tm.htm

    Hadi bakalım diğerlerini de siz bulabilecek misiniz?
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    788 Mesaj
    BAĞLANTI AKTİVİTESİ

    3 GB


    İnternette sörf yapmak
    Ortalama bir haber portalı 300 KB büyüklüğündedir.

    Günde 8 saat, toplam ayda 240 saat

    +

    E-mail ile JPEG resim almak
    Her bir resim ortalama 300 KB büyüklüğündedir.
    Ayda 100 JPEG formatında resim

    +

    Şarkı İndirmek
    Her bir şarkı ortalama 4 MB büyüklüğündedir.
    Ayda 65 şarkı

    +

    Film İndirmek
    Her bir film ortalama 600 MB büyüklüğündedir.
    Ayda 4 film

    +

    E-mail almak (Ekli dosya olmadan)
    Her bir e-mail ortalama 10 KB büyüklüğündedir.
    Ayda 1000 e-mail



    http://www.turktelekom.com.tr/webtech/default.asp?sayfa_id=152
    |
    |
    _____________________________




  • Teğmen
    244 Mesaj
    |
    |
    _____________________________
    YANLIZLIK PAYLAŞILMAZ
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
son dakika
google reklamları
üniversite
Masal
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,216
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.